پاسخ به سوالات مهم برای شروع بازی ELDEN RING

پاسخ به سوالات مهم برای شروع بازی ELDEN RING

عناوین مطلب نمایش عناوین

راهنمای کامل بازی ELDEN RING (منوی اصلی)

در ادامه به چند سوال بسیار در مورد بازی الدن رینگ مهم پاسخ خواهیم داد.

آیا باس اولیه قبل از بخش آموزشی را می‌توانید شکست دهید؟ 

راهنمای کامل بازی ELDEN RING

بله این باس را نیز می‌توانید شکست دهید. هرچند بسیار سخت است و بدون فلاسک تنها با یکی دو ضرب کشته می‌شوید. بهترین روش استفاده از تیرکمان و تیرهای آتشین کلاس سامورایی است. فاصله را حفظ کنید و از دور به باس شلیک کنید تا کشته شود. اگر بتوانید باس را در نبرد شکست دهید، سلاح‌های او را به عنوان جایزه ویژه دریافت خواهید کرد. شمشیر قدرتمند the Ornamental Straight Sword و Golden Beast Crest Shield، که یکی از قوی‌ترین سپرهای بزرگ در کل بازی را بدست خواهید آورد. او همچنین 3200 Rune به شما می‌دهد. (هرچند اگر او را نکشتید نگران نباشید بعدا پورتالی پیدا خواهید کرد که به آن بخش از بازی شما را می‌برد!) (روش رسیدن دوباره به این بخش برای مبارزه با باس)

در بازی ELDEN RING چگونه بخش Item Crafting را فعال کنید؟

راهنمای کامل بازی ELDEN RING

به این قسمت از نقشه بروید.

راهنمای کامل بازی ELDEN RING

از تاجر آیتم Crafting Kit را بخرید

  در ابتدا، به محلی که در نقشه بالا مشخص است بروید و با سیصد Rune از مردی که کنار آتش نشسته آیتم Crafting Kit را بخرید. حالا می‌توانید به بخش Item Crafting دسترسی پیدا کنید و آیتم‌های مختلف مورد نیاز را در آنجا تهیه کنید. مخصوصا تیر برای کمان که بسیار برایتان در طول بازی کاربردی است.

راهنمای کامل بازی ELDEN RING

بعدا می‌توانید با خرید آیتم‌هایی Cookbook از تاجر(همان تاجر قبلی)، ابزارهای بیشتری در بخش Crafting بسازید. (عکس بالا) همینطور در سراسر نقشه و تاجرهای مختلف می‌توانید Cookbook‌های مختلفی پیدا کنید که توانایی ساخت وسایل بیشتری در بخش Crafting بازی برایتان محیا می‌کند.

در بازی ELDEN RING در ابتدا به کدام سمت بروم؟ 

راهنمای کامل بازی ELDEN RING

نزدیک هر Site of Grace حاله‌ای نورانی می‌بیند که به سمتی کشیده می‌شود که شما را به سمت محل‌های اصلی بازی راهنمایی می‌کند. (عکس بالا را دقت کنید پرتوی نوری که از Site of Grace ساطع می‌شود، سمتی را نشان می‌دهد.)

نقشه اولیه بازی ELDEN RING را چگونه باز کنم؟

راهنمای کامل بازی ELDEN RING

به این بخش از نقشه بروید.

راهنمای کامل بازی ELDEN RING

آیتمی که در جلوی محل بالا وجود دارد را بردارید.

 – در ابتدا هیچ کجای نقشه مشخص نیست باید نقشه‌ها را در محیط پیدا کنید تا باز شوند. می‌توانید نقشه اولیه را در محلی که در عکس‌های بالا مشخص شده است پیدا کنید. (در این مورد و محل دقیق دیگر نقشه‌ها بعدا به طور مفصل صحبت خواهیم کرد.) 

نقشه کلی هر منطقه در بازی ELDEN RING را چگونه باز کنم؟

راهنمای کامل بازی ELDEN RING

به نقشه دقت کنید تا نقطه‌ای مانند عکس بالا را در نقشه‌ای که هنوز باز نشده پیدا کنید به آن سمت بروید.

راهنمای کامل بازی ELDEN RING

در این مکان یک محل ستون مانند به شکل عکس بالا پیدا خواهید کرد، آیتم جلویش را بردارید تا نقشه آن قسمت باز شود.

چگونه در بازی ELDEN RING دید کلی نسبت به هر منطقه داشته باشم؟

راهنمای کامل بازی ELDEN RING
به این شکل در نقشه توجه کنید.
راهنمای کامل بازی ELDEN RING
اگر به سمت آن مکان بروید با یک تلسکوپ مانند تصویر بالا رو به رو خواهید شد.

بازی به شما نمی‌گوید، اما در هر منطقه یک تلسکوپ وجود دارد که می‌توانید نقشه هوایی آن منطقه را بررسی کنید تا بهتر به نقاطی که دوست دارید سفر کرده و آن مکان‌ها را بررسی کنید تا اسرار بیشتری در بازی کشف کنید. مثلا در نقشه اول یعنی منطقه Limgrave شما می‌توانید این تلسکوپ را در نقشه بالا پیدا کنید. دقیقا چنین شکلی در مناطق دیگر نیز وجود دارد پس به آنها توجه کنید و به سراغشان بروید.

در بازی ELDEN RING چگونه لولمان (سطح کاراکتر) را ارتقا دهیم؟

راهنمای کامل بازی ELDEN RING

به این قسمت از نقشه بروید.

راهنمای کامل بازی ELDEN RING

در پاسخ Melina گزینه Accept را انتخاب کنید.

 – در ابتدای بازی باید سیستم لول آپ را باز کنید تا از هدر رفت Runeها جلوگیری کنید. پس در مسیر اصلی بروید و خودتان را به Gatefront که محلش در نقشه بالا مشخص است برسانید. با اینکار Melina به سراغتان می‌آید در پاسخ سوالش Accept را بزنید از الان به بعد می‌توانید لول آپ کنید.

در بازی ELDEN RING چگونه اسب را بدست بیاورید؟

راهنمای کامل بازی ELDEN RING

راهنمای کامل بازی ELDEN RING

–  با ملاقات Melina (که در نکته قبلی توضیح داده شده) او به شما Spectral Steed Whistle را می‌دهد با استفاده از آن می‌توانید از اسب برای گشت زنی در محیط استفاده کنید که بسیار بدردتان می‌خورد. یادتان باشد اسب دو پرشه دارد و می‌توانید برای رسیدن به برخی مناطق از آن استفاده کنید. آیتم را در Inventory شما قرار دارد و می‌توانید در بخش Quick Item آن را قرار دهید. 

اسرار بازی ELDEN RING

چگونه در بازی ELDEN RING وارد Roundtable Hold شوم؟ 

چگونه در بازی ELDEN RING وارد Roundtable Hold شوم؟ 

Roundtable Hold یکی از مناطق اصلی بازی است که باید آن را باز کنید تا به اسرار مختلف بازی دسترسی پیدا کنید. در مطلب پیش رو چگونگی باز کردن این مکان در بازی ELDEN RING و همینطور اسرار آن و سودهایی که این مکان برایتان محیا می‌کند را برایتان بازگو کرده‌ایم.

اطلاعات بیشتر: چگونگی باز کردن Roundtable Hold در بازی ELDEN RING و اسرار آن

Spirit یا Ashes چیست و چه کاربردی دارد و چگونه می‌توان از آنها استفاده کرد؟ (جدید)

راهنمای کامل بازی ELDEN RING

در طول ماجراجویی‌تان در بازی و بعد از شکست دادن دشمنان خاص یا باز کردن برخی صندوق‌ها به شما آیتم‌های خاصی داده می‌شود که کارت‌هایی هستند که در بخش Ashes در Inventory ذخیره می‌شوند. این آیتم‌ها به شما اجازه احظار کردن ارواح خاصی در طول بازی را می‌دهند. 

راهنمای کامل بازی ELDEN RING

مشکل اینجاست همیشه نمی‌توانید این ارواح را همیشه فرا بخوانید. تنها زمانی که روی صفحه سمت چپ علامت سفید ظاهر شود آن زمان می‌توانید از یکی از Ashesهایتان استفاده کنید. (دایره قرمز در عکس بالا) دقت کنید هر روح بسته به قدرت، میزان فوکوس (تولبار آبی) متفاوتی برای احظار شدن نیاز دارد. اما حتی اگر فوکوس کافی هم داشته باشید فقط یکبار می‌توانید از آنها هر دفعه استفاده کنید. برای استفاده مجدد باید در Site of Graceهای سراسر نقشه استراحت کنید تا دوباره بتوانید از این ویژگی استفاده کنید.

چگونه Spirit یا Ashesهایی که جمع‌آوری کردم را ارتقا دهم؟ (جدید)

با انجام یک ماموریت فرعی برای شخصیت فرعی Roderika می‌توانید به ارتقای Spiritهایتان در Roundtable Hold دسترسی پیدا کنید.

اطلاعات بیشتر: ماموریت فرعی Roderika’s Task

نکات مهم در مورد Flaskهای بازی

فلاسک‌های بازی ELDEN RING را چگونه قدرتمند کنم؟

راهنمای کامل بازی ELDEN RING

برای قدرتمند کردن فلاسک‌ها به Sacred Tear احتیاج دارید. این نوع آیتم در محل‌هایی به نام Church یا کلیسا یافت می‌شوند. دقت کنید که هر منطقه‌ای که اسمش Church بود ممکن است جلوی مجسمه بزرگی یکی از این Sacred Tearها بیابید. (مجسمه‌‌ای در شکل‌های مختلف) بعد در بخش Flask در هنگام استراحت در Site of Graceها می‌توانید فلاسک خود را قوی کنید. (محل دقیق آنها)

مکان Sacred Tearهای در مناطق مختلف

چگونه تعداد فلاسک‌هایم را در بازی ELDEN RING بیشتر کنم؟

راهنمای کامل بازی ELDEN RING

برای اینکار به آیتمی به نام Golden Seed‌ احتیاج دارید. مکان دقیق این آیتم ارزشمند در هر منطقه بازی به طور مفصل در بخش پایینی توضیح داده شده است. دقت کنید هرچه تعداد فلاسک‌هایتان بیشتر شود به تعداد بیشتری Golden Seed‌ برای بدست آوردن فلاسک جدید احتیاج پیدا خواهید کرد.

مکان Golden Seed‌ها در مناطق مختلف

فلاسک Flask of Wonderous Physick چیست، چگونه بدستش بیاورم و چه کاربردی دارد؟

کلیسای سوم ماریکا (Third Church of Marika)

در بازی فلاسک مخصوصی وجود دارد که فقط برای به پر کردن جان یا فوکوس کاربرد ندارد، بلکه می‌توانید خصوصیات مختلفی به آن بدهید و در راه‌های مختلفی طبق سبک بازی‌تان از آن استفاده کنید. برای یافتن این فلاسک به کلیسای Third Church of Marika بروید و از آنجا این آیتم را بدست بیاورید. (نقشه بالا) حال بعد از بدست آوردن این آیتم گزینه جدیدی در محل استراحت به نام mix wondrous physick ظاهر می‌شود که در آنجا دو خصوصیت مختلف می‌توانید روی این فلاسک قرار دهید. این خصوصیات مختلف از آیتمی به نام crystal tears نشات می‌گیرد که مخصوصا در نزدیکی MINOR ERDTREE‌های سراسر نقشه می‌توانید آنها را بیابید. اگر به نقشه نگاه کنید در سراسر نقشه درخت‌های کوچکی می‌یابید در نزدیکی آنها یک باس درختی شکل به نام Erdtree Avatar وجود دارد. معمولا با کشتن این باس‌ها و همینطور نزدیک این درخت‌ها crystal tears بدست خواهید آورد.  در سراسر نقشه نیز در برخی نقاط درون کاسه‌هایی می‌توانید این آیتم را پیدا کنید. (محل آنها اضافه خواهد شد) ولی بیش از ۸۰ درصد crystal tearها در نزدیکی درختان قرار دارند.

 راهی برای عبور از قلعه Stormveil برای رسیدن به منطقه Liurnia وجود دارد؟

چگونگی باز کردن Roundtable Hold در بازی ELDEN RING و اسرار آن

چگونگی باز کردن Roundtable Hold در بازی ELDEN RING و اسرار آن
در انتهای پل در مسیر یک Cookbook پیدا خواهید کرد… که Crafting‌های بیشتری برایتان باز می‌کند.

مسیری که در نقشه بالا مشخص شده را از نقطه یک تا دو طی کنید تا به Site of Graceی به نام Lake-Facing Cliffs برسید (فقط مراقب گرگ‌ها در طول مسیر باشید.)

کلیسای Church of Vows کجاست و لاکپشت بزرگی (Miriel) که در آنجاست چه کاربردی دارد؟

کلیسای Church of Vows

در شرق منطقه Liurnia کلیسایی به نام Church of Vows وجود دارد که لاکپشت بزرگی به نام Miriel درونش قرار دارد. در اینجا اگر از دسته جادوگران هستید می‌توانید اسپل‌های بسیار مفیدی از لاکپشت یاد بگیرید. همینطور وقتی که آیتم‌هایی به نام Prayerbook پیدا کردید پیش او برگردید تا اسپل‌ها قدرتمند بیشتری به شما آموزش دهد. دقت کنید برای استفاده از اسپل‌ها باید به اندازه کافی FAITH یا INTELLIGENCE بسته به شخصیتی که ساختید در اختیار داشته باشید. 

سوالات و جواب‌های مهم بیشتری در آینده اضافه خواهد شد…

بازگشت به : راهنمای کامل بازی ELDEN RING (منوی اصلی)

قسمتهای دیگر راهنمایی قدم به قدم الدن رینگ (به ترتیب از قسمت اول تا…):

جدیدترین راهنماییهای ساعت هفت در مورد الدن رینگ(کلی):

آخرین مطالب به روز شده

دیدگاه ها بسته شده است