هفت انیمیشن برتر سال 2019 تا کنون

امروز طبق روال هر شنبه به هفت برتر می پردازیم. فیلم های انیمیشن که در عین طنز در بسیاری از آنها جنبه های داستانی و بصری زیبایی نیز دیده می شوند از پر طرفدارار ترین سبک های سینمایی محسوب میشوند. در این پست با هفت انیمیشن سال 2019 تا کنون آشنا می شوید. با سایت ساعت 7 همراه باشید.

هفت برتر 2019 تا کنون در سبک های مختلف:

هفت فیلم اکشن برتر سال 2019 تا کنون

هفت فیلم ترسناک برتر سال 2019 تا کنون

هفت فیلم ابرقهرمانی سال 2019 تا کنون

 هفت فیلم درام برتر سال 2019 تا کنون…

و اکنون هفت انیمیشن برتر سال 2019 تا کنون…

۷.The Lego Movie 2: The Second Part

شماره ی دوم انیمیشن lego همان روش جَدش را در پیش گرفته است . یک تجربه ی خنده دار ، پر از زد و خورد و به نوعی میتواند برای سالهای بعدی توشه ی راه سازندگانش باشد تا الهام بخش تصوراتشان برای سالهای آتی شود.

شماره ی دوم انیمیشن lego همان روش جَدش را در پیش گرفته است . یک تجربه ی خنده دار ، پر از زد و خورد و به نوعی میتواند توشه ی راه سازندگانش باشد تا الهام بخش تصوراتشان برای سالهای آتی شود.

پنج سال از خنثی کردن نقشه های بی پروای Lord Business می گذرد. مهاجمانی با نام DUPLO از فضا به دنیای lego حمله ور شده اند و سلامت این دنیا را به خطر انداختند. در همین حال، Steinstadt تنها فردی است که در گروه “آوای آخر الزمان” که در این سالها “آخر الزمان” نامیده می شود باقی مانده است. Emmet اما در این سالها زندگیش را دست نخورده و بدون تغییر گذاشته است. او به مبارزه خود ادامه میدهد اما هیچ پیشرفتی در شکست مهاجمان نمی بیند. اما پس از مدتی قهرمانان مجبورند برای شکست دشمنان دوباره متحد شوند چرا که تهدید های عظیم تری در راه هستند و تمام دنیای lego در آستانه ی نابودی قرار دارد! تمام قهرمانان lego بار دیگر باید دور هم جمع شوند و در ماجراجویی های تازه شرکت کنند تا در کنار هم این دنیای شیرین را نجات دهند!

۶.The Angry Birds Movie 2

مگر می شود از یک انیمیشن که از روی یک بازی موبایلی الهام گرفته شده است انتظار ویژه ای داست ؟ شاید نتوان؛ اما با تجربه ی انیمیشن 2 Angry Birds نظرتان مطمئنا تغییر خواهد کرد. پرنده های خشمگین ۲ فراتر از بسیاری از انیمیشن های امسال یک اثر جذاب و قابل تامل است.

مگر می شود از یک انیمیشن که از روی یک بازی موبایلی الهام گرفته شده است انتظار ویژه ای داشت ؟ شاید نتوان؛ اما با تجربه ی انیمیشن 2 Angry Birds نظرتان مطمئنا تغییر خواهد کرد. پرنده های خشمگین ۲ فراتر از بسیاری از انیمیشن های امسال یک اثرِ جذاب و قابل تامل است.

پرنده های خشمگین یک ماجراجویی جدید را به راه انداخته اند. پادشاه Mudbeard، فرمانروای تمام ” خوک های بد” (Bad Piggies) می خواهد دست به انتقام بزند، بعد از اینکه پرنده های خشمگین فرمانروایی او را نابود کردند او از دست آنها بسیار خشمگین است! پرنده های خشمگین در قسمت قبل برای اینکه تخم های خود را پس بگیرند تمام فرمانروایی او را نابود کردند. اما وقتی یک تهدید تازه تمام سرزمین آنها را مورد خطر قرار میدهد آنها باید دشمنی را کنار بگذارند و به اتحاد فکر کنند! یک پرنده به نام Zeta ( با صدای Christiane Paul ) از یک جزیره ی دور افتاده از قطب با نقشه هایی برای فتح دنیایشان به سوی آنها آمده است. پس این بار تمام پرنده های خشمگین مانند پرندگان قرمز (کریستوف ماریا هربست) ، چاک (اکسل استین) ، بمب (اکسل پرال) و میتی ایگل (اسمودو) مجبور هستند با اکراه با خوک های دشمن تیم شوند. اما این تازه شروع ماجراهای پرنده های خشمگین است!

۵.Missing Link

شاید وقتی به اسم این انیمیشن نگاه می کنید فکر کنید یک فردی یک آدرس سایتی گم کرده است و تمام ماجرا در مورد آن است! اما Missing Link یک ماجراجوییِ بامزه و شیرین با نگاهی متفاوت به استعمار است.

شاید وقتی به اسم این انیمیشن نگاه می کنید فکر کنید یک فردی یک آدرس اینترنتی گم کرده است و تمام ماجرا در مورد آن است! اما Missing Link یک ماجراجوییِ بامزه و شیرین با نگاهی متفاوت به استعمار است.

محقق سر لیونل فراست ( با صدای Hugh Jackman ) که خود را کاشفِ برجسته ی اسطوره ها در جهان می داند ، در جستجوی جدِ افسانه‌ایِ انسان که به Missing Link معروف است می پردازد. وقتی او را پیدا می کند با یک موجودِ مهربان و به طرز حیرت انگیزی بسیار باهوش رو به رو می شود. شخصی به نام Mr.link که به شدت در تنهایی خود غرق شده است . او معتقد است آخرین بازمانده از نوع خود است . اما یک شایعه کور سوی امیدی در دل او روشن می کند. در یک مکانِ اسرار آمیز به نام Shangri-La اقوام او مدت هاست به طور مخفیانه ای زندگی می کنند. پس همین دلیلی می شود که لینک به همراه آقای لیونل تصمیم بگیرند راهیِ سفری به سراسر دنیا برای پیدا کردن این بهشتِ مخفی شوند. سفری پر از ماجراجویی و اتفاقات غیر قابل پیش بینی که در طول آن با شخصیت های جذاب دیگری نیز رو به رو می شوند.

۴.The Lion King

شیر شاه شاید نتواند آن حسِ نوستالژیِ قدیم خود را با آن رنگ و لعاب خاص و دوست داشتنی برایمان زنده کند ولی در حقیقت دارای درون مایه ی خاص خود می باشد و شما را به دل داستان های حیواناتی سوق می دهد که احساسات دارند و لذت های جدیدی را برایتان به ارمغان می آورد.

شیر شاه شاید نتواند آن حسِ نوستالژیِ قدیم خود را با آن رنگ و لعاب خاص و دوست داشتنی برایمان زنده کند. ولی در حقیقت دارای درون مایه ی خاص خود می باشد و شما را به دل داستان های حیواناتی سوق می دهد که احساسات دارند و لذت های جدیدی را برایتان به ارمغان می آورد.

حیوانات آفریقا وقتی که متوجه می شوند Simba پادشاه آینده ی سِوانا متولد شده است بسیار خوشحال می شوند. او به عنوان پسرِ Mufasa پادشاه بر حق تاج و تخت خواهد بود! اما برادر او Scar ادعای پادشاهی می کند و در این راه به طریقی حیله گرانه Mufasa را فریب می دهد. پس سیمبا به همراه دوستش نالا به مکانی دور افتاده تبعید می شود. با اینکه زندگی روی سختی به او نشان داده است اما او در این مسیر دوستان دیگری چون Timon و Pumbaa را بدست می آورد که در طول مسیر رشد و پرورش او به کمکش می آیند. او به همراه دوستانش زندگی آرام و بدون مشکلی را سپری می کند. اما گذشته او را رها نمی کند و مشکلاتی در سر راه او بوجود می آورد.

۳.How to Train Your Dragon: The Hidden World

انیمیشن "How to Train Your Dragon: The Hidden World" دارای نکات مثبت و منفیی باشد. اما مطمئنا نکات مثبتش کفه ی ترازو را سنگین تر می کنند. و در آخر با یک پایانی احساسی و رضایت بخش داستانِ سه گانه ی How to Train Your Dragon را به پایان می رسد.

انیمیشن “How to Train Your Dragon: The Hidden World” دارای نکات مثبت و منفیی می باشد. اما مطمئنا نکات مثبتش کفه ی ترازو را سنگین تر می کنند. و در آخر با یک پایانی احساسی و رضایت بخش داستانِ سه گانه ی How to Train Your Dragon به پایان می رسد.

هیکس (با صدای Daniel Ax) به عنوان رئیس قبیله ی Berk ، رویای دیرینه خود را محقق ساخته و جهانی را به وجود آورده است که اژدها و انسانها می توانند با هم زندگی مسالمت آمیزی داشته باشند. حتی بهترین دوستِ هیکس یعنی اژدهایش بی دندان (nightshade toothless) نیز در این دنیای جدید احساس راحتی و آسایش می کند.اما وقتی که با یک اژدهای ماده ی بی پروا و سرسخت رو به رو می شود، همه چیز به یکباره تغییر می کند! او دقیقا شبیهِ بی دندان است و رنگی سفید دارد . در حالی که داستانِ عشقِ این دو اژدها، دوستیِ بی دندان و هیکس را به چالش کشیده است، مشکلات جدی تری در جریان است. شکارچی اژدهایی با نام Grimmel تمام اژدها و انسان های دهکده را مورد تهدید قرار داده است. اتفاقات زیادی در انتظار هیکس و اعضای دهکده یBrek هستند.

۲.Ne Zha

انیمیشنِ Ne Zha محصول کشور چین یکی از متفاوترین و جذاب ترین انیمیشن های امسال محسوب می شود. یک داستان جذاب با تلفیق کمدی و اکشن که مخاطب را مجذوب خواهد کرد.

انیمیشنِ Ne Zha محصول کشور چین یکی از متفاوترین و جذاب ترین انیمیشن های امسال محسوب می شود. یک داستان جذاب با تلفیق کمدی و اکشن که مخاطب را مجذوب خواهد کرد.

داستان از جایی شروع می شود که The Primus از یک مرواریدِ یوانِ مخلوط یک مرواریدِ روح و یک مروارید اهریمنی استخراج می کند. مرواریدِ روح توانایی متولد شدن به عنوان یک انسان که میتواند شاه Zhou را برای ساخت یک سلسله ی جدید و قدرت مند کمک کند. از طرفی مرواریدِ اهریمنی قدرتِ پلیدی دارد و میتواند به انسان های دیگر آسیب برساند. Nezha کسی است که قرار بود به واسطه ی قدرت مرواریدِ روح به دنیا بیاید و صلح و خوبی را برای دنیا به ارمغان بیاورد اما یک دسیسه در پشت پرده در جریان است و مروارید ها عوض شده اند! در حقیقت او با استفاده از مروارید اهریمنی به دنیا آمده است …

1.Toy Story 4

شماره یاسباب بازی های دوست داشتنی و بامزه که خاطرات بسیار زیادی برایمان خلق کرده اند بار دیگر بازگشته اند. از نظر داستانی درگیر کننده و احساسی و پر از کش مکش و از نظر بصری بسیار زییا و پر زرق و برق ، با تمام این خصوصیات در کنار هم یکی از بی نظیرترین انیمیشن های تاریخ را خلق کرده اند.

بررسی انیمیشن داستان اسباب بازی های 4

اسباب بازی های دوست داشتنی و بامزه که خاطرات بسیار زیادی برایمان خلق کرده اند بار دیگر بازگشته اند. از نظر داستانی درگیر کننده و احساسی و پر از کش مکش و از نظر بصری بسیار زییا و پر زرق و برق ، با تمام این خصوصیات در کنار هم یکی از بی نظیرترین انیمیشن های تاریخ را خلق کرده اند.

زمانی که اندی سنش بالا رفت او تصمیم گرفت عروسکهای قدیمی خود را به یک بچه ی کوچکتر بدهد تا با آنها بازی کنند. او تمام عروسک هایش را به بونی می دهد. در ابتدا بونی با اشتیاق به بازی با تمام عروسک ها می پردازد. اما به مرور این دختر بچه علاقه اش را به برخی از عروسک ها از دست می دهد!گاو چران Woody یکی از همین عروسک های ترد شده است.

روز اول مهد کودک بونی است و وودی می خواهد کمی خود را به او نزدیک کند پس در کیف او پنهان شده و با او به مهد کودک می رود. بونی در روز اول مهد کودک احساس دلتنگی می کند ولی با کمک وودی یک کاردستی از زباله های داخل اتاق مهد درست میکند و اسمش را Forky می گذارد و خیلی به او علاقه مند می شود. فورکی شخصیتی است که دارای بحران هویتی است. او حس می کند نه یک عروسک بلکه یک زباله است! جلوتر وقتی بونی به همراه خانواده اش در سفر هستند. فورکی خود را از ماشین بیرون پرت می کند! وودی که علاقه ی بونی نسبت به فورکی را دیده است به دنبال او میرود تا او را برگرداند و همین شروعی می شود بر ماجراهای جذاب ، بامزه و پر کششی که در ادامه ی داستان شاهد خواهید بود.

امیدوارم از مطلب هفت انیمیشن برتر سال 2019  تا کنون لذت برده باشید.

آخرین مطالب به روز شده

آخرین مقالات اختصاصی

اشتراک در
اطلاع از
guest
1 دیدگاه
تازه‌ترین
قدیمی‌ترین
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
trackback

[…] مرتبط:هفت انیمیشن برتر سال 2019 تا کنون / بررسی انیمیشن Toy Story […]