بهترین سریال های سال 2023

در سال 2023 سریال‌های جذاب زیادی منتشر شد ولی از این بین برخی از آنها بسیار عالی و کم نظیر بودند، حال که سال به پایان رسیده در  اینجا لیستی از بهترین سریال‌هایی که در سال 2023 منتشر شده‌اند را برایتان جمع‌آوری کردیم. در ضمن شما نیز با شرکت در نظرسنجی زیر می‌توانید به انتخاب بهترین سریال سال 2023 از نظر خودتان بپردازید. (نتیجه نظرسنجی بعد از یک هفته نمایان می‌شود)

بهترین سریال سال 2024 از نظر شما کدام است؟
×

مطالب مرتبط سال‌های گذشته:

بهترین سریال های سال 2022 (معرفی 25 سریال برتر سال)

بهترین سریال های سال 2021

بهترین سریال های سال 2020

هفت سریال برتر جدید در سال 2019/ بهترین سریال های جدید سال

مطلب مرتبط: مورد انتظارترین سریال های سال 2024

بهترین سریال های سال 2023

 The Last of Us فصل اول

بررسی سریال The Last of Us فصل اول / قسمت دوم

بررسی سریال The Last of Us فصل اول (تا قسمت آخر)

“آخرین ما” سریال موفقی است که توانسته یک دنیای آخرالزمانیِ متفاوت با شخصیت‌های خاص، داستانی عمیق و پایانی تاثیرگذار را برای بیننده بوجود بیاورد. این سریال از نظر تصویربرداری، بازی بازیگران، طراحی صحنه، گریم و دقت به جزئیات یکی از سریال‌های ممتاز چندسال اخیر محسوب می‌شود. در خلق داستان‌های فرعی برای شکل دهی هرچه بهتر دنیای آخرالزمانی‌اش نیز سنگ تمام گذاشته و داستان‌های به یادماندنی‌ای برایمان تعریف می‌کند. در حقیقت این سریال یکی از موفق‌ترین اقتباس‌ها از روی یک بازی ویدئویی است که تا به حال ساخته شده و وفادارانه به جزئیات بازی در داخل سریال پرداخته و همین موضوع باعث درخشان‌تر شدن اثر شده است. (متن کامل)

 Silo فصل اول

بررسی سریال Silo

بررسی سریال Silo / پاسخ به رمز و رازهای مهم سریال

سریال Silo در پایان فصل اول پر از سوالات بی‌جواب باقی می‌ماند. اما این ماهیت یک سریال علمی تخیلی قوی است که شما را برای ادامه دیدنش مشتاق نگهدارد. فصل اول سیلو به درستی شخصیت‌هایش را خلق کرد و داستان و جهان پر رمز و رازش را با جزئیات مناسب برای بینندگانش بوجود آورد. اگر به دنبال دیدن یک سریال متفاوت و درگیرکننده در ژانر درام علمی تخیلی هستید سریال Silo را از دست ندهید. (متن کامل)

 The Bear فصل دوم

بررسی سریال The Bear

بررسی سریال The Bear / برای شروع هیچ وقت دیر نیست

سریال Bear نشان می‌دهد برای رسیدن به هدف و برای ایجاد یک تغییر بزرگ یک مسیر بسیار سخت و ناهموار در برابرمان است. مسیری پر از کشمکش‌ها و تردیدها که همواره شما را به سمت جا زدن سوق می‌دهد. اما اگر مانند خانواده بِر، یک دل برای رسیدن به هدف تلاش کنید حتی می‌توان ناممکن‌ها را نیز ممکن کرد! طرز تفکرات را تغییر داد، عملکردها را بهبود بخشید و در کل دنیا را به جای بهتری برای زندگی کردن تبدیل کرد. این همان کاری بود که سیدنی و کارمن، با کمک ناتالی و ریچارد موفق به انجامش شدند و توانستند رستوران بِر را ایجاد کنند. اما این تازه شروع کارشان است، وقتی Bear بزرگ و بزرگ‌تر شود، مسلما نگهداری و حفظ این جایگاه نیز کار سخت‌تری خواهد بود. مسلما تردیدهای بزرگ‌تری به سراغشان می‌آید و اشتباهات بزرگ‌تری را نیز مرتکب خواهند شد…

لحظات طنز و تلخ، شخصیت‌های قدرتمند و داستان انگیزشی، بِر را به یک سریال جذاب و تماشایی بدل کرده است. سریال Bear در مورد دوباره تلاش کردن، بهتر شدن و از همه مهمتر “بهترینِ خودمان شدن” می‌باشد. (متن کامل)

Ted Lasso فصل آخر

بررسی فصل اول سریال Ted Lasso

بررسی سریال Ted Lasso / تا فصل سوم

سریال تد لسو همچنان یکی از بهترین سریال‌های طنز ساخته شده در سال‌های اخیر می‌باشد. داستانی که قدرت ایمان و باور را نشانه رفته و کاراکترهایی را به نمایش گذاشته که به همراه آنها لبخند می‌زنید و چشم‌هایتان را از شدت احساسات خیس می‌بینید! در پایان دیدن فصل سوم سریال تد لسو “تیم ای اف سی ریچموند” و “سرمربی تد لسو” به تیم و شخصیت محبوب‌تان تبدیل خواهد شد و این نشان دهنده قدرت بازیگران، شخصیت پردازی و داستان این سریال عمیق است. (متن کامل)

مینی سریال Beef 

بررسی سریال Beef

بررسی سریال Beef / اگه میتونی تلافی کن!

 سریال “Beef” یک کُمدی سیاه سرگرم‌کننده و جذاب بوده که در جای خودش پیام‌های مهمی برای بینندگانش در نظر گرفته است. این سریال از طریق یک خصومت احمقانه که ممکن است برای هرکسی پیش بیاید به بررسی احساسات منفی انسان مدرن و تاثیرات آن در جامعه و فرد پرداخته است. احساساتی همچون خشم، تنفر، حسادت، کینه و … که هرکدامشان به تنهایی بسیار مخرب می‌باشند. حال در نظر بگیرید که شخصیت‌های اصلی این سریال تمام اینها را بصورت یکجا و در بدترین شرایط روحی دارند. بطورکلی سریال “Beef” از آن دست سریال‌هایی است که هم میتوانید با خیالی آسوده تنها از تماشای صحنه‌های جذابش لذت ببرید. هم اینکه میتوانید با عمیق شدن در داستان و شخصیت‌ها به نکات ریزتری برسید. پس درهرصورت تماشای ماراتن انتقامی امی و دنی را به هیچ عنوان از دست ندهید. (متن کامل)

بهترین سریال سال 2023: Succession فصل آخر

بررسی سریال Succession فصل چهارم / قسمت‌ نهم

بررسی فصل چهارم سریال Succession (تا قسمت نهایی)

سرانجام سریال “Succession” پس از پنج سال و چهار فصل به کار خودش پایان داد. سریالی که از همان آغاز راه با استقبال خوبی از سوی منتقدین روبرو گردید و توانست فصل به فصل مخاطبین را نیز وادار به ستایش داستان و شخصیت‌پردازی فوق‌العاده‌اش کند.بطورکلی سریال “وراثت” به ما نشان داد که می‌شود با شخصیت‌پردازی مناسب یک داستان متوسط و معمولی را به سریالی تحسین‌برانگیز و خارق‌العاده تبدیل نمود. کاری که خالقین این مجموعه انجام دادند بسیار قابل تمجید می‌باشد، آنها هیچگاه از مسیری که برای داستانشان ترسیم کرده بودند خارج نشدند و حتی شهرت و نقدهای مثبتی که سریال در طول این سالها دریافت نمود آنها را وادار به تغییر پایان‌بندی بینظیرشان نکرد. اینکه بتوانید داستانی را که انتهای آن تا حدود زیادی قابل پیش‌بینی بوده را به نحوی تعریف کنید که مخاطب از دیدن آن سیر نشود یک هنر به تمام معنا بوده که سازندگان این اثر به زیبایی هرچه تمام‌تر آنرا به اجرا گذاشتند. در آخر باید گفت که اگر سریال “وراثت” را با حوصله دنبال کنید از تماشای آن بسیار لذت خواهید برد، در غیراینصورت یک تجربه فراموش‌نشدنی و تامل‌برانگیز را از دست داده‌اید. تجربه‌ای که کمک می‌کند بیش‌تر به پیرامون خودتان نگاه کنید و روابط کاری و خانوادگی‌تان را به هیج عنوان باهم قاطی نکنید. تجربه‌ای که باعث می‌شود نگاهتان به ثروت و قدرتی که به انسان می‌دهد عوض شده و جور دیگری به این مسئله نگاه کنید. پس در نتیجه ما دیدن این سریال جذاب و دیدنی را به همه شما دوستداران فیلم و سریال توصیه می‌کنیم. (متن کامل)

 

آخرین مطالب به روز شده

آخرین مقالات اختصاصی

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها