راهنمای قدم به قدم بازی Elden Ring / ورود به منطقه Mountaintops of the Giants

راهنمای قدم به قدم بازی Elden Ring قسمت بیست و دو / ورود به منطقه Mountaintops of the Giants

در این قسمت برای اولین بار وارد منطقه نهایی بازی یعنی Mountaintops of the Giants می‌شویم، در طول مسیر Morgott’s Great Rune را فعال می‌کنیم و در ادامه ماموریت شخصیت Yura را به پایان می‌رسانیم. بعد باز به شهر Leyndell برمی‌گردیم تا ماموریت‌های مرتبط با شخصیت‌های Brother Corhyn و  Goldmask را به طور کامل در این شهر تکمیل کنیم.

راهنمای کامل بازی ELDEN RING (منوی اصلی)

ویدیوی اختصاصی راهنمایی بازی Elden Ring قسمت بیست و دو

برخلاف دیگر راهنمایی کامل ما، در اینجا ما ویدیویی کاملا اختصاصی از بازی Elden Ring برایتان تهیه کردیم (بخشی از بازی خودمان در Journey دوم) این راهنمایی فقط شامل بخش‌های اصلی و مراحل فرعی شخصیت‌های اصلی بازی می‌باشد. در قسمت‌های غیرمهم سرعت ویدیو زیاد شده تا فقط مسیر حرکت را متوجه شوید. توضیحات کاملِ این بخش از ویدیو در زیر آورده شده است.

ادامه ماموریت Yura 

(در ویدیو: ۰۱:۳۴ تا ۰۲:۴۷)

در یک دقیقه اول ویدیو محل نهایی شخصیت Sorcerer Thops را می‌توانید ببینید هرچند قبلا در قسمت پانزدهم کامل در این مورد توضیح داده بودیم.

محل تمام Sacred Tearهای منطقه Altus Plateau

حال به کلیسایی که در عکس بالا مشخص شده است بروید. (در منطقه Altus Plateau) در آنجا Yura را روی زمین می‌بینید. با او صحبت کنید، بعد از پایان صحبت‌ها شمشیر Nagakiba را بدست می‌آورید. کمی بعد Eleonora, Violet Bloody Finger به شما حمله می‌کند. بعد از شکست دادنش آيتم Eleonora’s Poleblade را بدست می‌آورید.

ورود به منطقه Mountaintops of the Giants

(در ویدیو: ۰۳:۱۳ تا ۰۵:۰۵)

در شهر Leyndell به منطقه استراحت Avenue Balcony بروید. در آنجا از پله‌ها بالا بروید و به سمت چپ روی سنگ فرش‌ها مسیر را ادامه دهید. در انتهای مسیر به یک درِ بسته می‌رسید آن را باز کنید و از پله‌ها بالا بروید. مراقب دشمنان باشید و بهتر است آنها را نادیده بگیرید و از کنارشان رد شوید. در انتهای مسیر به یک ساختمان می‌رسید که دو مجسمه در دو طرفش قرار دارد، درون ساختمان یک آسانسور است. سوار آسانسور شده و اهرم را فشار دهید تا به طبقه بالا بروید. در بالا از پله‌ها بالا بروید و مسیر را به سمت دیگر پل ادامه دهید (دشمنان را بکشید یا نادیده بگیرید) تا به آسانسور بعدی برسید. اگر سوار آسانسور شوید در پایین وارد منطقه جدید شده و می‌توانید منطقه استراحت Forbidden Lands را فعال کنید.

فعال کردن Morgott’s Great Rune

(در ویدیو: ۰۵:۱۰ تا ۰۷:۲۹)

اگر در بالای آسانسور به دروازه باز سمت راست وارد شوید محیط تاریک می‌شود و دو باس به نام‌های مشابه Fell Twin به شما حمله می‌کنند. آنها یکی یکی به سراغتان می‌آیند پس نباید کشتن‌شان سخت باشد چراکه خون آنها بسیار کم است و حملات اولیه‌ای انجام می‌دهند. بعد از کشتنشان محیط روشن می‌شود و می‌توانید به سمت جلو پیش بروید و دروازه را باز کنید. سوار آسانسور شوید و بعد از پله‌ها بالا بروید تا در وسط محیط بتوانید Morgott’s Great Rune را فعال کنید. بعدا با کشتن Mogh در بخش مخفی Siofra River می‌توانید Great Rune او را نیز همین جا فعال کنید. (بعدا توضیحات کامل در قسمت‌های جلوتر اضافه خواهد شد)

تکمیل ماموریت شخصیت Yura

(در ویدیو: ۰۷:۳۷ تا ۱۶:۰۰)

به منطقه استراحت Forbidden Lands برگردید. در اینجا سوار اسب شوید و همه چیز را نادیده بگیرید و به سمت جلو پیش بروید. مسیر کاملا مه گرفته است و دشمنان برایتان کمین کردند. همینطور مراقب دره‌ها باشید تا درون آنها نیفتید با سرعت و دقت جلو بروید تا به پله‌هایی برسید تا در آنجا باسی به نام Black Blade Kindred جلویتان را سد کند. از این باس‌ها قبلا کشتیم. (دقیقا همین باس را در قسمت پانزدهم کشتیم: توضیحات بیشتر)

راهنمای قدم به قدم بازی Elden Ring / ورود به منطقه Mountaintops of the Giants

بعد از کشتن باس به سمت جلو بروید و از پله‌ها بالا رفته و با کمک Rold Medallion که قبلا از Melina گرفته‌ایم آسانسور را فعال کنید تا به بخش بعدی منطقه بروید. کمی جلوتر منطقه استراحت Zamor Ruins را فعال کنید. در آنجا می‌توانید برای آخرین بار با Yura صحبت کنید. بعد از پایان صحبت‌ها می‌توانید به او حمله کنید تا ست لباس Ronin را بدست بیاورید. (کشتن او ضروری نیست.)

ماموریت شخصیت‌های Brother Corhyn و Goldmask در شهر Leyndell

(در ویدیو: ۱۶:۴۷ تا ۳۳:۰۰)

برای ماموریت شخصیت‌های Brother Corhyn و Goldmask در شهر Leyndell مراحل زیر را رفتیم: (برای اطلاعات بیشتر به ویدیو مراجعه کنید)

راهنمای قدم به قدم بازی Elden Ring / ورود به منطقه Mountaintops of the Giants

1. یافتن آیتم Golden Order Principia 

برای اینکه ماموریت Brother Corhyn و Goldmask را ادامه دهید به یک جادوی خاص نیاز دارید که آن را در منطقه استراحت Erdtree Sanctuary در شهر Leyndell پیدا خواهید کرد. وقتی به منطقه استراحت رفتید از ریشه درخت انتهای هال بالا بروید تا به بالکن برسید، از در خارج شوید و اینبار به سمت چپ بروید و روی پشت بام بپرید و از پنجره داخل شوید. در آنجا از صندوق تیرکمان Erdtree Bow را بدست می‌آورید. کمی جلوتر کنار نبردبان آیتم Celestial Dew را بدست می‌آورید که جلوتر در موردش صحبت می‌کنیم. بعد روی ریشه بروید و در وسط ریشه روی سریر آیتم Golden Order Principia را بردارید. (عکس بالا) با این آيتم می‌توانید جادوی Law of Regression را اجرا کنید که برای ادامه دادن این ماموریت ضروری است. در پایین یکی از روش‌هایی که می‌توانید این جادو را یاد بگیریم را آوردیم.

کلیسای Church of Vows

2. اسرار Church of Vows (روش زنده کردن کاراکترهای مهم)

در پیش افراد مختلفی می‌توانید از طریق کتاب Golden Order Principia جادوی Law of Regression را یاد بگیرید ولی بهتر دیدیم به کلیسای Church of Vows در Altus Plateau برویم تا کمی در مورد این مکان اسرار آمیز صحبت کنیم! در این کلیسا با لاک‌پشتی رو به رو می‌شوید و می‌توانید در مورد موضوعات مختلف با او صحبت کنید. همینطور می‌توانید بوسیله Golden Order Principia جادوی Law of Regression را یاد بگیرید. (اینکار را بکنید چرا که برای ادامه کار ضروری است.)

اگر به اشتباه یکی از کاراکترهای اصلی بازی که روی داستان اصلی تاثیرگذارند را کشتید. در کنار لاکپشت یک مجسمه زن است که اگر آیتم Celestial Dew را داشته باشید، می‌توانید آنها را زنده کنید. (بالاتر یکی پیدا کردیم و در قسمت یازدهم در مورد تاجری به نام Pidia, Carian Servent حرف زدیم که او نیز به شما آیتم Celestial Dew می‌فروشد.) (در محل‌های دیگری نیز این آیتم را پیدا خواهید کرد) نکته مهم اینکه شخصیت مرده باید مهم و تاثیرگذار باشد تا بتوانید او را زنده کنید، در غیر این صورت اگر یک تاجر عادی است همان Bell آن را به خواهران دو قلوی Roundtable بدهید چراکه نمی‌توانید دوباره آنها را زنده کنید. این روش فقط روی شخصیت‌های بسیار مهم تاثیر می‌گذارد.

3. صحبت اولیه با Brother Corhyn در شهر Leyndell

راهنمای قدم به قدم بازی Elden Ring / ورود به منطقه Mountaintops of the Giants

در شهر Leyndell به منطقه استراحت West Capital Rampart بروید. در اینجا مسیر را به سمت راست ادامه دهید. از دشمنان بگذرید، اینبار در انتهای مسیر به روی ریشه درخت نروید و از زیر ریشه رد شوید و به سمت جلو بروید. بعد از پله‌ها به سمت راست و در دوراهی به سمت چپ بروید، همینطور مسیر را ادامه دهید تا Brother Corhyn و Goldmask را از دور ببینید. با Corhyn صحبت کنید. بعد از پایان صحبت‌ها باید راز Radagon را کشف کنید. 

راهنمای قدم به قدم بازی Elden Ring / ورود به منطقه Mountaintops of the Giants

4. کشف راز Radagon 

در شهر Leyndell به منطقه استراحت West Capital Rampart بروید. بلافاصله به سمت چپ بروید و وارد دروازه شوید و از پله‌ها پایین رفته و بوسیله آسانسور به طبقه پایین بروید. در آخر از پله‌ها پایین بروید. در پایین پله‌ها علامت سفیدی روی زمین مشخص است و یک مجسمه آنطرف می‌بینید. در علامت نوشته اگر اسپل Regression را اجرا کنید راز افشا می‌شود! در بالاتر بوسیله Golden Order Principia جادوی Law of Regression را یاد گرفتیم آن را در یک منطقه استراحت انتخاب کنید و در رو به روی مجسمه و دقیقا روی محل سفید جادوی Law of Regression را اجرا کنید تا حقیقت افشا شود! 

در آخر دوباره طبق مرحله سوم در بالا به پیش Brother Corhyn و Goldmask بروید و راز را به Goldmask بگوید و بعد و با Corhyn صحبت کنید تا این بخش از ماموریت این دو شخصیت در شهر Leyndell به پایان برسد.

سر زدن به Blackguard 

راهنمای قدم به قدم بازی Elden Ring / ورود به منطقه Mountaintops of the Giants

در محلی که در نقشه بالا نیز مشخص است (دقیقا در بیرون شهر Leyndell) می‌توانید با شخصیت Blackguard که قبلا او را در منطقه Altus Plateau ملاقات کردیم (دقیقا در این قسمت) صحبت کنید. او به شما میگوی پخته می‌فروشد (خون شما را پر می‌کند) و می‌توانید با او صحبت کنید.

ادامه راهنمایی در :راهنمای کامل بازی ELDEN RING(منوی اصلی)

قسمتهای دیگر راهنمایی قدم به قدم الدن رینگ (به ترتیب از قسمت اول تا…):

جدیدترین راهنماییهای ساعت هفت در مورد الدن رینگ(کلی):

دیدگاه ها بسته شده است