معرفی شخصیت Deathstroke / حقایق جالب از شخصیت دث استروک

در این مقاله از سری آشنایی با قهرمانان و بدذات های دنیای DC می خواهیم شما را با  اسلید جوزف ویلسون ملقب به Deathstroke و داستان چگونگی خلق این شخصیت و حقایق مربوط به او آشنا کنیم، پس با مجله اینترنتی ساعت 7  با معرفی شخصیت Deathstorke همراه باشید.

برای خواندن مطالب بیشتر در مورد شخصیت های DC به لیست شخصیت‌های DC مراجعه کنید.

معرفی شخصیت Deathstroke

چگونه یک شخصیت Asshole خلق کنیم

معرفی شخصیت Deathstroke ، شخصیت اسلید جوزف ویلسون در دسامبر سال 1980 در شماره دوم The New Teen Titans برای اولین بار معرفی شد. Marv Wolfman  و George Pérez او را وارد دنیای DC کردند. در ابتدا او با اعضای Teen Titans درگیر بود اما بعد از آنکه تهیه کنندگان DC متوجه پتانسیل بالای او شدند، او را با شخصیت هایی چون Batman (معرفی شخصیت Batman) و Green Arrow (معرفی شخصیت Green Arrow) درگیر کردند. در دهه نود Deathstorke نسخه های شخصی خودش را داشت که با عنوان Deathstroke the Terminator منتشر می شدند، این کامیک ها تا شماره 60 ادامه داشت و شماره های بعدی کنسل شدند. بعد از آنکه در کامیک DC Universe: Last Will and Testament حسابی مورد ضرب و شتم واقع شد و به اصطلاح خودمان دمار از روزگارش درآوردند، در کامیک Faces of Evil بازگشتی در خور شعنش داشت. قبل از آنکه فیلم های ترمیناتور ساخته جیمز کامرون عرضه شوند، لقب اسلید ویلسون ترمیناتور بود، اما امروزه لقب او همان Deathstroke است.

معرفی شخصیت Deathstroke

حقایقی درباره شخصیت Deathstroke

01. اسلید ویلسون به اندازه 10 مرد قدرت دارد و این توانایی را دارد که از 90 درصد ظرفیتِ مغزش استفاده کند. (یادتان باشد انیشتین تنها از 14 درصد از ظرفیت مغزش بهره برد است در واقع هیچ انسانی قادر نیست از تمام ظرفیت مغرش بهره ببرد.)

02. او قادر است که اشیاء با وزن 50 تن را نیز حمل کند.

03. او قادر است در کسری از ثانیه استراتژی بچیند و یا استراتژی خود را تغییر دهد.

04. این توانایی مغز به Deathstroke این قابلیت را داده که واکنش‌هایش ده برابر یک انسان معمولی باشد.

05. او دارای مهمات و اسلحه خانه‌ای از پیشرفته‌ترین سلاح های ممکن است.

06. تیغه های شمشیر او از نفوذپذیری بسیار بالایی برخوردارند.

07. فرزندان او نیز مانند خودش هستند.

08. فرزند بزرگش Grant، قادر بود تا از 100 درصد ظرفیت مغزش بهره ببرد، او نیرویی خارق‌العاده و سرعتی باورنکردنی داشت. اما این توانایی ها کم کم او را کشتند.

09. فرزند دیگر Deathstroke یعنی Joseph، توسط یکی از دشمنان ویلسون گلویش بریده و زبانش کنده شده است، او قادر به تکلم نیست و لال است. اما بخاطر اینکه قدرت های پدر را به ارث برده قادر به تله پاتی کردن با دیگران است. از قابلیت های دیگر او این است که می تواند اهدافش را با یک نگاه منفجر کند!

10. سومین فرزند او Rose نام دارد، زمانی که Grant مرد، رُز جای او را در گروه تروریستی H.I.V.E گرفت. ویلسون به رُز سرمی تزریق کرد تا او هم توانایی‌هایی مانند خودش داشته باشد، این سرم اما Rose را به چیزی فرای تصور ویلسون تبدیل کرد، این کار Rose را به جنون رساند. ویلسون درصدد بود که Rose را بکشد و او را از دیوانگی رها کند که Rose با درآوردن چشمش خود را به او اثبات کرد. او جای خالی چشمش را با سنگ کریپتونایت پر کرد.

11. در یکی از کامیک ها خدای یونانی “هفاستوس” او را استخدام می کند تا خدایی دیگر به نام Lapetus را به قتل برساند. بعد از آنکه ماموریت اش را با موفقیت به اتمام رساند، هفاستوس به او لقب God Killer داد.

12. در این نبرد او با Wonder Woman (معرفی شخصیت Wonder Woman) و Superman (معرفی شخصیت سوپرمن) هم درگیر شد که البته آنها را درهم شکست.

13. او قدرت خودترمیمی دارد و میتواند جراحاتش را درمان کند، اما نمی تواند چشم کورش را بهبود ببخشد.

14. قدرت خود ترمیمی او تا زمانی پایدار است که به مغزش آسیبی نرسد.

15. در یکی از کامیک های Gods of War، ویلسون جوان می‌شود و هر دو چشمش سالم می‌شود، اما متوجه می شود که با هر دو چشم به خوبیِ یک چشم نمی‌تواند مبارزه کند، پس دوباره یک چشمش را کور می کند.

16. او هویتِ واقعی بتمن را می داند، اگر بهتر بگویم او دقیقاً می داند چه کسی پشت نقاب بتمن قرار دارد.

17. او درباره‌ی سنش دروغ می‌گوید تا بتواند در ارتش ثبت‌نام کند. بعد از آموزش‌های فراوان، او درباره تحقیقات سری ارتش اطلاعاتی کسب می کند و حاضر می شود تا سرم ارتش را برای اولین بار روی او امتحان کنند.

18. در کامیک‌های Identity Crisis او با تک تک ” اعضای لیگ عدالت ” پیکار می‌کند.

19. او The Flash (معرفی شخصیت The Flash) را با چاقو تکه تکه می‌کند، چنان مشتی نثار شکم Zatana می کند که قدرت تکلم را از دست می دهد، بالهای Hawkman را قطع می کند، تیرهای سبز رنگ Green Arrow را قطع میکند، Black Canary را عاجز می کند و Elongated Man را با ضرباتش بیهوش می‌کند. البته در این مبارزه Superman، Wonder Woman و Batman حضور نداشتند.

20. او دوبار بتمن را مورد عنایت خویش قرار داده در کامیک‌های Deathstroke و در کامیک Gods of War.

معرفی شخصیت Deathstroke

21. دلیل از دست دادن چشمش بخاطر این است که همسرش به صورت‌اش شلیک کرد.

22. در کامیک های New 52 او چشمش را در جنگ دو کره از دست داد.

23. او مرگبارترین تروریست جهان است.

24. ولادیمیر پوتین رئیس جمهور روسیه او را از ورود به خاک کشورش منع (Banned) کرده است.

25. هم CIA و هم FBI هویت او را می دانند اما جرأت ندارند به او نزدیک شوند.

26. او قادر به مست کردن نیست! چرا؟ خب معلوم است قدرت خود ترمیمی او، او را از تاثیرات الکل مصون داشته است.

27. او زمانی عضو گروه Suicide Squad بوده است.

28. در یکی از نسخه آلترناتیو، او یک دزد دریایی بی رحم است.

29. او بیشتر از همه از Green Arrow متنفر است.

30. لباس رزمش نفوذناپذیر است و او با حرکت می تواند آن را شارژ کند.

31. لباس او قادر است ضربات سوپرمن را تحمل کند.

32. او زندگی بیل کلینتون رئیس جمهور اسبق ایالات متحده را نجات داده است.

33. البته در شماره 4 کامیک های Deathstroke او جرج بوش را نیز نجات داده‌است.

34. در تمام ماموریت هایی که انجام داده است، تنها یک ماموریت را ناموفق به اتمام رساند و آن کشتن اعضای Teen Titans بود است.

35. شخصیت Deadpool با الهام از او ساخته شده است.

36. او بارها و بارها به یک دختر 15 ساله تجاوز کرده است. او دختری استخدام می کند که به گروه Teen Titans نفوذ کرده و جاسوسی آنها را بکند، این دختر ترا مارکوف خواهر کوچک Geo-Force بود. ترا در نهایت خودکشی می کند.

37. او آنقدر قابلیت دارد که توانسته Atom را شکست داده و به قتل برساند. اگر نمی دانید باید بگویم Atom فردی است که این توانایی را دارد که سایز خودش به اندازه یک اتم کوچک کند!

38. او به زانوهای “بارت آلن” شلیک کرده و برای مدتی او را چلاق کرد. بارت الن از اعضای Teen Titans بود و در زمان این اتفاق 15 یا 16 سال سن داشت.

39. بسیاری بر این باور بودند که بتمن در هیچ مبارزه تن به تنی شکست نخواهد خورد (مبارزه با دست خالی)، اما Deathstroke آنقدر با او را ضرب و شتم کرد که نزدیک بود بمیرد.

40. در کامیک های قدیمی او هر دو پسرش را کشته است.

41. همانطور که می‌دانید بسیاری از قهرمانان یک همکار دارند، مثل بتمن که یک رابین او را یاری می‌دهد، Deathstroke نیز همکاری به نام ویلیام وینترگرین داشت که او را به قتل رسانده است.

42. یکبار او به Speed Force متصل می شود و مانند Flash با سرعت زیاد حرکت می کند تا بتواند پسرش را نجات دهد که موفق نمی‌شود.

43. او قادر است با روانکاوی دشمنانش را به قتل برساند. بدین صورت که آنها را با حرف هایش از لحاظ احساسی تضعیف می‌کند به طوری که هدف از لحاظ روانی خود را می بازد و مرگ را می پذیرد.

44. در همان نسخه ای که او یک دزد دریایی است، توسط نیزه سه شاخ Aquaman (معرفی شخصیت Aquaman) به قتل می رسد.

معرفی شخصیت Deathstroke

امیدوارم از خوانده مطلب معرفی شخصیت Deathstroke لذت برده باشید… تا بعد…

آخرین مطالب به روز شده

آخرین مقالات اختصاصی

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها