مکان Golden Seedهای منطقه Liurnia بازی ELDEN RING

مکان Golden Seedهای منطقه Liurnia بازی ELDEN RING

Golden Seedها آیتم‌هایی در بازی هستند که باعث افزایش تعداد فلاسک‌های شما در بازی می‌شوند. بسته به کلاس بازی می‌توانید در هر Site of Grace آنها را به Flask of Crimson Tears (فلاسکی برای پر کردن تولبار قرمز یا HP) یا Flask of Cerulean Tears (فلاسکی برای پر کردن تولبار آبی یا فوکوس) تبدیل کنید. (در بخش Flask و بخش Allocate Flask charge) در هر منطقه حداقل یک یا دو مورد از آنها را پیدا خواهید کرد، در حالی که بیشتر آنها از در کنار نهال‌های کوچک طلایی Erdtree خواهید یافت، تعدادی دیگر را در مکان‌های دیگر خواهید یافت. در این سری مطالب به محیط‌های مختلف سر می‌زنیم و مکان Golden Seedها را برایتان روی نقشه شرح داده‌ایم با سایت ساعت هفت همراه باشید. در این مطلب Golden Seedهای منطقه Liurnia  (منطقه دوم بازی) برایتان شرح داده شده است. 

راهنمای کامل بازی ELDEN RING (منوی اصلی)

Golden Seed شماره یک

Golden Seed شماره یک

در محلی که در نقشه بالا مشخص است (نزدیک در ورودی آکادمی در دل دریاچه و در وسط ویرانه‌ها) در منطقه Liurnia در کنار نهال‌ کوچک طلایی Erdtree می‌توانید یک Golden Seed را پیدا کنید.

Golden Seed شماره دو

(توضیحات در مورد چگونگی باز کردن آکادمی در مرکز نقشه Liurnia)

Academy glintstone key

برای یافتن این Golden Seed باید ابتدا دروازه آکادمی Raya Lucaria را باز کنید. برای باز کردن دروازه آکادمی به محلی در نقشه بالا بروید و در پشت اژدها Academy Glintstone Key را بردارید. دقت کنید احتیاج به مبارزه با اژدها نیست روی زمین بنشینید و مخفیانه از کنار به پشت موجود بروید و کلید را بردارید.

Golden Seed شماره دو

با کلید دروازه آکادمی که در نقشه بالا مشخص شده است را باز کنید.

Golden Seed شماره دو

بعد از ورود به سمت راست بروید و با اسب به انتهای پل سمت راست بروید و در انتهای پل Golden Seed را کنار درخت کوچک بردارید. 

Golden Seed شماره سه

Golden Seed شماره سه

در درون آکادمی بعد از شکست باس این بخش در Site of Grace قسمت Debate Parlor از در بگذرید و وارد حیاط شوید. در حیاط مراقب دشمنان باشید، در قسمت شمال غربی حیاط در کنار چند دشمن نهال‌ کوچک طلایی Erdtree را می‌یابید در آنجا می‌توانید Golden Seed را بردارید.

Golden Seed شماره چهار

Golden Seed شماره چهار

در بخش Caria Manor به جلو بروید و خود را به Site of Grace به نام Manor Upper Level برسانید. (نقشه بالا) بعد از عبور از در وارد حیاط که شدید می‌توانید نهال‌ کوچک طلایی Erdtree را ببینید. در کنارش Golden Seed را بردارید.

Golden Seed شماره پنجم

Golden Seed شماره پنجم

در شمال منطقه Liurnia یک دره بسیار طولانی است این دانه را در میان گروهی از دشمنانی که سم به سمتتان می‌فرستند، خواهید یافت.

بازگشت به : راهنمای کامل بازی ELDEN RING (منوی اصلی)

قسمتهای دیگر راهنمایی قدم به قدم الدن رینگ (به ترتیب از قسمت اول تا…):

جدیدترین راهنماییهای ساعت هفت در مورد الدن رینگ(کلی):

آخرین مطالب به روز شده

دیدگاه ها بسته شده است