راهنمای قدم به قدم بازی Elden Ring / بخش اولیه بازی

راهنمای قدم به قدم بازی Elden Ring قسمت اول 

بخش اولیه هیچ چیز خاصی ندارد و فقط جهت غافلگیر کردن شما و رو به رو کردن شما با یک باس همان دقایق ابتدایی ساخته شده است و به شما آموزش‌های اولیه بازی داده می‌شود. (برای درک بهتر داستان این بخش به قسمت اول و دوم داستان کامل الدن رینگ مراجعه کنید)

راهنمای کامل بازی ELDEN RING (منوی اصلی)

ویدیوی اختصاصی راهنمایی بازی Elden Ring قسمت اول 

برخلاف دیگر راهنمایی کامل ما در اینجا ما ویدیویی کاملا اختصاصی از بازی Elden Ring برایتان تهیه کردیم (بخشی از بازی خودمان در Journey دوم) این راهنمایی فقط شامل بخش‌های اصلی و مراحل فرعی شخصیت‌های اصلی بازی می‌باشد. در قسمت‌های غیرمهم سرعت ویدیو زیاد شده تا فقط مسیر حرکت را متوجه شوید. توضیحات کامل این بخش از ویدیو در زیر آورده شده است.

منطقه Chapel of Anticipation و رمز رازهای آن

(در ویدیو: ۰۰:۱۳ تا ۱:۱۵)

وقتی که از ساختمان اولیه خارج شدید مسیر سمت چپ را بروید و از پل بگذرید. کمی جلوتر باسی جلویتان سبز می‌شود. اگر بازی را تازه شروع کرد‌ه‌اید یعنی در Journey اول هستید فقط کشته شوید تا دموی بعدی آغاز شود. ولی اگر در Journey دوم یا بالاتر هستید می‌توانید به راحتی این باس را شکست دهید. در Journey اول بعدا می‌توانید به پیش باس برگردید و راهی برای بازگشت به این محل در بازی در نظر گرفته شده است پس به هیچ عنوان نگران این موضوع نباشید. (توضیحات بیشتر در مورد اینکه چطور باس اولیه را بعدا شکست دهید)

مبارزه با Grafted Scion

مبارزه با Grafted Scion

اگر در همان لول اولیه هستید و هیچ فلاسکی ندارید باید از طریق تیروکمان و از راه دور او را شکست دهید که البته کار سختی است ولی در بار دوم و یا Journey دوم می‌توانید او را شکست دهید. وقتی او شمشیرش را بالا آورد تا به شما ضربه بزند به سمت عقب جاخالی دهید. وقتی روی هوا پرید به موقع به سمت راست یا چپ جاخالی دهید و از کنار به او ضربه بزنید. وقتی جیغ می‌کشد از او فاصله بگیرید یا سپرتان را جلویتان بگیرید تا آسیبی نبینید. وقتی روی زمین می‌چرخد از او فاصله بگیرید چراکه ممکن است حتی گارد سپرتان را نیز بکشند و به شما آسیب بزند. در نیمه دوم علاوه بر ضربات اولیه او شمشیرش را Holy می‌کند و ضربات سریعتر و مرگبارتری وارد می‌کند. بیشتر جاخالی دهید و از ضربات سریعش فرار کنید. سریع در اینجا کارش را بسازید و نگذارید برایتان دردسر درست کند. بعد از کشتن باس شما آیتم‌های Ornamental Straight Sword و Golden Beast Crest Shield را بدست می‌آورید.

حال از دروازه بگذرید و به سمت انتهای محل بروید تا زمین ریزش کنید و کشته شوید! در هر صورت باید بار اول در این مکان کشته شوید تا دموی مرتبط شروع شود!

منطقه اول Limgrave

ورودی منطقه اول Limgrave

بعد از دمو در این منطقه بازی را آغاز می‌کنید. بعد از انجام مرحله آموزشی (به صورت دلخواه) در پایین و درون غار با کنترل بازی آشنا می‌شوید. ( از صخره به پایین بروید و قدم به قدم با کنترل بازی آشنا شوید.)

بخش آموزشی

(در ویدیو: از ۳:۳۱ تا ۵:۴۳)

بعد از دمو به جای بالا رفتن از پله‌ها به سمت پایین و داخل غار بروید تا بخش آموزشی را تجربه کنید. 

چیزهای مهمی که در بخش آموزشی خواهید آموخت: ۱. بیشتر این بازی دفاع، جاخالی و حمله به موقع کردن است. ۲. برخلاف سری سولز ‌می‌توانید از پرش به دلخواه استفاده کنید که کاربرد بسیار زیادی در حین سفرتان در بخش‌های مختلف نقشه دارد. ۳. استفاده از مخفی‌کاری یکی از روش‌های جذاب برای از پیش رو بردن دشمنان سخت به دلخواه است اما برای مبارزه با باس‌ها و دشمنان اصلی نمی‌توانید از این روش استفاده کنید. ۴. با سرعت می‌توانید تیرها را جاخالی داده و جا بگذارید. ۵. هر سلاحی قدرت خاص خودش را دارد. ۶. هر گونه سلاح عادی یا ویژه ضربات سبک و سنگین خاص خودش را دارد. ۷. بعد از پرش می‌توانید ضربه وارد کنید که با سلاح‌های مختلف ضربات مرگبار مختلفی می‌توانید وارد کنید. ۸. حتما لازم نیست که برای پیشروی در بازی با همه مبارزه کنید می‌توانید دشمنان را فقط جا بگذارید و به سمت باس‌های اصلی هر منطقه بروید البته باید لولتان را بالا ببرید که یکی از بهترین روش‌های بالا بردن آن کامل کردن Dungeonهای سراسر نقشه و یا کشتن دشمنان قویتر است.

بعد از کامل کردن بخش آموزشی به پایین صخره بپرید و اینبار از پله‌ها بالا بروید تا به یک Site of Grace برسید. (دقت کنید این راهنمایی شامل بخش‌های فرعی بازی نیست ولی بخش‌های فرعی‌ای که شخصیتی خاص در آن باشد و در داستان اصلی و فرعی باشد حتما توضیح داده شده است.) بعد از این مسیر مستقیم را جلو بروید. روی دایره وسط پلتفورم بروید تا آسانسور بالا برود، بعد از پله‌ها بالا بروید و در را باز کنید تا وارد Limgrave شوید.

نکته۱: به جز دفعه اول که نام اصلی Site of Grace آورده شده در بقیه راهنمایی با اینکه ترجمه کاملا صحیحی نمی‌باشد اما به جای Site of Grace از اصطلاح “محل استراحت” استفاده کردیم تا بهتر متوجه منظور کلمه شوید. (همان آتشی که شخصیت در آنجا استراحت می‌کند و در نقشه می‌توانید به آن مکان‌ها تلپورت کنید و جا به جا شوید.)

ادامه راهنمایی در : راهنمای کامل بازی ELDEN RING (منوی اصلی)

قسمتهای دیگر راهنمایی قدم به قدم الدن رینگ (به ترتیب از قسمت اول تا…):

جدیدترین راهنماییهای ساعت هفت در مورد الدن رینگ(کلی):

دیدگاه ها بسته شده است