“لیست ۷ سریال مهم اواخر۲۰۱۹”

در این لیست به بررسی هفت سریال مهمی که در اواخر سال 2019 منتشر می شوند می پردازیم. سریالهایی که فصل جدیدشان در راه آمدن است و امیدهای زیادی به آنها است. شما را به خواندن “لیست ۷ سریال مهم اواخر۲۰۱۹”  از سایت ساعت 7 دعوت می کنیم.

7:The Crown

تاریخ انتشار فصل سوم: هفده نوامبر(۲۶ آبان)

سریال Crown یا همان "تاج" یک درام-تاریخی زیبا و جذاب میباشد. سریال Crown توسط پیتر مورگان نوشته و تهیه شده است.این سریال در سال ۲۰۱۶ از شبکه Netflix برروی آنتن رفت که با استقبال بسیار زیاد تماشاگران روبرو شد،هم چنین سریال تاج توانسته نظر منتقدین را جلب کرده و جوایز گوناگونی بدست بیاورد.

سریال Crown یا همان “تاج” یک درام-تاریخی زیبا و جذاب میباشد. سریال Crown توسط پیتر مورگان نوشته و تهیه شده است.این سریال در سال ۲۰۱۶ از شبکه Netflix برروی آنتن رفت که با استقبال بسیار زیاد تماشاگران روبرو شد،هم چنین سریال تاج توانسته نظر منتقدین را جلب کرده و جوایز گوناگونی بدست بیاورد.

خلاصه داستان کلی:سریال Crown به زندگی ملکه الیزابت دوم(ملکه انگلیس)از زمان عروسی اش در سال ۱۹۴۷ به بعد می پردازد.

“کلر فوی” در این سریال نقش ملکه الیزابت دوم را بازی میکند.وی برای بازی در این نقش جایزه امی را برای بهترین بازیگر نقش اول زن در یک سریال درام دریافت کرد.”هانس زیمر” آهنگساز مشهور فیلم هایی همچون گلادیاتور،دزدان دریایی کارائیب،شوالیه تاریکی،اینتراستلار و….موسیقی متن این سریال را نوشته است.اگر شما نیز از طرفداران سریالهای درام-تاریخی میباشید دیدن این سریال رو به هیچ وجه از دست ندهید.

فصل سوم سریال The Crown در تاریخ هفده نوامبر(۲۶ آبان)از شبکه Netflix پخش خواهد شد.

6:The Walking Dead

تاریخ انتشار فصل دهم :ششم اکتبر(چهاردهم مهر)

سریال The Walking Dead یا همان مردگان متحرک یک مجموعه درام-مهیج و ترسناک آمریکایی میباشد که توسط کارگردان معروف هالیوودی فرانک دارابونت تهیه و ساخته شده است.

سریال The Walking Dead یا همان مردگان متحرک یک مجموعه درام-مهیج و ترسناک آمریکایی میباشد که توسط کارگردان معروف هالیوودی فرانک دارابونت تهیه و ساخته شده است.این سریال از روی کمیک هایی با همین نام نوشته ی رابرت کرکمن،تونی مور و چارلی ادلرد ساخته شده است.این سریال مهیج و پرطرفدار از سال ۲۰۱۰ پخش خود را آغاز کرده است و تاکنون ۹ فصل از این سریال از شبکه AMC پخش شده است.اگرچه کیفیت سریال به مرور کاهش پیدا کرده است اما هنوز میتوان این سریال را جزو سریال های پرببیننده حساب کرد.اما زیاد شدن تعداد فصول باعث شده تا سریال دیگر آن جذابیت و کشش فصل های اولش را نداشته باشد.

خلاصه داستان کلی:این سریال داستان ریک گرایمز(اندرو لینکولن)را دنبال میکند که به همراه خانواده و دوستانشان برای بقا و برقراری صلح تلاش می کنند.البته که این راه بسیار سخت و دشوار میباشد و آنها باید با مشکلات و مسائل گوناگونی روبرو شوند که…

فصل دهم سریال The Walking Dead ششم اکتبر(چهاردهم مهر)از شبکه AMC بروی آنتن خواهد رفت.

5:Blacklist

تاریخ انتشار فصل هفتم : چهارم اکتبر(دوازدهم مهر)

سریال Blacklist(فهرست سیاه) یک مجموعه جنایی مهیج آمریکایی میباشد که از سال ۲۰۱۳ پخش خود را آغاز کرده است.

سریال Blacklist(فهرست سیاه) یک مجموعه جنایی مهیج آمریکایی میباشد که از سال ۲۰۱۳ پخش خود را آغاز کرده است.این سریال توسط جون بوکنکامپ تهیه و ساخته شده است و تاکنون ۶فصل از این سریال از شبکه NBC پخش شده است.سریال Blacklist از ریتم و ضرب آهنگ خوبی برخوردار است و میداند چگونه مخاطبانش را راضی نگه دارد.

خلاصه داستان کلی :ریموند ردینگتون یا همان “رد”با بازی جیمز اسپادر یک افسر سابق نیروی دریایی آمریکا میباشد که سالهاست به دلیل جرم های گوناگون تحت تعقیب میباشد.اما او داوطلبانه خودش را تسلیم اف بی آی میکند و به آنها میگوید که حاضر است در ازای مصونیت از پیگرد قانونی لیستی از خطرناک ترین جنایتکاران دنیا را در اختیارشان قرار دهد.البته او اینکار را تنها با حضور الیزابت کین مامور تازه کار اف بی آی با بازی مگان بون انجام میدهد و …

فصل هفتم سریال Blacklist در تاریخ چهارم اکتبر(دوازدهم مهر)از شبکهNBC پخش خود را آغاز میکند.

4:Shameless

تاریخ انتشار فصل دهم:یکم نوامبر(دهم آبان)

سریال Shameless یا همان بی شرم یک کمدی-درام با تم کمدی سیاه میباشد.این سریال جذاب و دیدنی پخش خود را از سال ۲۰۱۱ آغاز کرده است و تاکنون ۹ فصل از این سریال زیبا از شبکه Showtime پخش شده است.

سریال Shameless یا همان بی شرم یک کمدی-درام با تم کمدی سیاه میباشد.این سریال جذاب و دیدنی پخش خود را از سال ۲۰۱۱ آغاز کرده است و تاکنون ۹ فصل از این سریال زیبا از شبکه Showtime پخش شده است.این مجموعه از روی مجموعه انگلیسی با همین نام ساخته شده است.خالق این سریال پل ابوت میباشد اما نسخه آمریکایی آن را جان ولز تهیه و توسعه داده است.اگر تنها به دنبال خنده و شادی میباشید سریال Shameless انتخاب خوبی برایتان نمیباشد.اما اگر میخواهید پا به دنیایی از هرج و مرج،آشفتگی،بی بندوباری،اعتیاد و شهوت بگذارید و همراه این خانواده به دنیایی از بی شرمی سفر کنید به هیچ عنوان دیدن این سریال زیبا را از دست ندهید.

خلاصه داستان کلی: سریال Shameless داستان قشر کارگر و ضعیف آمریکا را به تصویر میکشد.فرانک گلگر(ویلیام اچ میسی)که دارای ۶ فرزند است یک فرد دائم الخمر میباشد که هیچگونه احساس مسئولیتی در قبال فرزندانش ندارد.به جای فرانک دختر بزرگش فیونا(امی رسوم)بار مسئولیت این خانواده پردردسر را به دوش میکشد و …

فصل دهم سریال Shameless در تاریخ یکم نوامبر(دهم آبان)از شبکه Showtime پخش خود را آغاز میکند.

3:Mr.Robot

تاریخ انتشار فصل چهارم : ششم اکتبر(چهاردهم مهر)

سریال Mr.Robot یک مجموعه درام-روانشناختی آمریکایی میباشد.پخش فصل اول سریال Mr.Robot از تاریخ ۲۴ژوئن ۲۰۱۵ در شبکه کابلی USA Networkآغاز شد.

سریال Mr.Robot یک مجموعه درام-روانشناختی آمریکایی میباشد.پخش فصل اول سریال Mr.Robot از تاریخ ۲۴ژوئن ۲۰۱۵ در شبکه کابلی USA Networkآغاز شد.تاکنون ۳ فصل از این سریال زیبا و جذاب پخش شده است.سازنده این مجموعه سم اسماعیل میباشد که کار نویسندگی و کارگردانی بیشتر اپیزودها رو هم خودش بر عهده دارد.سریال Mr.Robot با استقبال بسیار زیاد منتقدان و تماشاگران همراه شد و جوایز گوناگونی از جمله جایزه گلدن گلوب بهترین مجموعه درام در سال ۲۰۱۶ را از آن خود کرد.هم چنین “رامی مالک”بازیگر برنده جایزه اسکار در این سریال بسیار ستودنی و زیبا نقش آفرینی کرده است.

خلاصه داستان:الیوت آلدرسون(رامی مالک)یک جوان منزوی و تنهاست که از اختلال افسردگی شدید رنج میبرد.اما در عین حال الیوت یک هکر بسیار حرفه ای است.او از طرف یک آنارشیست مرموز به نام آقای ربات که سرکرده گروهی به نام “جامعه لعنتی” میباشد به این گروه دعوت میشود تا در نابودی کمپانی “آی کورپ”کمک کرده و تمام بدهی های مردم را پاک کنند و ….

پخش فصل چهارم سریال Mr.Robot از ششم اکتبر(چهاردهم مهر)از شبکه کابلی USA Network آغاز خواهد شد.

2:This Is Us

تاریخ انتشار فصل چهارم: ۲۴سپتامبر(دوم مهر)

سریال This Is Us یک مجموعه کمدی-درام آمریکایی میباشد که پخش آن از ۲۰ سپتامبر ۲۰۱۶ از شبکه NBC آغاز شده است.

سریال This Is Us یک مجموعه کمدی-درام آمریکایی میباشد که پخش آن از ۲۰ سپتامبر ۲۰۱۶ از شبکه NBC آغاز شده است.تاکنون ۳ فصل از این سریال بروی آنتن رفته است.طراح و سازنده این سریال Dan Fogelman میباشد.

خلاصه داستان:سریال This Is Us داستان چندین شخصیت متفاوت میباشد که در یک روز متولد شده اند و به صورت کاملا تصادفی زندگیشان به هم گره میخورد و ….
سریال This Is Us به دلیل داستان قوی و بازیگران خوبش آنچنان در راضی نگه داشتن مخاطبانش موفق بوده است که شبکه NBC پس از پخش فصل سوم این سریال را برای سه فصل دیگر تمدید کرد.در این صورت این سریال حداقل دارای ۶ فصل خواهد بود.

فصل چهارم سریال This Is Us در تاریخ ۲۴سپتامبر(دوم مهر)از شبکه NBC پخش خواهد شد.

1:Rick and Morty

تاریخ انتشار فصل چهارم: نوامبر 2019

سریال Rick and Morty یک مجموعه علمی تخیلی و کمدی آمریکایی میباشد که اولین بار در ۲ دسامبر ۲۰۱۳ برروی آنتن شبکه Adult Swim رفت.

سریال Rick and Morty یک مجموعه علمی تخیلی و کمدی آمریکایی میباشد که اولین بار در ۲ دسامبر ۲۰۱۳ برروی آنتن شبکه Adult Swim رفت.این سریال خیلی زود توانست نظر منتقدین و تماشاگران را به خود جلب کند و مورد تحسین همگان قرار گرفت.فصلهای دوم و سوم این سریال به ترتیب در سالهای ۲۰۱۵و۲۰۱۷ بروی آنتن رفتند.جاستین رولند و دان هارمون سازندگان این مجموعه جذاب و دیدنی میباشند که البته جاستین رولند صداپیشگی دو شخصیت اصلی سریال یعنی ریک سانچز و مورتی اسمیت را نیز بعهده دارد.داستان قوی و لحن متفاوت و گاهاً خشن و صریح این سریال در بیان معضلات گوناگون چیزی است که این سریال را از دیگر کمدی های تلویزیون جدا میکند.

خلاصه داستان:این سریال داستان ریک سانچز که یک دانشمند نابغه الکلی میباشد را روایت میکند.او که در خانه دخترش زندگی میکند اغلب مشغول کار برروی پروژه های محرمانه و خطرناک میباشد.همچنین او عادت دارد که اغلب در ماجراجویی هایش نوه اش مورتی را نیز با خود همراه کند و …

فصل چهارم سریال Rick and Morty در نوامبر ۲۰۱۹ برروی آنتن شبکه Adult Swim خواهد رفت.البته تاریخ پخش دقیق آن هنوز مشخص نمیباشد.

آخرین مطالب به روز شده

آخرین مقالات اختصاصی

اشتراک در
اطلاع از
guest
1 دیدگاه
تازه‌ترین
قدیمی‌ترین
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
احسان
احسان

مرسی خیلی عالی بود