آشنایی با شخصیت Adam Warlock / حقایقی از آدام وارلاک

با سلام خدمت شما همراهان گرامی سایت ساعت هفت، با یکی دیگر از سری مقالات آشنایی با شخصیت‌های مارول همراه شما هستیم. در این قسمت می‌خواهیم شما را با Adam Warlock آشنا کنیم. این شخصیت در فیلم‌های MCU نقشی ندارد ولی بعید نیست در آینده او را در سینماها هم ببینیم. پس با ما با مطلب آشنایی با شخصیت Adam Warlock همراه باشید.

لیست اصلی : معرفی تمام شخصیت های مهم Marvel/ آشنایی با قهرمانان دنیای مارول

آشنایی با شخصیت Adam Warlock / حقایقی از آدام وارلاک

آشنایی با شخصیت Adam Warlock

شخصیت آدام وارلاک (Adam Warlock) با نام اصلی HIM و یا Adam شناخته می‌شود. اولین بار این شخصیت در کامیک‌های Fantastic Four در شماره‌های ۶۶ و ۶۷ معرفی و در سال ۱۹۶۷ منتشر شد و همینطور در سال ۱۹۶۹ در شماره ۱۶۳ تا ۱۶۷ کامیک‌های Thor نیز حضور پیدا کرد. استن لی و Jack Kirby خالقین او بودند و بعدها این شخصیت توسط Roy Thomas و Jin Starlin بهبود داده شد. این شخصیت در انیمیشن‌های مارول و بازی‌های ویدئویی بسیاری حضور داشته است اما تاکنون خبری از او در دنیای سینمای مارول نبوده است.

آشنایی با شخصیت Adam Warlock / حقایقی در مورد آدام وارلاک

۱. با سنگ روح که آشنایی دارید، در فیلم‌های فاز پیشین مارول مکان و موقعیت این سنگ روح نامشخص بود. اما در کامیک‌ها همه می‌دانند سنگ روح کجاست و در اختیار چه کسی است، این سنگ بر روی پیشانی Adam Warlock قرار دارد. وقتی که High Evolutionary با استفاده از سنگ‌های ابدیت، اقدام به خلق Counter-Earth کرد، Adam را برای نگهداری از آن فرستاد. آنها به Adam سنگ روح را تقدیم کردند تا بتواند در برابر Man-Beastها از خود دفاع کند. این سنگ همانطور که می‌دانید می‌تواند Reality را کنترل کند و صاحب او می‌تواند ارواح مردگان و زندگان را هدایت و رهبری کند. او با استفاده از این سنگ قدرتش در Counter-Earth را توسعه داد.

آشنایی با شخصیت Adam Warlock / حقایقی از آدام وارلاک 1

۲. آدام برای سال‌ها از دنیای کامیک‌ها کنار گذاشته شده بود (Dead) ولی وقتی Thanos توسط بانوی مرگ دوباره بازگشت تا دنیا و کهکشان‌ها را فتح کند، نویسندگان نیز تصمیم گرفتند تا او را برگردانند، زیرا تنها کسی بود که می‌توانست Thanos را به زانو درآورد. Thanos در این بازگشت به دنبال سنگ‌های ابدیت رفت و دستکش ابدیت را ساخت تا به وسیله‌ آن بتواند قدرت‌های سنگ‌ها را به صورت یکجا استفاده کند و با یک بشکن زدن نیمی از جهان را نابود کند. آدام توسط Rothomas و Jin Starlin در سال ۱۹۹۱ دوباره به زندگی برگشت. او به سرعت رهبری قهرمانان زمین را بدست گرفت و در برابر نیروهای تانوس قد علم کرد و در نهایت با کشمکش‌های بسیار دستکش ابدیت را بدست آورد و تبدیل به خدا شد و Thanos را شکست داد. (معرفی شخصیت Thanos)

آشنایی با شخصیت Adam Warlock / حقایقی از آدام وارلاک 2

۳. بعد از این وقایع، همه چیز برای آدام ختم به خیر نشد. او خود را به حالت عادی برگرداند و سنگ‌ها را دوباره پراکنده کرد. او دیوانه شده، تجلیِ افکار خوب و بدش را در یک New Magus قرار می‌دهد که نامش Goddess است. بدین ترتیب Man-Beastها برمی‌گردند و توسط این New Magus رهبری می‌شوند که جنگ بی‌نهایت را آغاز می‌کند. برای مقابله با این دشمن جدید Adam Warlock با Thanos همکاری می‌کند و این همکاری به دوستی میان آنها ختم می‌شود.

۴. آدام وارلاک عضو موسس Guardians Of The Galaxy است.

۵. در واقع آدام وارلاک ساخته دستِ مُشتی دانشمند دیوانه است که قصدشان تولید انسانی بود که نژادی جدید بوجود بیاورند که روزی بر Earth حکومت کنند. نام این گروه دانشمند Enclave بود. در نهایت با مداخله گروه Fantastic Four گروه Enclave از بین رفت ولی Him یا همون آدام وارلاک از آزمایشگاه فرار کرد. (معرفی گروه چهار شگفت انگیز)

آشنایی با شخصیت Adam Warlock / حقایقی از آدام وارلاک

۶. او در یک پیله بوجود می‌آید و وقتی از پیله خود متولد شد، فهمید گروه Enclave به دنبال مقاصدی پلید هستند.

۷. اما کاراکتر آدام توسط مارول تا سال ۱۹۷۲ کنار گذاشته شد. Roy Thomas که دوباره او را به کامیک‌ها برگرداند برای خلق دوباره او بیشتر تحت تاثیر هیپی‌ها و آهنگ Jesus Christ Supestar بود و می‌خواست این خرده فرهنگ را وارد کامیک‌ها کند. در آن زمان آدام از پیله برای بازسازی خود استفاده می‌کند.

آشنایی با شخصیت Adam Warlock / حقایقی از آدام وارلاک 3

۸. در دهه هفتاد و بعد نزاعی با Thor بر سر Lady Sif که آدام می‌خواست او را برای خود کند ولی نتوانست، آدام خود را در یک پیله برای بازسازی دوباره حبس کرد. در همین زمان High Evolutionary به دنبال ساخت یک Earth جدید با ظاهری یکسان و عاری از اراده شر بود. این High Evolutionary موجوداتی به‌سان گرگ به نام Man-Beast را آفریدند تا از این دنیای جدید محافظت کنند. اما این Man-Beastها بر علیه آنها قیام کردند. وقتی آدام از پیله رها شد، High Evolutionary به سرعت برای دفع Man-Beastها به سراغ آدام رفتند.

۹. در طول مبارزه با Man-Beast دچار بیماری فراموشی شد، و تنها اسمش را بخاطر می‌آورد. او بر روی Counter-Earth با چند جوان Hippy آشنا شد که یکی از آنها نام Adam Warlock را برای او انتخاب کرد. او سپس به همراه Hulk با Man-Beastها مبارزه کرد و آنها را شکست داد و در نهایت دوباره خود را درون پیله پیچید. (معرفی شخصیت Hulk)

آشنایی با شخصیت Adam Warlock / حقایقی از آدام وارلاک

۱۰. بعد از آنکه موفق شد Man-Beastها را شکست دهد، گروهی به نام In-Betweener او را دزدید. آنها آدام را به ۵۰۰۰ سال پیش بردند تا او Thanos را نابود کند. در عوض آدام دیوانه شد و نامش را Magus گذاشت. او امپراطوریِ مذهبی به نام “Universal Church of Truth” تاسیس کرد و سیارات و کهکشان‌ها را فتح کرد و همگی یا باید به دین او می‌گرویدند یا مرگ را انتخاب می‌کردند. وقتی خطِ زمانی Magus با Adam Warlock برخورد کرد، Magus تصمیم گرفت نسخه آینده خودش را نابود کند. در نهایت برای اینکه بتواند با Magus و حکومتش برخورد کند و آنها را نابود کند، راهی جز نابودی خودش نداشت. او به آینده رفت و قبل از اینکه In-Betweener او را برباید، خود را کشت.

۱۱. البته Adam در طول داستان‌هایش بارها با مرگ روبرو شده و مرده است‌. Thanos وقتی سنگ ‌های ابدیت را جمع‌آوری کرد و سپس به دنبال فتح کهکشان‌ها و نابودی آنها تنها برای رضای Death در تلاش بود، آدام وارلاک را نیز از صفحه روزگار محو کرد. اما روحش در دنیای ارواح باقی ماند‌، بُعدی از واقعیت که تنها در Soul Gem وجود دارد. او سپس دوباره Resurrect شد یا از مرگ برخواست و تانوس را شکست داد. دوباره به دنیای ارواح برگشت، دوباره برخواست، دوباره به دنبای مردگان برگشت……

آشنایی با شخصیت Adam Warlock

۱۲. بعد از مرگ رسمی او، گروه Enclave اقدام به ساخت مجدد او کرد، اینبار Paragon را بوجود آوردند که نسخه مونث Adam Warlock بود. اما باز هم مانند Adam، پاراگون نیز برخلاف خواسته خالقینش اقدام کرد و آنها را نابود ساخت. سپس پاراگون متوجه شد نسخه دیگری از خودش به نام Adam وجود دارد و سعی کرد او را بیابد، نامش را Her گذاشت تا وجه مشترکی با Him داشته باشد. هدفش پیدا کردن Adam بود ولی در نهایت متوجه شد او مرده هست. بعد از برخواستن دوباره Adam از مرگ، این دو با هم ملاقات کردند ولی Adam بین خودش و Her تفاوت‌های بسیاری دید، با اینکه آنها از یک ریشه بودند. Her از Adam جدا شد و نام خودش را Kismet و Ayesha گذاشت و رهبر The Sovereign در Guardian of The Galaxy 2 شد.

۱۳. امروزه او داستان‌های بسیاری برای خود دارد که کلمه Infinite در تمام آنها وجود دارد. بعد از مرگش به دست Star-Lord، او به کمک Thanos دوباره از مرگ برخواست تا به کمک هم پرده از رازی کیهانی بردارند. بخواهم خلاصه کنم Adam و Thanos متوجه می‌شوند که نسخه‌ای آلترناتیو از خودشان وجود دارد که بسیار نیرومند است و آنها در تلاش هستند تا تمام Realityها را با هم درگیر کنند و جنگ Multiversها را راه بیاندازند. در نهایت Adam موجودی به نام The One-Above-All را می‌بیند که او را تبدیل به قاضیِ Multiverseهای Marvel می‌کند.

امیدواریم از مطلب آشنایی با شخصیت Adam Warlock لذت برده باشید تا بعد…

آخرین مطالب به روز شده

آخرین مقالات اختصاصی

اشتراک در
اطلاع از
guest
1 دیدگاه
تازه‌ترین
قدیمی‌ترین
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
آنا
آنا

عالی بودش ممنون