معرفی شخصیت ها و بازیگران اصلی سریال Walking Dead

در این مطلب به معرفی شخصیت ها و بازیگران سریال Walking Dead پرداختیم. این مطلب شامل شخصیت‌های زنده و اصلی سریال می‌باشد. در مطلبی جداگانه به معرفی شخصیت های اصلی فوت شده خواهیم پرداخت.

مطلب مرتبط: بررسی قسمتی فصل یازدهم سریال Walking Dead

برای یادآوری اتفاقات گذشته و خواندن در مورد شخصیت‌های مرده (کشته شده یا زامبی‌شده!) سریال مردگان به مطلب معرفی شخصیت های مرده سریال Walking Dead مراجعه کنید.

مطالب مشابه:

بازیگران و شخصیت های سریال Wednesday / معرفی بازیگران ونزدی (جدید)

معرفی بازیگران و شخصیت های سریال House of the Dragon

معرفی شخصیت ها و بازیگران گروه The Seven از سریال The Boys 

معرفی شخصیت ها و بازیگران سریال Better Call Saul 

معرفی شخصیت ها و بازیگران سریال Walking Dead (شخصیت‌های مرده)

معرفی شخصیت ها و بازیگران سریال The Witcher

معرفی شخصیت ها و بازیگران اصلی سریال Money Heist

معرفی بازیگران و شخصیت های اصلی سریال See

معرفی شخصیت‌ها و بازیگران اصلی سریال Peaky Blinders / پیکی بلایندرز

معرفی شخصیتهای انیمه Attack on Titan / حمله به تایتان

معرفی شخصیتهای اصلی سریال The Mandalorian

معرفی شخصیت‌ها و بازیگران اصلی سریال Vikings

اخطار: شامل اسپویل داستانی می‌باشد… جهت یادآوری اتفاقات گذشته… بسیار مراقب باشید!

معرفی شخصیت ها و بازیگران اصلی سریال Walking Dead

شخصیت ریک گرایمز (Rick Grimes)

با بازی Andrew Lincoln (اندرو لینکلن)

شخصیت ریک گرایمز (Rick Grimes) با بازی Andrew Lincoln (اندرو لینکلن)

ریک گرایمز شخصیت اصلی سابق سریال مردگان متحرک است. او یکی از معاونان کلانتری بود که در حین انجام وظیفه مورد اصابت گلوله قرار گرفت و به کما رفت و زمانی که بیدار شد خود را در میانه‌ی آخرالزمان یافت. او در جستجو برای یافتن همسرش لوری و پسرش کارل که با بهترین دوستش شین به آتلانتا سفر کرده‌اند به آتلانتای جورجیا سفر می‌کند.

پس از پیوستنِ دوباره به خانواده‌اش، همراه با گروهی از بازماندگان، ریک به تدریج تبدیل به رهبر آنها در جستجو برای یافتن یک پناهگاه امن می‌شود. پس از مرگ همسرش، او در نهایت با میشون (Michonne Hawthorne) وارد رابطه می‌شود و آنها بعداً با هم بچه‌دار می‌شوند. او بعدها رهبر منطقه امن الکساندریا و یکی از چهار رهبر مشترک “شبه نظامیان” به همراه مگی ری، ازگیل و سیندی پیش از انحلال آن می‌شود.

یک سال و نیم پس از جنگ علیه نگان اسمیت، ریک روشی صلح‌آمیز و دموکراتیک‌تر برای رهبری در پیش می‌گیرد و سعی می‌کند رویای کارل را برای بازسازی تمدن محقق کند. پس از منفجر کردن یک پل برای محافظت از عزیزان و متحدانش، ریک توسط رفقای محبوبش مرده فرض می‌شود. با این حال، او مخفیانه توسط شخصیت آن نجات می‌یابد و توسط CRM با هلیکوپتر به مکانی نامعلوم برده می‌شود تا سفری جدید را آغاز کند. (قرار است سرنوشت او در یک سری فیلم سینمایی مشخص شود.)

او از شخصیت‌های ماندگار سریال مردگان متحرک است که حضورش در هر دقیقه‌ای از سریال لحظات فوق‌العاده ماندگاری را برای طرفداران سریال‌ به ارمغان آورد که به راحتی نمی‌توان این لحظات را از یاد برد. او شخصیتی مصمم بود و در راه نجات دوستان و خانواده‌اش از هیچ کاری فروگذار نبود.

معرفی شخصیت ها و بازیگران اصلی سریال Walking Dead / شخصیت ریک گرایمز (Rick Grimes) با بازی Andrew Lincoln (اندرو لینکلن)

اندرو جیمز کلاترباک (زاده ۱۴ سپتامبر ۱۹۷۳) که با نام حرفه‌ای اندرو لینکلن شناخته می‌شود، یک هنرپیشه انگلیسی است. اولین نقش اصلی او به عنوان شخصیت اِگ در سریال درام This Life بود. لینکلن بعداً نقش سیمون کیسی را در سریال کمدی Teachers، نقش مارک را در فیلم کمدی رمانتیک Love Actually (2003) و دکتر رابرت بریج را در مجموعه تلویزیونی Afterlife (2005-2006) به تصویر کشید.

از سال 2010، لینکلن با بازی در نقش ریک گرایمز، شخصیت اصلی سریال تلویزیونی پسا آخرالزمانی The Walking Dead توانست شهرت بین المللی به دست آورد. لینکلن برای ایفای نقش ریک گرایمز در سال 2015 و 2017 برنده جایزه Saturn برای بهترین بازیگر مرد تلویزیون شد. او در سال 2018 از بازیگران سریال The Walking Dead جدا شد. او قرار است نقش خود را به عنوان ریک در اسپین آف جدید ۶ قسمتی شبکه AMC در سال 2024 دنبال کند. او به همراه میشون شخصیت‌های اصلی داستان خواهند بود. 

شخصیت داریل دیکسون (Daryl Dixon)

با بازی Norman Reedus (نورمن ریدس)

شخصیت داریل دیکسون (Daryl Dixon) با بازی Norman Reedus (نورمن ریدس)

داریل دیکسون یکی از شخصیت‌های اصلی سریال مردگان متحرک AMC است. او برادر کوچکتر مرل و آخرین بازمانده خانواده‌اش محسوب می‌شود. داریل در شکار، ردیابی و بقا متخصص است. او همچنین یک مبارز ماهر با چاقو و کمان است. ریک گرایمز او را به‌عنوان دست راست، دوست صمیمی‌اش و بعدها به‌عنوان برادرش قبول داشت.

داریل در ابتدا یک شخصیت گستاخ، بداخلاق و تکانشی بود، اما به دلیل مهارت‌های بقا، خود را به عنوان بخشی جدایی ناپذیر از گروه معرفی می‌کند. پرخاشگری او بی‌سابقه است و یکی از ارزشمندترین دارایی‌های او باقی مانده است. پس از مرگ اد و سوفیا پلتیه، داریل با کارول رابطه نزدیکی برقرار کرد. او بعداً با یکی دیگر از بازماندگان بث گرین (قبل از مرگش) پیوندی کوتاه و در عین حال نزدیک برقرار کرد.

شخصیت داریل دیکسون (Daryl Dixon) با بازی Norman Reedus (نورمن ریدس)

پس از پایان جنگ علیه نگان و گروه Saviors، داریل رهبر جدید Saviors می‌شود، اگرچه در نهایت از این سمت کناره‌گیری می‌کند و در عوض آن را به کارول می‌دهد. در سال‌های پس از مرگ احتمالی ریک، او پس از گذراندن مدت طولانی در جستجوی جسد بهترین دوستش، زندگی در جنگل را آغاز کرد. او با یک سگ و همچنین صاحب سابق آن، زنی به نام لیا، که با او پیوند عاشقانه برقرار می‌کند، آشنا می‌شود.

داریل از مهمترین شخصیت‌های سریال محسوب می‌شود و در حال حاضر به عنوان شخصیت اصلی سریال در آن حضور دارد. او همیشه دیگران را به خود ترجیح داده و برای دوستان و خانواده‌اش همه کار انجام می‌دهد.

نورمن مارک ریدس (زاده 6 ژانویه 1969) بازیگر آمریکایی است. او برای بازی در سریال درام The Walking Dead در نقش داریل دیکسون معروف است. همینطور او در فیلم The Boondock Saints (1999) و دنباله آن The Boondock Saints II: All Saints Day (2009) در نقش مورفی مک مانوس ایفای نقش کرده است. او همینطور با موشن کپچر و صداپیشگیِ شخصیت اصلی سم پورتر در بازی ویدیویی Death Stranding در ساخت این بازی با هیدئو کوجیما بازی‌ساز سرشناسِ ژاپنی همکاری کرده است.

شخصیت کارول (Carol Peletier)

با بازی Melissa McBride (ملیسا مک براید)

شخصیت کارول (Carol Peletier) با بازی Melissa McBride (ملیسا مک براید)

کارول پلتیه، که قبلاً توسط منطقه Kingdom به عنوان “ملکه” کارول شناخته می‌شد، یکی از شخصیت‌های اصلی‌ سریال محسوب می‌شود. در طول شیوع اولیه، او به همراه شوهر بدرفتارش، اد و دخترش سوفیا، به آتلانتا نقل مکان می‌کند. آنها در نهایت به اردوگاهی از بازماندگان می‌پیوندند. در وقایع پس از ناپدید شدن دخترش، کارول با یکی دیگر از بازماندگان یعنی داریل دیکسون، پیوندی نزدیک و محبت آمیز برقرار می‌کند.

کارول، که اکنون آخرین بازمانده خانواده‌اش است، پس از اینکه دخترش به زامبی تبدیل شد، به تدریج قدرت درونی خود را تقویت می‌کند. او به طور فزاینده‌ای در استفاده از سلاح‌ها مهارت پیدا می‌کند و با کمک هرشل گرین، تجربه پزشکی به دست می‌آورد. بعداً، البته برای مدت کوتاهی او سرپرست لیزی و میکا ساموئلز پس از مرگ پدرشان می‌شود. به محض ورود به منطقه امن الکساندریا، کارول برای مدت کوتاهی با توبین رابطه عاشقانه برقرار می‌کند و پس از مرگ هرشل مشاور ریک گرایمز می‌شود.

شخصیت کارول (Carol Peletier) با بازی Melissa McBride (ملیسا مک براید)

پس از پایان جنگ علیه گروه Saviors، کارول به Kingdom نقل مکان می‌کند. او جلوتر با ازیگل ازدواج کرد و مادر خوانده هنری شد. پس از مرگ هنری و سقوط Kingdom، کارول به ازدواج خود با ازیگل پایان داد و با داریل و لیدیا به الکساندریا بازگشت.

ملیسا سوزان مک براید (زاده 23 مه 1965) بازیگر آمریکایی است. برجسته‌ترین نقش آفرینی مک براید نقش کارول پلتیه در سریال مردگان متحرک است. او تحسین منتقدان را به دست آورد و جوایز و نامزدی‌های متعددی را برای این نقش کسب کرد. نقش مک براید که در ابتدا در سریال یک نقش فرعی انتخاب شده بود، به مرور زمان به یکی از بازیگران اصلی تبدیل شد و از سال 2020، او دومین بازیگری است که در تیتراژ ابتدایی سریال حضور دارد و یکی از تنها دو بازیگری است (در کنار داریل) که در تمام فصول سریال تاکنون ظاهر شده است.

معرفی شخصیت ها و بازیگران اصلی سریال Walking Dead

شخصیت نیگان (Negan Smith)

با بازی Jeffrey Dean Morgan (جفری دین مورگان)

شخصیت نیگان (Negan Smith) با بازی Jeffrey Dean Morgan (جفری دین مورگان)

نیگان / نیگِن اسمیت یکی از شخصیت‌های اصلی فعلی و آنتاگونیست فصل‌های پیشین سریال است. او رهبر سابق گروه Saviors بود. او از اقتدار و منابع خود استفاده کرد تا در ازای محافظت در برابر واکرها، سایر جوامع را تسلیم گروه خود کند و در این راه شخصیت‌های مهمی از بازماندگان را به قتل رساند. پس از یک جنگ طولانی او در نهایت شکست خورد، و داریل دیکسون مسئولیت Saviors را بر عهده گرفت و او به عنوان زندانی به منطقه امن الکساندریا منتقل شد و به حبس ابد محکوم شد.

نگان به مدت هفت سال و نیم در الکساندریا زندانی ماند تا اینکه گابریئل استوکس نتوانست به درستی درِ سلول او را ببندد و به او اجازه فرار داد. نگان پس از دیدن چگونگی تغییر جهان، ترجیح داد به جای تنها ماندن، به الکساندریا و سلول خود بازگردد. او همچنین با جودیث گرایمز ارتباط نزدیکی برقرار کرد. پس از نجات جودیث در طی یک کولاک عظیم، نگان اجازه یافت تا نقشی در جامعه داشته باشد.

شخصیت نیگان (Negan Smith) با بازی Jeffrey Dean Morgan (جفری دین مورگان)

اما پس از کشتن تصادفی مارگو در حالی که از لیدیا محافظت می‌کرد او با حکم اعدام روبرو می‌شود. اما نگان توسط کارول از سلول خود آزاد می‌شود و برای نفوذ به گروه جدید نجواکنندگان و کشتن رهبر آنها آلفا، به عنوان نفوذی به درون آن گروه فرستاده می‌شود.

نگان پس از کنار آمدن با گذشته‌اش، علی‌رغم خطر مگی (به خاطر کشتن همسرش) تصمیم گرفت عضو الکساندریا شود. در جستجوی منابع برای جوامع، نیگان مجبور می‌شود با مگی همراه شود و آنها در طول مسیر سختی‌های مشترکی با هم تجربه می‌کنند. او به عنوان آنتاگونیست اصلی برای نیمه دوم فصل 6، و برای تمام فصل 7 و فصل 8 در سریال حضور داشت، اما از فصل 9 تاکنون یکی از شخصیت‌های اصلی سریال محسوب می‌شود.

جفری دین مورگان (زاده 22 آوریل 1966) بازیگر آمریکایی و تهیه کننده فیلم و تلویزیون است. او برای نقش‌های جان وینچستر در سریال ترسناک فانتزی Supernatural، دنی دوکت در سریال درام پزشکی Grey’s Anatomy و نقش کمدین در فیلم ابرقهرمانی Watchmen شناخته می‌شود. نگان هم‌اکنون یکی از ارکان اصلی سریال The Walking Dead محسوب می‌شود.

شخصیت مگی گرین (Maggie Rhee)

با بازی Lauren Cohan (لورن کوهن)

شخصیت مگی گرین (Maggie Rhee)

مگی ری یکی از شخصیت‌های اصلی سریال مردگان متحرک است. او دختر هرشل و ژوزفین گرین، دختر ناتنی آنت گرین، خواهر ناتنی بزرگتر بث، خواهر ناتنی کوچکتر شاون و آخرین عضو شناخته شده بازمانده از خانواده گرین است. او بیوه گلن ری و مادر هرشل است. او رهبر سابق مستعمره Hilltop است و یکی از چهار رهبر مشترک شبه نظامیان به همراه ریک گرایمز، ایزیگیل و سیندی قبل از انحلال آن بود. در مقطعی پس از مرگ احتمالی ریک، او Hilltop را به همراه پسرش ترک کرد تا به گروه جورجی بپیوندد و به جستجوی جوامع جدید بپردازد.

شخصیت مگی گرین (Maggie Rhee)

چندین سال بعد، مگی با پسرش به ویرجینیا بازگشت، پس از اینکه یک گروه خطرناک به او و خانه مردمش حمله کردند، اما متوجه شد که قاتل گلن (نیگان) بیرون است و در میان دوستانش زندگی می‌کند و گروهی خطرناک، او را تا ویرجینیا تعقیب کرده‌ است… پس او در دوراهی و تنگنای سختی قرار می‌گیرد

لورن کوهن (زاده 7 ژانویه 1982) هنرپیشه بریتانیایی-آمریکایی است که بیشتر برای نقش مگی گرین در مجموعه تلویزیونی ترسناک پسا آخرالزمانی The Walking Dead شناخته می‌شود. از دیگر نقش‌های تلویزیونی برجسته او می‌توان به نقش بلا تالبوت در درام فانتزی تاریک Supernatural و رز در درام تینیجری فراطبیعیِ The Vampire Diaries اشاره کرد.

معرفی شخصیت ها و بازیگران اصلی سریال Walking Dead

شخصیت میشون (Michonne Hawthorne)

با بازی Danai Gurira (دانای گوریرا)

شخصیت میشون (Michonne Hawthorne)

میشون یکی از شخصیت‌های اصلی سابق سریال The Walking Dead است. با از دست دادن دوست پسر و کودک نوپایش، او به دنبال راهی برای آرام کردن خود شمشیرزنی را فرا گرفت و به یک جنگجوی بی‌رحم تبدیل شد. پس از اینکه مزرعه خانوادگی گرین توسط زامبی‌ها تسخیر شد، میشون با آندریا روبرو می‌شود و به خاطر اینکه آنها در زمستان با هم زندگی کردند به دوستان صمیمی بدل شدند.

در نهایت، آنها با فرماندار روبرو می‌شوند و به Woodbury آورده شدند. آندریا تصمیم گرفت در وودبری بماند اما میشون که احساس می‌کرد نمی‌توان به فرماندار اعتماد کرد، آنجا را ترک کرد و به زودی با ریک گرایمز و بازماندگان روبرو شد. اگرچه در ابتدا آنها به یکدیگر بی‌اعتماد بودند، اما پس از پیوند با کارل، در گروه جذب شد. او به زودی یکی از اعضای اصلی گروه و همچنین دست راست ریک شد و در نهایت، این دو رابطه صمیمانه‌تری برقرار کردند.

شخصیت میشون (Michonne Hawthorne)

شش سال پس از مرگ احتمالی ریک، میشون اکنون مادر خوانده جودیث گرایمز و مادر آر.جی است. او همچنین رهبر منطقه امن الکساندریا بود. بعد از مدتی میشون به یک ماموریت می‌رود تا سلاح‌های مورد نیاز را برای نبرد علیه نجواکنندگان بدست بیاورد. اگرچه شایعات مربوط به اسلحه نادرست بود، اما میشون شواهدی از زنده بودن ریک کشف می‌کند که او را وادار می‌سازد برای جستجوی مرد مورد علاقه‌اش (ریک) به شمال سفر کند. مکان فعلی او فعلا مشخص نیست. طبق آخرین اخبار او در اسپین آف ۶ قسمتی شبکه AMC به همراه ریک کرایمز دوباره بازخواهد گشت و در آنجا سرنوشت هر دو مشخص خواهد شد.

دانای جکسای گوریرا (زادهٔ ۱۴ فوریهٔ ۱۹۷۸) بازیگر و نمایشنامه‌نویس زیمبابوه‌ای-آمریکایی است. او بیشتر به خاطر بازی در نقش Michonne در سریال درام ترسناک The Walking Dead (2012-2020) و به عنوان شخصیت Okoye در فیلم‌های ابرقهرمانی دنیای سینمایی مارول یعنی Avengers: Infinity War (2018), Avengers: Endgame (2019) و همینطور Black Panther (2018) شناخته می‌شود. گوریرا همچنین نمایشنامه نویس نمایشنامه برادوی Eclipsed است که برای آن نامزد دریافت جایزه تونیِ بهترین نمایشنامه شد.

شخصیت گابریئل استوکس (Gabriel Stokes)

با بازی Seth Gilliam (ست گیلیام)

شخصیت گابرئیل (Gabriel Stokes)

گابریئل استوکس که با نام پدر گابریئل نیز شناخته می‌شود، یکی از شخصیت‌های اصلی سریال مردگان متحرک است. قبل از شیوع، او کشیش کلیسای سارا بود. پس از شروع آخرالزمان، گابریئل مدت طولانی را در درون کلیسای خود می‌ماند، او بسیاری از مردمی که به کلیسایش پناه آورده بودند را در این مدت در پشت در ول می‌کند تا تبدیل به مردگان متحرک شوند! بعد از مدتی او به گروه ریک گرایمز، بازماندگان پیوست. از آن زمان، گابریئل به طور قابل توجهی از خودگذشتگی از خود نشان می‌دهد و خیلی سریع به یکی از شجاع‌ترین و قابل اعتمادترین متحدان ریک تبدیل می‌شود.

در اولین حمله به پناهگاه، گابریئل توسط Saviors دستگیر می‌شود و مجبور شد در پاسگاه جدید یوجین کار کند. در این بین گابریئل از شدت عفونت تقریباً نابینا شده بود و از بحران ایمان رنج می‌برد، با این وجود، نقشی حیاتی و البته سهوی در شکست Saviors ایفا کرد و ایمان خود را تقویت کرد!

شش سال پس از مرگ احتمالی ریک، گابریئل رئیس شورای الکساندریا شد و با رزیتا وارد رابطه شد. او همچنین سعی کرده است با یک رادیو با سایر بازماندگان یا جوامع ارتباط برقرار کند.

ست گیلیام (زاده ۵ نوامبر ۱۹۶۸) هنرپیشه آمریکایی است. او بیشتر به خاطر ایفای نقش الیس کارور در سریال The Wire و کارآگاه دانیلز در سریال Law & Order: Criminal Intent و همینطور پدر گابریئل در سریال The Walking Dead شهرت دارد.

شخصیت ایزیگیل (Ezekiel)

با بازی Khary Payton (کاری پیتون)

شخصیت ایزیگیل (Ezekiel)

ایزیگیل، که معمولاً با لقب “پادشاه” ایزیگیل شناخته می‌شود، یکی از شخصیت‌های اصلی سریال مردگان متحرک است. او جامعه‌ای را رهبری می‌کرد که به عنوان Kingdom شناخته می‌شد، جایی که او «پادشاه» مردمی بود که در آنجا ساکن بودند، و یک ببر خانگی به نام شیوا در آنجا داشت. او یکی از چهار رهبر مشترک شبه نظامیان قبل از انحلال آن بود.

شش سال پس از مرگ احتمالی ریک، ایزیگیل هنری را به فرزندی پذیرفت و با کارول ازدواج کرد. پس از مرگ هنری و سقوط Kingdom، کارول از ایزیگیل جدا شد و به الکساندریا نقل مکان کرد و او را در هیل‌تاپ رها کرد. او جلوتر به سرطان تیروئید مبتلا می‌شود.

کاری پیتون (زاده ۱۶ مه ۱۹۷۲) هنرپیشه اهل ایالات متحده آمریکا است. او بیشتر به خاطر نقش پادشاه ایزیگیل در سریال The Walking Dead و دکتر ترل جکسون در سریال General Hospital شهرت دارد.

معرفی شخصیت ها و بازیگران اصلی سریال Walking Dead

شخصیت جودیث گرایمز (Judith Grimes)

با بازی Cailey Fleming (کیلی فلمینگ)

شخصیت جودیث گرایمز (Judith Grimes)

جودیث گرایمز یکی از شخصیت‌های اصلی سریال مردگان متحرک است. او دختر مرحوم لوری گرایمز و شین والش و خواهر ناتنی کارل گرایمز است. با وجود اینکه ریک گرایمز پدر بیولوژیکی او نبود، او را به عنوان دختر خود پذیرفت و تا زمان ناپدید شدنش از او مراقبت و محافظت کرد.

شش سال بعد، جودیث اکنون دختر خوانده میشون هاثورن است و با او در منطقه امن الکساندریا به همراه برادر خوانده‌اش، R.J زندگی می‌کند. او همچنین پیوند نزدیکی با نیگان ایجاد کرده است. پس از خروج میشون برای یافتن ریک، داریل دیکسون سرپرستی او را برعهده می‌گیرد.

کیلی پریسلی فلمینگ (زاده 25 مارس 2007) هنرپیشه اهل ایالات متحده آمریکا است. او برای بازی در نقش جودیت گرایمز در سریال تلویزیونی The Walking Dead (2018–اکنون) شناخته شده است.

شخصیت آرون (Aaron)

با بازی Ross Marquand (راس مارکواند)

شخصیت آرون (Aaron)

آرون یکی از شخصیت‌های اصلی سریال مردگان متحرک است. یک سیاستمدار سابق، او و اریک رالی، با ورود به منطقه الکساندریا، (یک منطقه در حومه شهر که به نقطه امن نظامی برای سیاستمداران تبدیل شده بود) از شیوع بیماری جان سالم به در بردند. شخصیت نیکوکار و خیرخواه او با مهارت‌های بقا و مهارت قضاوت او در مورد دیگران، دارایی‌های ارزشمندی را برای جذب اعضای جدید به جامعه بوجود آورد.

آرون و اریک مسئول آوردن ریک گرایمز و افرادش به الکساندریا و جذب آنها در جامعه بودند. با انجام این کار، آرون پیوند نزدیکی با گروه ایجاد کرد و کم کم به یکی از قابل اعتمادترین متحدان ریک تبدیل شد. اندکی بعد، الکساندریا جنگی را علیه Saviors، به راه انداخت. در طول درگیری، آرون پس از مرگ اریک، گریسیِ یتیم را به فرزندی قبول می‌کند.

پس از پایان جنگ، آرون در تلاش برای کمک به بازسازی یک پل برای متصل کردن جوامع، یک بازوی خود را از دست می‌دهد. او از این مصیبت جان سالم به در برده و یک بازوی مصنوعی جایگزین آن می‌کند. شش سال پس از مرگ احتمالی ریک، آرون همچنان پدر خوانده گریسی است.

راس مارکواند (زاده 22 اوت 1981) بازیگر و تهیه کننده آمریکایی است. او از سال 2015 در سریال تلویزیونی مردگان متحرک نقش آرون را ایفا کرده است. همینطور نقش Red Skull و Ultron را در پروژه‌های مختلف مرتبط با دنیای سینمایی مارول بازی کرده است و صداپیشگی شخصیت‌های متعددی را در مجموعه‌های تلویزیونی از جمله Invincible (2021) انجام داده است.

شخصیت یوجین (Eugene Porter)

با بازی Josh McDermitt (جاش مک درمیت)

شخصیت یوجین (Eugene Porter)

یوجین هرمان پورتر یکی از شخصیت‌های اصلی فعلی و یکی از آنتاگونیست‌های سابق سریال مردگان متحرک است. او و همراهانش آبراهام فورد و رزیتا اسپینوزا در مسیر واشنگتن دی سی بودند تا مثلا به دنبال دارویی برای نجات جهان بروند. در میان مسیر یوجین فاش می‌کند که به دلیل ترس از زنده ماندن خود، در مورد دانشمند بودنش دروغ گفته است.

با این حال، یوجین مردی باهوش است که مهارت‌هایش در تولید منابع اگرچه توسط اعضای الکساندریا به رسمیت شناخته نشد اما توسط نیگان کشف می‌شود. بعدها او به Saviors پیوست و در نهایت به عضوی عالی رتبه تبدیل شد و به عنوان یکی از ستوان‌های نیگان و مهندس ارشد Sanctuary خدمت کرد. یوجین جلوتر در تصمیمات خود تجدید نظر کرد و با انفجار سلاح‌های گروه Saviors در لحظه‌ای حیاتی، بازماندگان و شبه نظامیان را نجات داد و باعث بخشش و پذیرش مجدد توسط دوستانش شد. 

شش سال پس از مرگ ریک گرایمز، یوجین اکنون به عنوان مهندس الکساندریا خدمت می‌کند و مردم قدردان استعدادهای او هستند. یوجین پس از برقراری تماس با زنی به نام استفانی در رادیو، به امید یافتن متحدان جدید، ملاقاتی با او ترتیب داد و…

جاش مک‌درمیت (زاده ۴ ژوئن ۱۹۷۸) بازیگر سینما و تلویزیون و کمدین آمریکایی است. او بیشتر برای بازی در نقش یوجین پورتر در سریال مردگان متحرک شناخته می‌شود.

معرفی شخصیت ها و بازیگران اصلی سریال Walking Dead

شخصیت مورگان (Morgan Jones)

با بازی Lennie James (لنی جیمز)

شخصیت مورگان (Morgan Jones)

مورگان جونز یکی از شخصیت‌های اصلی سابق سریال مردگان متحرک است. او همسر جنی، پدر دوان و آخرین عضو شناخته شده بازمانده از خانواده‌اش است. در حین تخلیه شهر، جنی توسط زامبی‌ها گاز گرفته می‌شود و تسلیم عفونت شد. این امر باعث شد مورگان و دوان به شهرستان کینگ جورجیا، جایی که خانواده گرایمز در آن زندگی می‌کردند، پناه ببرند. پس از، از دست دادن پسرش که توسط جنی گاز گرفته شد، مورگان زندگی خود را در خفا سپری کرد و امیدوار بود با کشتن واکرهای مهاجم، خود را به آرامش برساند اما این اتفاق رخ نداد…

مورگان پس از برخورد با ایستمن، آرامش درونی پیدا می‌کند. او سفری را آغاز می‌کند اما در طول سفر علامت‌های ریک گرایمز را می‌بیند و تغییر مسیر می‌دهد. در طول مسیرش او با داریل و آرون، استخدام کنندگان منطقه امن الکساندریا آشنا می‌شود و با آنها به سمت این منطقه همراه می‌شود و بعدها به بخشی از بازماندگان تبدیل می‌شود.

پس از جنگ علیه گروه Saviors، مورگان ویرجینیا را ترک کرد تا از مردم دور شود و خود را بار دیگر بیابد و در نهایت سفر جدیدی را در زندگی خود آغاز کرد و گذشته را پشت سر گذاشت. (بقیه داستان او در سریال Fear of Walking Dead روایت می‌شود.)

لنی مایکل جیمز (زاده ۱۱ اکتبر ۱۹۶۵) بازیگر، فیلمنامه‌نویس و نمایشنامه‌نویس بریتانیایی است. از جمله مهمترین کارهای او بازی در نقش مورگان جونز در مجموعه تلویزیونی، مردگان متحرک و اسپین آف آن، از مردگان متحرک بترسید، و بازی در نقش تونی گیتس در سری اول Line of Duty است.

شخصیت جادیث (Jadis)

با بازی Pollyanna McIntosh (پولیانا مکینتاش)

شخصیت جادیث (Jadis)

آن، که با نام مستعار Jadis نیز شناخته می شود، یک شخصیت اصلی و یک آنتاگونیست سابق، در سریال The Walking Dead است. او رهبر گروه Scavengers بود. پس از پایان جنگ علیه Saviors، او به منطقه امن الکساندریا نقل مکان می‌کند تا به جهت جبران اقدامات خود در طول جنگ به جامعه کمک کند.

او پس از پیدا کردن ریکِ مجروح در کنار رودخانه، با متقاعد کردن سرنشینان هلیکوپتر برای کمک به ریک جان او را نجات می‌دهد و هر دو با هم به مکانی نامعلوم می‌روند تا سفری جدید را آغاز کنند. او به عنوان آنتاگونیست برای نیمه دوم فصل 7 و نیمه اول فصل 8 حضور داشت.

پولیانا مک‌اینتاش نویسنده، کارگردان و بازیگر اسکاتلندی است. او همچنین در سریال وایکینگ ها: والهالا (2022) نقش ملکه الفگیفوِ دانمارک را ایفا کرده است.

در آینده این مطلب با شخصیت‌های بیشتر (زنده) به روز خواهد شد…

امیدواریم از مطلب “معرفی شخصیت ها و بازیگران اصلی سریال Walking Dead” لذت برده باشید…

آخرین مطالب به روز شده

محبوب‌ترین مطالب

آخرین مقالات اختصاصی

اشتراک در
اطلاع از
guest
4 نظرات
تازه‌ترین
قدیمی‌ترین
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
ابول

سریال عالی محشر خیلی عالی

kazemi

سلام عالی

احمد
احمد

ممنون خیلی عالی بود
اطلاعات خوبی رو که یادم رفته بود به یاد آوردم

مهراد
مهراد
پاسخ به  احمد

واقعا محشره بهترین سریال