بررسی قسمت دوم فصل سوم بازی Fortnite / پیش به سوی تابستان داغ

سلامی دوباره خدمت شما همراهان همیشگی، در این مقاله به بررسی قسمت دوم فصل سوم بازی Fortnite خواهم پرداخت. پس با مجله اینترنتی ساعت هفت همراه ما باشید.

Map آبکی

بالاخره در 28 خرداد Season 3 بازی فورتنایت عرضه شد، هر چه قدر که فصل پیش طولانی بود اما این فصل از Chapter 2 ارزش انتظار را داشت. در این مقاله می خواهم به تغییراتی که در قسمت دوم فصل سوم Fortnite رخ داده است، بپردازم. پس با ما همراه باشید.

اولین تغییر بزرگ قسمت سوم بازی Map آن است که بیشتر از نیمی از آن زیر آب رفته است. همچنان قادر به شنا کردن در آب هستید بنابراین بهتر است همیشه تنی به آب بزنید. تنها دو، سه مکان بازی همچنان دست نخورده باقی مانده اند زیرا این مکان ها در بلندی قرار داشتند. اما بسیاری از مکان ها دچار تغییرات بسیاری شده اند. مکان های جدید شامل (The Fortilla، Rickety Rig، The Authority، Sweaty Sands، Catty Corner) می شوند. در این بین Retail Row، Misty Meadows، Lazy Lake تقریباً بدون تغییر باقی ماندند. Pleasant Park تغییر زیادی کرده و قسمت هایی از آن زیر آب رفته است. اما نکته قابل ذکر در این میان آن است که وقتی در مکان هایی مثل Frenzy Farm که بعضی قسمت هایش زیر آب رفته شنا می کنید می توانید ساختمان های زیر آب را که در قسمت قبل در آنها قدم می زدید را ببینید. اینطور که لیکرها بیان کرده اند، سیلی که Map را دربرگرفته آرام آرام پایین می رود و شاهد بازگشت مکان های قبلی خواهیم بود، اما با تغییراتی مانند Pleasant Park رو به رو می شوید.

Battlepass

همچنان بتل پس را باید بخرید تا بتوانید تجربه ای کامل از بازی را داشته باشید (با 950 VBucks می توانید بتل پس را آزاد کنید). مهمترین نکته بتل پس این فصل حضور شخصیت Aquaman از دنیای DC است که مثل Deadpool باید تعدادی چالش که مختص خود آکوامن است را انجام دهید تا Skin او را آزاد کنید. شخصیت Meowscles از قسمت قبلی همچنان باقی مانده ولی دیگر آن عضلات بزرگ را ندارد و خود را به ماشینی متصل کرده است که Jules برایش ساخته است. با خرید بتل پس 1500 VBucks نیز دریافت می کنید و تجهیزاتی مانند Wrap، گلایدر، Emote و پوستر های جدید.

Marauders

مورادرها (Marauders) شخصیت های جدیدی هستند که در Map بازی به اصطلاح Drop می شوند و Level بسیار بالایی دارند پس مراقب آنها باشید که بلافاصله نمیرید. همچون فصل قبل در گوشه کنار بازی Vault هایی قرار دارد که Boss های قدرتمند از آنها مراقبت می کنند و باید آنها را از پا درآورید تا بتوانید در والت را بگشایید. این مکان ها The Authority  است که در مرکز نقشه قرار دارد، دیگری Catty Corner است که ورود به والت آن چالش هفته اول نیز می باشد و در آخر The Fortilla است که مکانی بسیار وسیع است و ورود به والت آن دشوار است.

سلاح های جدید

خوشبختانه Epic در این قسمت برعکس فصل قبل سلاح های بهتری برای مبارزه تدارک دیده و تنوع آنها از فصل پیش بیشتر است.

  • Charge Shutgun: در تمام Rarity ها قابل دستیابی و ارتقاء است.
  • Ocean’s Burst Assault Rifle: که تنها در Rarity اسطوره ای (Mythic) قابل دستیابی است.
  • Ocean’s Burst Bottomless Chug Jug: تنها در کمیابی Mythic
  • Kit’s Shockwave Launcher: تنها در کمیابی Mythic
  • Kit’s Charge Shotgun: تنها در کمیابی Mythic
  • Jule’s Drum Gun: تنها در کمیابی Mythic
  • Jule’s Grappler: تنها در کمیابی Mythic
  • Firefly Jar: تنها در کمیابی Rare
  • Chug Splashes
  • Bolt Action Sniper Rifles
  • P90
  • Hunting Rifle

وسایل نقلیه

در این فصل هم هلیکوپتر و هم قایق موتوری در دسترس است اما همه ما همیشه دوست داشتیم که با ماشین هایی که در دوروبرمان بود نیز در نقشه جابه جا شویم،خب! در این فصل سازندگان این امکان را به ما داده اند. این وسائط نقلیه شامل یک مدل خودرو Sport، وانت و کامیون می شود که همانطور که در تریلر این فصل گفته شد در انتهای این فصل به بازی اضافه خواهند شد.

شخصی سازی گلایدر

در فصل پیش شخصیت Maya را می توانستید شخصی سازی کنید در این فصل با خریدن بتل پس قادر هستید گلایدر خود را بسازید و از آن استفاده کنید. مانند فصل قبل هر چه قدر این قسمت پیش برود قادر هستید اِلمان های متفاوت را آزاد کنید و از بین تعدادی از قطعات مختلف یکی را انتخاب کنید اما انتخاب شما غیر قابل تغییر است. اما رنگ قطعات با انجام چالش های مختلف آزاد می شود.

حرف آخر

Epic در این 4 سال خیلی خوب توانسته IP فورتنایت در میان رقبایی مانند PUBG، Warzone و Apex زنده نگه دارد. بازی فورتنایت را اگر با فصل های قبلیش قیاس کنید این فصل پتانسیل بالایی برای جذب مخاطبان جدید و حفظ Player های حال حاضر دارا می باشد، اما کار بسیار دشواری را با توجه به رقبای جدی که وارد حوزه بازی های Free to play و بتل رویال شدند ، برای حفظ بازیکن پیش رو دارد.

امیدوارم از مطلب ” بررسی قسمت دوم فصل سوم بازی Fortnite  ” لذت برده باشید…

آخرین مطالب به روز شده

آخرین مقالات اختصاصی

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها