راهنمای قدم به قدم بازی Elden Ring / سفر به زیرِ زمین بخش اول: Siofra River

راهنمای قدم به قدم بازی Elden Ring قسمت هفتم/ سفر به زیرِ زمین بخش اول: Siofra River

در این قسمت به یکی از بخش‌های مخفی بازی در زیرِ زمین می‌رویم. به خاطر مراحل پیشِ روی شخصیت‌های مختلف مخصوصا Renna به این بخش از نقشه یعنی Siofra River احتیاج داریم. در اینجا علاوه بر انجام ماموریت اصلی برای باز کردن باس این منطقه، به بخش مخفی این منطقه نیز می‌رویم تا باس مخفی را نیز بکشیم. در این بخش از نقشه آیتم‌های Ghost Glovewort [3] یا برخی مکان‌ها Ghost Glovewort [4] بدست می‌آورید. (برای ارتقا دادن Spirit به کار می‌رود) (برای درک بهتر داستان این بخش به داستان الدن رینگ دنیای زیرزمین مراجعه کنید.)

راهنمای کامل بازی ELDEN RING (منوی اصلی)

ویدیوی اختصاصی راهنمایی بازی Elden Ring قسمت هفتم

برخلاف دیگر راهنمایی کامل ما در اینجا ما ویدیویی کاملا اختصاصی از بازی Elden Ring برایتان تهیه کردیم (بخشی از بازی خودمان در Journey دوم) این راهنمایی فقط شامل بخش‌های اصلی و مراحل فرعی شخصیت‌های اصلی بازی می‌باشد. در قسمت‌های غیرمهم سرعت ویدیو زیاد شده تا فقط مسیر حرکت را متوجه شوید. توضیحات کاملِ این بخش از ویدیو در زیر آورده شده است.

ورود به Siofra River و بخش اولیه

(در ویدیو: ۰۰:۲۰ تا ۰۲:۲۲)

راهنمای قدم به قدم بازی Elden Ring / سفر به زیرِ زمین بخش اول: Siofra River

به محلی که در نقشه بالا است خود را برسانید و وارد ساختمان شده و در وسط پلتفورم بروید تا آسانسور به سمت پایین حرکت کند. در پایین وارد منطقه Siofra River می‌شوید. منطقه استراحت Siofra River Well Depths را فعال کنید و بعد مسیر مستقیم را به سمت جلو ادامه دهید. در انتهای راه به سمت راست و بعد چپ رفته و از پله‌ها بالا بروید. دشمنان را نادیده بگیرید و مسیر را به سمت بالای این محل ادامه دهید. در انتها از پله‌های انتهای این محل بالا بروید و وارد اتاق و آسانسور بعدی شوید و بالا بروید. در بالای محیط مسیر را به سمت جلو ادامه دهید تا به منطقه استراحت Siofra River Bank برسید.

روشن کردن هشت آتشدان

(در ویدیو: ۰۲:۲۶ تا ۱۱:۰۷)

راهنمای قدم به قدم بازی Elden Ring / سفر به زیرِ زمین بخش اول: Siofra River

در این منطقه هشت آتشدان وجود دارد که باید آنها را روشن کنید تا باس اصلی این منطقه باز شود. محل دقیق آنها در نقشه بالا آورده شده است. اولی همان رو به روی منطقه استراحت Siofra River Bank وسط آب‌هاست. دومی در انتهای سمت چپ همین منطقه است مراقب دشمنانی که غیب هستند باشید آنها را بکشید و دومین آتش‌دان را روشن کنید. سومی جلوتر در وسط محیط قرار دارد. از کنار وارد شوید چراکه در وسط دشمنان برایتان کمین کرده‌اند. چهارمی در سمت شرقی سومی است باید تا انتهای مسیر بروید، دشمنان را بکشید و آتشدان را روشن کنید. در کنار پنجمی دو گوی هستند که به سمتتان رعدبرق می‌فرستند باید مراقب باشید. ششمی نیز در سمت چپ آن قرار دارد مراقب دشمنان غیب باشید. در کنار هفتمی چندین دشمن وجود دارند آنها را بکشید و آتشدان را روشن کنید. هشتمی دقیقا در بالای کوهی که هفتمی را روشن کردید قرار دارد دشمنان زیادی آنجا منتظرتان هستند. 

پیدا کردن یک تاجر مهم: این تاجر آیتم‌های خیلی خوبی می‌فروشد، برای رسیدن به آن در ویدیو از دقایق 3 تا 4 را نگاه کنید. حتما به پیشش بروید علاوه بر Cookbookها، Larval Tear برای ریست شخصیت و همینطور Stonesword Key (کلیدی برای باز کردن مکانهای مخفی و مهم) نیز می‌فروشد.

آیتم‌های مهم منطقه: از دقیقه ۸:۴۵ تا ۹:۲۱ آیتمهای مهم بازی در این منطقه را جمع آوری کردیم.

مبارزه با Ancestor Spirit

(در ویدیو: ۱۲:۰۰ تا ۱۳:۱۲)

راهنمای قدم به قدم بازی Elden Ring / سفر به زیرِ زمین بخش اول: Siofra River

بعد از روشن کردن هر هشت آتشدان، خودتان را به قسمتی از این مکان که در نقشه بالا مشخص است برسانید. در اینجا پله‌‌ای وجود داردکه با آتش زدن هر آتشدان‌ آتش‌های اطرافش روشن می‌شود. از پله‌ها بالا بروید. در این محیط یک گوزن مرده وجود دارد، اگر تمام هشت آتشدان را روشن کرده باشید می‌توانید آن را بررسی کنید تا وارد یک محیط جدید شوید. در محیط جدید وارد مه سبز شوید تا مبارزه آغاز شود.

راهنمای قدم به قدم بازی Elden Ring / سفر به زیرِ زمین بخش اول: Siofra River

روش مبارزه: 1. او به هوا می‌پرد و بعد از چند جهش روی سرتان فرود می‌آید از محدوده‌ فرودش دور شوید. 2. قصد دارد با شاخ به شما ضربه بزند، از زیر ضربه‌اش در بروید و جاخالی بدهد و به او ضربه بزنید. 3. وقتی قصد شاخ زدن داشت می‌توانید از زیر شاخ‌هایش رد شوید و خودتان را به پشتش برسانید و به او ضربه بزنید. 4. وقتی از دهانش مه سفیدی بیرون می‌داد و به هوا می‌رفت فقط از محدوده مه خارج شوید و وقتی فرود آمد به او چند ضربه بزنید. 5. در پشتش زیاد نمانید با سم‌هایش به شما ضربه می‌زند. 6. تمام این حرکات را به صورت ترکیبی نیز بعضی وقت‌ها اجرا می‌کند ولی بیشترِ زمانِ مبارزه اگر رو به رویش باشید با شاخ‌هایش به شما ضربه می‌زند که می‌توانید به راحتی از زیرش فرار کنید. بعد از شکست دادنش علاوه بر مقداری رون، Ancestral Follower Ashes که یک Spirit است را بدست می‌آورید. 

مبارزه با Dragonkin Soldier

(در ویدیو: ۱۴:۲۶ تا ۱۶:۰۳)

راهنمای قدم به قدم بازی Elden Ring / سفر به زیرِ زمین بخش اول: Siofra River

به محل مشخص شده در نقشه بالا بروید و با استفاده از تلپورت به بخش دیگر این منطقه پا بگذارید. در انتهای دریاچه‌ای که اینجاست باس را پیدا خواهید کرد. پیشنهاد می‌شود سوار اسب با این موجود مبارزه کنید. در همان دقایق ابتدایی مبارزه ضربات پیاپی به او وارد کنید. تا او از خواب بیدار شود می‌توانید مقدار زیادی از خون او را کم کنید. در زیر شکمش قرار بگیرید و ضربه بزنید. وقتی به خودش آمد از زیرش خارج شوید. صبر کنید به زمین ضربه بزند فرار کنید و با اسب دور بزنید و به او ضربه وارد کنید. او بسیار کند است وقتی ضربه می‌‌زند چند ثانیه‌ای طول می‌کشد که به حالت اولیه برگردد وقتی ضربه زد با اسب به پشتش بروید و پشت سرهم به او ضربه بزنید. همین روند را ادامه دهید تا کشته شود. برای بار اول 16000 رون و نیزه‌ی Dragon Halbert را بدست می‌آورید. این نیزه بسیار مناسب است و می‌توانید به همراه یک سپر قوی به راحتی بازی را با آن به انتها برسانید! هرچند جز Buildهای اساسی بازی محسوب نمی‌شود. (بهترین Buildهای بازی الدن رینگ را در اینجا بخوانید)

ادامه راهنمایی در : راهنمای کامل بازی ELDEN RING (منوی اصلی)

قسمتهای دیگر راهنمایی قدم به قدم الدن رینگ (به ترتیب از قسمت اول تا…):

جدیدترین راهنماییهای ساعت هفت در مورد الدن رینگ(کلی):

دیدگاه ها بسته شده است