راهنمای منطقه مخفی Mohgwyn Palace

راهنمای قدم به قدم بازی Elden Ring قسمت بیست و پنج بخش دوم/ منطقه مخفی Mohgwyn Palace

منطقه مخفی Mohgwyn Palace یکی از مهمترین بخش‌های بازی برای فارم Rune است، در این بخش علاوه براینکه روش‌های رسیدن به این منطقه را توضیح می‌دهیم، در مورد فارم کردن رون نیز صحبت می‌کنیم. در آخر نیز راه رسیدن به باس نهایی منطقه و کشتن آن را توضیح می‌دهیم. (برای درک بهتر داستان این بخش به داستان الدن رینگ دنیای زیرزمین مراجعه کنید.)

راهنمای کامل بازی ELDEN RING (منوی اصلی)

ویدیوی اختصاصی راهنمایی بازی Elden Ring قسمت بیست و پنج

برخلاف دیگر راهنمایی کامل ما، در اینجا ما ویدیویی کاملا اختصاصی از بازی Elden Ring برایتان تهیه کردیم (بخشی از بازی خودمان در Journey دوم) این راهنمایی فقط شامل بخش‌های اصلی و مراحل فرعی شخصیت‌های اصلی بازی می‌باشد. در قسمت‌های غیرمهم سرعت ویدیو زیاد شده تا فقط مسیر حرکت را متوجه شوید. توضیحات کاملِ این بخش از ویدیو در زیر آورده شده است.

رفتن به منطقه مخفی Mohgwyn Palace

(در ویدیو: ۲۵:۵۷ تا ۳۹:۰۵)

منطقه مخفی Mohgwyn Palace

در ادامه این بخش می‌خواهیم به یکی از مناطق مخفی بازی یعنی Mohgwyn Palace برویم. تلپورتری در منطقه Consecrated Snowfield است که می‌تواند شما را به راحتی به این منطقه مخفی برساند. (در عکس بالا محل آن را می‌بینید.)

آیا راه دیگری برای ورود به این منطقه وجود دارد؟ بله با دنبال کردن ماموریت کاراکتر White Mask Varre می‌توانید خیلی زودتر به این منطقه برسید اما این ماموریت فقط برای کسانی که نسخه اصلی را دارند و به بخش آنلاین بازی دسترسی دارند کامل خواهد شد. با انجام ماموریت White Mask Varre خیلی زودتر می‌توانید به این منطقه پابگذارید.

به سمت تلپورتر مشخص شده در نقشه بالا بروید. در طول مسیر دشمنان مختلفی مزاحمتان خواهند شد. یکی از آنها Sanguine Noble است. همینطو دو خرس Rune Bear بسیار بزرگ و وحشی نیز در طول مسیر وجود دارند. مراقب آنها باشید و آنها را شکست دهید و یا فقط از دست آنها فرار کنید و به سمت محل مشخص شده بروید و خود را به تلپورتر برسانید.

منطقه مخفی Mohgwyn Palace

بعد از اینکه از تلپورتر استفاده کردید در یک غار ظاهر می‌شوید. از غار بیرون بیایید و در بیرون به سمت چپ مسیر را ادامه دهید تا به مکانی که در عکس بالا مشخص است برسید از آنجا به پایین بپرید تا کمی جلوتر به منطقه استراحت Palace Approach Ledge-Road برسید.

اسرار منطقه استراحت Palace Approach Ledge-Road

این منطقه یکی از بهترین مناطق بازی برای بدست آوردن Rune است! قبلا در این مورد صحبت کردیم پس زیاده گویی نمی‌کنیم: پس به مطلب رو به رو مراجعه کنید: بهترین مکان ها برای فارم کردن Rune در بازی Elden Ring

رسیدن به باس اصلی این منطقه

منطقه مخفی Mohgwyn Palace

حال در این راهنمایی می‌خواهیم به سراغ باس اصلی این منطقه یعنی Mohg, Lord of Blood برویم. از منطقه استراحت Palace Approach Ledge-Road به سمت جلو پیش بروید از دشمنان این منطقه بگذرید تا به دریاچه قرمز رنگ برسید. از گوشه سمت راست دریاچه به سمت جلو پیش بروید. همینطور جلو بروید تا در آخر به یک منطقه سرسبزتر برسید و از دور یک سنگ بلند که در عکس بالا نیز مشخص است را ببینید. به وسط منطقه نروید بلکه باز از گوشه سمت راست به سمت جلو پیش بروید. اگر وسط منطقه بروید، برخی دشمنان اسکلت‌های روح مانند عجیبی را احضار می‌کنند که به شدت شما را آزار می‌دهد و ممکن است خیلی سریع کشته شوید. همینطور از گوشه پیش بروید تا به پله‌ها برسید، از پله‌ها بالا بروید و باز از پله‌های بعدی نیز بالا بروید و منطقه استراحت Dynasty Mausoleum Entrance را فعال کنید.

منطقه مخفی Mohgwyn Palace

در اینجا از پله‌ها بالا بروید و به سمت بالای محیط حرکت کنید. دشمنان طول مسیر را نادیده بگیرید و فقط مسیر را دنبال کنید. در طول مسیر آیتم بدرد بخوری که می‌توانید پیدا کنید Numen’s Rune است که در کنار جسدی وجود دارد. همینطور مسیر را ادامه دهید و از پله‌ها بالا بروید و دشمن عجیب ژله‌مانند قرمز را رد کنید تا به دروازه ورودی یک غار برسید. داخل غار شوید و مسیر را به سمت جلو و بعد چپ ادامه دهید. در این غار دشمنانی از درونی خون خاصی بیرون می‌آیند و به شما حمله می‌کنند آنها را بکشید. اگر به سمت چپ این غار بروید یک تاجر به نام Imprisoned Merchant پیدا خواهید کرد. او به شما آیتم‌های مختلفی مخصوصا تعدادی Rune Arc و Stonesword Key می‌فروشد. حال مسیر را به عقب برگردید و اینبار به سمت راست بروید تا به یک ستون برسید که جنازه‌ای آنجاست و آیتم Lord’s Rune را می‌توانید آنجا بردارید. این آیتم 50000 رون به شما می‌دهد پس از دستش ندهید. (عکس بالا)

وقتی به محل بالا رسیدید به سمت چپ بروید و از پله‌ها بالا بروید آنجا می‌توانید Ghost Glovewort [9] را نیز بردارید، در بالای پله‌ها یک راه خروجی مشخص می‌شود به آن سمت بروید و از غار خارج شوید. در بیرون غار منطقه استراحت Dynasty Mausoleum Midpoint را فعال کنید. اینجالول آپ انجام دهید و رون‌هایتان را خرج کنید چراکه در ادامه به یک باس بسیار سخت می‌رسیم پس حواستان جمع باشد!

شکست Mohg, Lord of Blood

داستان الدن رینگ دنیای زیرزمین / قسمت دهم

از منطقه استراحت Dynasty Mausoleum Midpoint از پله‌ها بالا بروید و در سمت راست روی پلتفورم بروید تا آسانسور به سمت بالا برود. در بالای آسانسور شما باید با Mohg, Lord of Blood مبارزه کنید. مبارزه سختی است و حتما از یک Spirit کاملا آپگرید شده مخصوصا Mimic Tear Ashes در این مبارزه استفاده کنید.

بخشی از حرکات او: 1. نیزه‌ی سه سَری دارد که با آن به شما ضربات پیاپی در جهات مختلف وارد می‌کند، دقت کنید که فقط یک ضربه وارد نمی‌کند بلکه چندین ضربه می‌زند. 2. نیزه‌اش را به بالا می‌برد و بر سرتان فرود می‌آورد! پس به موقع به جهات جاخالی دهید! 3. دستش را به هوا می‌برد و چیزی آتشین به رنگ خون بر سرتان می‌ریزد، به موقع به جهات جاخالی دهید! 4. اگر زیاد در محل رنگ قرمز و آتشین بمانید Blood Loss می‌شوید و بخشی از جانتان به یکباره کم می‌شود پس باید سریع جاخالی دهید و در محل‌های قرمز نمانید و بسیار مراقب باشید! 5. او روی شما مارک قرمز رنگی می‌گذارد این باعث می‌شود اثر Blood Loss تاثیر بیشتری رویتان بگذارد. 5. وقتی به میانه خونش می‌رسد بارانی از خون و آتش به سرتان می‌ریزد! باید نزدیکش نباشید و از او فاصله بگیرید تا این حالت تمام شود. 6. وقتی جلویش ضربه می‌زنید یک مه قرمز تولید می‌کند که منفجر می‌شود، سریع باید فرار کنید. 7. وقتی خونش کم شد او به شکل مکرر نیزه‌اش را بالا می‌برد و چندین بار شما را Blood Loss می‌کند بلافاصله بعد از هر Blood Loss شما باید خونتان را پر کنید وگرنه در این حالت به سرعت کشته می‌شوید. با هر Blood Loss باس خونش را کمی پر می‌کند. پس در اینجای مبارزه به نوعی باس از خون شما می‌گیرد تا با قدرت بیشتری به مبارزه ادامه دهد. 8. در ادامه مبارزه او به شدت سرسخت می‌شود. به آسمان پرواز می‌کند و روی سرتان فرود می‌آید و باران خون می‌ریزد و با هر حمله شما را Blood Loss می‌کند. اگر سریع نجنبید خیلی سریع کشته می‌شوید. در این بخش باید خیلی سریع با زدن ضربات قدرتی باس را بکشید و گرنه مبارزه فرسایشی شده و شاید حتی در این موقعیت که بسیار نزدیک به کشتن باس هستید مبارزه را از دست بدهید.

بعد از شکست دادنش علاوه بر مقدار بسیار زیادی رون، Mohg’s Great Rune و Remembrance of the Blood Lord را بدست می‌آورید. بعد از شکست دادنش منطقه استراحت Cocoon of the Empyrean را فعال کنید.

روش فعال کردن Mohg’s Great Rune

دقیقا به همان جایی که  Morgott’s Great Rune را فعال کردید بروید تا بتوانید این Mohg’s Great Rune را نیز فعال کنید. (توضیحات بیشتر) این Great Rune روی Spiritتان اثر Blessing of Blood را می‌گذارد. با این اثر زمانی که دشمنان توسط Spiritتان کشته شوند خونتان کمی پر می‌شود. همچنین یک اثر ثانویه نیز دارد که Spirit‌هایی که احضار می‌کنید روی دشمنان اثر Bleed ایجاد می‌کنند، این اثر باعث می‌شود آسیب بیشتری دریافت کنند و احتمال کشته شدن آنها را افزایش می‌دهد. همینطور در مواقعی که در کل فقط می‌توانید یک Great Rune در آن واحد فعال کنید پس درست تصمیم بگیرید. همینطور حتما از Rune Arc برای افزایش قدرت Great Runeها استفاده کنید. 

قسمتهای دیگر راهنمایی قدم به قدم الدن رینگ (به ترتیب از قسمت اول تا…):

جدیدترین راهنماییهای ساعت هفت در مورد الدن رینگ(کلی):

آخرین مطالب به روز شده

دیدگاه ها بسته شده است