بررسی سریال Kidding دو فصل اول / غرق در احساس شو

سریال kidding یک سریال آمریکایی کمدی ، درام محصول شبکه ی Showtime است که فصل اول آن در تاریخ 9 سپتامبر 2018 منتشر شده بود. فصل دوم این سریال نیز در تاریخ 9 فوریه 2020 پخش خود را آغاز کرد و توانست نظرات خوبی از طرف مردم و منتقدین بدست بیاورد.  این سریال توسط Dave Holstein ساخته شده است که به خاطر نویسندگی در سریال های طنز Weeds و The Brink معروف است. از جکله بازیگران مطرح سریال می توان به Jim Carrey در نقش جف ، Frank Langella در نقش سب و Judy Greer در نقش جیل اشاره کرد. با سایت ساعت هفت با بررسی سریال خاص و دوست داشتنی Kidding دو فصل اول همراه باشید.

اگر به دنبال خواندن مطالب بیشتر در مورد سریال های برتر می گردید به لیست بهترین سریال ها مراجعه کنید…

سریال Kidding

خلاصه داستان…

در داستان سریال kidding جف ملقب به مستر پیکلز mr.pickles (جیم کری) مجری برنامه کودکی است که سالهاست مهمان خانه ها و شخصیت محبوب کودکان می باشد که به نحوی زندگی خود را وقف این شخصیت کرده است ، جف در یک سانحه رانندگی یکی از فرزندان خود را از دست می دهد و زندگی او دچار نوسانات و تغییرات فراوانی می شود و . . .

بررسی سریال Kidding…

بعید می دانم علاقمند به سینما و تلویزیونی وجود داشته باشد که جیم کری را دوست نداشته باشد یا خاطره شیرینی از هنرنمایی این اعجوبه دوست داشتنی نداشته باشد. جیم کری طی سالها فعالیت هنری خود با استفاده از هنر و استعدادهای ذاتی و خاص خود بارها و بارها ما را شاد کرده است و با انتخاب نقش های جدی نیز علاوه بر نشان دادن شجاعت بی نظیرش در انتخاب نقش های غیر کمدی به خوبی ثابت کرده است همانقدر که طنزپرداز فوق العاده ای است در ایفای نقش جدی و تلخ نیز توانایی بسیار بالایی دارد. او به گونه ای فوق العاده می تواند کمدی و طنز را با درام تلفیق کند و یک کمدی تلخ را به نمایش دربیاورد. سریال kidding بستری را برای جیم کری فراهم کرده است تا مجموعه ای کامل از استعدادهای خاص و فوق العاده خود را به نمایش گذارد تا ما را بخنداند ، اشک را از چشمان ما سرازیر کند ، برای ما برقصد ، آواز بخواند و جیم کری باشد.

می توان گفت که ما در سریال kidding جیمی پخته و با تجربه با اندوخته ای فراوان از سالها فعالیت و انتخاب نقش های خوب و بد را می بینیم و به قدری قدرتمند در این مجموعه به ایفای نقش پرداخته که گویی شاهد زندگی شخصی خود او هستیم ، لحظات شاد و تلخی که در گذشته در زندگی تجربه کرده است.شاید عنوان این مورد که kidding بهترین ایفای نقش جیم‌کری در طول زندگی هنری‌اش است جای بحثِ بیشتری داشته باشد اما بدون شک یکی از پخته‌ترین نمایش‌هایی است که تابحال از او مشاهده کردید و او بدون محدودیت زمانی در قالب مجموعه تلویزیونی می درخشد و هنر نمایی می‌کند به گونه ای که هیچ شخص دیگری را نمی توانید برای این نقش تصور کنید و می توان گفت فیلم نامه فقط برای جیم نوشته شده است .

بررسی سریال Kidding دو فصل اول

“دنیا پر از دیوونه هاییه که فکر می کنن دنیا پر از دیوونست! “

مجموعه kidding یک درام کمدی تلویزیونی است که توسط دیو هولستین برای شبکه showtime ساخته شده و تا کنون ۲ فصل از این مجموعه به نمایش درآمده است ، شما با یک سریال طنز معمولی روبرو نخواهید بود ،kidding دنیای جدیدی را برای شما یه نمایش می گذارد ، دنیایی که پشت پرده زندگی همگی ما وجود دارد اما تعداد کمی از ما در آن زندگی می کنیم. سریال kidding یک مجموعه فانتزی ، موزیکال و لذت بخش است که با استفاده از آوای زیبای موسیقی در قسمت های مختلف انتقال حس داستان به بیننده را دوچندان کرده است. پکیج کاملی از احساسات انسانی شامل عشق،مهربانی ، غم، افسردگی و . . ‌. در قالب یک داستان هوشمندانه گنجانده شده و به دست هنرمند قهاری به نام جیم کری سپرده شده و به نمایش درآمده است .

“بادکنک ، من عاشق بادکنکم ،تا بالای آسمان پرواز می کنند و وقتی یکی از این رنگی رنگی های خوشگل رو می بینید ، می دونید که وقت جشن گرفتنه . ولی یه چیز خوب و بد در مورد بادکنک ها وجود داره ، خیلی عمر ندارند بادکنک ها مثل رنگین کمون یادآوری می کنند که هیچی همیشگی نیست ،مهمونیا تموم میشه ، چیزهایی که بالا هم میرن ، می افتن! “

” سرزمین  I dont know ؟ ترجیح میدی تو خونه ای بمونی که هر لحظه ممکنه روی سرت خراب بشه یا به سرزمین I dont know قدم میزاری؟ “

در سال های اخیر سریال های موفق کم نداشتیم اما مشابه سریال kidding به ندرت مشاهده شده و خاص بودن نقطه قوتِ سریالِ kidding می باشد ، سریال مسائل اجتماعی و تربیت فرزندان رو به چالش میکشد  و با زدن طعنه های درست بیننده را به چالش می کشد . به طور مثال : به عنوان کادو به یک کودک تبر داده میشود! و در واکنش به حرف زشت زدن به او تذکر داده شده و به او گفته می شود که حرف بدی زدی حالا برو با تبرت بازی کن!  از دیگر نکات مثبت سریال می توان به بازی بازیگرانش اشاره کرد که به خوبی نقش های خود را ایفا کرده اند و توانسته اند تا حدودی از زیر سایه اهمیت و تمرکز داستان روی “جیم کری” خارج شوند اما در نهایت شما فقط جیم را خواهید دید! 

نتیجه گیری…

امتیاز سایت ساعت هفت

امتیاز سریال Kidding دو فصل اول

خیلی خوب

برای رهایی و فرار از دنیای واقعی و غرق شدن در دنیای کودکانه، برای تجربه مجموعه‌ای کامل از احساسات زیبای انسانی و خانوادگی، این سریالِ خاص و دوست داشتنی kidding با هنرنمایی جیم کری را به شما پیشنهاد می‌کنیم.

امیدواریم از مطلب ” بررسی سریال Kidding دو فصل اول ” لذت برده باشید تا بعد…

آخرین مطالب به روز شده

آخرین مقالات اختصاصی

اشتراک در
اطلاع از
guest
1 دیدگاه
تازه‌ترین
قدیمی‌ترین
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
trackback

[…] مجموعه kidding یک درام کمدی تلویزیونی است که توسط دیو هولستین برای شبکه showtime ساخته‌شده و تا کنون ۲ فصل از این مجموعه به نمایش درآمده است ، شما با یک سریال طنز معمولی روبرو نخواهید بود، kidding دنیای جدیدی را برای شما به نمایش می‌گذارد ، دنیایی که پشت پرده زندگی همگی ما وجود دارد اما تعداد کمی از ما در آن زندگی می کنیم. سریال kidding یک مجموعه فانتزی ، موزیکال و لذت بخش است که با استفاده از آوای زیبای موسیقی در قسمت های مختلف انتقال حس داستان به بیننده را دوچندان کرده است. پکیج کاملی از احساسات انسانی شامل عشق،مهربانی ، غم، افسردگی و . . ‌. در قالب یک داستان هوشمندانه گنجانده شده و به دست هنرمند قهاری به نام جیم کری سپرده شده و به نمایش درآمده است و … (ادامه) […]