معرفی 10 نسخه آلترناتیو از شخصیت آکوامن / Aquaman

آکوامن یکی از شخصیت‌های محبوب دنیای دی سی است که در کمیک‌های مختلف شخصیت‌ها و کاراکترهای گوناگونی داشته که با آنچه در ذهنمان از این شخصیت نقش بسته تفاوت‌های بسیار زیادی دارد. در این مقاله با برخی از نسخه‌های آلترناتیو از شخصیت آکوامن آشنا می‌شوید که برخی از آنها بسیار عجیب و حیرت آور هستند، پس با ما همراه باشید.

01. آکوامن در قرن 853

 معرفی 10 نسخه آلترناتیو از شخصیت آکوامن / Aquaman

در این نسخه DC از خودش پرسید جهان زمانی که ما نسخه شماره 1 میلیون خود را منتشر می‌کنیم چگونه است؟ نتیجه کمیک حیرت انگیز DC One Million شد.

در داستان “DC One Million”، که توسط Grant Morrison نوشته شده است، شخصیت آکوامن (Aquaman) نیز در آینده‌ای دور به نام “DC One Million” ظاهر می‌شود. در این داستان، قهرمانان دنیای DC از زمان حال به سال 85,271 AD سفر کرده‌اند. در این نسخه کاراکترهای DC تغییرات زیادی به خود می بینند اما آکوآمن بیشترین تغییر را دارد زیرا چهره‌اش بیشتر شبیه آبزیان است تا انسانها.

02. Aquaduck (Earth-C-Minus)

 معرفی 10 نسخه آلترناتیو از شخصیت آکوامن / Aquaman

در این نسخه آکوآمن معروف شبیه اردک است که در زیر آبها به فرمانروایی دریاها مشغول است. چهره‌اش واقعاً مسخره است! Aquaduck نسخه جایگزین طنزآمیز و عجیب آکوامن از جهان Earth-C-Minus است. او یکی از اعضای Just’a Lotta Animals است. (تیمی از ابرقهرمانان حیوانی که از لیگ عدالت الهام گرفته شده است.) ابرقدرت اولیه Aquaduck سرعت شنای باورنکردنی اوست که به او اجازه می‌دهد با چابکی و سرعت بی‌نظیر در آب حرکت کند. او همچنین قادر به برقراری ارتباط با موجودات دریایی است و درک ابتدایی از فناوری زیر دریا دارد.

03. شاه آرتور از آتلانتیس (Kingdom Come)

 معرفی 10 نسخه آلترناتیو از شخصیت آکوامن / Aquaman

در این نسخه که قبلاً آن را در مقاله مربوط به The Flash آماده کرده بودم، آکوآمن در نقش شاه آرتور ظاهر شده و نام آرتور کیوری نام زمینی اوست. این نسخه از DC یکی از خطرناک‌ترین جهان‌ها را به تصویر می‌کشد. در این داستان تصویر و نقش آکوامن در “Kingdom Come” با تصویرهای متداول ما از این شخصیت در داستان‌های معمول متفاوت است، در این نسخه آکوامن به عنوان یک حاکم قدرتمند و مورد احترام آتلانتیس ظهور می‌کند.

04. Aquadus (Tangent Comics)

 معرفی 10 نسخه آلترناتیو از شخصیت آکوامن / Aquaman

در این نسخه از داستان‌های Aquaman او در نقش دکتر آکوآداس ظاهر می‌شود که می‌خواهد دنیا را به نابودی بکشاند، وقایع این کامیک در Earth-9 اتفاق می‌افتد. البته این کامیک‌ها را شرکت Tangent نوشته است. آکوآداس یک شخصیت منحصربه‌فرد و به‌یادماندنی است و یکی از قدرتمندترین تبهکاران در دنیای کمیک‌های Tangent است. تبدیل او به یک توده آب زنده به او ظاهری خیره‌کننده و فرازمینی داده و قدرت‌هایش او را به یک شرور قدرتمند تبدیل کرده است.

05.Aquawoman

 معرفی 10 نسخه آلترناتیو از شخصیت آکوامن / Aquaman

در این نسخه که در دنیای Earth-11 داستانهایش جریان دارد، تمام ابر قهرمانانمان در جنس مخالف قرار دارند. مثلاً سوپرزن، زن خفاشی (به جای بتمن) و مرد شگفت انگیز را داریم.

06. Sea King (Earth-3)

 معرفی 10 نسخه آلترناتیو از شخصیت آکوامن / Aquaman

این کامیک بوک که یکی از جذاب‌ترین داستان‌ها را دارد، آکوامن به شرارت در دریاها می‌پردازد. تمام قهرمانانی که می‌شناسید اصلاً آدم‌های خوبی نیستند. در این نسخه همه چیز کاملاً بر عکس است و افرادی همچون Joker و لکس لوتر در نقش قهرمانان زمین قرار دارند. پادشاه دریا یک شرور بی‌رحم و سادیستی است که از ایجاد درد و رنج لذت می‌برد. او تهدیدی نه تنها برای دنیای روی زمین بلکه برای پادشاهی زیر آب آتلانتیس است که در آن از او می‌ترسند و از او متنفرند.

07. Mariner

 معرفی 10 نسخه آلترناتیو از شخصیت آکوامن / Aquaman

در کمیک بوک‌های Amalgam شخصیت آکوآمن با Namor the Submariner ترکیب شده و شخصیت Mariner را بوجود می آورند.

08. Stan Lee’s Aquaman

 معرفی 10 نسخه آلترناتیو از شخصیت آکوامن / Aquaman

بله درست حدس زدید استن لی افسانه‌ای هم نسخه از قهرمانان DC مخصوص خودش را داشت. آکوآمن او نامش Hydro-Man است و به جز ظاهر، قدرت‌هایش خاص و متفاوت بود.

09. Golden Age Aquaman

 معرفی 10 نسخه مختلف و باورنکردنی از شخصیت آکوامن 3

در این نسخه که مربوط به دوران طلایی کامیک‌های DC است، آکوآمن فرزند یک پرفسور است که به او آموزش می‌دهد که چگونه درون دریا نفس بکشد، با آبزیان حرف بزند و کارهای مختلف انجام دهد.

10. اورین 

 معرفی 10 نسخه آلترناتیو از شخصیت آکوامن / Aquaman

در خط زمانی فلش‌پوینت، آکوامن، که همچنین با نام اورین شناخته می‌شود، یک حاکم بی‌رحم و مستبد آتلانتیس است. او آتلانتیس را وارد جنگی ویرانگر با آمازون‌ها می‌کند و جهان را به آشوب و نابودی فرو می‌برد. در این نسخه آکوآمن نیاموخته که انسان‌ها را دوست داشته باشد، بلکه برعکس او را از پدرش می‌ربایند و به او می‌آموزند که باید دنیای بالا (یعنی زمین) را فتح کند. در این نسخه آمازونی‌ها به رهبری دایانا به نبرد با او می‌روند. این نسخه از آکوامن بسیار متفاوت‌تر از شخصیت اصلی او در دنیای دی‌سی است. او عطش زیادی برای قدرت و انتقام دارد و حاضر است هر کاری برای رسیدن به اهدافش انجام دهد. او هیچ توجهی به جان انسان‌ها یا تعادل اقیانوس‌ها ندارد و اقداماتش جهان را به آستانه نابودی می‌کشاند.

آخرین مطالب به روز شده

آخرین مقالات اختصاصی

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها