راهنمای قدم به قدم بازی Elden Ring / کشتن اولین اژدها

راهنمای قدم به قدم بازی Elden Ring قسمت چهارم/ کشتن اولین اژدها

در این قسمت به سراغ اولین اژدهای بازی می‌رویم و بعد از شکست دادنش به شما می‌گوییم که چطور قدرت‌هایی که با کشتن اژدهایان مختلف بدست می‌آورید را فعال کنید. همینطور این قسمت بخشی از ماموریت شخصیت Boc و Hunter Yura است.

راهنمای کامل بازی ELDEN RING (منوی اصلی)

ویدیوی اختصاصی راهنمایی بازی Elden Ring قسمت چهارم

برخلاف دیگر راهنمایی کامل ما در اینجا ما ویدیویی کاملا اختصاصی از بازی Elden Ring برایتان تهیه کردیم (بخشی از بازی خودمان در Journey دوم) این راهنمایی فقط شامل بخش‌های اصلی و مراحل فرعی شخصیت‌های اصلی بازی می‌باشد. در قسمت‌های غیرمهم سرعت ویدیو زیاد شده تا فقط مسیر حرکت را متوجه شوید. توضیحات کاملِ این بخش از ویدیو در زیر آورده شده است.

بخش ابتدایی ویدیو که در آن Gatekeeper Gostoc را می‌کشیم را در نظر نگیرید چرا که برای برخی از ماموریت‌های شخصیت‌های دیگر مشکل ایجاد می‌کند! پس برای انجام کامل ماموریت‌ شخصیت‌های Kenneth Haight و Nepheli Loux او را نکشید!

ملاقات با Bloody Finger Hunter Yura

(در ویدیو: ۰۳:۵۵ تا ۰۴:۳۲)

راهنمای قدم به قدم بازی Elden Ring / کشتن اولین اژدها

می‌خواهیم به سراغ اولین اژدهای بازی برویم ولی قبلش می‌خواهیم با یک شخصیتِ مرتبط برای اولین بار صحبت کنیم. به محل مشخص شده در نقشه بروید و با Bloody Finger Hunter Yura صحبت کنید تا حرف‌هایش تکراری شود. او در مورد اژدهایی در همین نزدیک صحبت می‌کند!

نبرد با اژدها (Flying Dragon Agheel)

(در ویدیو: ۰۴:۵۹ تا ۰۷:۳۶)

راهنمای قدم به قدم بازی Elden Ring / کشتن اولین اژدها

بعد از صحبت با Bloody Finger به سمت علامتی که در نقشه بالا مشخص شده بروید. وقتی نزدیک محل مشخص شدید اژدها از آسمان به زمین می‌آید و نبرد آغاز می‌شود. این ساده‌ترین اژدهای بازی است و یک اژدهای آتشین محسوب می‌شود. پس باید مراقب آتشی که از دهانش بیرون می‌آید باشید. اگر به آتش او برخورد کنید فرقی نمی‌کند در چه لولی هستید بسیار به مشکل خواهید خورد! باید نبرد را روی اسب انجام دهید. وقتی روی زمین است به سمت بال‌هایش بروید و ضربه بزنید و بعد از دور شوید تا نتواند به شما ضربه بزند. وقتی روی هوا پرید از محدوده او دور شوید تا آتشی که روی زمین می‌فرستد به شما برخورد نکند. زیر پایش زیاد نمانید او شما را له می‌کند. از یک Spirit به دلخواه در این نبرد می‌توانید استفاده کنید. وقتی روی زمین بود به سمتتان آتش پرت می‌کند. رو به روی سرش نباشید به سمت چپ یا راست بروید و به سمت بالش یورش ببرید و ضربه بزنید تا خونش کم شود. همینطور نبرد را ادامه دهید تا کشته شود. با کشتنش Dragon Heart بدست می‌آورید! در ادامه در مورد Dragon Heart و اینکه چه کاربردی دارد و کجا می‌توان از آن استفاده کرد صحبت خواهیم کرد.

رفتن به منطقه Caelid برای اولین بار

(در ویدیو: ۰۷:۵۶ تا ۰۹:۱۸)

راهنمای قدم به قدم بازی Elden Ring / کشتن اولین اژدها

بعد از شکست دادن اژدها به سمت محلی که در کنار همین محل است بروید. می‌خواهیم وارد منطقه سمت راست یعنی Caelid شویم. این یکی از سریع‌ترین روش‌ها برای رفتن به مرکز نقشه‌ی آن منطقه است. هرچند این روش خطرناک است و ممکن است اگر بی‌دقت باشید کشته شوید ولی یکی از روش‌های خوب برای رفتن به منطقه Caelid است. وقتی به محل مشخص شده رفتید یک زیرزمین مشخص است داخلش شوید و در ابتدا تمام موش‌های مزاحم را بکشید. بعد درِ انتهای اتاق را باز کنید و داخل شوید و صندوق را باز کنید. صندوق در اصلی تله است و شما به مکانی در Caelid یعنی Sellia Crystal Tunnel منتقل می‌شوید. (بهتر است قبل از اینکار حتما رون‌هایتان را با لول آپ ذخیره کنید تا اگر کشته شدید به دردسر نیفتید!) درون غار هستید و نمی‌توانید با تلپورت فرار کنید. فقط کافی است از کلبه خارج شوید و مسیر سمت راست را به سمت پایین ادامه دهید (دشمنان را نادیده بگیرید و فرار کنید) تا به خارج از غار برسید. (مراقب اسپل‌هایی که دشمنان از پشت می‌فرستد باشید و جاخالی دهید و فرار کنید) در نزدیکی خروجی غار محل استراحت Sellia Crystal Tunnel را فعال کنید و از غار خارج شوید، حال می‌توانید تلپورت کنید. (چون بعدا می‌خواهیم به این منطقه برگردیم بهتر است این منطقه استراحت را فعال کنید.)

رفتن به کلیسای Dragon Communion برای فعال کردن قدرت‌های اژدهایان

(در ویدیو: ۱۲:۱۶ تا ۱۶:۲۲)

راهنمای قدم به قدم بازی Elden Ring / کشتن اولین اژدها

دوباره به پیش Bloody Finger Hunter Yura بازگردید و با او صحبت کنید و بگویید که اژدها را شکست دادید او در مورد کلیسای Dragon Communion صحبت می‌کند. باید آن مکان را پیدا کنیم. باید به Coastal Cave برویم. (در نقشه بالا مشخص است) وارد غار که شدید مسیر را تا انتهایش ادامه دهید تا مبارزه با دو باس این بخش آغاز شود. مبارزه بسیار ساده‌ای است فقط چون تعداد دشمنان زیاد است انتخاب یک دشمن کمی سخت است اول هر دو دشمن اصلی را بکشید و بعد دشمنان فرعی را بکشید. بعد از کشتن هر دو Demi-Human Chief آیتم‌های Tailoring Tools و Sewing Needle را بدست می‌آورید. از غار پشت همین محلی که نبرد کردید به سمت جلو بروید تا وارد یک جزیره شوید. همینطور به جلو بروید تا به کلیسای Dragon Communion برسید. در منطقه استراحت آنجا استراحت کنید بعد وارد کلیسا شوید جامی که از آن آتش می‌آید را بررسی کنید. در اینجا می‌توانید با استفاده از Dragon Heart قدرت‌های اژدهایانی که تا به حال شکست دادید را خریداری کنید. برای استفاده از این قدرتی‌ها باید FAITH و Arcane بالایی داشته باشید و استفاده از این قدرتی‌ها باعث مصرف FP می‌شود.

پیدا کردن شخصیت Boc

(در ویدیو: ۱۷:۳۰ تا ۲۰:۵۴)

راهنمای قدم به قدم بازی Elden Ring / کشتن اولین اژدها

به محل مشخص شده در نقشه بالا بروید تا با شخصیت Boc برا اولین بار ملاقات کنیم. (توضیح کامل در مورد ماموریت شخصیت Boc ) وقتی به محل می‌روید شخصی با شما صحبت می‌کند ولی شما او را نمی‌بینید. یک بوته آنجاست آن را نابود کنید تا Boc را بیابید. همینطور با او صحبت کنید تا حرف‌هایش تکراری شود. به Coastal Cave برگردید او را آنجا روی زمین کنار منطقه استراحت می‌بینید. با او صحبت کنید و Sewing Needle را که قبلا از باس‌های همین غار بدست آوردید را به او بدهید. صحبت‌ها را ادامه دهید تا این بخش از ماموریت او به پایان برسد.

ادامه راهنمایی در : راهنمای کامل بازی ELDEN RING (منوی اصلی)

قسمتهای دیگر راهنمایی قدم به قدم الدن رینگ (به ترتیب از قسمت اول تا…):

جدیدترین راهنماییهای ساعت هفت در مورد الدن رینگ(کلی):

آخرین مطالب به روز شده

دیدگاه ها بسته شده است