ماموریت فرعی مرتبط با شخصیت Millicent بازی ELDEN RING

ماموریت فرعی شخصیت Millicent بازی ELDEN RING

برای انجام ماموریت فرعی شخصیت Millicent باید مراحل زیر را به ترتیب انجام دهید تا بتوانید هم داستان و هم اسرار بازی را متوجه شوید. (مراقب اسپویل باشید. همینطور این ماموریت را در اواخر بازی انجام دهید. حداقل لول 80 یا 100 به بالا داشته باشید و بعد این را طبق نوشته پیش بروید.)

راهنمای کامل بازی ELDEN RING (منوی اصلی)

ماموریت فرعی مرتبط با شخصیت Milicent

1. ابتدا باید با شخصیت Gowry ملاقات کنید. او در کلبه‌ای در نقشه بالا در منطقه Caelid حضور دارد. به پیش او بروید و چندباری صحبت کنید تا صحبت‌هایش تکراری شود.

ماموریت فرعی مرتبط با شخصیت Milicent

2.حال باید آیتم Unalloyed Gold needle را در منطقه Swamp of Aenonia پیدا کنید. برای این منظور خود را به محلی که در نقشه بالا مشخص شده برسانید. مراقب باشید با اسب روی آب‌های سمی این منطقه قدم بگذارید. ابتدا خود را به Site of Grace منطقه Inner Aeonia که در بالای عکس است برسانید و بعد به سمت محلی که با رنگ قرمز مشخص شده بروید. در آنجا باسی به نام Commander o’neil حضور دارد که باید او را شکست دهید. حتما در ابتدای این مبارزه از یک Spirit قوی استفاده کنید تا به شما کمک کند چراکه او تعدادِ زیادی آرچر برای این مبارزه احظار می‌کند که دست تنها به مشکل برمی‌خورید. می‌توانید ابتدا از شر آرچرها خلاص شوید و بعد به سراغ باس بروید اما به نظرم حتما بگذارید یک آرچر زنده بماند بدین ترتیب باس وارد فاز Rage یا عصبانیت خود نمی‌شود و راحت‌تر می‌توانید شکستش دهید. مراقب ضربات مرگبار او باشید و به موقع به او ضربه بزنید تا شکستش دهید. بعد از شکست این باس Unalloyed Gold needle را بدست می‌آورید. 

3. دوباره به پیش Gowry برگردید و با او صحبت کنید تا راز شهر Sellia را با شما در میان بگذارد. روی نامه چنین نوشته است: سه مشعل در بالای برج‌های شهر را روشن کنید تا طلسم باطل شود. 

4. بعد از پایان صحبت‌ها  در یک Site of Grace استراحت کنید و به Gowry وقت دهید تا needle را تعمیر کند. بعد دوباره به پیش Gowry برگردید و با او صحبت کنید تا needle را از او بگیرید. با او چند بازی صحبت کنید تا صحبتهایش تکراری شود.

ماموریت فرعی مرتبط با شخصیت Milicent

5. حال به سمت شهر Sellia بروید. (شهر همان نزدیکی کلبه است.)

رازهای شهر Sellia

رازهای شهر Sellia (فرعی): سه منطقه در شهر است که باید مشعلِ آن را روشن کنید که طلسم باطل شود. این مشعل‌ها در بالای برج‌های شهر قرار دارند. دقت کنید باید روی پشت بام خانه‌ها بروید و خود را به این برج‌ها برسانید و آنها را روشن کنید. جلوتر روی پله‌‌های سمت شمال شهر بروید و در آنجا از طریق شاخه‌های درخت روی سقف خانه‌ها بروید. خانه به خانه با اسب پیش بروید تا خود را به برج برسانید. محل برج‌ها در عکس بالا آورده شده است. از این طریق می‌توانید به برج‌های یک و سه برسید و مشلعشان را روشن کنید. قبل از رسیدن به برج سه کنار جنازه‌ای یک Stonesword Key پیدا خواهید کرد. همینطور در بالای پله‌های سمت شمال (نزدیک برج دوم) در کنار درخت یک Golden Seed وجود دارد از پشت آن به روی شاخه درخت بروید و خود را به برج دوم برسانید و مشعلش را روشن کنید. همینطور تابلوی عکس Redmane نیز درون شهر وجود دارد.

بعد از روشن کردن مشعل‌ها طلسم باطل شده و به صندوق‌های شهر دسترسی پیدا می‌کنید. اولین صندوق جلوی پله‌های اولِ شهر قرار دارد. درون صندوق طلسم Night Comet را پیدا خواهید کرد. 

ماموریت فرعی مرتبط با شخصیت Milicent

در محلی که در نقشه بالا مشخص شده نیز می‌توانید از صندوق آیتم Imbued Sword Key را پیدا ‌می‌کنید. (که می‌توانید با آن چند محل مخفی را باز کنید که بعدا در مورد آنها صحبت خواهیم کرد.)

ماموریت فرعی مرتبط با شخصیت Milicent

در اینجای شهر نیز از صندوق Spelldrake Talisman +1 را بدست می‌آورید که برای دشمنانی که از جادو استفاده می‌کنند بسیار مفید است. 

ماموریت فرعی مرتبط با شخصیت Milicent

6. از شهر بگذرید و خود را به Site of Grace بالای شهر Sellia برسانید. از آنجا مسیر را ادامه دهید تا خود را به محل مشخص شده و کلیسای Church of the Plague برسانید. مراقب سنگی که در میان راه به سمتتان می‌آید باشید. وقتی به کلیسای رسیدید دو دشمن جلوی در را بکشید و وارد شوید. Site of Grace را فعال کنید و Sacred Tear را از جلوی مجسمه بردارید. بعد با Millicent که در آنجاست صحبت کنید، گزینه اول را انتخاب کنید و Unalloyed Gold needle را به او بدهید. کمی منتظر بمانید تا دیگر با شما صحبت نکند. در Site of Grace همان محل استراحت کنید و دوباره با او صحبت کنید. او به شما یک Talismanی می‌دهد که Dexity شما را افزایش می‌دهد. صحبت کردن با او را ادامه دهید تا صحبت‌هایش تکراری شود. 

7. دوباره می‌توانید او را در محلی که با Gowry در ابتدای ماموریت صحبت کردید ملاقات کنید. با او صحبت کنید تا صحبت‌هایش تکراری شود.

8. به یک Site of Grace بروید و استراحت کنید و دوباره به کلبه Gowry بازگردید اینبار خود او آنجاست، با او صحبت کنید. او به شما چند اسپل جدید یاد می‌دهد که می‌توانید از او بخرید. برای ادامه ماموریت در حین صحبت با او گزینه دوم را انتخاب کنید. 

ماموریت فرعی مرتبط با شخصیت Milicent بازی ELDEN RING

9. حال باید به پیش او در نزدیکی‌ِ Site of Graceی در منطقه Altus Plateau به نام Erdtree-Gazing Hill بروید. محل دقیق او در نقشه بالا مشخص است. او به شما درخواست می‌کند تا دستی مصنوعی یا آیتم Valkyrie’s Prosthesis را برای او پیدا کنید.

ماموریت فرعی مرتبط با شخصیت Milicent بازی ELDEN RING

10. برای بدست آوردن این آیتم باید به قلعه Shaded Castle بروید و وارد قلعه شوید و خود را به بخشی که در نقشه بالا مشخص شده برسانید تا آیتم Valkyrie’s Prosthesis را بیابید. (این قلعه در منطقه‌ای سمی قرار دارد در شمال منطقه Altus Plateau این قلعه را پیدا خواهید کرد.)

11. به شمال شرقی قلعه بروید و از روی دیوار شکسته به بالا بروید. به راست بروید، سپس با استفاده از قسمت شکسته دیوار به سمت چپ به پشت بام خود را برسانید. از روی پشت بام‌ها و در جهت جنوب شرقی به سمت نردبان سمت چپ خود را برسانید. از نبردبان بالا بروید و بعد به سمت چپ مسیر را دنبال کنید، تا انتها بروید تا زمانی که به اتاقی برسید که شوالیه‌ای بیرون آن ایستاده و مجسمه‌هایی در داخل آن قرار دارد. در لا به لای مجسمه‌ها صندوق را باز کنید تا Valkyrie’s Prosthesis را دریافت کنید.

12. به پیش Millicent بازگردید و با زدن گزینه اول آیتم Valkyrie’s Prosthesis را به او بدهید. 

ماموریت فرعی مرتبط با شخصیت Milicent بازی ELDEN RING

13. حال به منطقه Dominula, Windmill Village که در نقشه بالا مشخص است خود را برسانید. در آنجا، مسیر را از طریق پله‌ها بالا بروید تا به باس اصلی این دهکده یعنی Godskin Apostle برسانید و او را شکست دهید. این باس از ضربات مرگباری استفاده میکند، باید با دقت با او مبارزه کنید و شکستش دهید. بعد از شکست دادن باس یک Site of Grace در آنجا ظاهر می‌شود. در آنجا استراحت کنید تا Millicent ظاهر شود. با او دو بار صحبت کنید تا حرف‌هایش تکراری شود.

ماموریت فرعی مرتبط با شخصیت Milicent بازی ELDEN RING

14. حال باید به منطقه کوهستانی یعنی Mountaintops of the Giants خود را برسانید. به Site of Grace به نام Ancient Snow Valley Ruins بروید. (در نقشه بالا مشخص است.) در آنجا دوباره با Millicent ملاقات می‌کنید. دوبار با او صحبت کنید تا حرف‌هایش تکراری شود. 

15. باید بخش سری منطقه Mountaintops of the Giants را باز کنید. (در اینجا توضیح کامل داده شده است)

16. بعد وارد منطقه Miquella’s Haligtree شوید. (روش وارد شدن به این منطقه)

(اخطار: جلوتر وارد یکی از سخترین قسمت‌های بازی می‌شویم. باید با لول بالا و تجهیزات کامل وارد این قسمت شوید. اگر هنوز قدرتمند نیستید فعلا این ماموریت را ادامه ندهید.)

ماموریت فرعی مرتبط با شخصیت Milicent بازی ELDEN RING

17. بعد از ورود به منطقه Miquella’s Haligtree جلو بروید و باس اول این منطقه یعنی Loretta’s War Sickle که روی اسب است مبارزه کنید و آن را شکست دهید و مسیر را ادامه دهید تا به Site of Grace به نام Prayer Room برسید. (نقشه بالا) در اینجا دوبار با Millicent صحبت کنید. 

ماموریت فرعی مرتبط با شخصیت Milicent بازی ELDEN RING

18. بعد از صحبت ها به سمت جلو بروید تا خود را به Site of Graceی به نام Elphael Inner Wall برسانید. (نقشه بالا) از اینجا اگر جلو بروید به منطقه‌ای می‌رسید که با آب‌های قرمز احاطه شده است. آب‌هایی که اگر زیاد درونشان قرار بگیرید به Scarlet Root دچارتان می‌کنند! سعی کنید از این آب‌ها بگذرید و به سمت دیگر خود را برسانید در ساختمان آن سمت از نبردبان پایین رفته و در Site of Graceی به نام Drainage Channel استراحت کنید.

ماموریت فرعی مرتبط با شخصیت Milicent بازی ELDEN RING

19. از Drainage Channel به سمت عقب برگردید و از نبردبان بالا رفته و دوباره به منطقه‌ای با آب‌های قرمز بازگردید. اینبار از سربالایی سمت راست بالا رفته و به سمت طرف دیگر که در عکس بالا مشخص است بروید.

ماموریت فرعی مرتبط با شخصیت Milicent بازی ELDEN RING

20. در آنجا در میان آب‌های قرمز رنگ یک Ulcerated Tree Spirit منتظر شماست. این یکی سخترین در نوع خودش است. بعد از شکست دادن او یک Golden Seed نیز دریافت می‌کنید. در وسط آب‌های قرمز نیز یک Great Grave Glovewort است آن را نیز بردارید. (برای ماکس کردن Ashها به کار می‌رود.) (علت کشتن این موجود این است که وسط انجام ماموریت مزاحمتان نشود.)

ماموریت فرعی مرتبط با شخصیت Milicent بازی ELDEN RING

21. حال به سمت راست این بخش بروید دو علامت قرمز و زرد روی زمین خواهید دید. (عکس بالا) در اینجا دو انتخاب پیش رو دارید.

ماموریت فرعی مرتبط با شخصیت Milicent بازی ELDEN RING

22. اولی (قرمز) به چالش کشیدن یا خیانت به Millicent و یا دومی (زرد) کمک کردن به Millicent در برابر خواهرانش است. هریک از این روش‌ها به شما جایزه خاصی می‌دهد اما خیانت کردن به Millicent باعث می‌شود که آیتم به خصوصی را از دست بدهید! اگر به او کمک کنید آیتم Rotten Winged Sword Insignia را بدست می‌آورید. (باید خواهران او را بکشید از ضربات گروهی استفاده کنید تا سریع کشته شوند) این آیتم باعث می‌شود قدرت ضربات پشت سرهم شما به شدت افزایش پیدا کنید. یعنی اگر پشت سرهم به دشمنی ضربه بزنید حملات بعدی دمیج بیشتر و بیشتری به او وارد می‌کند. علاوه بر این آیتم دیگری را نیز بدست می‌آورید. بعد از اینکه به او کمک کردید با او صحبت کنید و آخرین دیالوگ‌های او را بشنوید. حال یک بار در Site of Grace استراحت کنید و دوباره به پیش او برگردید تا آیتم Unalloyed Gold needle را از روی جنازه‌اش بدست بیاورید. اگر به او خیانت کنید آیتم Millicent’s Prosthesis را بدست می‌آورید اما با این انتخاب دیگر آیتم Unalloyed Gold needle را بدست نخواهید آورد! بعد از خیانت به او اگر دوباره به کلبه اولیه که با Gowry ملاقات کردید بازگردید او را مرده میابید و می‌توانید یک Talisman دیگر به نام Flock’s Canvas Talisman نیز بدست بیاورید، اگر حتی به Millicent کمک کنید نیز می‌توانید این Talisman را بدست بیاورید فقط کافی است که Gowry را بکشید!

ماموریت فرعی مرتبط با شخصیت Milicent بازی ELDEN RING

23. بعد از اینکه به Millicent کمک کردید و Unalloyed Gold needle را بدست آوردید مسیر را در منطقه Miquella’s Haligtree پیش بروید تا به Site of Graceی به نام Haligtree Roots برسید. از آنجا اگر وارد اتاق پیش رو شوید، به باسی به نام Malenia Blade of Miquella می‌رسید که یکی از سخترین باس‌های بازی است! (اگر می‌خواهید او را شکست دهید باید لول بالایی داشته باشید) اگر او را شکست دهید یک قنچه قرمز در وسط اتاقی که با او مبارزه کردید سبز می‌شود جلوی آن بروید و needle را در آنجا امتحان کنید تا Miquella’s Needle و همینطور یک Somber Ancient Dragon Smithing Stone بدست بیاورید. (پایان)

بازگشت به : راهنمای کامل بازی ELDEN RING (منوی اصلی)

قسمتهای دیگر راهنمایی قدم به قدم الدن رینگ (به ترتیب از قسمت اول تا…):

جدیدترین راهنماییهای ساعت هفت در مورد الدن رینگ(کلی):

آخرین مطالب به روز شده

دیدگاه ها بسته شده است