راهنمای قدم به قدم بازی Elden Ring / ورود به آکادمی و مبارزه با Rennala

راهنمای قدم به قدم بازی Elden Ring قسمت هشتم/ ورود به آکادمی و مبارزه با Rennala

در این قسمت به آکادمی Raya Lucaria می‌رویم و باس اصلی آن یعنی Rennala را شکست می‌دهیم. با شکست او قدرت ریست کردن شخصیت را در اختیار می‌گیرد و به دلخواه می‌توانید توانایی‌های شخصیت خود را با کمک او تغییر دهید. (برای درک بهتر داستان این بخش به قسمت سوم داستان کامل الدن رینگ مراجعه کنید)

راهنمای کامل بازی ELDEN RING (منوی اصلی)

ویدیوی اختصاصی راهنمایی بازی Elden Ring قسمت هشتم

برخلاف دیگر راهنمایی کامل ما در اینجا ما ویدیویی کاملا اختصاصی از بازی Elden Ring برایتان تهیه کردیم (بخشی از بازی خودمان در Journey دوم) این راهنمایی فقط شامل بخش‌های اصلی و مراحل فرعی شخصیت‌های اصلی بازی می‌باشد. در قسمت‌های غیرمهم سرعت ویدیو زیاد شده تا فقط مسیر حرکت را متوجه شوید. توضیحات کاملِ این بخش از ویدیو در زیر آورده شده است.

رسیدن به باس اولیه آکادمی (Red Wolf of Radagon)

(در ویدیو: ۰۱:۱۷ تا ۰۳:۵۲)

 به منطقه استراحت Main Academy Gate برگردید. (نحوه باز کردن در آکادمی در این قسمت توضیح داده شده) اینبار به سمت چپ بروید و سوار آسانسور شوید و بالا بروید. در بالا مسیر مستقیم را بروید و از پله‌ها بالا رفته و دشمنان را بکشید. در اینجا باید مراقب باشید دشمنان از جادو بر علیه‌تان استفاده می‌کنند باید به موقع جاخالی دهید و آنها را بکشید. یکی از بدی‌های این بخش این است که دشمنان بدون توقف از اسپل استفاده می‌کنند. دو دشمن بالای پله‌ها را بکشید و دروازه پشت آنها را باز کنید و داخل شوید. تمام دشمنان این بخش را بکشید بعد به سمت چپ وارد شوید باز به چپ بپیچید تا به منطقه استراحت Church of the Cuckoo برسید.

راهنمای قدم به قدم بازی Elden Ring / آکادمی Raya Lucaria

مسیر مستقیم را بروید و در انتهای راهرو از سمت چپ پایین بروید. در اینجا به سمت چپ بروید و جلوتر از پل بگذرید. مسیر را ادامه دهید و از بین دشمنان رد شوید تا به یک قلعه برسید. از آن بگذرید تا به حیاط پشتی آن برسید. در آنجا یک آسانسور به بالا می‌رود به روی آن بپرید تا به منطقه بالایی خود را برسانید و در آنجا از آسانسور خارج شوید. کمی جلوتر وارد قلعه بعدی شوید و منطقه استراحت Schoolhouse Classroom را فعال کنید. از پله‌ها بالا بروید و به سمت راست بروید در اینجا دشمنان زیادی وجود دارند می‌توانید فقط از آنها رد شوید و پیش بروید. در انتهای راهرو در اتاق از پله‌های سمت راست بالا بروید. بلافاصله بپیچید و از پله‌های دیگر نیز بالا بروید. مسیر را ادامه دهید تا وارد مه سبز شوید تا مبارزه با Red Wolf of Radagon آغاز شود. (در مخفی: در ویدیو در دقیقه ۲:۵۰ تا ۳:۰۰ وارد در مخفی می‌شویم.)

مبارزه با Red Wolf of Radagon

مبارزه با Red Wolf of Radagon: نکات مهم: 1. او زوزه‌ای می‌کشد و چند اسپل از خود جای می‌گذارد مراقب باشید این جادوها به شکل شمشیر‌های آبی به سمتتان می‌آیند به موقع جاخالی دهید. 2. گرگ به هوا می‌پرد و با شمشیری که در دهانش است به شما ضربه می‌زند، به موقع جاخالی دهید. 3. نزدیک شما می‌آید و با شمشیری که در دهانش است به شما ضربه می‌زند. از زیر شمشیر جاخالی دهید و ضربه بزنید. 4. گرگ با دهانش شما را گاز می‌گیرد به موقع جاخالی دهید (یا با شیلد جلوی ضربه را بگیرید) و از کنار به او ضربه بزنید. 5. وقتی خونش کمتر شد این ضربات را ترکیبی و سریعتر می‌زند و باید سریع‌تر کارش را بسازید تا به دردسر نیفتید. بعد از شکست دادنش Memory Stone بدست می‌آورید. با Memory Stone می‌توانید یک جادوی دیگر نیز در موقع استراحت انتخاب کنید. بعد از شکست دادنش منطقه استراحت Debate Parlor را فعال کنید.

رفتن به پیش باس اصلی این منطقه (Rennala, Queen of the Full Moon)

(در ویدیو: ۰۳:۵۰ تا ۰۴:۰۰)

رفتن به پیش باس اصلی این منطقه (Rennala, Queen of the Full Moon)

از در سمت راست وارد حیاط شوید و به سمت شرقی آن جایی که در عکس بالا نیز مشخص شده است بروید. از روی محل مشخص شده رد شوید و خودتان را به پله‌ها برسانید. وقتی می‌خواهید از پله‌ها بالا بروید. در روی پله‌ها مراقب گویی باشید که پایین می‌آید از گوشه که بروید درصد کمتری به شما برخورد می‌کند در بالای محیط کمی جلوتر یک دشمن به نام Moongrum, Carian Knight به شما حمله می‌کند. او یک شیلد قوی دارد. مراقب باشید بدون فکر به او ضربه نزنید، ممکن است گیر Encounter او بیفتید و با یک ضربه کشته شوید. بعد از شکست دادن او وارد اتاق شده و سوار آسانسور شوید و در طبقه بالا در را باز کنید.

مبارزه با Rennala, Queen of the Full Moon

(در ویدیو: ۰۴:۵۵ تا ۰۹:۵۵)

راهنمای قدم به قدم بازی Elden Ring / ورود به آکادمی و مبارزه با Rennala

بعد از ورود به این ساختمان دمو آغاز می‌شود. بعد از دمو فاز اول مبارزه آغاز می‌شود. در این بخش سه زنی که در پایین در حال آواز خواندن هستند را بکشید تا Rennala که روی هوا شناور است به زمین بیفتد. دور سر زنانی که آواز می‌خوانند با هاله زردی مشخص است. (مانند عکس بالا) مراقب کتاب‌های شناوری که به سمتتان می‌آید باشید. وقتی سه زن را کشتید Rennala به زمین می‌افتد سریع به سمتش بروید و به او ضربه بزنید تا تولبار خونش کم شود. بعد از چند ثانیه باز به هوا می‌رود و دوباره باید سه زن که آواز می‌خوانند را بکشید تا به زمین بیفتد و دوباره بتوانید به او ضربه بزنید. وقتی خونش به طور کامل تمام شود وارد فاز دوم مبارزه می‌شویم.

راهنمای قدم به قدم بازی Elden Ring / ورود به آکادمی و مبارزه با Rennala

فاز دوم: در یک محیط کاملا جدید باید با Rennala مبارزه می‌کنید. او یک جادوگر بسیار ماهر است اما مشکل او اینجاست که در برابر ضربات پیاپی شما دوامی ندارد. باید از اسپل‌های او جاخالی دهید و به سرعت به او نزدیک شده و ضربه وارد کنید. اگر به او زمان بدهید با دردسر رو به رو می‌شوید. اگر جلوی اسپل قدرتی که اول به شما می‌زند چند ثانیه‌ای بایستید درجا کشته می‌شوید پس باید خیلی مراقب این اسپل باشید و سریع جاخالی دهید. وقتی به نیمه دوم مبارزه برسید او شروع به احضار انواع و اقسام دشمنان می‌کند. باید همه آنها را نادیده بگیرید و فقط به او نزدیک شده و ضربه بزنید. اگر خود را درگیر دشمنان احضار شده بکنید مبارزه بسیار سخت می‌شود چراکه او نیز از دور به شما ضربه وارد می‌کند ولی اگر فقط تمرکزتان را روی Rennala بگذارید نبرد بسیار ساده‌ای برایتان خواهد بود. بعد از پیروزی بر او دو آیتم Remembrance of the Full Moon Queen و Great Rune of the Unborn را بدست می‌آورید. با Remembrance در Roundtable Hold می‌توانید آیتم‌های خاصی درست کنید (با Finger Reader Enia صحبت کنید) و با استفاده از Great Rune او نیز می‌توانید به ریست کردن کاراکتر خود بپردازید. احتیاج به فعال کردن Great Rune نیست. 

در مورد Rebirth

راهنمای قدم به قدم بازی Elden Ring / ورود به آکادمی و مبارزه با Rennala

بعد از شکست Rennala با او صحبت کنید. به گزینه Rebirth دسترسی پیدا خواهید کرد. برای استفاده از این گزینه به آیتم Larval Tear احتیاج دارید که در جای جای نقشه یا با کشتن دشمنان بدست می‌آید. با Rebirth می‌توانید تمام لول آپی که کردید را ریست کنید و از اول کاراکتر دلخواه با توانایی خاص ایجاد کنید. با گزینه دوم یعنی Cosmetics نیز می‌توانید ظاهر یا اسم خود را تغییر دهید. 

بخش دوم ماموریت شخصیت Diallos 

(در ویدیو: ۱۲:۰۰ تا ۱۴:۰۰)

بخش دوم ماموریت شخصیت Diallos 

به مکانی که در نقشه بالا مشخص شده بروید و با Diallos که بالا سر جنازه زنی است صحبت کنید. بعد از پایان صحبت‌ها به Roundtable برگردید و دوباره با او صحبت کنید. تا حرف‌هایش تکراری شود. دوباره در ادامه سفرتان در آینده با او ملاقات خواهید کرد. 

بخش دوم ماموریت شخصیت Scribe Corhyn

در همان Roundtable با شخصیت Scribe Corhyn نیز صحبت کنید. او به شما می‌گوید که می‌خواهد Roundtable را ترک کند. تا وقتی که وارد منطقه سوم نشدیم، او اینجا را ترک نمی‌کند. ولی به محض اینکه وارد منطقه سوم یعنی Altus Plateau شدید با او صحبت کنید تا Roundtable را ترک کند و ادامه ماموریتش را برویم. (در قسمتهای بعدی داستان او را ادامه میدهیم.)

ادامه راهنمایی در : راهنمای کامل بازی ELDEN RING (منوی اصلی)

قسمتهای دیگر راهنمایی قدم به قدم الدن رینگ (به ترتیب از قسمت اول تا…):

جدیدترین راهنماییهای ساعت هفت در مورد الدن رینگ(کلی):

دیدگاه ها بسته شده است