سیستم مورد نیاز بازی red dead redemption 2 و اولین اطلاعات و تصاویر نسخه ی pc

بازی red dead redemtion 2 در نسخه ی PC زیباتر از همیشه

تاریخ انتشار

بازی red dead redemption 2 قرار است در تاریخ ۵ نوامبر ۲۰۱۹ (۱۴ آبان ) بعد از تقریبا یک سال تاخیر برای کامپیوتر های خانگی منتشر شود‌. هم اکنون می توانید بازی را در Rockstar game launcher پیش خرید کنید تا از مزایای این پیش خرید تا قبل از تاریخ ۲۲ اکتبر بهره مند شوید. مزایایی همچون انتخاب دو بازی کاملا رایگان از بین ۶ بازی که در بین آنها سری قدیمی جی تی ای و مکس پین ۳ نیز دیده می شود. و همچنین یک اسب با نام war horse و دیگر امکانات بخش داستانی و آنلاین بهره مند شوید. در ضمن بازی با یک ماه تاخیر برای استیم نیز منتشر خواهد شد.

گرافیکِ چشم نواز

بازی red dead redemtion 2 در نسخه ی PC نور پردازی زیبا

بازی دارای گرافیگ کاملا بهینه شده برای pc است و شما می توانید یک محیط کاملا پویا و زیبا را در بازی شاهد باشید. red dead redemption 2 در کامپیوتر قرار است از تمام مزایای سیستم های کامپیوتری حداکثر بهره را ببرد تا یک ظاهرِ کاملا چشم نواز را برایتان خلق کند. هر گوشه ی دنیای عظیم، پر زرق و برق و پر جزئیات و زنده ی بازی شاهد دگرگونی هایی خواهد بود. از کوه های برفیِ گریزلی بگیرید تا جاده های گرد و خاک گرفته ی Lemoyne زنده تر از همیشه در دسترس هستند. از مناطق گل آلود مغازه های ولنتاین تا سنگ فرشهای خیابان دنیس زیبا تر از همیشه به نظر می رسند!

پیشرفت های گرافیگی بیشتر از همیشه دیده می شود حتی میتوانید در بخش draw distances تا مسافت های دورتری را دید بزنید و مسیریابی بهتری انجام دهید. بهبود سیستم نورپردازی بازی برای زیباتر جلوه دادن محیط در شب و روز نیز یکی دیگر از بهبود های نسخه ی pc بازی red dead redemption 2 محسوب می شود. مسیر های برفی با کیفیت بالاتر و همچنین انعکاس های زیباتر نور که محیط بازی را چشم نواز تر از هر زمان کرده است و باعث می شود سایه هایی با کیفیت بهتر بوجود بیاید و بافت های محیط کیفیت بهتری را پیدا کنند. بافت های درخت ، چمن و علفزار و حتی حیوانات نیز زیباتر از همیشه هستند.

نسخه ی pc بازی red dead redemption 2 از سیستم HDR  برای بالا بردن حداکثر کیفیت ممکنه ی بازی چه از لحاظ رزولیشن و چه از لحاظ بافت محیط بهره می برد. و باعث می شود کیفیت 4k را با بیشترین نرخ فریم ریت تجربه کنید.

امکانات اضافی نسخه ی pc

بازی red dead redemtion 2 در نسخه ی PC اسب های جدید

علاوه بر تمام پیشرفت های چشم گیری که در گرافیک بازی اعمال شده است سازندگان امکانات جدیدی را به بخش داستانی بازی اضافه کرده اند:

اضافه کردن سه ماموریتِ Bounty Hunter جدید که در این ماموریت ها به دنبال خلافکارها برای کسب جایزه می روید:

– شخصیت Herman Zizendorf که ابزاری را از تجار دزدیده است و به خاطر همین مسئله تحت تعقیب است. او را می توانید در منطقه ی Blackwater ردیابی کنید.

– شخصیت Camille de Millemont  افسر سابق سواره نظام است که برای مرده یا زنده ی او جایزه گذاشته اند. هر چند باید مراقب افراد وفادار او باشید!

– شخصیت Bart Cavanaugh و دار و دسته اش که در big valley اردو زده اند. اگر میخواهید به دردسر نیفتید سعی کنید بدون اینکه دار و دسته اش متوجه شوند او را دستگیر یا بکشید!

همچنین ۲ پناهگاه جدید خلافکارها : باند مرگبار Del Lobos را در مخفیگاه های جدید Gaptooth Breach و Solomon Folly متوقف کنید. دو نقشه ی گنج جدید نیز به نسخه ی pc اضافه شده است که می توانید پول و جوایز ویژه ای را در این بخش های جدید پیدا کنید. و یک ماموریت کاملا جدید با نام To The Ends of The Earth که باید به جمع آوری گیاهان دارویی برای یک پاداش ویژه بپردازید.

علاوه بر اینها اسلحه های جدید نیز به بازی اضافه شده است :

M1899 Pistol : یک اسلحه ی نیمه اتوماتیک

Evans Repeater: با ظرفیت تیر بالا

High Roller Revolver : یک اسلحه ی مرگبارِ دومنطوره

Le Mat Revolver : یک اسلحه ی قدرتمند با توانایی شلیک تیرهای شات گان

اسب های جدیدی نیز به بازی اضافه می شوند:

Warped Brindle Arabian : یک اسب فوق العاده سریع و چابک

Few Spot Appaloosa : زیبا و سرسخت ؛ ایده آل برای مسیر های طولانی

Red Chestnut Arabian : یک اسب قدرتمند و ایده آل برای شکار

بعلاوه ی سه اسب وحشی که می توانید آنها را در محیط بازی پیدا کنید.

و همچنین ۵ آیتمِ جدید trinket  که قدرت های مختلفی را به شخصیت اصلی بازی میدهند و بسیار در بازی موثر هستند.

و اما سیستم مورد نیاز بازی که طیف وسیعی از pc ها را شامل می شود به شرح زیر است:

حداقل سیستم مورد نیاز:

سیستم عامل:  Windows 7 – Service Pack 1 (6.1.7601)

پردازنده :  Intel® Core™ i5-2500K / AMD FX-6300

حافظه:  8GB

کارت گرافیک:  Nvidia GeForce GTX 770 2GB / AMD Radeon R9 280 3GB

فضای هارد:  150GB

کارت صدا:  DirectX compatible

سیستم پیشنهادی:

سیستم عامل :  Windows 10 – April 2018 Update (v1803)

پردازنده:  Intel® Core™ i7-4770K / AMD Ryzen 5 1500X

حافظه:  12GB

کارت گرافیگ:  Nvidia GeForce GTX 1060 6GB / AMD Radeon RX 480 4GB

فضای هارد:  150GB

کارت صدا:  DirectX compatible

امیدوارم از این مطلب سایت ساعت ۷ بهره ی کافی را برده باشید. این مطلب بر گفته از سایت رسمی سازنده ی بازی “راک استار” می باشد. موفق باشید.

عکس هایی از نسخه ی PC بازی

آخرین مطالب به روز شده

آخرین مقالات اختصاصی

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها