راهنمای قدم به قدم بازی Elden Ring / بخش اول ماموریت شخصیت Hyetta

راهنمای قدم به قدم بازی Elden Ring قسمت دهم/بخش اول ماموریت شخصیت Hyetta

بعد از انجام ماموریت Irina شخصیت Hyetta در منطقه Liurnia باز می‌شود. Hyetta یکی از شخصیت‌های مهم بازی است که یکی از پایان‌های اصلی بازی (Lord Of The Frenzied Flame) به انجام ماموریت او بستگی دارد. در این قسمت تمام ماموریت او در منطقه Liurnia را انجام می‌دهیم. (بعدا در منطقه Altus Plateau ماموریت او را ادامه خواهیم داد.)

راهنمای کامل بازی ELDEN RING (منوی اصلی)

ویدیوی اختصاصی راهنمایی بازی Elden Ring قسمت دهم

برخلاف دیگر راهنمایی کامل ما در اینجا ما ویدیویی کاملا اختصاصی از بازی Elden Ring برایتان تهیه کردیم (بخشی از بازی خودمان در Journey دوم) این راهنمایی فقط شامل بخش‌های اصلی و مراحل فرعی شخصیت‌های اصلی بازی می‌باشد. در قسمت‌های غیرمهم سرعت ویدیو زیاد شده تا فقط مسیر حرکت را متوجه شوید. توضیحات کاملِ این بخش از ویدیو در زیر آورده شده است.

ملاقات اولیه با شخصیت Hyetta

ملاقات اولیه با شخصیت Hyetta

به محل مشخص شده در نقشه بالا یعنی منطقه استراحت Lake-Facing Cliffs در ابتدای Liurnia بروید و برای اولین بار با زن کوری که آنجاست صحبت کنید. او از شما آیتمی به نام Shabriri Grape درخواست می‌کند! او ادعا می‌کند با خوردن این آیتم نوری را در دوردست‌ها حس می‌کند که به نظر هدف و مقصد زندگی اوست! در طول قسمت‌های قبلی یک Shabriri Grape در اینجا و دیگری را در اینجا پیدا کرده‌ایم. یک Shabriri Grape به او بدهید او از شما تشکر می‌کند.

ملاقات دوم با شخصیت Hyetta

ملاقات دوم با شخصیت Hyetta

در مکان قرمزی که در نقشه بالا مشخص شده برای بار دوم با Hyetta ملاقات می‌کنیم. بار دیگر به او یک Shabriri Grape بدهید تا او خوشحال شود. در اینجا Shabriri Grapeهای شما تمام می‌شود یکی دقیقا همین نزدیکی است، در منطقه Purified Ruins که در نقشه بالا نیز مشخص است بروید. یک زیرزمین آنجاست که با در چوبی مسدود شده است. در چوبی را تخریب کنید و از پله‌ها پایین بروید. در را باز کنید در آنجا یک Shabriri Grape روی زمین پیدا خواهید کرد. از صندوق نیز تالاسیم Two Fingers Heirloom را بردارید.

ملاقات سوم با شخصیت Hyetta

ملاقات سوم با شخصیت Hyetta

در منطقه استراحت Gate Town Bridge که در نقشه بالا مشخص است در محل قرمز برای بار سوم با Hyetta ملاقات می‌کنید. او باز از شما یک Shabriri Grape می‌خواهد! به او این آیتم را بدهید. استراحت کنید و دوباره با او صحبت کنید! او از شما می‌خواهد که در مورد ماهیت اصلی Shabriri Grape با او صحبت کنید! به او راستش را بگویید که در حال خوردن چشم انسان است! کمی حال او بد می‌شود! دوباره استراحت کنید و باز با او صحبت کنید، تا حرف‌هایش تکراری شود.

ملاقات دوباره با شخصیت Boc

در مسیرتان در منطقه استراحت East Raya Lucaria Gate می‌توانید با Melina در مورد Boc صحبت کنید. بعد با خود او حرف بزنید. در طول سفرتان در مکان‌های مختلفی می‌توانید با Boc صحبت کنید. (ماموریت کامل شخصیت Boc را در اینجا بخوانید.) (در طول این راهنمای ماموریت او را نیز کامل می‌کنیم.)

ملاقات چهارم با شخصیت Hyetta

ماموریت فرعی شخصیت Hyetta بازی ELDEN RING

در منطقه استراحت Bellum Church یکبار دیگر با او ملاقات خواهید کرد. بعد از صحبت با او اینبار از شما طلب آیتم Fingerprint Grape را می‌کند.

کلیسای بازداری (Church of Inhibition)

این آیتم را در کلیسای Church of Inhibition بعد از کشتن Festering Fingerprint Vyke بدست می‌آورید. در ویدیو از دقیقه ۱۲ تا ۱۶:۱۸ دقیقه طریقه رسیدن به کلیسا و بدست آوردن Fingerprint Grape را نشان داده‌ایم. بعد از بدست آوردن آیتم آن را به Hyetta در Bellum Church بدهید تا این بخش از ماموریت او به پایان برسد. بعدا در زیرزمین Leyndell, Royal Capital با او ملاقات خواهیم کرد. 

پیدا کردن او در زیرزمین Leyndell, Royal Capital کمی پیچیده است در قسمت‌های جلوتر روش رسیدن به او به طور کامل توضیح داده خواهد شد. در صفحه ماموریت Hyetta بیشتر در این مورد صحبت کردیم ولی باید منتظر قسمت مورد نظر برای خواندن جزئیات کامل باشید.

ادامه راهنمایی در : راهنمای کامل بازی ELDEN RING (منوی اصلی)

قسمتهای دیگر راهنمایی قدم به قدم الدن رینگ (به ترتیب از قسمت اول تا…):

جدیدترین راهنماییهای ساعت هفت در مورد الدن رینگ(کلی):

آخرین مطالب به روز شده

دیدگاه ها بسته شده است