معرفی شخصیت ها و بازیگران فیلم بتمن 2022

در مطلب پیش رو قصد داریم در مورد بازیگران و شخصیت‌ های فیلم جدید The Batman صحبت کنیم. در فیلم جدید بتمن با شخصیت‌های مختلفی رو به رو می‌شوید که بهتر است کمی بیشتر با آنها قبل از دیدن فیلم آشنا شوید تا درک بهتری نسبت به داستان فیلم پیدا کنید. در ادامه با معرفی شخصیت ها و بازیگران فیلم بتمن 2022 همراه شما هستیم.

مطالب مرتبط با فیلم جدید بتمن:

بررسی فیلم جدید بتمن 2022

۵۰ حقیقت جالب در مورد شخصیت بتمن / زمزمه خفاش

معرفی شخصیت Catwoman / حقایق جالب از شخصیت زن گربه ای

آشنایی با شخصیت پنگوئن / ده حقیقت در مورد شخصیت آزوالد کابلپات

معرفی شخصیت ها و بازیگران فیلم بتمن 2022

معرفی فیلم جدید بتمن ۲۰۲۱ {بتمن}

بتمن با بازی رابرت پتینسون

در فیلم جدید بتمن رابرت پتینسون ایفاگر این نقش است. او را بیشتر برای بازی در سری فیلم‌های “Twilight” می‌شناسیم. رابرت باید جا پای بازیگران بزرگی همچون Ben Affleck و Christian Bale بگذارد تا بار دیگر شخصیت بتمن را زنده کند. او نقش بروس وینِ مولتی میلیاردر را ایفا می‌کند که برای مبارزه با جنایت در شهر گاتهام به پا می‌خیزد. بتمن در این فیلم حدود 30 سال سن دارد و این یعنی نه یک ابرقهرمان باتجربه است و نه یک مبتدی و این می‌تواند موقعیت متفاوتی برای این شخصیت باشد. در فیلم جدید Robert Pattinson بتمنی شکست ناپذیر را به تصویر نکشیده بلکه او تازه در حال شناخت خودش است! پس اشتباه می‌کند، زمین می‌خورد و بلند می‌شود تا دوباره یاد بگیرد و در طول فیلم تکامل شخصیت او را بخوبی می‌بینیم. این نسخه از بتمن به ریشه‌های کارآگاهی شخصیت بازمی‌گردد و استفاده از هوش و ابزارهای منحصربه‌فرد او را در طول فیلم بارها می‌بینیم. 

رابرت پتینسون پس از نقش آفرینی در سری فیلم خون آشامی گرگ و میش، بیشتر به سمت فیلم‌های مستقل، کوچکتر و گاهی عجیب متمایل شده است. او برای برخی از این نقش‌ها مورد تحسین منتقدان قرار گرفت، از جمله بازی او در فیلم تحسین شده The Lighthouse که بسیار مورد توجه همه واقع شد. Robert Pattinson در مورد فیلم بتمن گفته است که بازی در فیلم‌های بزرگ آنقدرها هم جذاب نیست چراکه همیشه نگاه‌های زیادی پشت اینگونه فیلم‌هاست و این نگاه‌ها بازیگر را به ترس می‌اندازد. او پوشیدن لباس بتمن را دیوانه کننده‌ترین کاری خواند که در عالم بازیگری انجام داده است. شما درون این لباس احساس قدرت می‌کنید اما دستیابی به حس بتمن بسیار دشوار است. هم اکنون نسخه‌های بسیار خوبی از شخصیت‌ بتمن در عالم سینما وجود دارند و این موضوع کارِ Robert Pattinson جوان را برای این ایفای نقش، بسیار سخت کرده است. 

معرفی فیلم جدید بتمن ۲۰۲۱ {زن گربه ای}

زن گربه‌ای با بازی زوئی کراویتز 

در فیلم جدید بتمن Zoë Kravitz بازی در نقش زن گربه‌ای را برعهده دارد. مهمترین عنوانی که این بازیگرِ آفریقایی، آمریکایی در آن ایفای نقش کرده نقش کوتاهی در فیلم Mad Max: Fury Road است. نکته جالب اینکه قبلا کراویتز صداپیشگی این شخصیت را در فیلم The Lego Batman Movie انجام داده بود. او در نقش زن گربه‌ای یک سارق حرفه‌ای و البته یکی از افراد نزدیک به بتمن ایفای نقش می‌کند. (معرفی شخصیت زن گربه ای) زن گربه‌ای در حقیقت نماد قدرت زنان در فیلم است. مسلما او یکی از اصلی‌ترین ارکان داستان است. در این فیلم او در موارد مختلف با بتمن همکاری می‌کند و یک رابطه جذاب و عاطفی بین او و بتمن در طول داستان شکل می‌گیرد. آنها هر دو به عدالت خواهی و حمایت از بیگناهان اعتقاد دارند، اما هریک روش‌های منحصر به فردی دارند که گاهی اوقات آنها را در تضاد با یکدیگر قرار می‌دهد.

معرفی فیلم جدید بتمن ۲۰۲۱ {ریدلر}

معرفی شخصیت ها و بازیگران فیلم بتمن 2022 1

ریدلر با بازی پل دینو

 بازی در نقش ریلدر در این نسخه از فیلم بتمن، برعهده Paul Dano است. بازی زیبای او در فیلم خون بپا خواهد شد (There Will Be Blood) به همراه اسطوره سینمای دنیا “دانیل دی-لوئیس” مهمترین اثر کارنامه هنری او محسوب می‌شود. در بتمن جدید او نقش سخت و پیچیده‌ای را برعهده دارد و باید نقشِ یک شخصیتِ منفیِ دیوانه اما متفاوت و بسیار باهوش که عاشق معماست را ایفا کند و باید ببینیم چطور می‌تواند از پس پیچیدگی‌های این نقش بربیاید. ریدلر یک جنایتکار تازه ظهور یافته است که وسواس بسیار زیادی روی معماها دارد. او در این فیلم در نقش یک قاتل سریالی (که شباهت‌هایی با زودیاک دارد) ایفای نقش می‌کند. او آنتاگونیست اصلی فیلم خواهد بود. او به خاطر فساد افسارگسیخته‌ای که شهر را فرا گرفته به پا می‌خیزد و شروع به اجرای عدالت و اجرای برنامه تاریکش با روش جنون‌آمیز خود می‌کند. (معرفی شخصیت ریدلر)

معرفی شخصیت ها و بازیگران فیلم بتمن 2022

معرفی فیلم جدید بتمن ۲۰۲۱ {پنگوئن}

پنگوئن

پنگوئن با بازی کالین فارل

 بازیگر نقش پنگوئن در فیلم جدید بتمن Colin Farrell است. او را به خاطر بازی در سریال True Detective و همینطور فیلم سینمایی Lobster می‌شناسیم. کولین به عنوان پنگوئن یکی از بزرگترین جنایتکاران شهر گاتهام که در حال تجربه مشکلات جدید و جدی است، ایفای نقش می‌کند. او در این مورد گفته است: “شما نمی‌توانید بتمن را بدون یک شرور داشته باشید.” پنگوئن یکی از گانگسترهای معروف شهر گاتهام است و خودش را یک “جنتلمنِ جنایتکار” می‌داند. او در فیلم مالک کلوب The Iceberg Lounge؛ مرکز تجمعِ عمومیِ دنیایِ زیرینِ (جنایتکاران) گاتهام است. (آشنایی بیشتر با شخصیت پنگوئن)

معرفی فیلم جدید بتمن ۲۰۲۱ {گوردن}

جیمز گوردون با بازی جفری رایت

جیمز گوردون سری جدید بتمن Jeffrey Wright است. رایت را بیشتر برای بازی در سریال WestWorld (بررسی سریال وست ورد) می‌شناسیم. جیمز گوردون مامور پلیس شهر گاتهام است که با بتمن برای ریشه کن کردن جنایت در شهر گاتهام همکاری می‌کند. Jeffrey Wright اولین بازیگر رنگین پوستی است که در نقش جیمز گوردون ظاهر شده است. گوردون تنها متحد بتمن در شهر گاتهام است، او در اکثرا صحنه‌های قتل (حتی با وجود مخالفت همکارانش) بتمن را وارد می‌کند تا به نوعی با همکاری یکی از باهوش‌ترین کارآگاهان دنیا (بتمن) به حل قتل‌های مرموز ریدلر بپردازد. این فیلم رابطه بین گوردون و بتمن را در حالی که هر دو نسبتاً در ابتدای کار خود هستند، به نمایش گذاشته است.

معرفی فیلم جدید بتمن ۲۰۲۱ {آلفرد}

معرفی شخصیت ها و بازیگران فیلم بتمن 2022

آلفرد پنی‌ورث با بازی اندی سرکیس

بازیگر نقش آلفرد پنی‌ورث در فیلم جدید بتمن Andy Serkis خواهد بود. او نقش پیشکار و مشاور وفادار و قابل اعتماد بروس وین را بازی می‌کند. او در مصاحبه‌ای فیلم را فوق العاده و بسیار خاص خطاب کرده است. آلفرد در اصل محافظ خانواده وین بود و بعدها مشاور مورد اعتماد بتمن شد.

معرفی فیلم جدید بتمن 2022 {تاریخ اکران، داستان، بازیگران و...}

کارماین فالکون با بازی جان تورتورو 

کارماین فالکون یکی دیگر از شخصیت‌های منفی فیلم خواهد بود. او جزو بزرگترین سردسته‌های گروه‌های مافیایی در گاتهام است و از بانفوذترین اشخاص این شهر محسوب می‌شود، نفوذ او حتی تا بالاترین مقام‌های شهر توسعه پیدا کرده است. او به ندرت در طول فیلم دیده می‌شود، اما قدرت او به طور گسترده احساس و درک می‌شود. John Turturro بازیگر 64 ساله آمریکایی که به خاطر بازی در سریال The Night Of در سال 2017 نامزد گلدن گلوب شده این نقش را ایفا می‌کند.

معرفی شخصیت ها و بازیگران فیلم بتمن 2022

شهردار دان میچل جونیور با بازی روپرت پنری-جونز 

او سال‌ها به عنوان شهردار گاتهام وظیفه سروسامان دادن به شهر را برعهده داشت. از مهمترین کارهای او که به آن افتخار می‌کند طرح نوسازی گاتهام و همینطور انهدام باند مواد مخدر سالواتور مارونی است که در رقابت‌های انتخابی شهرداری روی آن دو مانور زیادی می‌دهد اما در اصل او… روپرت پنری-جونز بازیگر ۵۱ ساله بریتانیایی نقش شهردار شهر گاتهام را ایفا کرده است. او سابقه طولانی در نقش‌آفرینی در فیلم‌ها و سریال‌های تلوزیونی دارد.

معرفی شخصیت ها و بازیگران فیلم بتمن 2022

معرفی شخصیت ها و بازیگران فیلم بتمن 2022

بلا رئال با بازی جیم لاوسون

او رقیب اصلی میچل جونیور در انتخابات شهرداری گاتهام می‌باشد. او جوانی ۲۸ ساله است که می‌خواهد با فساد موجود در شهر گاتهام مقابله کند و قصد دارد طرح نوسازی گاتهام که پول شویی بزرگی پشتش مخفی شده را منحل کند و سروسامانی به شهر بدهد. این نقش را جیم لاوسون ۲۴ ساله ایفا کرده است. در پرونده بازیگری او فیلم مطرح یا قابل ذکری دیده نمی‌شود.

معرفی شخصیت ها و بازیگران فیلم بتمن 2022

دادستان گیل کولسون با بازی پیتر سارسگارد 

 یکی از نمونه‌های بارز مشکل فساد در شهر گاتهام، دادستان ناحیه آن، گیل کولسون، با بازی پیتر سارسگارد است. گیل کولسون ممکن است یک مرد خانواده باشد، اما او همچنین به جنایتکاران گاتهام اجازه داد که نقش او به عنوان دادستان گاتهام را نادیده بگیرند و باعث افزایش فساد و جنایت در شهر شد. او از امتیازات موقتی که با چشم بستن به روی عدالت به دست آورده، لذت می‌برد و از عواملی است که باعث شکل‌گیری افرادی چون بتمن و ریدلر شده است.

معرفی شخصیت ها و بازیگران فیلم بتمن 2022

زندانی دیده نشده‌ی آرکام با بازی بری کیوگان (جوکر)

بری کیوگان، یکی از ستارگان فیلم Eternals، برای ایفای نقش شخصیتی مرموز که به عنوان “زندانی دیده نشده‌ی آرکام” شناخته می‌شود، به سر زبان‌ها افتاد! در ابتدا چیز زیادی به طور رسمی در مورد اینکه این شخصیت در واقع چه کسی است فاش نشده بود. اما بعدا مشخص شد که این شخصیت جوکر است و در واقع می‌توان امید داشت که یکی از شرورهای اصلی فیلم بعدی بتمن باشد و در همین فیلم نیز در صحنه بسیار کوتاهی با ریدلر صحبت می‌کند. بعد از اکران فیلم یک صحنه حذف شده از فیلم نیز منتشر شد که نشان می‌دهد که در صحنه‌ای از فیلم، بتمن با این جوکر حتی رو به رو می‌شود. (ویدیو)

امیدواریم از مطلب “معرفی شخصیت ها و بازیگران فیلم بتمن 2022” لذت برده باشید…

آخرین مطالب به روز شده

آخرین مقالات اختصاصی

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها