اتمام ماموریت ماموریت شخصیت Ranni the Witch

راهنمای قدم به قدم بازی Elden Ring قسمت چهاردهم بخش سوم/  اتمام ماموریت ماموریت شخصیت Ranni the Witch

در اینجا آخرین بخش‌های ماموریت Ranni the Witch را انجام می‌دهیم. همینطور عاقبت سه شخصیت و یار Ranni یعنی IjiPreceptor Seluvis و Blaidd در این قسمت مشخص می‌شود. (ماموریت او از قسمت یازدهم و در این قسمت به پایان می‌رسد) (ماموریت Ranni به شکل لیست‌وار) (برای درک بهتر داستان این بخش به داستان الدن رینگ دنیای زیرزمین مراجعه کنید.)

راهنمای کامل بازی ELDEN RING (منوی اصلی)

ویدیوی اختصاصی راهنمایی بازی Elden Ring قسمت چهاردهم

برخلاف دیگر راهنمایی کامل ما در اینجا ما ویدیویی کاملا اختصاصی از بازی Elden Ring برایتان تهیه کردیم (بخشی از بازی خودمان در Journey دوم) این راهنمایی فقط شامل بخش‌های اصلی و مراحل فرعی شخصیت‌های اصلی بازی می‌باشد. در قسمت‌های غیرمهم سرعت ویدیو زیاد شده تا فقط مسیر حرکت را متوجه شوید. توضیحات کاملِ این بخش از ویدیو در زیر آورده شده است.

ورود به Moonlight Altar

(در ویدیو: ۴۶:۰۰ تا ۴۸:۳۰)

بعد از شکست دادن Astel, Naturalborn of the Void منطقه استراحت Astel, Naturalborn of the Void را کمی جلوتر فعال کنید. بعد از منطقه استراحت به یک در طلسم شده بسته برمی‌خورید. برای باز کردن این در به منطقه استراحت Raya Lucaria Grand Library در آکادمی Raya Lucaria در منطقه Liurnia بروید. اینجا همانجایی است که می‌توانید با Rennala در مورد ریست کردن شخصیت‌تان صحبت کنید. در همین اتاق یک صندوق است که می‌توانید آن را با کلید Discarded Palace Key که در قسمت قبلی بدست آوردید باز کنید، درون صندوق آیتم Dark Moon Ring است که با آن می‌توانید درِ جادویی که بالا ذکر شد را باز کنید. حال به منطقه استراحت Astel, Naturalborn of the Void برگردید، در باز شده است، در پشتش می‌توانید به یک آسانسور دسترسی پیدا کنید که شما را وارد منطقه Moonlight Altar می‌کند.

مبارزه با Glintstone Dragon Adula

(در ویدیو: ۴۶:۰۰ تا ۴۸:۳۰)

بعد از استراحت در منطقه استراحت Moonlight Altar به سمت جلو مسیر را ادامه دهید. همینطور که جلو می‌روید به یک مقبره می‌رسید  یک اژدها که قبلا با آن رو به رو شده بودیم دوباره به شما حمله می‌کند. اینبار می‌توانید او را شکست دهید. (در اصل فقط می‌توانید از او بگذرید ولی در این راهنمایی تمام اژدهایان بازی را شکست داده‌ایم.)

اتمام ماموریت ماموریت شخصیت Ranni the Witch

برخی از ویژگی‌های این اژدها: 1. او خون بسیار زیادی دارد، پس نسبت به دیگر مبارزات با اژدهایان باید زمان بیشتری صرف کنید. 2. با اسب با او بجنگید تا بتوانید به سرعت در میدان مبارزه مانور دهید. 3. چند ضربه به پاها و بال‌های او بزنید و از او دور شوید. 4. مراقب ضربات سر، دم، بال یا پاهایش باشید و با اسب به موقع مانور دهید تا به این ضربات برخورد نکنید. 5. مراقب دَم جادویی او باشید، که به شدت مرگبار است. 6. وقتی با دهانش جادو به سمتتان می‌فرست از جلویش جاخالی دهید، اکنون زمان مناسبی است که به پشتش بروید و چندین ضربه نثارش کنید. 7. وقتی به هوا پرید از زیرش و محدوده‌اش خارج شوید او به سمتتان جادو پرت می‌کند. 8. یکم محیط مبارزه با او نامناسب است بهتر است در فضای بازتر با او رو به رو شوید تا قدرت مانور بیشتری با اسب داشته باشید. 9. به هیچ عنوان بدون اسب به او حمله نکنید اگر زیر پاها و یا جادوی او گرفتار شوید و نتوانید فرار کنید به سرعت جانتان را از دست می‌دهید. بعد از شکست دادنش سه Dragon Heart و مقدار زیادی رون بدست می‌آورید. 

ملاقات نهایی با Ranni the Witch و دریافت پاداش نهایی

(در ویدیو: ۵۲:۲۱ تا ۵۵:۵۵)

اتمام ماموریت ماموریت شخصیت Ranni the Witch

حال به سمت جلو بروید و در طول مسیر آیتم‌های Starlight Shard را از روی زمین بردارید. این آیتم را اگر استفاده کنید FP شما را در حین مبارزات کم کم پر می‌کند. در آخر این بخش منطقه استراحت Cathedral of Manus Sellus را فعال کنید. در نزدیک همان جا اگر دقت کنید چاله‌ای را می‌بینید. (عکس بالا) به سمت آن بروید و داخلش شوید.

اتمام ماموریت ماموریت شخصیت Ranni the Witch

وارد غاری می‌شوید، در انتهای غار Ranni را می‌بینید که نشسته است. روی او E را بزنید تا دمو آغاز شود. بعد از دمو با رانی صحبت‌های پایانی را انجام دهید تا در انتها شمشیر Dark Moon Greatsword را به عنوان پاداش نهایی دریافت کنید.

مبارزه با Blaidd, the Half-Wolf

(در ویدیو: ۵۷:۱۳ تا ۵۸:۳۰)

اتمام ماموریت ماموریت شخصیت Ranni the Witch

بعد از ملاقات با Ranni به Liurnia و منطقه استراحت Ranni’s Rise برمی‌گردیم. وقتی از برج خارج شوید Blaidd جلوی در منتظرتان است و بلافاصله به شما حمله می‌کند. برخی از حملات او: 1. با شمشیر بزرگش دو ضربه پیاپی وارد می‌کند، سریع جاخالی دهید. 2. شمشیرش را بالا می‌آورد و به سمتتان جهش می‌کند و ضربه می‌زند، به موقع جاخالی دهید و از کنار به او ضربه بزنید. 3. زوزه‌ای می‌کشد که میزان آسیب وارده به شما را افزایش می‌دهد. 4. ضربات ناگهانی او را به موقع جاخالی دهید و از زیر شمشیرش فرار کنید و به او ضربه بزنید. 5. او بسیار سریع است پس به موقع به او حمله کنید و زیاد طمع نکنید. 6. به هوا می‌پرد و روی سرتان فرود می‌آید، سریع و به موقع جاخالی دهید. 7. اگر نزدیکش زیاد بمانید از خود یخ بیرون می‌دهد که خطرناک است و سرعت حمله و حرکت شما را کاهش می‌دهد. 8. هرچه به انتهای مبارزه نزدیک‌ شوید وحشی‌تر شده و ضربات ترکیبی و مرگبارتری وارد می‌کند. بعد از کشتنش، شمشیر Royal Greatsword و همینطور ست لباس‌های Blaidd را بدست می‌آورید.

رفتن به پیش Seluvis

اتمام ماموریت ماموریت شخصیت Ranni the Witch

اگر بعد از انجام ماموریت Ranni به پیش Seluvis در Seluvis’s Rise بروید با جنازه او رو به رو می‌شوید! از جنازه‌اش Seluvis’s Bell Bearing و همینطور ست لباسش را بدست می‌آورید. (Bell را به خواهران دوقلو در Roundtable بدهید تا به آیتم‌های فروشی Seluvis دسترسی پیدا کنید.)

رفتن به پیش Iji

اتمام ماموریت ماموریت شخصیت Ranni the Witch

دو یار Ranni مرده‌اند (منظور Preceptor Seluvis و Blaidd است) و از سرنوشتشان با خبر شده‌ایم حال به سراغ Iji آهنگرِ باوفا به Ranni آخرین یارش می‌رویم. به منطقه استراحت Road to the Manor بروید تا با او صحبت کنیم. در کمال تعجب او زنده است! با او صحبت کنید بعد در همان منطقه استراحت یکبار استراحت کنید! با کمال تعجب با جنازه او رو به رو می‌شوید! آیتم Iji’s Bell Bearing و کلاه خود Iji’s Mirrorhelm را کنار جنازه‌اش بردارید. (Bell را به خواهران دوقلو در Roundtable بدهید تا به آیتم‌های فروشی Iji دسترسی پیدا کنید.)

این هم عاقبت سه یار Ranni که هر سه به مرگ ختم می‌شود! 

بعد از این می‌توانید به RoundTable بروید و با افراد مختلف صحبت کنید و Bell‌ها را به خواهران دو قلو بدهید. همینطور می‌توانید به پیش Finger Reader Enia بروید و صحبت‌هایش را گوش کنید.

ادامه راهنمایی در : راهنمای کامل بازی ELDEN RING (منوی اصلی)

قسمتهای دیگر راهنمایی قدم به قدم الدن رینگ (به ترتیب از قسمت اول تا…):

جدیدترین راهنماییهای ساعت هفت در مورد الدن رینگ(کلی):

آخرین مطالب به روز شده

دیدگاه ها بسته شده است