معرفی فیلم دکتر استرنج 2022 / دکتر استرنج در مولتی‌ورس دیوانگی

“دکتر استرنج در مولتی‌ورس دیوانگی” یک فیلم ابرقهرمانی آمریکایی براساس شخصیتی با همین نام از کمیک‌های مارول می‌باشد. این فیلم دنباله‌ای بر فیلم “Doctor Strange 2016” بوده و بیست و هشتمین فیلم در دنیای سینمایی مارول محسوب می‌شود. “سم ریمی” کارگردانی این اثر را برعهده داشته و فیلم‌نامه آن توسط “جید بارتلت” و “مایکل والدرون” نوشته شده است. در این فیلم علاوه بر بندیکت کامبربچ که باز هم در نقش دکتر استفن استرنج ظاهر شده، بازیگرانی همچون “الیزابت اولسن”، “بندیکت وانگ”، “ریچل مک‌آدامز” و “چیوتل اجیوفور” به ایفای نقش پرداخته‌اند.

به روز شده: ۲۴ اسفند ۱۴۰۰ (اطلاعات جدید اضافه شد)

فیلم دکتر استرنج 2022

داستان این فیلم به وقایع پس از فیلم “Avengers:Endgame 2019” و همینطور سریال‌های “WandaVision 2021” و Loki 2021” می‌پردازد. داستان دقیقا پس از وقایع Spider-Man: No Way Home اتفاق می‌افتد و دکتر استرنج را در حال عبور از واقعیت‌های مخرب و خطرناک مولتی‌ورس برای رویارویی با یک دشمن مرموز جدید نشان می‌دهد. درواقع این فیلم اولین پل ارتباطی بین دنیای سینمایی مارول (MCU) و سریال‌های تلویزیونی‌اش می‌باشد. جایی که دکتر استفن استرنج به تحقیقات خود در مورد سنگ زمان ادامه می‌دهد. اما یک دوست قدیمی که تبدیل به دشمن شده و به دنبال نابودی همه‌ی جادوگران روی زمین است، نقشه‌ی استرنج را به هم می‌زند. در نتیجه باعث می‌شود که دکتر استرنج، نیروی اهریمنی‌ای غیر قابل توصیف را آزاد کند و…

فیلم دکتر استرنج 2022

بالاخره پس از پانزده سال “سم ریمی” خالق سه‌گانه‌ محبوب “مرد عنکبوتی (۲۰۰۲-۲۰۰۷)” به دنیای مارول بازگشت. چیزی که بسیاری از طرفداران مارول مایل بودند که خیلی زودتر از اینها اتفاق بیفتد. ریمی درحالی به این پروژه ملحق شد که تا ژانویه ۲۰۲۰ “اسکات دریکسون” کارگردان نسخه‌ی اول این فیلم برای اینکار استخدام شده بود. اما دریکسون پس از اختلاف با مارول از ساخت فیلم کناره‌گیری کرد و یک ماه بعد ریمی جایگزین او گردید. پس باید در نظر داشت که اگرچه این فیلم دنباله‌ای بر فیلم “دکتر استرنج ۲۰۱۶” خواهد بود. اما با روی کار آمدن ریمی احتمالاً تفاوت‌های زیادی بین دو نسخه مشاهده خواهیم کرد. بسیاری از بازیگران از جمله کامبربچ، اولسن و وانگ از کار کردن با ریمی به شدت هیجان‌ زده بودند. 

بندیکت کامبربچ در مصاحبه‌ی جدیدی اظهار کرده است که فیلم در سطحی است که می‌تواند موفقیت فیلم Spider-Man: No Way Home از لحاظ فروش را تکرار کند. در ادامه او در مورد موقعیت شخصیتش در فیلم اینطور اظهار نظر می‌کند: “استرنج قبل از این فیلم تقریباً با خودش غریبه بود، این فیلم آنچه را که اساساً در ذات اوست را آشکار می‌کند، یعنی باید با آن یا مقابله کند یا در دام آن بیفتد و تبدیل به آن شود. ایده‌های بسیار جسورانه‌ای در این فیلم وجود دارد. اتفاقات عجیب و غریبی که نتایج بسیار غیرمنتظره‌ای را ایجاد می‌کند…”

فیلم “دکتر استرنج در مولتی‌ورس دیوانگی” دارای فضایی تاریک و تاحدودی ترسناک است. بطوریکه الیزابت اولسن در مصاحبه‌ای گفته است ریمی در تلاش برای ساخت ترسناک‌ترین فیلم مارول می‌باشد. پس با این اوصاف میتوان امیدوار بود که پس از مدتها یک فیلم ابرقهرمانی متفاوت را تماشا خواهیم کرد. در اینکه بندیکت کامبربچ دوست‌داشتنی و جذاب توانایی این را دارد که در هر نقشی بدرخشد، هیچ شکی نیست. اما باید دید زوج او و اولسن تا چه اندازه موفق بوده و می‌تواند طرفداران مارول را راضی نگه دارد.

فیلم Doctor Strange in the Multiverse of Madness 2022 در تاریخ ۶ مِی ۲۰۲۲ (۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۱) به عنوان بخشی از فاز چهارم دنیای سینمایی مارول و توسط والت دیزنی استودیو در آمریکا اکران خواهد گردید.

کاور رسمی فیلم دکتر استرنج 2022

معرفی فیلم دکتر استرنج 2022 / دکتر استرنج در مولتی‌ورس دیوانگی

تریلرهای فیلم دکتر استرنج 2022

تیزر تبلیغاتی

تریلر جدید


تریلر رسمی از یوتوب مارول

با انتشار اطلاعات جدید از فیلم این مطلب در آینده به روز خواهد شد…

خلاصه اطلاعات فیلم دکتر استرنج 2022

فیلم دکتر استرنج 2022

نام کامل: Doctor Strange in the Multiverse of Madness 

کارگردان‌: سم ریمی

نویسندگان: جید بارتلت، مایکل والدرون

بازیگران مطرح: بندیکت کامبربچ، الیزابت اولسن، بندیکت وانگ

ژانر: اکشن، ماجراجویی، فانتزی، ابرقهرمانی

توزیع کننده: Walt Disney Studios

تاریخ اکران:  ۶ مِی ۲۰۲۲ (۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۱)

فیلم دکتر استرنج 2022

آخرین مطالب به روز شده

محبوب‌ترین مطالب

آخرین مقالات اختصاصی

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها