مناطق مخفی بازی Elden Ring / روش دسترسی و باز کردن

روش باز کردن مناطق مخفی بازی Elden Ring

در بازی Elden Ring علاوه بر دنیای بی‌انتهای بازی در مناطق مختلف، بخش‌های مخفی و بسیار جذابی نیز در زیر زمین یا … وجود دارد که در این بخش قصد داریم روش دسترسی به آنها را برایتان شرح دهیم.

راهنمای کامل بازی ELDEN RING (منوی اصلی)

رسیدن به منطقه Mohgwyn Dynasty Mausoleum

رسیدن به بخش سری منطقه Mountaintops of the Giants

برای تلپورت و رسیدن به منطقه Mohgwyn Dynasty Mausoleum دو راه وجود دارد:

شخصیت white mask varre

اولی اگر بازی آنلاین انجام می‌دهید سری ماموریت شخصیت white mask varre که در اول بازی با او ملاقات می‌کنید را ادامه دهید تا جلوتر به این مکان برسید. (دقت کنید برای انجام اینکار به نسخه اصلی بازی احتیاج دارید) (در نسخه جدید بعد از ملاقات اولیه، می‌توانید محل شخصیت‌ها را روی نقشه پیدا کنید)

روش دوم برای رسیدن به این منطقه باید ابتدا خود را به منطقه Mountaintops of the Giants برسانید که آخرین و سخت‌ترین منطقه بازی است. (باید باسی به نام Morgott, the Omen King of Leyndell را در Royal Capital شکست دهید. پس از آن، ملینا به شما Rold Medallion را می‌دهد، که می‌تواند از آن برای فعال کردن آسانسور بزرگ رولد برای دسترسی به نیمه شرقی منطقه کوهستانی استفاده کنید.) پس از رسیدن به این منطقه باید دو قطعه از Haligtree secret medallion را در اختیار داشته باشید تا بتوانید به قسمت سری این منطقه وارد شوید.

بهترین محل ها برای فارم کردن Rune در بازی Elden Ring

 اولین قطعه Haligtree secret medallion را با صحبت با مردی به نام Albus خواهید یافت. محل دقیق او در نقشه بالا مشخص است. از Site of Grace به نام Scenic Isle در منطقه Liurnia به سمت محلی که مشحص شده بروید از سربالایی بالا رفته به سمت راست بالا بروید و تا کلبه‌ها پیش بروید. او به صورت گلدان در گوشه‌ای تاریک در سمت راست کلبه‌ها پنهان شده است. به گلدان حمله کنید تا او را آشکار کنید و با او صحبت کنید تا medallion را بدست بیاورید.

بهترین محل ها برای فارم کردن Rune در بازی Elden Ring

دومین قطعه Haligtree secret medallion را در منطقه کوهستانی Mountaintops of the Giants پیدا خواهید کرد. ابتدا خود را به محل بالا یعنی Castle Sol برسانید پیش روی کنید تا به باس اول بازی یعنی Commander Niall برسید. بعد از شکست او مسیر را از در پشتی به جلو بروید تا به آسانسور برسید از آسانسور بالا بروید. در بالا مسیر را ادامه دهید تا به روح برسید با صحبت با او قسمت دوم را نیز بدست خواهید آورد. 

بهترین محل ها برای فارم کردن Rune در بازی Elden Ring

حال که هر دو قطعه Haligtree secret medallion را بدست آوردید به منطقه بالا بروید و اینبار جلوی دو مجسمه مدالیون را عوض کنید و secret medallion را انتخاب کنید. با اینکار به منطقه سری Mountaintops of the Giants پا می‌گذارید. 

بهترین محل ها برای فارم کردن Rune در بازی Elden Ring

بعد از ورود به این منطقه خود را به منطقه‌ای که در نقشه بالا مشخص شده برسانید و از دستگاه تلپورتی که مشخص شده استفاده کنید تا به Mohgwyn Dynasty Mausoleum برسید.

مراحل کاراکتر White Mask Varre
نکته: در بالای نقشه محلی که کاراکتر را نشان می‌دهد، نقشه این منطقه را خواهید یافت.

رسیدن به منطقه Chapel of Anticipation

اگر باس اولیه بازی که شما را قبل از شروع کشت را یادتان است و می‌خواهید از او انتقام بگیرید می‌توانید از این طریق دوباره به پیش او بروید.

مراحل کاراکتر White Mask Varre

در منطقه Liurnia به قسمتی به نام The Four Belfries که در نقشه بالا نیز مشخص است بروید. در آنجا به بالاترین نقطه بروید در کنار Site of Grace از صندوق Imbued Sword Key را بردارید و بعد به پرتال اول از بالا بروید و آن را فعال کنید و وارد شوید. (دو پرتال دیگر اهمیت زیادی ندارند ولی بعدا با پیدا کردن Imbued Sword Key یکی در شهر Sellia در منطقه Caelid و دیگری در آکادمی Raya Lucaria در منطقه Liurnia می‌توانید دو کلید دیگر را نیز باز کرده و پرتال‌های دیگر را نیز فعال و به آن مکان‌ها نیز سر بزنید.)

رسیدن به منطقه Siofra River 

راهنمای قدم به قدم بازی Elden Ring / سفر به زیرِ زمین بخش اول: Siofra River

به محلی که در نقشه بالا است خود را برسانید و وارد ساختمان شده و در وسط پلتفورم بروید تا آسانسور به سمت پایین حرکت کند. در پایین وارد منطقه Siofra River می‌شوید. منطقه استراحت Siofra River Well Depths را فعال کنید و بعد مسیر مستقیم را به سمت جلو ادامه دهید. در انتهای راه به سمت راست و بعد چپ رفته و از پله‌ها بالا بروید. دشمنان را نادیده بگیرید و مسیر را به سمت بالای این محل ادامه دهید. در انتها از پله‌های انتهای این محل بالا بروید و وارد اتاق و آسانسور بعدی شوید و بالا بروید. در بالای محیط مسیر را به سمت جلو ادامه دهید تا به منطقه استراحت Siofra River Bank برسید. (توضیحات بیشتر)

شهر زیرزمینیِ Nokron

بعد از شکست Starscourge Radahn به جنگل‌های Mistwood در جنوب Limgrave می‌رویم تا از شکاف بوجود آمده وارد شهر زیرزمینی Nokron شویم.

راهنمای قدم به قدم بازی Elden Ring /اسرار شهر زیرزمینیِ Nokron

به منطقه استراحت Fort Haight West واقع در جنگل‌های Mistwood بروید. وقتی وارد این منطقه شدید با یک گودال بسیار بزرگ رو به رو می‌شوید، در امتداد گودال جلو بروید و به پایین نگاه کنید تا صخره‌ای در پایین ببینید، روی آن بپرید.

راهنمای قدم به قدم بازی Elden Ring /اسرار شهر زیرزمینیِ Nokron

در پایین، به پشتتان که نگاه کنید، دریچه‌ی غاری را می‌بینید که می‌توانید داخلش شوید. (عکس بالا) بعد از ورود به دریچه همینطور به سمت پایین بپرید. در هنگام پرش مراقب باشید که محل‌های کم عمق را انتخاب کنید تا کشته نشوید. همینطور به پایین بپرید تا وارد شهر Nokron, Enternal City شوید و روی صفحه اسم شهر نمایان شود. (توضیحات بیشتر)

منطقه مخفی Siofra Aqueduct

راهنمای قدم به قدم بازی Elden Ring /اسرار شهر زیرزمینیِ Nokron (سفر به زیرِ زمین بخش دوم)

این منطقه مخفی است اما شما را به یکی دیگر از مناطق مخفی بازی که بسیار مهم است یعنی Deeproot Depths می‌رساند. به سمت شماره دو فیروزه‌ای که با دایره زرد مشخص شده است بروید. در آنجا به پایین بپرید و مسیر را مستقیم ادامه دهید تا به منطقه استراحت Aqueduct-Facing Cliffs برسید. (ابتدا توضیحات این قسمت را بخوانید تا چگونگی ورود به این قسمت Siofra River را بفهمید) (توضیحات بیشتر در اینجا)

منطقه مخفی Deeproot Depths

ورود به منطقه مخفی Deeproot Depths

بعد از شکست دادن باس کمی جلوتر در آب‌ها منطقه استراحت Great Waterfall Basin را فعال کنید. دقیقا در رو به روی این منطقه استراحت یک تابوت سنگی مشاهده می‌کنید. به سمت آن بروید و داخلش شوید تا دمویی آغاز شود، بعد از دمو وارد منطقه مخفی Deeproot Depths شده‌اید. بعدا به سراغ این منطقه و ماموریت‌هایش خواهیم رفت. (ابتدا توضیحات این قسمت را بخوانید تا چگونگی ورود به این قسمت Siofra River را بفهمید) (توضیحات بیشتر در اینجا)

منطقه مخفی Ainsel River

راهنمای قدم به قدم بازی Elden Ring / بخش پایانی ماموریت شخصیت Ranni the Witch

این منطقه دارای دو بخش است یکی بخش فرعی که از طریق آسانسوری که در نقشه بالا با نام Ainsel River Well مشخص است می‌توانید داخلش شوید. بخش دوم و مخفی بعد از انجام ماموریت Ranni The Witch باز می‌شود. طبق راهنمای قدم به قدم قسمت‌های یازدهم تا چهاردهم به این قسمت دسترسی پیدا خواهید کرد.

مناطق بیشتری اضافه خواهد شد…

بازگشت به : راهنمای کامل بازی ELDEN RING (منوی اصلی)

قسمتهای دیگر راهنمایی قدم به قدم الدن رینگ (به ترتیب از قسمت اول تا…):

جدیدترین راهنماییهای ساعت هفت در مورد الدن رینگ(کلی):

آخرین مطالب به روز شده

دیدگاه ها بسته شده است