راهنمای قدم به قدم بازی Elden Ring / ورود به Roundtable

راهنمای قدم به قدم بازی Elden Ring قسمت سوم / ورود به Roundtable

در این قسمت برای اولین بار وارد قلعه Roundtable شده و با شخصیت‌های مهم زیادی برای اولین بار ملاقات می‌کنید. همینطور در طول این قسمت ماموریت شخصیت Roderika را کامل می‌کنیم. (برای درک بهتر داستان این بخش به قسمت اول و دوم داستان کامل الدن رینگ مراجعه کنید)

راهنمای کامل بازی ELDEN RING (منوی اصلی)

ویدیوی اختصاصی راهنمایی بازی Elden Ring قسمت سوم

برخلاف دیگر راهنمایی کامل ما در اینجا ما ویدیویی کاملا اختصاصی از بازی Elden Ring برایتان تهیه کردیم (بخشی از بازی خودمان در Journey دوم) این راهنمایی فقط شامل بخش‌های اصلی و مراحل فرعی شخصیت‌های اصلی بازی می‌باشد. در قسمت‌های غیرمهم سرعت ویدیو زیاد شده تا فقط مسیر حرکت را متوجه شوید. توضیحات کاملِ این بخش از ویدیو در زیر آورده شده است.

ورود به Roundtable Hold 

بعد از اینکه Margit the Fell Omen را شکست دادید یا از طریق راهی که در اینجا برایتان مشخص کردیم، خودتان را می‌توانید به Roundtable Hold برسانید. بعد از شکست Margit the Fell Omen در روی محل استراحتی که همان‌جا باز می‌شود استراحت کنید تا Melina بار دیگر ظاهر شود و با شما صحبت کند در حین صحبت‌ها گزینه I’ll go too را انتخاب کنید تا او شما را به Roundtable Hold ببرد. از الان به بعد در گوشه سمت چپ نقشه‌تان می‌توانید به Roundtable Hold تلپورت کنید.

رمز و رازهای کامل Roundtable Hold 

(در ویدیو: ۰۱:۰۵ تا ۰۹:۲۱)

بلافاصله بعد از ورود به این مکان شروع به صحبت کردن با افراد مختلفی که در این قلعه هستند کنید. در همین اتاق اولیه با Diallos صحبت کنید او به دنبال خانم جوانی می‌گردد بعدا ادامه ماموریت او را انجام می‌دهیم. در اینجا برای اولین بار با Corhyn نیز صحبت می‌کنید. بعد از صحبت‌ با Corhyn می‌توانید انواع جادوها را به دلخواه از او بخرید. در آخر نیز با Gideon Ofnir که او نیز در اطرف همان بخش اول است صحبت کوتاهی انجام دهید. از اتاق سمت چپ وارد شوید در آنجا مردی کنار دری ایستاده با او نمی‌توانید صحبت کنید. مسیر را که ادامه دهید به یک تاجر که خواهران دو قلویی به نام Twin Maiden Husks هستند، می‌رسید. در طول بازی شما Bellهایی پیدا می‌کنید، می‌توانید این Bellها را به آنها بدهید تا آیتم‌های بیشتری به شما بفروشند. بعدا در این مورد بیشتر صحبت خواهیم کرد. همینطور او تعدادی Rune Arc و Stonesword Key می‌فروشد. (توضیح در مورد Stonesword Key) (بعدا در مورد Rune Arc صحبت خواهیم کرد.)

راهنمای قدم به قدم بازی Elden Ring / ورود به Roundtable

مسیر را برگردید و از اتاقی که Diallos در آنجا ایستاده وارد شوید و به پایین بپرید. یکی از دشمنان بازی یعنی Mad Tongue Alberich به شما حمله می‌کند. او یکبار می‌تواند در طول مبارزه معجون بخورد. او همزمان با اسپل و یک داس به شما حمله می‌کند. اسپل‌ها را جاخالی دهید و به او ضربه وارد کنید و مراقب ضربات داسش باشید. بعد از کشتن او در اتاق دیگری در انتهای این محل روی تخت آیتم Cipher Pata را بدست می‌آورید. حال با استفاده از تلپورت به اتاق اول Roundtable Hold بازگردید.

رمز و رازهای Roundtable Hold 

در اتاق دیگر با آهنگر اصلی بازی یعنی Hewg آشنا می‌شویم. او ماموریت خاصی ندارد ولی در بسیاری از مواقع در طول بازی می‌توانید با او صحبت‌های مختلفی انجام دهید. در پیش Hewg می‌توانید انواع سلاح‌های خود را ارتقا دهید. چندین گزینه در اینجا در اختیار شماست، که در زیر توضیحات کامل آنها آورده شده است:

  • گزینه اول، Strengthen armament: به صفحه ارتقای سلاح و سپر دسترسی پیدا می‌کنید.
  • Ashes of War: به صفحه Ashes of War دسترسی پیدا می‌کنید. در اینجا می‌توانید انواع مهارت‌ها را روی سلاح‌های معمولی بگذارید. (نمی‌توانید روی سلاح‌های خاص که مهارت دارند رویشان مهارت بگذارید.)
  • Ash of War duplication: به صفحه Ashes of War Duplication دسترسی پیدا می‌کنید. اگر مهارت خاصی را روی سلاحی بگذارید، می‌توانید برای استفاده دوباره از همان مهارت آن را Duplicate یا کپی کنید تا بتوانید دوباره از آن استفاده کنید.
  • فروش(Sell): به صفحه فروش دسترسی پیدا می‌کنید. در اینجا آیتم‌های اضافه خود را بفروشید.
  • گزینه‌ آخر، دیالوگ ها: درباره آهنگر هیوگ بیشتر یاد بگیرید و با او در موارد مختلف صحبت کنید. (بعضی موارد فعال می‌شود)

فعلا آخرین فردی که در Roundtable Hold ملاقات می‌کنید، زنی به نام Fia است. او روی تخت داخل اتاق نشسته است، با او برای اولین بار صحبت کنید و اجازه دهید او شما را در آغوش بگیرد. اگر به او اجازه دهید شما را در آغوش بگیرد، حداکثر خون شما را تا 5% کاهش می‌دهد و آیتم Baldachin’s Blessing را به شما می‌دهد. تا زمانی که آیتم را Inventory خود نگه دارید خون شما به همان میزان کاهش پیدا می‌کند. اگر آیتم Baldachin’s Blessing را مصرف کنید بعد از مدتی خونتان برمی‌گردد. در همین اتاق روی آینه می‌توانید قیافه خود را تغییر دهید.

قلعه Stormveil و رمز رازهای اولیه

(در ویدیو: ۰۹:۴۷ تا ۱۷:۳۶)

بعد از اینکه تمام اعمال بالا را در Roundtable Hold انجام دادید می‌خواهیم به سراغ قلعه Stormveil برویم تا ماموریت شخصیت Roderika را کامل کنیم تا بتوانیم Spiritها را ارتقا دهید. به منطقه استراحت Margit, the Fell Omen برگردید و به سمت بالا بروید تا Stormveil Main Gate برسید. در سمت راست وارد در که شوید برای اولین بار با Gatekeeper Gostoc ملاقات می‌کنید. او عامل اصلی اتفاقات عجیب قلعه است. در قلعه Stormveil با هر بار مرگ رون بیشتری از دست می‌دهید! او برخی موارد در را به روی شما می‌بندد و تله برایتان می‌گذارد. بهترین راه این است که او را بکشید و از دستش خلاص شوید ولی پیشنهاد نمیکنیم اینکار را بکنید! (با اینکه حقش است) (در ویدیو ما او را می‌کشیم ولی شما اینکار را نکنید) کشتن او تاثیر منفی روی ماموریت شخصیت‌های Nepheli Loux و Kenneth Haight می‌گذارد و باعث می‌شود در آخر ماموریت آنها کامل نشود. (چیزی که برای خود ما نیز پیش آمد! چون او را کشتیم! پس او را نکشید تا ماموریت‌های این دو شخیصت را بتوانید کامل کنید.)

راهنمای قدم به قدم بازی Elden Ring / ورود به Roundtable

در کل در اینجا با Gatekeeper Gostoc صحبت کنید و گزینه اول را بزنید و از در پشتی وارد قلعه شوید (اگر از در جلویی بروید مثل ویدیو به دردسر می‌افتید) و تا منطقه استراحت Stormveil Cliffside پیشروی کنید. حال از اینجا از پله‌ها بالا بروید (دشمنان را بکشید و پیشروی کنید) تا به قلعه برسید، در اینجا مسیر را به سمت بالای این بخش ادامه دهید مراقب دشمنانی که به سمتتان بمب پرت می‌کنند باشید، آنها را بکشید و تا بالاترین اتاق این بخش بروید. اگر وارد اتاق بالایی شوید، Gatekeeper Gostoc در را پشتتان می‌بندد و محیط تاریک می‌شود، بعد از روشن شدن محیط یک دشمن زره پوش به شما حمله می‌کند او را بکشید. در همین اتاق یک طلسم و همینطور کلید Rusty Key را بدست می‌آورید. با کلید در پایین را باز کنید، داخل شوید و از نبردبان بالا بروید. همینطور از پله‌ها بالا بروید و بعد باز از پله‌های دیگر بالا بروید تا به اتاقی که یک دشمن زره‌پوش درونش است برسید. اگر لول پایینی دارید آرام پشت او مخفیانه بروید و یک ضربه بزنید تا خون زیادی از او ببرید و بعد او را بکشید. مراقب ضربات قدرتی او باشید. بعد از پله‌ها بالا بروید و وارد اتاق سمت چپ شوید تا به یک منطقه استراحت دیگر یعنی Rampart Tower برسید.

در اینجا به سمت جلو بروید. مراقب عقاب‌ها باشید و آنها را بکشید. همینطور جلو بروید در انتهای این محل از پله‌ها پایین بروید و روی سقف بروید از طرف دیگر خارج شوید و وارد سقف بعدی شوید و از نبردبان پایین بروید. مسیر را به سمت راست بروید و دشمنان را بکشید و وارد اتاق شوید. به سمت جلو بروید و بعد به سمت راست باز بچرخید. وارد در که شدید از روی گونی‌های سمت راست به آنطرف بروید. مسیر را به سمت چپ ادامه دهید از نبردبان بالا بروید و از سمت دیگر پایین بپرید دشمنان را بکشید و از صندوق Stonesword Key را بردارید. (محل تمام Stonesword Key های منطقه Limgrave)

راهنمای قدم به قدم بازی Elden Ring / ورود به Roundtable

به پایین بپرید و با دشمنی که مانند باس اولیه بازی یعنی Grafted Scion است مبارزه کنید. وقتی با شمشیر و سپر روی زمین می‌کوبد به عقب بروید و جلوی ضرباتش را با سپر بگیرید و به موقع به او ضربه وارد کنید. او بسیار سریع است اما خون کمی دارد با کمی دقت او را بکشید. حال به سمت چپ بروید یک آسانسور آنجاست اما اتاق سمت چپ آن که وارد شوید با تپه‌ای از جنازه‌ها و تعدادی سگ رو به رو می‌شوید. سگ‌ها را بکشید و آیتم Chrysalids’ Memento را از روی جنازه‌ها بردارید. حال به سمت آسانسور بروید و از آن بالا رفته و در منطقه استراحت Rampart Tower استراحت کنید. 

کامل کردن ماموریت شخصیت Roderika

(در ویدیو: ۱۷:۵۲ تا ۲۳:۵۶)

راهنمای قدم به قدم بازی Elden Ring / ورود به Roundtable

به منطقه استراحت Stormhill Shack برگردید و با Roderika صحبت کنید. همینطور با او صحبت کنید و بعد آیتم Chrysalids’ Memento را به او بدهید. بعد از پایان صحبت‌ها به Roundtable Hold بروید. Roderika را در کنار آتش خواهید یافت با او صحبت کنید تا Golden seed بدست بیاورید. (توضیح در مورد Golden Seed‌ و محل دقیق آنها در Limgrave) بعد از صحبت کردن با او به پیش آهنگر Hewg بروید و با او صحبت کنید و گزینه آخر را انتخاب کنید. دوباره با Roderika صحبت کنید و بگویید در مورد او با Hewg صحبت کردید. باز با Hewg صحبت کنید و گزینه اول را انتخاب کنید. حال استراحت کنید. این‌بار اگر به محلی که Hewg بروید، Roderika را جلوی او خواهید یافت. از این به بعد با صحبت کردن با او می‌توانید به آپگرید کردن Spiritهایتان بپردازید.

ادامه راهنمایی در : راهنمای کامل بازی ELDEN RING (منوی اصلی)

قسمتهای دیگر راهنمایی قدم به قدم الدن رینگ (به ترتیب از قسمت اول تا…):

جدیدترین راهنماییهای ساعت هفت در مورد الدن رینگ(کلی):

دیدگاه ها بسته شده است