بررسی سریال Dark (فصل دوم)

پیچیده . خلاق و مجذوب کننده شاید بهترین لغاتی باشند که در مورد سریال دارک می توان به کار برد .سریال Dark ساخته ای قدرتمند و جذاب از Netflix است .فیلمبرداری فصل اول سریال دارک در اکتبر ۲۰۱۶ در برلین آغاز شد و در مارس ۲۰۱۷ به اتمام رسید . این سریال به زبان آلمانی و توسط کشور آلمان و توسط Baran Bo Odar و Jantje Friese ساخته شده است. با بررسی سریال Dark (فصل دوم)  از سایت ساعت 7 در خدمت شما هستیم.

اگر به دنبال خواندن مطالب بیشتر در مورد سریال های برتر می گردید به لیست بهترین سریال ها مراجعه کنید…

بررسی سریال Dark فصل سوم / هزارتویی بی انتها

تفاوت گذاشتن بین گذشته ، حال و آینده تنها یک توهم دائمی و لجبازانه است . آلبرت انیشتین‌

فصل اول سریال دارک شامل ۱۰ قسمت است که هر قسمت حدود یک ساعت به طول می انجامد. پس از انتشار فصل اول با استقبال بسیار خوب منتقدان و مردم روبرو شد .فصل دوم سریال در سال ۲۰۱۹ در ۸ قسمت پخش شد و برای فصل سوم نیز تمدید شده است.

سریال Dark فصل دوم

سریال دارک از خیلی از جهات با سریال چیزهای عجیب stranger things مقایسه می شود و این سریال را نسخه ی اروپایی “چیزهای عجیب” می دانند که اوایل ممکن است به شما نیز همین حس را منتقل کند اما کم کم به این نتیجه خواهید رسید که دارک سریال خاصی است. شما کاملا با یک سریال خوش ساخت روبرو هستید و نه تنها سریال دارک نسخه کپی شده ی اروپایی “چیزهای عجیب” نیست بلکه از آن سریال قوی تر است .

سریال Dark فصل دوم

نتفلیکس در سال های اخیر با ساخت سریال های قوی نام خود را تبدیل به نامی آشنا و قدرتمند کرده است. کشف سریال دارک مانند پیدا کردن پول در جیبی است که اصلا انتظار بودنش را نداشتید، اعجاب آور و شیرین! در سریال های آمریکایی به دنبال سریال های خوب می گشتید اما آخر سر یک شاهکاره آلمانی رو کشف می کنید! دارک ذهن شما را برای ساعاتی در دنیای خود غرق خواهد کرد. هر چقدر که جلو می رود با حل هر معمایی در داستان چندین معمای دیگر را ذهن شما خلق می کند. با باز کردن گره ای از پیچیدگی های داستان به گره ای کورتر برخواهید خورد .دارک تلفیق زیبایی از ژانر علمی تخیلی با جنایی است. آشی خوش پخت از نتفلیکس آشپز قهار سال های اخیر که به خوبی چندگانگی زمانی را برای بیننده به نمایش در آورده است .

سریال دارک به موضوع “زمان” می پردازد. سریال Dark دارای شخصیت پردازی مثال زدنی است اعضای چندین خانواده در داستان درگیر هستند ، این اعضا را در کودکی،جوانی و پیری در فاصله های زمانی ۳۳ ساله در نظر بگیرید ، تصور کنید که قدرت جابه جایی و سفر در زمان را دارید حالا این شخصیت ها را در سنین مختلف در زمان های مختلف قرار دهید نه به ترتیب بلکه با به هم خوردن نظم فراموش نکنید که میتوانید در زمان سفر کنید ، اکنون شما یک داستان پیچیده و مجذوب کننده دارید.

سریال Dark فصل دوم

دارک در همان ابتدا با یک شروع غافلگیر کننده شما رو میخکوب می کند . داستان با خودکشی “مایکل کانوالد پدر یوناس” آغاز می شود. داستان سریال دارک در شهر ویندن می گذرد شهری کوچک که یک نیروگاه هسته ای در آن است و کلیه اتفاقات عجیب داستان حول این نیروگاه می چرخد . شهری که به صورت عجیبی افراد در آن مفقود شده و هیچ اثری از آنها پیدا نمی شود در ۱۹۸۶ “مدز” برادر اولریک و حالا در ۲۰۱۹ به فاصله ۳۳ سال میکل پسر اولریک نیز به همان سرنوشت دچار میشود . . .

سریال Dark فصل دوم

یکی دیگر از مواردی که در بر موفقیت و جذابیت دارک افزوده موسیقی متن می باشد ، نوایی دلهره آور و در برخی موارد اعصاب خورد کن که حس استرس و التهاب را در شما به وجود آورده و با شخصیت های داستان همزاد پنداری بیشتری می کنید. حتی در انتخاب تیتراژ ابتدایی سریال و موسیقی تیتراژ نیز دقت زیادی شده و با داستان کاملا همخوانی دارد.حتی انتخاب صدای راویِ داستان نیز در این سریال به خوبی انجام شده صدایی پخته و خشدار که حس ترس و رنج خاصی را به شما منتقل می کند صدایی که در ادامه داستان سریال مشخص می شود متعلق به چه کسی است . از نقات قوت دیگر سریال میتوان به دقت در انتخاب بازیگران سریال اشاره کرد شباهت جالب و قابل قبول بازیگران هر نقش در سنین و بازه های زمانی مختلف نشان می دهد که کارگردان فقط به گریم بسنده نکرده و بازیگرانی رو برگزیده که شباهت های ظاهری با یکدیگر دارند که این مورد به بیننده در شناخت هر شخص در سنین مخنلفش کمک می کند.

سریال Dark فصل دوم

امتیاز سایت ساعت هفت

امتیاز سریال Dark فصل دوم

عالی

اگر می‌خواهید لحظاتی از یکنواختی و روزمرگی زندگی شخصی خود فاصله بگیرید شما را به دنیای پرپیچ و خم و مرموز Dark دعوت می‌کنم. دنیایی که شما را درگیر معماهایش خواهد کرد و اثری خواهد بود که تا مدت‌ها شما را درگیر نگه می‌دارد. داستانی که پر از اتفاقات عجیب و غریب و غیرقابل پیش بینی است…

امیدوارم از مطلب “بررسی سریال Dark (فصل دوم)” لذت برده باشید…

آخرین مطالب به روز شده

آخرین مقالات اختصاصی

اشتراک در
اطلاع از
guest
1 دیدگاه
تازه‌ترین
قدیمی‌ترین
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
کاربران ناشناس
کاربران ناشناس

خیلی پیچیدس این سریال