معرفی فیلم های فاز چهارم دنیای سینمایی مارول/ تاریخ انتشار و…

در این مطلب قصد داریم تا به معرفی تمام فیلم‌های چهارمین فاز دنیای سینمایی مارول بپردازیم. این مطلب در هفته‌ها و ماه‌های آتی با آخرین اطلاعات جدید به روز رسانی خواهد شد. در ادامه با آخرین اخبار، تاریخ انتشار و… از عناوین دنیای سینمای مارول فاز چهارم در خدمت شما هستیم. با سایت ساعت هفت با مطلب “معرفی فیلم ها و سریال های فاز چهارم دنیای سینمایی مارول” در خدمت شما هستیم.

معرفی فیلم های فاز چهارم دنیای سینمایی مارول 1

فیلم‌ها به ترتیب تاریخ اکران لیست ‌شده‌اند و فقط شامل فیلم‌های فاز چهارم می‌شود. فازهای بعدی در مطلبی جداگانه اضافه خواهد شد.

فاز چهارم دنیای سینمایی مارول / فیلم‌های سینمایی

 Black Widow (2021)  

معرفی فیلم های فاز چهارم دنیای سینمایی مارول / Black Widow (2021) 

…منتشر شده…

نقد فیلم: نقد و بررسی فیلم سینمایی Black Widow

هفت فیلم برتر اسکارلت جوهانسون

معرفی شخصیت اصلی:معرفی شخصیت Black Widow 

فیلم Black Widow، داستانِ “ناتاشا رومانوف” معروف به بیوه سیاه که قبل از این جزو جاسوس‌های آموزش دیده‌ی روسیه بود را به تصویر می‌کشد. داستان فیلم بین اتفاقات Captain America: Civil War و Avengers: Infinity War در جریان است. کارگردانی این فیلم به عهده‌ی کیت شورتلند است و از جمله بازیگران مطرح فیلم میتوان به اسکارلت جوهانسون و فلورانس پوگ و دیوید هاربر در نقش نگهبان سرخ اشاره کرد. فیلم در تاریخ 9 جولای 2021 (18 تیر 1400) همزمان در سینماها و دیزنی پلاس منتشر خواهد شد. (تریلر رسمی اول از یوتوب) (تریلر رسمی دوم از یوتوب)

 Shang-Chi and the Legend of the Ten Rings (2021)  

معرفی فیلم های فاز چهارم دنیای سینمایی مارول/ Shang-Chi and the Legend of the Ten Rings (2021) 

…منتشر شده…

نقد فیلم: بررسی فیلم شانگ چی و افسانه ده حلقه

معرفی شخصیت اصلی: معرفی شخصیت Shang-Chi

این فیلم شخصیت “شانگ چی” از دنیای کمیک‌های مارول را در یک فیلم سینمایی مستقل بروی پرده سینما می‌آورد. این فیلم بخشی از فاز چهارم مارول خواهد بود و قرار است داستان و ماجراهای “شانگ چی” استاد کونگ فو و استاد استفاده از نانچیکو و ماجراهای پیرامونش را به تصویر بکشد. این فیلم باعث گسترش دنیای مارول و اضافه شدن شخصیت‌های جدید و متفاوت به آن خواهد شد. اکران فیلم شانگ-چی و افسانه ده حلقه برای 3 سپتامبر 2021 (12 شهریور 1400) برنامه ریزی شده است و بازیگران هم‌چون آکوافینا ،میشل یوه و همینطور سیمو لیو (در نقش شانگ چی) در آن به ایفای نقش پرداختند. (تریلر رسمی اول از یوتوب)

Eternals (2021)  

معرفی فیلم های فاز چهارم دنیای سینمایی مارول / Eternals (2021)

…منتشر شده…

معرفی شخصیت‌های اصلی: معرفی شخصیت های گروه Eternals / معرفی بازیگران فیلم جاودانگان و…

 فیلم “جاودانگان” (Eternals) براساس کمیکی با همین نام اثر “جک کربی” نوشته شده و توسط “کلوئه ژائو” (برنده جایزه اسکار کارگردانی در سال 2021) کارگردانی شده است. ستارگانی همچون آنجلینا جولی (هفت فیلم برتر آنجلینا جولیسلما هایک، ریچارد مدن، کامیل نانجیانی و کیت هرینگتون در این فیلم نقش ‌آفرینی کرده‌اند. این فیلم یکی از پرستاره‌ترین فیلم‌های سال 2021 خواهد بود و باید دید ۲۵مین فیلم سینمایی مارول میتواند روند موفقیت‌آمیز فیلم‌های قبلی این کمپانی را تکرار کند یا خیر. داستان این فیلم بعد از اتفاقات فیلم Avengers: Endgame در جریان است، جایی که گروهی به نام Eternals که نژادی ناشناخته و نامیرا هستند و به طور مخفیانه 7000 سال می‌زیستند برای محافظت از بشریت دوباره باید متحد شوند…این فیلم در تاریخ 5 نوامبر 2021 (14 آبان 1400) در سینماها اکران می‌شود. (تیزر اصلی فیلم از یوتوب)

Spider-Man: No Way Home (2021)  

معرفی فیلم های فاز چهارم دنیای سینمایی مارول / Spider-Man: No Way Home (2021)  

…منتشر شده…

معرفی شخصیت اصلی: معرفی شخصیت Spider-Man / حقایق جالب از شخصیت مرد عنکبوتی

نقد فیلم: بررسی فیلم Spider-Man: No Way Home / مرد عنکبوتی: راهی به خانه نیست

بررسی فیلم مرد عنکبوتی دور از خانه

ادامه داستان مرد عنکبوتی دور از خانه قرار است در فیلم دیگری از دنیای مارول به کارگردانی جان واتس در اواخر سال 2021 اکران خواهد شد. نام فیلم جدید مرد عنکبوتی: هیچ راهی به خانه نیست (Spider-Man: No Way Home) مشخص شده و تاریخ اکران آن برای 17 دسامبر 2021 (26 آذر 1400) برنامه ریزی شده است. تاکنون بازیگرانی همچون تام هالند، جیمی فاکس، آلفرد مولینا و زندیا برای فیلم انتخاب شده‌اند. در اخبار جدید آمده که این فیلم قرار است شخصیت‌های آشنای سری پیشین مرد عنکبوتی را دور هم جمع کند و یک عنوان بلند‌پروازنه و متفاوت از سری مرد عنکبوتی خواهد بود. تام هالند در مصاحبه‌ای این عنوان را یکی از جاه طلبانه‌ترین فیلم‌های ابرقهرمانی ساخته شده تاکنون نامیده است.

Doctor Strange in the Multiverse of Madness (2022)  

معرفی فیلم های فاز چهارم دنیای سینمایی مارول / Doctor Strange in the Multiverse of Madness (2022) 

…منتشر شده…

معرفی شخصیت‌های اصلی: معرفی شخصیت Dr. Strange  –شخصیت اسکارلت ویچ

نقد فیلم: نقد فیلم Dr. Strange And Multiverse Of Madness / جهان‌های موازیِ معمولی

فیلم Doctor Strange in the Multiverse of Madness اولین فیلم از دنیای سینمایی مارول فاز چهارم در سال 2022 خواهد بود. این فیلم قرار است ادامه داستان “دکتر استرنج” با بازی بازیگر محبوبش “بندیکت کامبربچ” را دنبال کند. داستان فیلم بعد از اتفاقات فیلم Avengers: Endgame و سریال WandaVision در جریان است. علاوه بر بندیکت کامبربچ بازیگران دیگری همچون الیزابت اولسن، بندیکت وانگ و ریچل مک آدامز در این فیلم حضور خواهند داشت. اکران فیلم برای 6 می 2022 (16 اردیبهشت 1401) برنامه ریزی شده است.

Thor: Love and Thunder (2022)  

معرفی فیلم های فاز چهارم دنیای سینمایی مارول / Thor: Love and Thunder (2022) 

…منتشر شده…

نقد فیلم: بررسی فیلم Thor Love And Thunder

معرفی شخصیت اصلی: معرفی شخصیت Thor خدایِ رعد 

اطلاعات بیشتر: معرفی فیلم Thor: Love and Thunder / تریلر رسمی، خلاصه داستان و…

ادامه داستان شخصیت ثور را در فیلم Thor: Love and Thunder در سال 2022 دنبال خواهیم کرد. کارگردانی این فیلم را تایکا وایتیتی (برنده جایزه اسکارِ بهترین نمایشنامه اقتباسی در سال 2020 برای فیلم Jojo Rabbit) معروف برعهده دارد که نمایشنامه این فیلم را به همراه جنیفر کایتین رابینسون نوشته است. از جزئیات داستانی فیلم فعلا چیزی منتشر نشده است اما طبق گفته وایتیتی این فیلم مانند یک فیلم عاشقانه خواهد بود. به جز کریس همسورث در نقش ثور، بازیگرانِ دیگری همچون تسا تامپسون، ناتالی پورتمن، کریستین بیل، راسل کرو (بهترین فیلم های راسل کروکریس پرت و وین دیزل در این فیلم به ایفای نقش پرداخته‌اند. این فیلم یکی از پرستاره‌ترین فیلم‌های سال 2022 خواهد بود و به واسطه کارگردانش انتظارات از آن بالاست. تاریخ اکران فیلم برای 8 جولای 2022 (17 تیر 1401) برنامه‌ریزی شده است.

Black Panther: Wakanda Forever (2022)  

معرفی فیلم های فاز چهارم دنیای سینمایی مارول / Black Panther: Wakanda Forever (2022) 

ادامه داستان پلنگ سیاه محصول سال 2018 را می‌توانیم در فیلم Black Panther: Wakanda Forever در سال 2022 دنبال کنیم. بعد از درگذشت ستاره این فیلم چادویک بوزمن در اثر سرطان روده باید منتظر بمانیم تا ببینیم آیا شخصیت او یعنی پلنگ سیاه در داستان با بازیگر دیگری جایگزین خواهد شد یا اینکه با داستانی کاملا متفاوت طرف هستیم و در کل پادشاهی واکاندا به شخص دیگری سپرده می‌شود و داستان با درگذشت او تغییر کرده است. کارگردانی فیلم را رایان کوگلر برعهده دارد (که تهیه کننده فیلم Judas and the Black Messiah بود) از جمله بازیگران فیلم می‌توان به آنجلا باست، مارتین فریمن و دانای گوریرا اشاره کرد. فعلا اطلاعات زیادی از این فیلم منتشر نشده و فیلم در مرحله تولید قرار دارد. مارول تاریخ اکران این فیلم را 11 نوامبر 2022 (20 آبان 1401) تعیین کرده است.

سریال‌های فاز چهارم

همینطور به جز فیلم‌های بالا سریال‌ها و فیلم‌های دیگری نیز از دنیای مارول در آینده از دیزنی پلاس و همینطور سینماها پخش خواهند شد. در زیر با لیست کامل سریال‌های فاز چهارم مارول آشنا می‌شوید.

نظرتان را در مورد فاز چهار دنیای سینمایی مارول در قسمت نظرات با ما در میان بگذارید. امیدواریم از مطلب “معرفی فیلم های فاز چهارم دنیای سینمایی مارول” لذت برده باشید.

آخرین مطالب به روز شده

آخرین مقالات اختصاصی

اشتراک در
اطلاع از
guest
1 دیدگاه
تازه‌ترین
قدیمی‌ترین
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
مجتبی
مجتبی

فاز چهارم دنیای مارول می‌تونه سینما رو از رکود نجات بده و باز مسیر پرفروشش رو ادامه بده به شرطی که این بیماری زودتر کم‌رنگ‌تر بشه البته
دستتون درد نکنه مطلب کاملی بود