راهنمای قدم به قدم بازی Elden Ring / بخش اول ماموریت شخصیت Ranni the Witch

راهنمای قدم به قدم بازی Elden Ring قسمت یازدهم/بخش اول ماموریت شخصیت Ranni the Witch

در این بخش از راهنمایی قصد داریم به سراغ یکی از مهمترین شخصیت‌های الدن رینگ که مهمترین پایان‌‌بندی بازی را برایتان باز می‌کند (Age of Stars) برویم. این ماموریت بسیار طولانی است و این قسمت تنها بخش اولیه ماموریت شخصیت Ranni the Witch را شامل می‌شود. بعد از اتمام ماموریت این شخصیت در صفحه‌ای جداگانه تمام کارهایی که باید به ترتیب در این ماموریت انجام دهید را برایتان خواهیم آورد. (برای درک بهتر داستان این بخش به قسمت سوم داستان کامل الدن رینگ مراجعه کنید)

راهنمای کامل بازی ELDEN RING (منوی اصلی)

ویدیوی اختصاصی راهنمایی بازی Elden Ring قسمت یازدهم

برخلاف دیگر راهنمایی کامل ما در اینجا ما ویدیویی کاملا اختصاصی از بازی Elden Ring برایتان تهیه کردیم (بخشی از بازی خودمان در Journey دوم) این راهنمایی فقط شامل بخش‌های اصلی و مراحل فرعی شخصیت‌های اصلی بازی می‌باشد. در قسمت‌های غیرمهم سرعت ویدیو زیاد شده تا فقط مسیر حرکت را متوجه شوید. توضیحات کاملِ این بخش از ویدیو در زیر آورده شده است.

ملاقات با Smithing Master Iji

در منطقه Liurnia به محل مشخص شده بروید و از تلپورت برای رفتن به سمت غربی نقشه استفاده کنید. شما کمی قبل‌تر از بخش Kingsrealm Ruins ظاهر می‌شوید. 

راهنمای قدم به قدم بازی Elden Ring / بخش اول ماموریت شخصیت Ranni the Witch

اگر این منطقه را به سمت جلو بروید با جادوگرانی برخورد می‌کنید که غیب و ظاهر شده و به شکل غافلگیرکننده‌ای به شما حمله می‌کنند. احتیاج به مبارزه با آنها نیست، همینطور به سمت علامت مشخص شده در نقشه بالا بروید. جلوی راهتان یک دیوار است که با ضربه شمشیر از بین می‌رود. بعد می‌توانید منطقه استراحت Road to the Manor را فعال کنید. همان جا برای اولین بار با Master Iji ملاقات می‌کنید. می‌توانید برای آهنگری به سراغ او بروید. با او صحبت کنید تا صحبت‌هایش تکراری شود.

رفتن به Caria Manor و رسیدن به باس

(در ویدیو: ۰۳:۵۰ تا ۰۵:۳۲)

راهنمای قدم به قدم بازی Elden Ring / بخش اول ماموریت شخصیت Ranni the Witch

حال باید خودتان را به قلعه Caria Manor برسانید. به سمت محلی که در نقشه بالا مشخص شده بروید. در طول مسیر جادوهایی آبی رنگ از آسمان بر سرتان فرو می‌ریزد. فقط با اسب به تاخت به سمت قلعه بروید و جادوها را نادیده بگیرید. در نزدیکی دروازه قلعه منطقه استراحت Main Caria Manor Gate را فعال کنید و داخل قلعه شوید.

در مسیر سنگ فرش باقی بمانید. به سمت جلو بروید و بعد وقتی به حوض رسیدید به سمت چپ بروید. جلوتر از دروازه بگذرید و از سر بالایی بالا بروید. دشمنانِ شبیه دست را نادیده بگیرید. همینطور مسیر را ادامه دهید تا به قلعه دیگر برسید. درون قلعه از پله‌ها بالا بروید تا به منطقه استراحت Manor Lower Level برسید، در اینجا از در خارج شوید.  در مسیر که جلو بروید سربازان ظاهر می‌شوند و با شما مبارزه می‌کنند اما آنها را نادیده بگیرید. همینطور مسیر را جلو بروید و از برجک‌ها بگذرید تا به پله‌های انتهایی برسید، بعد به سمت چپ رفته و از آنها بالا بروید و سوار آسانسور شوید. در بالا منطقه استراحت Manor Upper Level را فعال کنید. از در خارج شوید، در اینجا دشمنانی شبیه گرگ‌های بزرگ مزاحمتان خواهند شد، آنها را نادیده بگیرید. مسیر را به سمت جلو و بعد چپ ادامه دهید دشمنان را به کلی نادیده بگیرید و از پله‌ها بالا بروید، مسیر را ادامه دهید تا به اتاقی برسید که دورتا دورش صندلی است و یک باس در اینجا به شما حمله می‌کند…

مبارزه با Royal Knight Loretta

(در ویدیو: ۰۵:۳۲ تا ۰۶:۳۳)

راهنمای قدم به قدم بازی Elden Ring / بخش اول ماموریت شخصیت Ranni the Witch

در اینجا باید با باسی به نام Royal Knight Loretta مبارزه کنید. بخشی از مهمترین ضربات این باس: 1. او به هوا می‌پرد و علاوه بر ضربه زدن به شما با نیزه‌‌اش، اسپل‌های آبی از خود به جای می‌گذارد. مراقب باشید و اسپل‌هایی که به شکل شمشیر به سمتتان می‌آید را جاخالی دهید. 2. روی اسب با نیزه قصد دارد به شما ضربه بزند، به موقع می‌توانید از زیر ضربه‌اش جاخالی دهید و به او ضربه وارد کنید. 3. روی هوا به سمت جلو جهش می‌کند و به شما ضربه می‌زند، می‌توانید به جناهین یا عقب از دست ضربه فرار کنید یا با شیلد جلوی ضربه را بگیرید. 4. با پشت نیزه‌اش به سمتتان اسپل می‌فرستد، چندین بار پشت سر هم اینکار را می‌کند فقط جاخالی دهید. این ضربه را به اسپل شمشیرهایی که در بالای سرش ظاهر می‌شود نیز ترکیب می‌کند، پس مراقب باشید. 5. نیزه‌اش را به بالا می‌آورد و قصد دارد به شما ضربه بزند فقط به عقب فرار کنید. 6. وقتی خونش از نصف بگذرد. تمام ضرباتش را ترکیبی می‌کند و همینطور نیزه‌اش نیز جادویی می‌شود پس باید سریع کارش را بسازید تا برایتان دردسر درست نکند. با شکست دادن او علاوه بر ۱۰ هزار رون دو اسپل نیز بدست می‌آورید.

ملاقات با Ranni the Witch

بعد از کشتن باس از در پشتی که باز شده وارد محیط عقب قلعه شوید. یک اژدها در اینجا منتظر شماست. می‌توانید به کل او را نادیده بگیرید چراکه در اینجا اگر خونش نصف شود فرار می‌کند. ولی بعدا با Glintstone Dragon Adula مبارزه خواهیم کرد. در ویدیو با او مبارزه کردیم تا نشان دهیم که اگر خونش کم شود فرار خواهد کرد.

راهنمای قدم به قدم بازی Elden Ring / بخش اول ماموریت شخصیت Ranni the Witch

راهنمای قدم به قدم بازی Elden Ring / بخش اول ماموریت شخصیت Ranni the Witch

بعد از این به سمت محل مشخص شده در نقشه بالا بروید تا با Ranni the Witch که قبلا با نام Renna او را ملاقات کردیم بار دیگر صحبت کنیم. وقتی وارد برج مشخص شده یعنی Ranni’s Rise شدید منطقه استراحت آنجا را روشن کنید و از پله‌ها بالا رفته و سوار آسانسور شوید. در بالا باز از پله‌ها بالا بروید تا در بالای برج با Ranni ملاقات کنیم. همینطور با او صحبت کنید و بپذیرید که به او خدمت می‌کنید. (گزینه اول) صحبت‌هایتان را با او ادامه دهید تا حرف‌هایش تکراری شود. حال به پایین همین قلعه بروید و با سه روح سفید رنگ که از همراهان Ranni هستند صحبت کنید. همینطور که به پایین می‌روید اولی در کنار منطقه استراحت دومی در پایین پله‌ها و سومی را که اتاق کناری دومی پیدا خواهید کرد. بعد از پایان صحبت‌ها با هر سه نفر، به پیش Ranni برگردید و با او صحبت کنید.

نکته: پیدا کردن Pidia, Carian Servent: از دقیقه ۱۵:۴۳ تا ۱۷:۳۰ طریقه پیدا کردن این تاجر که درون قلعه Caria Manor است را برایتان آوردیم. او آیتم Celestial Dew را می‌فروشد. (که برای زنده کردن شخصیت‌های مهم کاربردی است.)

ملاقات با Preceptor Seluvis

راهنمای قدم به قدم بازی Elden Ring / بخش اول ماموریت شخصیت Ranni the Witch

بعد از صحبت با Ranni به پیش Preceptor Seluvis بروید و با او صحبت کنید. او در برجی به نام Seluvis’s Rise قرار دارد با او صحبت کنید. در حین صحبت‌ها او به شما آیتم Seluvis’ Potion را می‌دهد. 

با این معجون سه کار می‌توانید انجام دهید: 1. آن را به Nepheli بدهید. او در Roundtable Hold است با دادن این معجون به او ماموریت شخصیت Nepheli نیمه کاره به پایان می‌رسد. اما می‌توانید ماموریت شخصیت Preceptor Seluvis را ادامه دهید. (ماموریت شخصیت Nepheli  یا شخصیت Kenneth Haight در ارتباط است پس هر دو به نوعی به پایان نخواهد رسید) 2. می‌توانید معجون را بعدا به Dung Eater بدهید. حتما وقتی که او روی صندلی بسته شده باید اینکار را بکنید، با اینکار ماموریت Dung Eater نیمه تمام می‌ماند. 3. در Rountable این معجون را به Gideon Ofnir بدهید، با اینکار کلا ماموریت شخصیت Seluvis نیمه تمام باقی می‌ماند.

بعدا در صفحه‌ جداگانه ماموریت Preceptor Seluvis را پیگیری خواهیم کرد. در این راهنمایی و ویدیو ماموریت او را کامل نمی‌کنیم و فقط برای انجام ماموریت Ranni با او صحبت می‌کنیم. 

نکته: در بالای برج او یک Memory Stone پیدا خواهید کرد که تعداد محل اسپل‌هایی که استفاده می‌کنید را بیشتر می‌کند. 

ملاقات با Blaidd و بدست آوردن اطلاعات از شهر Nokron 

راهنمای قدم به قدم بازی Elden Ring / بخش اول ماموریت شخصیت Ranni the Witch

حال به محل مشخص شده در نقشه بالا بروید و با Blaidd صحبت کنید. او به شما می‌گوید باید راهی به شهر مخفی Nokron برای انجام ماموریت Ranni پیدا کنید. با او صحبت کنید تا حرف‌هایش تکراری شود.

راهنمای قدم به قدم بازی Elden Ring / بخش اول ماموریت شخصیت Ranni the Witch

بعد به پیش Master Iji برگردید و با او حرف بزنید. با او در مورد شهر مخفی Nokron و Blaidd صحبت کنید. 

راهنمای قدم به قدم بازی Elden Ring / بخش اول ماموریت شخصیت Ranni the Witch

باز به پیش Preceptor Seluvis بروید و در مورد شهر زیرزمینی مخفی Nokron با او صحبت کنید تا آیتم Seluvis’s Introduction را بدست بیاورید.

ملاقات اولیه با Sorceress Sellen

راهنمای قدم به قدم بازی Elden Ring / بخش اول ماموریت شخصیت Ranni the Witch

بعد از پایان صحبت‌ها با Preceptor Seluvis به محل مشخص شده در نقشه بالا که منطقه‌ای به نام Waypoint Ruins است، بروید. در آنجا از طریق پله‌ها که وسط مخروبه‌ها است به پایین بروید و وارد مه سبز شوید. باسی به نام Mad Pumpkin Head به شما حمله می‌کند. اگر زیر پایش باشید بسیاری از ضرباتش را به راحتی می‌توانید به موقع جاخالی دهید و به او ضربه بزنید. او بسیار کند است به موقع دفاع یا جاخالی دهید و ضربه بزنید تا کشته شود. بعد از شکست باس منطقه استراحت Waypoint Ruins Cellar را فعال کنید. بعد دری که در این زیرزمین است را باز کنید تا برای اولین بار با Sorceress Sellen ملاقات کنید. او از شما می‌پرسد که دوست دارید از او جادوگری یاد بگیرید یا خیر؟ با انتخاب گزینه اول بپذیرید که او به شما آموزش دهد. بعد او به شما چند اسپل می‌فروشد. در آخر نیز می‌توانید با انتخاب  گزینه دوم در مورد Glinstone Sorcery با او صحبت کنید.

راهنمای قدم به قدم بازی Elden Ring / بخش اول ماموریت شخصیت Ranni the Witch

در آخر به پیش Blaidd بازگردید و گزینه اول را انتخاب کنید. بعد از پایان صحبت‌ها باید به منطقه Caelid برویم تا با یکی از باس‌های اختیاری اما  بسیار جذاب بازی که راه شهر Nokron را برایتان باز می‌کند، مبارزه کنیم.

ادامه راهنمایی در : راهنمای کامل بازی ELDEN RING (منوی اصلی)

قسمتهای دیگر راهنمایی قدم به قدم الدن رینگ (به ترتیب از قسمت اول تا…):

جدیدترین راهنماییهای ساعت هفت در مورد الدن رینگ(کلی):

دیدگاه ها بسته شده است