آشنایی با شخصیت ‌های اصلی فیلم Zack Snyder’s Justice League

در ادامه بررسی فیلم Zack Snyder’s Justice League به معرفی شخصیت‌های این فیلم پرداختیم تا بیشتر با داستان‌های پس زمینه‌ی شخصیت‌های این فیلم آشنا شوید. برای اطلاعات بیشتر و آشنایی با دیگر شخصیت‌های دنیای DC به صفحه معرفی شخصیت‌های مهم دنیای DC مراجعه کنید. در ادامه با سایت ساعت هفت با آشنایی با شخصیت ‌های فیلم Zack Snyder’s Justice League همراه باشید.

بتمن
(Batman)

بروس وین؛ “مبارز نقابدار”، “شوالیه تاریکی” و ناجی گاتهام در فیلم یکی از شخصیت‌های اصلی محسوب می‌شود. بعد از مرگ سوپرمن او در برابر پلیدیِ جدید قد علم می‌کند. او به همراه زن شگفت انگیز دست به جمع آوری افراد ابرقهرمان برای مبارزه با “استپن ولف” می‌زند و این دو با کمک هم لیگ عدالت را بوجود می‌آورند. در طول فیلم بارها او با به خطر انداختن جانش در راه نجات دیگر قهرمانان و نجات زمین قدم برمیدارد. از بخش‌های جذاب فیلم کابوس‌های اوست که آینده‌ی تاریک زمین را نشان می‌دهد… او قدرت‌های فرابشری ندارد اما ثروت و هوش بسیار زیاد، از او یک ابرقهرمان ساخته است…

حقایقی از شخصیت بتمن

سوپرمن
(Superman)

سوپر من در انتهای فیلم “بتمن در برابر سوپرمن” جانش را در راه نجات بشر می‌دهد تا خود را ناجی جهان معرفی کند. سوپرمن در سال 1934، درست زمانی که اروپا در جنگ بود و آلمان لهستان را ضمیمه‌ی خاک خود کرده بود، توسط دو جوان در ایالت کلیولند، اُهایو خلق شد تا برای مردم رنجور آن زمان، امیدبخش باشد. اولین قدرت‌های سوپرمن اینگونه معرفی می‌شوند، “سریع تر از یک گلوله، قدرتمندتر از یک لکوموتیو، کسی که قادر است بلندترین ساختمان‌ها را بر روی دستانش بلند کند.”

آشنایی کامل با شخصیت سوپرمن

آشنایی با شخصیت‌های فیلم Zack Snyder’s Justice League

زن شگفت انگیز
(Wonder Woman)

زن شگفت انگیز یکی از محورهای اصلی داستان Zack Snyder’s Justice League محسوب می‌شود و او در کنار بتمن به ساخت لیگ عدالت برای کنارهم جمع کردن ابرقهرمانان می‌پردازد. زن شگفت انگیز 3000 سال پیش از خاک آفریده شد و مادرش ملکه Hippolyta با دمیدن زندگی به کالبد او، او را به دنیا آورد. دایانا قدرت‌های فرابشری خود را از خدایان یونانی گرفته است. Demeter خدای دروگری، رشد و نمو به او قدرت می‌دهد. آنتا الهه جنگ به او هوش و شجاعت، آفرودیت به او عشق و زیبایی و قلبی از مهربانی اعطا می‌کند، Hestia به او آتش و Hermes به او جنگاوری را می‌آموزد.

آشنایی کامل با زن شگفت انگیز

فلش
(The Flash)

بری آلن یا فلش اولین نفری است که در فیلم به لیگ عدالت ملحق شده و با بتمن و زن شگفت انگیز همراه می‌شود. او شخصیتی شوخ طبع دارد اما در بسیاری از لحظات به کمک اعضای لیگ عدالت می‌آید و نقش کلیدی در داستان ایفا می‌کند. لباس او رنگی قرمز دارد و او را قادر می‌سازد تا جلوی اصطکاک را بگیرد و در برابر باد مقاومت کند. بری الن از سرعت صوت، سرعت نور سریع‌تر است و میتواند با این سرعت در زمان سفر کند.

حقایقی جالب از شخصیت فلش

آشنایی با شخصیت‌های فیلم Zack Snyder’s Justice League

آکوامن
(Aquaman)

آکوامن؛ نیز به درخواست بتمن و بعد از اینکه مادر باکس آتلانتیس نیز توسط استپن ولف ربوده می‌شود برای مقابله با او به لیگ عدالت ملحق می‌شود. او فرزند ملکه‌ی آتلانتیس و یک جادوگر بوده است که در دریا رها می‌شود و ملکه دلفین ها او را پیدا و بزرگ می‌کند. سلاح معروف آکوآمن یعنی ترایدنت قدرت‌های زیادی دارد، می‌تواند آب را کنترل کند و آن را به صورت انرژی برای ضربه زدن به کار گیرد. آکوآمن بسیار قدرتمند است و توانایی بلند کردن 100 تن وزن را دارد…

حقایق بیشتر از شخصیت آکوامن

سایبورگ
(Cyborg)

ویکتور استون یکی از اولین افرادی است که برای پیوستن به لیگ عدالت در فیلم دعوت می‌شود. در فیلم او به خاطر تصادفی در حال مرگ است و پدرش با کمک یکی از مادر باکس‌ها او را به شکل یک سایبورگ در می‌آورد و زنده می‌کند. او توانایی اتصال به تمام کامپیوترهای جهان، حتی Bat Computer را داراست. سایبورگ توانایی به نام Technomorphing را دارد که به او اجازه می‌دهد بدنش را به فرم یک وسیله‌ی الکترونیکی در بیاورد و همینطور بدنش قابلیت خود تعمیری دارد.

معرفی کامل شخصیت سایبورگ

آشنایی با شخصیت‌های فیلم Zack Snyder’s Justice League

استپن‌ولف
(SteppenWolf)

شخصیت SteppenWolf توسط Jack Kirby بزرگ در شماره هفت کامیک New Gods معرفی شد. این شخصیت عموی Darkside است که البته به نسبت خونی او با Darkside در فیلم اشاره نمی‌شود. او یکی از بزرگترین جنگجویان خدایان جدید است. در فیلم لیگ عدالت او آنتاگونیست اصلی محسوب می‌شود و قصد بدست آوردن سه Mother Box روی زمین و یکی کردن آنها را دارد تا زمین را از زندگی نابود کند و Darkside را به معادله ضدحیات برساند. (توضیحات بیشتر)

دارکساید
(Darkseid)

 دارکساید از معروفترین و خوفناکترین Super-villainهای تاریخ کامیک‌های DC است. این شخصیت مخوف برای اولین بار در شماره 134 کامیک‌های Superman’s Pal Jimmy Olsen معرفی شد. دارکساید به قدری قدرتمند است که میتواند کل JLA را نابود کند، در واقع قدرت او از 2 کریپتونیایی همزمان بیشتر است. او می‌تواند با سرعت خیلی زیادی در هوا حرکت کند، حتی از سوپرمن سریع تر…. او می‌تواند اشعه امگا را از چشمانش مانند اسلحه شلیک کند، این کار را با دستانش نیز می‌تواند انجام دهد.

معرفی کامل شخصیت دارک ساید

امیدواریم از مطلب ” آشنایی با شخصیت ‌های اصلی فیلم Zack Snyder’s Justice League ” لذت برده باشید…

آخرین مطالب به روز شده

آخرین مقالات اختصاصی

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها