همه چیز در مورد بازی Assassin’s Creed Valhalla /امتیازات بازی

عناوین مطلب نمایش عناوین

بعد از دو سال دوری از معرفی عنوان جدیدی از سری Assassin’s Creed ، و شایعات مختلف مبنی بر بودن خط داستانی در دنیای وایکینگ ها بلاخره Ubisoft چهارشنبه شب به صورت رسمی اسم بازی جدید سری Assassin’s Creed را Valhalla نامید و با یک تیزر 8 ساعته  ی آنلاین مراحل ساخت به ظاهر کاور بازی را به نمایش گذاشت که بسیار قابل تحسین و زیبا کار شده است. در این پست ما فقط به بررسی واقعیات موجود و اطلاعات رسمی که از طرف شرکت Ubisoft یا منابع معتبر و رسمی منتشر می شود می پردازیم و اصلا با شایعات پیرامون بازی کاری نخواهیم داشت. این پست به مرور با انتشار اطلاعات بیشتر به روز خواهد شد با سایت ساعت هفت همراه باشید.

مطالب مشابه: همه چیز در مورد Cyberpunk 2077

انتشار اولیه: 11 اردیبهشت 99

به روز رسانی: 10 اردیبهشت 1400


راهنمای کامل تمام مراحل بازی Assassin’s Creed Valhalla

راهنمای کامل تمام بازی مراحل بازی Assassin’s Creed Valhalla / تمام آیتم‌های مخفی و…

راهنمای کامل تمام بازی مراحل بازی Assassin’s Creed Valhalla / تمام آیتم‌های مخفی و…

بررسی بازی Assassin’s Creed Valhalla

نقد و بررسی بازی Assassin Creed Valhalla

والهالا اول شما را به بخشی از سرزمین‌های یخ زده‌ی نروژ برده و از آنجا شما را به دنیای بزرگ انگلستان در نقش یک وایکینگ می‌برد. شاید از نظر ظاهر نقشه بازی کوچک‌تر از Odyssey باشد اما در اصل با یک بازی طولانی‌تر طرف هستیم. در حقیقت نقشه کمی فشرده‌تر شده پس جزئیات موجود در نقشه در دسترس‌تر از قبل هستند و با بخش‌های بایر کمتر در طول بازی رو به رو خواهید شد. هر چند تمام مناطق یکدست این حس را منتقل نمی‌کند و برخی مناطقِ بازی هنوز حس خالی بودن در آنها به چشم می‌آید. اما در کل با یک بازی با جزئیات بیشتر طرف هستیم. دشت‌های وسیع، محیطهای کوهستانی برفی، جنگل‌های انبوه با حیوانات مختلف که می‌توانید به شکارشان بروید، علفزارهای زیبا و مزارعی که کشاورزان مشغول فعالیت هستند، شهرهای بزرگ و شلوغ و روستاهای کوچک و… از بخشهای این دنیای وسیع هستند که می‌توانید در آن با اسبتان به گذر و ماجراجویی بپردازید و مسلما یوبی سافت در ساخت دنیایی به این وسعت و زنده کاملا موفق عمل کرده و به راحتی شما را مجذوب اتمسفر پویای محیط خواهد کرد. همینطور در دنیای بزرگ بازی با انواع سازه‌های بسیار تاثیرگذار و زیبا که دوره‌ی تاریخی Dark Age در انگلستان را بازتاب می‌کنند رو به رو خواهید شد که می‌توانید از دیدن آنها لذت ببرید و از همه آنها بالا رفته و از آنجا شهرها و مناظر بسیار زیبای بازی را دید بزنید. (ادامه)

نقد و بررسی بازی Assassin Creed Valhalla


همه چیز در مورد بازی Assassin’s Creed Valhalla/ امتیازات بازی:

نظر منتقدین تا به اینجای کار برای نسخه PS4 که بیشترین نقد برای آن منتشر شده است از 40 نقد انتشار یافته و امتیاز 81 از 100 را برای بازی به ارمغان آورده است. این نمی‌تواند امتیاز قابل قبولی برای یوبی سافت باشد اما برای عنوانی که شماره‌های زیادی از آن منتشر شده و دیگر به چشم یک بازی تکراری به آن نگاه می‌شود قابل قبول است. در زیر برخی از نظرات مثبت و متوسطی که در مورد بازی منتشر شده را به صورت خلاصه برایتان آوردیم…(در حال به روز رسانی…)

Daily Star : بازی Assassin’s Creed Valhalla عنوان موفق دیگری از سری اساسین کرید محسوب می‌شود. ما عاشق المان های قدیمیی هستیم که به شکل کاملا  تغییر یافته در درون سیستم های جدید بازی جایگزین شده و بازی را کاملا متحول کرده و حال و هوای تازه ای به آن بخشیده است. (100)

Gamers Heroes‌: بازی Assassin’s Creed Valhalla بهترین داستانی که در تمام سری روایت شده است را داراست. و همینطور متنوع ترین و با ارزش ترین گیم پلیی که این فرانچایز در چند سال اخیر به خود دیده است را ارائه می دهد. والهالا به عنوان یکی از بهترین نقش آفرینی های نسل برای همیشه در تالار Odin خودنمایی خواهد کرد(شام خواهد خورد!)… (95)

GameMAG: بازی والهالا هنوز در درونش همان اساسین کرید آشناست اما بازی به خوبی توانسته نقص‌هایی که در دو شماره قبلی مشهود بود را پوشش دهد. بازی دارای مسیر رو به رشدی است و درای نقشه متراکم‌تری نیز می باشد و همینطور یک طرح جذاب و یک موقعیت نفس گیر را برایتان محیا می‌کند… (90)

DarkStation: والهالا فاقد نبردهای جذاب و سرگرم کننده است و این چیزیست که کل سری هیچ وقت نتوانسته جایگاه واقعی خود را در موردش پیدا کند. بازی دارای محتوای زیادی در حال حاضر است و محتوای بیشتری نیز به عنوان DLC برای بازی در نظر گرفته شده است. والهالا یکی دیگر از عناوین جذاب و فریبنده‌ی این فرانچایز تاریخیِ یوبی سافت است… (90)

Digitally Downloaded: انتقادهایی که من از این سری دارم چیز جدیدی نیست و من همیشه با وجود همان مشکلات همیشه از این سری لذت برده بودم. جذابیت هر بازی تک نفره ای رابطه مستقیمی به مکان و دوره تاریخیی که داستانش در آن درجریان است، دارد و والهالا با دارا بودن داستان وایکینگ ها مرا تحت تاثیر قرار داد…(90)

IGN Italia: والهالا یک سفر حماسی به داستان‌های حماسیِ اسکاندیناوی‌ست. یوبی سافت با موفقیت توانسته گیم پلی قبلی را با سیستم RPG جدید ادغام کند. ممکن است از نظر بصری و بهینه سازی مشکلاتی دیده شود و مکانسیم جدید و منحصر به فردی در بازی نبینید اما یک تجربه بسیار سرگرم کننده و حیرت انگیز است. (85)

Hardcore Gamer: بازی Assassin’s Creed Valhalla بهبودهای زیادی به المانهای مختلف بازی وارد کرده اما فاصله زیادی با آن بازی همیشگی ندارد. اگر از دو عنوان قبلی سری لذت برده‌اید بازی والهالا همان بازی است که بدنبالش می گردند.(دکتر برایتان تجویز کرده است!) اما ممکن است عده ای بعد از صرف بیش از 200 ساعت در دو بازی قبلی دیگر از آن قالب آشنای قبلی خسته شده باشند (در قالب سوخته شده باشند!) …(80)

Worth Playing : بازی Assassin’s Creed Valhalla یک عنوان جاه طلبانه و قدرتمند است اما با انتشار بسیار ضعیفش روی PS4 ارزشش را از دست داده است. من مشتاقانه در آینده در انتظار امتحان کردن آن روی PS5 هستم. اما نسخه PS4 بازی به خاطر مشکلات زیادی که دارد به هیچ عنوان پیشنهاد نمی شود و باید منتظر patch هایی برای این رفع این مشکلات بمانید… (65)

همه چیز در مورد بازی Assassin’s Creed Valhalla/ گیم پلی بازی

حمله به دشمن و بدست آوردن غنائم

  • در بازی می‌توانید خانه‌ها را به آتش بکشید و شهرها را تسخیر کنید!
  • می توانید شهرها را غارت کرده و وسایل و غنائم زیادی بدست بیاورید.
  • با غنائم بدست آمده می‌توانید شهر خود را بسازید و گسترش دهید.
  • با هر بار ارتقا و یا ساخت بخش جدیدی از شهر شما به سرویس‌های جدیدی دسترسی پیدا می‌کنید که ابزار و امکانات جدیدی در اختیارتان قرار می‌دهد.
  • در شهر خود به نقشه‌ای دسترسی دارید که می‌توانید کل جهان را دیده و برای حمله بعدی برنامه‌ریزی کنید.
  • در طول این نبردها همراهانی خواهید داشت که می‌توانید آنها را ارتقاء دهید.

جنگجویان وایکینگ

  • بازی به شدت شبیه ویچر۳ (راهنمای کامل بازی ویچر۳ ) می‌باشد و نبردها و مراحل شما را یاد آن بازی می‌اندازد.
  • دوره وایکینگ‌ها دوره‌ای از مردمان جنگجو و افسانه‌ای بود و در بازی نیز با چنین افرادی برخورد می‌کنید.
  • تنوع دشمنان از تمام بازی‌های سری Assassin’s Creed بیشتر است.
  • هر نبرد چالش خاص خود را به دنبال دارد. برخی از دشمنان با چندین نیروی کمکی شما را محاصره می‌کنند و از برخی اشیاء محیط به نفع خود استفاده می‌کنند. (حتی از جسد مرده‌ی جنگجویان دیگر)
  • هر دشمن نقطه ضعف خاص خود را در طول نبرد‌ها دارد و برای پیروزی در نبردها باید نقاط ضعف آنها را پیدا کنید.
  • در بازی Valhalla شخصیت اصلی توانایی‌های جدیدی برای مقابله با دشمنان دارد. شما می‌توانید دشمنان را با ترکیبی از هر اسلحه‌ای که می‌خواهید از پیش رو بردارید. با استفاده از هر سلاح توانایی‌های بیشتری از آن ترکیب در طول بازی بدست می‌آورید. استفاده از یک تبر و یک شمشیر یا حتی دو سپر نیز در بازی وجود دارد. همینطور می‌توانید به شکل کاملا خشونت‌آمیزی دشمنان را بکشید و اجزای بدن آنها را جدا کنید!
  • در بازی نبرد با باس‌ وجود دارد که هر باس نقاط ضعف و قوت خاص خود را دارد که برای کشتن آنها باید این نکات را بدانید. همینطور باس‌هایی به شکل اساطیر اسکاندیناوی در بازی دیده شده‌است.
  • در نبردی با باس دیدیم که Evior می‌تواند تصمیم بگیرد که باس را بکشد یا خیر، و این انتخاب در روند بازی تاثیرگذار است. (همینطور انتخاب‌های بسیار متنوع دیگر)
  • انواع سلاح‌ها در بازی قابل ارتقاء هستند و می‌توانید طبق سبک بازی خود تیرکمان ، تبر ، سپر و… را ارتقاء دهید.

بخش مخفیانه

همیشه در بازی نمی‌توان با خشونت پیش‌روی کرد برخی مواقع باید به شکلی مخفیانه به شهرهای انگلستان وارد شوید. برای این منظور می‌توانید در میان جمعیت‌ها مخفی شوید و یا با انجام کاری خاص خود را هم‌رنگ جماعت بکنید. همینطور می‌توانید از کلاه مخصوص Evior برای مخفی نگهداشتن هویتش استفاده کنید.

جستجوی در دنیای بزرگ بازی

  • در بازی می توانید از بین شهرهای بزرگ تا کوهستان ،جنگل‌ها و مرداب‌ها به گشت‌زنی بپردازید. در دنیای بازی انواع و اقسام رمز و رازها وجود دارد که می‌توانید با هرچه بیشتر گشت‌زنی در محیط بیشتر و بیشتر آنها را کشف کنید. از مقبره‌های قدیمی گرفته تا حیوانات بزرگ در این ماجراجویی‌ها پیدا خواهید کرد.
  • در طول گشت زنی انواع کتاب های توانایی و یا سلاح ها و صندوق ها  در محیط بازی پیدا می‌شوند.
  • با کتاب توانایی می‌توانید توانایی جدیدی برای شخصیت خود باز کنید.
  • مکان‌های زیادی در نقشه برای گشت‌زنی وجود دارد از ساختمان‌ها یا کوه‌های بلند بالا بروید تا به کشف رمز و راز دنیا بپردازید.
  • سیستم ماموریت فرعی بازی به شدت نسبت به نسخه قبلی پیشرفت کرده و شاهد تنوع بیشتر به همراه داستان‌های جذاب‌تر هستیم.

تسخیر قلعه‌ها

در بازی هر چه بیشتر پیش بروید نبردهای بزرگ‌تری در انتظار شماست و شما توانایی تسخیر و نابودی قلعه‌های تا دندان مسلح را خواهید داشت‌. که باید با استفاده از تاکتیک‌های مختلف به قلعه‌ها نفوذ کرده و آن‌ها را تسخیر کرده و غنائم جنگی را بردارید.

آیا شخصیت زن در بازی قابل بازی است ؟

طبق گفته سازندگان شخصیت Evior هم می‌تواند زن یا مرد باشد و از طریق منو هر موقع که بخواهید می‌توانید بین آن‌ها جا به جا شوید. این در بازی با دلیل خاصی گذاشته شده است که به علت اسپویل نشدن داشتن از بازگویی آن امتناع کردند.

بازی جدید باید به چه سمتی پیش برود؟ (11 اردیبهشت 99 قبل از انتشار اطلاعات 11 صبح)

از نظر شخصی بهترین بازی سری  Assassin’s Creed که توانست به شکل واقعی داستان Assassin ها را بازگو کند شماره اول (کمی دوم و بازی Brotherhood) سری بود و بعد از آن دیگر آن حس خاص بازی از بین رفت و بازی تبدیل به یک تکرار و خرچه ی دائمی شد. واقعیت قضیه این است که دیگر آن نوع گیم پلی و داستان گویی در شرایط فعلی صنعت گیم جوابگو نیست یا اگر هم هست می تواند یک بازی کوتاه و خاطره انگیز یا یک بازسازی باشد. باید این را قبلو کرد که از نظر ساختاری ، وقتی بازی دنیای RPG را وارد چرخه ی خود کرد توانست شکل منسجم تر و متفاوت تری را بگیرد و اوج تغییرات سبک جدید بازی به AC Odyssey بر می گردد که می توان به عنوان یکی از بهترین عنوانهای سری از آن نام برد.

وجود درجه سختی های مختلف ، نبردهای زمینی، نبردهای دریایی ، ساخت شخصیت های مختلف با مهارت های گوناگون ، انتخاب های تاثیرگذار در روند بازی ، داستان های متنوع و خوب، طراحی گرافیکی کم نظیر که دنیای یونان باستان را به شکل جدید زنده کرد. همچنین وجود انواع و اقسام فعالیت ها در دل دنیای بزرگ بازی که همیشه چیزی برای ارائه و سرگرم کردن در آن وجود داشت. سیستم بسیار مناسب و تا حدودی چالش بر انگیز نبردها که از آن نبردهای ساده و بدون چالش سری فاصله گرفته و بازی را بسیار جذاب تر کرد. علاوه بر این سیستم مخفی کاری بازی که می توانستید بدون نیاز به نبردهای بزرگ و فقط با مخفی کاری بازی را پیش ببرید. هر چند این به کاراکتر و آیتم هایی که استفاده می کردید بسیار وابسته بود اما قطعا در بازی اگر کاراکتر درستی می ساختید می توانستید صد درصد مخفیانه در بازی پیش بروید. (حتی در بالاترین درجه سختی بازی)

با دانستن تمام این موضوعات به عنوان یکی از طرفداران سری باز تکیه بر آیتم و ساخت دنیای RPG در دنیای وایکینگ ها بازی را بسیار جذاب تر و متنوع تر می کند. اگر بازی بیشتر به سمت RPG تر شدن برود (حتی در بخش هایی بیشتر تخیلی شود و اساطیر و خدایان اسکاندیناوی را نیز وارد بازی کند) مطمئنا به نفع سری است. علاقه مندان به این سری باید این حقیقت را بپذیرند که Assassin’s Creed کلاسیک دیگر وجود ندارد و فقط این یک اسم است و ما با یک بازی کاملا جدید طرف هستیم و اینگونه نگاه کردن به بازی است که می تواند بازی را جذاب تر کند. پس به نظر می رسد که Ubisoft  نیز همان دنیای RPG  را ترجیح دهد و Valhalla نیز یک بازی نقش آفرینی ماجراجویی خواهد بود هر چند هنوز برای نتیجه گیری نهایی زود است و هنوز هیچ اطلاعاتی از بازی به صورت رسمی منتشر نشده است.


همه چیز در مورد بازی Assassin’s Creed Valhalla 1

بررسی عکس کامل تیزر رسمی منتشر شده از بازی…

خوب همانطور که در عکس بازی آورده شده است. بازی در اقیانوس برفی و یخ زده ی شمال نروژ به همراه نبردهای دریایی مختص  وایکنیگ ها تا نبردهای قهرمانانه وایکینگ ها بر سرزمین های قلمروهای دیگر را شامل می شود. این می تواند علامت بسیار خوبی باشد چرا که تنوع محیطی بازی را بیشتر می کند و می تواند ماجراجویی های متنوع تری را برای بازیکنان رقم بزند. و همینطور ساخت دنیایی بر پایه ی اعتقاد به Valhalla و ساخت اساطیر و خدایان اسکاندیناوی می تواند بازی را فراتر از تعریف های گذشته ی Assassin’s Creed کند و روح تازه ای به کالبد بازی بدمد. دین ها ، نوع آئین و فرهنگ متفاوت زندگی مردم اسکاندیناوی و بسیار دیگر از جزئیات دست Ubisoft  را برای ساخت دنیایی کاملا نو باز خواهد کرد و می توان امیدوار بود که ساخت جدید آنها بتواند هر چه بیشتر دنیای وایکینگ ها را برایمان زنده کند.

همانطور که در عکس می بینید یک پرنده که بیشتر شبیه کلاغ است در گوشه بالا روی شانه ی شخصیت وسط تصویر حضور دارد که می تواند همان کارکرد Eagle در نسخه قبل برای شناسایی مواضع دشمن را ایفا کند که بسیار جذاب است.  قلعه ی آتش گرفته در سمت راست بالا نیز میتواند به حماسی تر شدن نبردها و حتی توان آسیب رساندن به مواضع دشمن اشاراتی داشته باشد. بیشتر تنوع محیطی می تواند در این تصویر جذاب باشد و نوید بخش محیط های مختلف با گیم پلی های متنوع در بازی باشد.


واهالا در همه چیز در مورد بازی بازی Assassin's creed valhalla

Valhalla چیست و کجاست؟

در اساطیر اسکاندیناوی والهالا به محلی گفته می شود که جنگجویان پس از مرگ به آنجا قدم می گذارند و ادامه ی زندگی را به صورت جاودان در آنجا به سر می برند. بر پایه ی این اعتقاد است که وایکینگ ها بی باکانه می جنگیدند و ترسی از مرگ نداشتند. چرا آنها اعتقاد داشتند که مرگ، آنها را به سرای عظیمی در آزگارد به نام والهالا راهی می کند و آنها به زندگی جاودان رهسپار می شوند.


 اولین تریلر بازی… (۱۱ اردیبهشت 99 ساعت 8 شب)


موارد زیر تماما به صورت رسمی و تایید شده می باشد.

همه چیز در مورد Assassin’s Creed Valhalla 

همه چیز در مورد بازی Assassin's creed valhalla

بازی Assassin’s Creed Valhalla در چه تاریخ و برای چه پلتفورمی منتشر می شود؟ (22 تیر 99)

بازی در تعطیلات 2020 (سه ماهه آخر سال 2020) و برای پلتفورم های Xbox Series X, Xbox One, PlayStation 5, PlayStation 4, Stadia  و PC (فعلا فقط برای فروشگاه Ubisoft و Epic تایید شده است) منتشر می شود.

 بازی به طور دقیق در تاریخ 10 نوامبر 2020 بر روی پلتفورم های PC ، PlayStation 4 و Xbox One ، Xbox Series X منتشر شود و برای PS5 برای 12 نوامبر برنامه ریزی شده است.


فرق بازی در کنسولهای نسل فعلی و آینده چیست؟

بازی دارای جزئیات بسیار بیشتر در محیط بازی، محیط های بزرگ تر و زنده تر و همچنین لودینگ بسیار سریع تر می باشد.


سیستم مورد نیاز بازی Assassin’s Creed Valhalla  در PC چیست؟ (رسمی) (۲۶ مهر )

سیستم حداقل: Low preset – 1080p, 30 FPS

  • پردازنده: AMD Ryzen 3 1200 – 3.1 GHz/Intel i5-4460 – 3.2 GHz
  • رم: 8 گیگ
  •  کارت گرافیک: AMD R9 380 – 4GB/GeForce GTX 960 – 4GB
  • فضای ذخیره سازی: 50 GB
  • سیستم عامل: Windows 10
  • DirectX Version: DirectX 12
  • Additional note: Requires GPU with DirectX 12 (Feature Level 12_0) support

پیشنهادی

  • Processor: AMD Ryzen 5 3600X – 3.8 GHz /Intel i7-8700K – 3.7 GHz
  • RAM: 16 GB (Dual-channel mode)
  • Video Card: AMD RX 5700XT – 8GB/GeForce RTX 2080 S – 8GB
  • Storage: SSD (50 GB)
  • Operating system: Windows 10 (64-bit only)
  • DirectX Version: DirectX 12
  • Additional note: Requires GPU with DirectX 12 (Feature Level 12_0) support

4K Configuration: Ultra High preset – 2160p (4K), 30 FPS

  • Processor: AMD Ryzen 7 3700X – 3.6 GHz/Intel i7-9700K – 3.6 GHz
  • RAM: 16 GB (Dual-channel mode)
  • Video Card: AMD RX 5700XT – 8GB /GeForce RTX 2080 – 8GB
  • Storage: SSD (50 GB)
  • Operating system: Windows 10 (64-bit only)
  • DirectX Version: DirectX 12
  • Additional note: Requires GPU with DirectX 12 (Feature Level 12_0) support

آیا می توان مانند گذشته با یک ضربه دشمنان را کشت؟(25 اردیبهشت 99 )

بله با بازگشت Hidden blade همه ی دشمنان بازی را می توان با یک ضربه کشت که این خبر بسیار خوبی است که می توان بازی را به صورت کاملا مخفیانه پیش رفت.


فریم ریت بازی چگونه است؟(25 اردیبهشت 99 )

آنچه مشخص است بازی دارای حداقل 30 فریم در ثانیه می باشد و مطمئنا بسته به سیستم می توان فریم بیشتری از بازی گرفت. ولی بازی در کنسول Xbox Series X حداقل دارای 30 فریم خواهد بود.


همه چیز در مورد بازی Assassin's creed valhalla

بخش settlement  دقیقا چیست؟(25 اردیبهشت 99 ) (قبیله خود را بسازید…)

بخش settlement مانند خانه شخصیت می ماند که بعد از انجام ماموریت به آنجا خواهید رفت می توانید انواع فعالیت ها را در آنجا انجام دهید.شما باعث گسترش این بخش می شوید و می توانید با ساخت ساختمان ها و ارتقای آنها بخش های جدیدی در بازی ایجاد کنید. در بازی Assassin’s Creed Valhalla شما توانایی ساخت قبیله خود به شکل های مختلف دارید و می توانید در آنجا سربازان بهتر ، سلاح ها و انواع و اقسام فعالیت مثل ساخت و ساز (انواع ساختمان ها مثل آهنگری ، پادگان ، سالن تتو و…) و قوی تر از کردن قبیله را داشته باشید… دقت کنید هر کدام از این ساخت و سازها گیم پلی خاص خود را دارند و در مسیر بازی تاثیر ایجاد می کند.


اندازه محیط و طول بازی Assassin creed جدید چقدر است ؟ (4 خرداد 99 )

طبق اطلاعات جدید بازی دارای محیط های بزرگ تری خواهد بود. چرا که علاوه بر اینکه می توانید در شهرهای مختلف انگلستان وارد شوید بخشی از نوروژ را نیز گشت زنی کنید. همینطور بخش های مخفی نیز در بازی وجود دارد. (این برخلاف صحبت های اولیه ی سازندگان است!)


همه چیز در مورد بازی Assassin's creed valhalla

اسم شخصیت اصلی بازی چیست و بازی در چه زمان و مکانی در جریان است؟

اسم شخصیت اصلی بازی Eivor  است که یک رهبر جنگجوی وایکینگ قدرتمند است که قبیله خود را از سواحل نوروژ به خانه جدیدی در میان مزارع سرسبز انگلیسِ قرن نهم (در شهرهای لندن ، وینچستر و جورویک و …) هدایت می کند. او به همراه یک کلاغ به همراه خود در دنیای بازی قدم می گذارد. (همان نقش Eagle سری قبل را دارد.) (در اطلاعات جدید به نظر می رسد بازی دارای دو شخصیت است و می توانید بین دو جنسیت در بازی انتخاب کنید ولی معیار فقط یک داستان اصلی است.)

همینطور مثل دو شماره ی قبل اینبار نیز داستان Layla را در دنیای مدرن ادامه خواهیم داد. ( از مسخره ترین بخش های بازی :/)

دنیای مرموز و جهان باز بازی را جستجو کنید تا به کشف راز و رمز های جدید این دنیا بپردازید. از حمله به دشمنان بی رحم بازی گرفته تا تسخیر و نابودی قلعه های بخش های مختلف انگلستان ، تا  ساخت شهرک های جدید برای قبیله ی خود (که هر کدام گیم پلی خاص خود را دارند) و … و همه ی این موارد برای این است که در این دنیا برای خود جایگاه بهتری بدست بیاورید.

انگستان در زمان وایکینگ ها یک کشور شکست خورده و از هم گسیخته با پادشاهان جنگ زده است و منتظر یک فاتح جدید است تا آن را با خیال راحت فتح کند. آیا آن قهرمان شما هستید؟


دقت تاریخی بازی چقدر است؟ (7 خرداد 99)

سری بازی های Assassin’s Creed همواره به دقت تاریخی خود می بارد و سعی می کنید دقیق ترین نمونه ی تاریخی را به تصویر بکشد به طوری که یک کلاس درس تاریخ باشد. در مورد این بازی نیز قضیه دقیقا به همین شکل می باشد آنها تحقیقات بسیار زیادی برای هر چه دقیق تر ساختن بازی از نظر تاریخی در نظر گرفته اند.

بازی در دوره ی زمانی Dark Ages که اطلاعات بسیار کم تاریخی در مورد آن است اتفاق می افتد و می تواند یک موقعیت کاملا جدید برای سازندگان و بازیکنان را بوجود بیاورد. این شکاف بین واقعیت های تاریخی می تواند به یک فرصت برای سازندگان تبدیل شود تا مسیری که خود دوست دارند را خلق کنند. همچنین در بخش هایی از بازی شاهد داستان شاه آلفرد از وسکس خواهیم بود.

خود وایکنیگ ها از خود نوشته های بسیار کمی از به جای گذاشته اند و به نوعی یک گروه مرموز هستند برای همین بیشتر اطلاعات از راهبان و یا قربانیان وایکینگ ها در دسترس وجود دارد. از مبارزات ، آئین مذهبی و نوع زندگی در شهرک هایشان ، داستان ها و افسانه هایشان در این نوشته ها آورده شده است. که علاوه بر اطلاع رسانی از خشونت ذاتی آنها یک نگاه متعادل تری نسبت به آنها در تاریخ به جای بگذارند. بازی با دقت از روی این نوشته ها و متون تاریخی درست شده است.


همه چیز در مورد بازی Assassin's creed valhalla

شما فقط یک قهرمان نیستید بلکه رهبر یک قبیله هستید…

مردم خود را در حملات گسترده علیه ارتش ها و قلعه های ساکسون رهبری کنید و نفوذ خود را بسیار فراتر از مرزهای خود گسترش دهید. فرماندهی خدمه  خود را  در دریا و زمین انجام داده و با حملات غافلگیر کننده دشمنان خود را به زانو در بیاورید و ثروت دشمنان خود را برای قبیله خود بدست بیاورید و با آن شهرهای خود را آباد کنید و گسترش دهید.


همه چیز در مورد بازی Assassin's creed valhalla

سبک مبارزه جدید وایکینگی…

در بازی اساسین کرید والهالا شما اینبار با سبک جدیدی از مبارزات مواجه هستید که فوق العاده بی رحمانه تر و با استفاده از انواع شمشیر ها ، انواع سپر ها و همینطور تبرهای مختلف نبردهای متنوعی را در بازی به وجود آورده است. همینطور استفاده از تاکتیک های نظامی مختلف در نبردها بسیار در طول مبارزات کاربرد دارد. در بازی نبردهای بزرگ در طول داستان بازی وجود دارند اما مشخص نیست که مثل سری Odyssey عمل می کنند یا خیر.

در تریلر بازی Hidden Blade برگشته است که خبر بسیار خوشحال کننده ای برای طرفداران سری است. همینطور در تریلر می بینیم که نبردها بسیار بی رحمانه تر و خشن تر از قبل شده است و باید منتظر نبردهای خونین تری باشیم.با بازگشت سپر مثل سری Origin به بازی می توانیم شاهد گیم پلی ها و روشهای متنوع تری در بازی باشیم که بسیار جذاب است. حتی گفته می شود می توانید از دو سپر به صورت همزمان استفاده کنید!

همینطور سیستم مبارزات به طور کل تغییر کرده است و هر ضربه ای در بازی اهمیت خود را دارد. همینطور Eivor  این توانایی را دارد که از دشمنان سرقت کند. در بازی می توانید یک شمشیر به همراه یک شمشیر را در دستان شخصیت بازی بگیرید و ضربات ترکیبی از هر دو را شاهد باشید. همینطور در بازی می توانید انواع سلاح ها مخصوصا تبر را به سمت دشمن پرتاب کنید.

در بخش مخفی کاری اینبار علاوه بر تمام خصوصیات قبل توان پنهان شدن در میان جمعیت نیز به Eivor  اضافه شده است.


همه چیز در مورد بازی Assassin's creed valhalla

داستان وایکینگی خود را خلق کنید…

در بازی Assassin’s Creed Valhalla نیز مانند دو شماره قبل شما با یک بازی برپایه ی اِلِمان های نقش آفرینی (RPG) طرف هستید. که راه و روش جدیدی برای ساخت شخصیت و تبدیل کردن Eivor به رهبر قبیله پیش رویتان قرار می دهد. طبق نوع بازیی که انجام می دهید انواع لباس ها و آیتم ها و توانایی های مختلفی در اختیار شما قرار گرفته می شود تا شخصیت خود را خلق کنید و داستان خود را بسازید. همینطور در طول مسیر داستانی، انتخاب های بسیاری وجود دارد که می تواند سرنوشت های مختلفی برای شخصیت شما و حتی دنیای اطراف و حتی قبیله تان رقم بزند. همینطور سیستم لول آپ معمول بازی حذف شده است و بازی بیشتر بر پایه ی توانایی ها و آیتم ها پیش می رود.

در این بازی می توانید انواع لباس ها و آیتم های خود را بیش از پیش شخصی سازی کنید و به صورت دلخواه به کار ببرید. هر تکه زره در بازی کاملا منحصر به فرد است و نمونه مشابه ندارد که بسیار بازی را متفاوت و متنوع می کند.


همه چیز در مورد بازی Assassin's creed valhalla

چه نوع فعالیت دیگری می توان در بازی انجام داد؟

به عنوان یک بازی آزادانه در بازی می توانید انواع اقسام فعالیت ها مثل شکار ، ماهی گیری ، تاس اندازی ، نبردها رقابتی خاص وایکنیگ ها و …  و  همینطور نبردهای زمینی و دریایی (نه مثل نبردهای دریایی که می شناسیم و به کل سیستم آن تغییر کرده است) و بسیاری دیگر از فعالیت ها داشته باشید.

داستان بازی در چه دوره زمانی نسبت به سری Assassin’s Creed قرار دارد؟

داستان بازی بعد از اتفاقات AC Origins و قبل از اتفاقات داستانی در بازی Assassin’s Creed روایت می شود.

آیا بازی المان های نقش آفرینی دارد؟

بله بازی دارای المان های نقش آفرینی است و همین طور طبق انتخاب شما داستان بازی دچار تغییرات خواهد شد. چیزی که در بازی Odyssey شاهد آن بودیم اما اینبار با شکل و شمایل بهبود یافته می توانید با انتخاب هایتان داستان خود را شکل دهید.

داستان بازی در مورد چیست؟

در قرن نهم میلادی به علت جنگ های بی پایان و منابع رو به اتمام ، Eivor و یارانش به سرزمین‌های غنی پادشاهی انگلیس که در مشکلات داخلی زیادی اسیر است حمله می‌کنند. سبک بی‌رحمانه نبرد وایکینگ‌ها و استفاده از سلاح‌های متنوع، انگلستان را عاجز از مقابله با آنها می‌کند. ساکسون‌ها از جمله پادشاه آلفرد از وسکس در مقابل وایکینگها قد علم می کند و Eivor باید برای مقابله با او تمهیدات تازه‌ای اتخاذ کند.


در آینده با اطلاعات بیشتر پست به روز خواهد شد…

امیدواریم از مطلب ” همه چیز در مورد Assassin’s Creed Valhalla  ” لذت برده باشید تا بعد…

آخرین مطالب به روز شده

آخرین مقالات اختصاصی

اشتراک در
اطلاع از
guest
4 نظرات
تازه‌ترین
قدیمی‌ترین
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Mohammad

چجوری چشمای ایور تو کلاهخود نورانی میشه به رونها رپت داره

Mohammad

چیزی در مورد run ها نگفتی

مهرداد
مهرداد

چقدر غلط املایی داشتی مشتی
خرچه ، قبلو و…

trackback

[…] اطلاعات بیشتر: همه چیز در مورد بازی Assassin’s Creed Valhalla […]