راهنمای بازی Lies of P قسمت سوم: (بخش اول منطقه سوم) (ویدیوی اختصاصی)

در این قسمت برای یافتن Vengini به کارخانه او می‌رویم. این قسمت بخش اول راهنمایی منطقه سوم بازی محسوب می‌شود.

ویدیوی اختصاصی راهنمای بازی Lies of P قسمت سوم: 

 

صفحه اصلی: راهنمای قدم به قدم بازی Lies of p (تمام اسرار بازی)

Workshop Union Entrance

به Krat City Hall courtyard بروید و مسیر رو به رویتان را ادامه دهید تا با کمک کلیدی که ژپتو در هتل به شما داده دروازه را باز کنید (در بین راه Venigni’s guide را بردارید) و وارد Workshop Union Entrance شوید. در سمت چپ عروسک را بکشید و Throwing Cell را بردارید. در سمت راست از پله‌ها بالا بروید تا عروسک وحشتناکی خود را بالا بکشد آن را بکشید و به روی سقف خانه‌ها بپرید به سمت جلو بروید و دشمنی که روی خانه است را بکشید تا از دور روی سرتان نارنجک پرت نکند. (اگر از پل چوبی رد شوید به پایین می‌افتید از روی آن بپرید) بعد از کشتن دشمن از روی سقف Vivid Ergo Fragment را بردارید.

راهنمای بازی Lies of P قسمت سوم: (بخش اول منطقه سوم)

از نبردبان پایین بروید در کنار آن Special Resistance Ampoule و در طرف دیگر Attribute Resistance Ampoule را بردارید. حال باید با دشمن بزرگ‌تری که در این منطقه وجود دارد مبارزه کنید فقط مراقب باشید یک دشمن نارنجک انداز دیگر در سمت دیگر وجود دارد اول از شر آن خلاص شوید. همینطور در بالای پله‌ها عروسک‌های دیگری نیز وجود دارد که می‌توانید آنها را برای ارگوی بیشتر شکست دهید. در گوشه سمت چپ این منطقه یک Fable Catalyst در کنار جعبه‌ها وجود دارد. مسیر را به سمت جلو و تا پل ادامه دهید در سمت چپ پل Gemini’s Emergency Protection را پیدا خواهید کرد. در سمت راست اگر بروید صدای تلفنی به گوش می‌رسد.

اولین معمای Arlecchino و بدست آوردن Trinity Key

راهنمای بازی Lies of P قسمت سوم: (بخش اول منطقه سوم)

تلفن را بردارید تا صدای مرموز خود را به عنوان Arlecchino، پادشاه همه معماگویان معرفی کند!  یک معمای کلاسیک ساده برای شما طرح می‌کند و دو پاسخ انسان یا هیولا را دارید. جواب صحیح انسان (Human) است ولی اگر “هیولا” را انتخاب کنید، آرلچینو از اینکه پاسخ نادرست ناامید خواهد شد، اما به هر حال Trinity Key را به شما می‌دهد. همینطور اگر جعبه‌های انتهای خیابان را تخریب کنید، یک Radiant Ergo Fragment را خواهید دید.

از پل عبور کنید و سه عروسک کارگر و عروسک نارنجک‌انداز را شکست دهید. در انتها به راست بپیچید، Legion Magazine را بردارید و از پلکان بالا بروید. مسیر را ادامه دهید تا در پایین به Stargazer بعدی برسید و آن را فعال کنید.

منطقه VENIGNI WORKS

در اینجا فعلا سمت چپ را بی‌خیال شوید و از پله‌های سمت راست بالا بروید. در بالای پله‌ها سمت راست یک Dim Ergo Fragment وجود دارد. بعدی وارد اتاق سمت چپ شوید جعبه‌های انتهای اتاق را تخریب کنید و از سوراخ آنجا به پایین بپرید. مراقب باشید دو عروسک در پایین منتظر شما هستند هر دو را بکشید و از صندوق  Salamander Dagger Blade و Salamander Dagger Handle را بردارید. این شمشیر آتشین می‌تواند برایتان بسیار مفید باشد. در را باز کنید تا دوباره به پیش Stargazer برگردید و از کنار در Chains را بردارید.

باز از پله‌ها بالا بروید و مسیر مستقیم را در پیش بگیرید. در پایین یک ربات بزرگ در سم‌ها در حال چرخیدن است فعلا با آن کاری نداریم. وقتی به بالکن رسیدید دو عروسک را بکشید، مراقب باشید اگر روی چوب‌های سست جلوی عروسک نارنجک انداز بروید به پایین سقوط می‌کند و توسط گروهی از عروسک‌هایی که در پایین وجود دارند غافلگیر می‌شوید. در پشت عروسک نارنجک انداز Hidden Moonstone را بردارید و به سمت راست بروید. از روی لوله‌ها به سمت دیگر بروید و Sawtoothed Wheel را از آنطرف بردارید. به پایین بپرید و تمام دشمنان را شکست دهید و از صندوق Belford Shock Cartridge را بردارید. این آیتم را استفاده کنید تا دفاع شما از هر نظر قوی‌تر شود.

راهنمای بازی Lies of P قسمت سوم: (بخش اول منطقه سوم)

در سمت راست، Factory Manager’s Report را خواهید یافت. به سمت انتها بروید و وارد اتاق سمت راست شوید. Vivid Ergo Fragment را در گوشه بردارید، سپس وارد اتاق بعدی شوید، جایی که یک جعبه آهنی زنجیر شده زمین زیرش را می‌شکافد و به پایین می‌رود. در پایین جعبه باز می‌شود و یک دشمن جدید با دو سپر قوی جلویتان ظاهر می‌شود یا می‌توانید برای بدست آوردن یک Legion Caliber شکستش دهید یا از کنارش بگذرید و از پله‌ها بالا بروید. برای شکست دادن این مینی باس باید به پشتش بروید و ضربه بزنید اگر جلویش بایستید با دو سپری که در دستانش است کارتان را بسیار سخت می‌کند. از سرعت استفاده کنید تا دورش بچرخید و خود را به پشت او برسانید از سلاح آتشی جدید نیز می‌توانید استفاده کنید تا سریعتر آن را از  بین ببرید و Legion Caliber را بدست بیاورید. (در مورد کاربرد Legion Caliber جلوتر صحبت می‌کنیم.) (مبارزه در ویدیو در دقایق ۱۳:۱۵ تا ۱۵:۵۶ انجام شده است)

از پله‌ها که بالا بروید یک پروانه قرمز می‌بینید سریع آن را از بین ببرید تا یک Motivity Crank بدست بیاورید. جلوتر Thermite را از روی زمین بردارید و مسیر را ادامه دهید تا به Stargazer بعدی بروید و آن را فعال کنید.

 از سمت چپ لوله Electric Blitz Abrasive را بردارید و از لوله قرمز رو به رویتان به سمت جلو بروید تا وارد یک محیط با آب‌های سمی شوید. روی آب‌ها زیاد نروید و گرنه سم به شما اثر گذاشته و خونتان را کم و کمتر می‌کند. این بخش بیشتر برای بدست آوردن لوت و Ergoی بیشتر است. در سمت راست محیط روی زمین Radiant Ergo Fragment را پیدا می‌کنید. مراقب دشمنانی که درون سم برایتان کمین کردند باشید از گوشه‌های محیط برای پیشروی استفاده کنید. بعد از کشتن دشمنان این محیط در سمت چپ یک Vivid Ergo Fragment و در انتهای محیط یک Hidden Moonstone و  Venigni’s Urgent Repair Tool و با کشتن پروانه قرمز یک Hidden Moonstone دیگر بدست می‌آورید.

به Stargazer برگردید و اینبار از نبردبان پشتی سمت چپ بالا بروید کمی جلوتر یک Hidden Moonstone پیدا خواهید کرد. در انتهای این بخش نیز نبردبان را به پایین بیندازید و Dim Ergo Fragment کنارش را بردارید. باز به Stargazer  برگردید و اینبار به سمت راست آن حرکت کنید. وارد تونلی می‌شوید که یک سنگ بزرگ آتشین از آن به طور مکرر به پایین می‌آید. پس نباید در وسط محیط قرار بگیرید وگرنه سریع کشته می‌شوید. از سنگ آتشین برای کشتن دشمنان این محیط می‌توانید استفاده کنید. دقیقا رو به رویتان در کنار عروسک Dim Ergo Fragment را بردارید. در انتهای تونل در سمت چپ یک Dim Ergo Fragment دیگر پیدا می‌کنید. (Ergo Fragmentهای مختلف را بعدا می‌توانید بفروشید یا استفاده کنید تا بتوانید لول خود را ارتقا دهید.)

راهنمای بازی Lies of P قسمت سوم: (بخش اول منطقه سوم)

حال مسیر سمت راست را به سمت بالا ادامه دهید. مراقب سنگ آتشین باشید و به موقع در کناره‌ها پنهان شوید. کمی جلوتر در سمت راست در که با علامت قرمز رویش مشخص شده باز کنید تا راه میانبر فعال شود. باز به جلوتر بروید تا به یک دیوار سنگی برسید وقتی به آن رسیدید یک عروسک آن را تخریب می‌کند و مسیر جدیدی باز می‌شود عروسک را بکشید و به انتهای محیط بروید عروسکی که پشتش به شماست را شکست دهید و از صندوق Fire Axe Blade و Fire Axe Handle را بردارید. وارد دیوار تخریب شده شوید و Vivid Ergo Fragment را بردارید. در سمت چپ دو فرد با ماسک روباه و گربه را می‌بینید. (نمادی از گربه نره و روباه مکار در داستان پینوکیو!) با آنها صحبت کنید اگر می‌خواهید با گربه خوش رفتاری کنید کتاب بی‌ارزشی که دارد را با ۵۰۰ ارگو بخرید. (ضروری نیست) بعد از صحبت با آنها به سمت چپ مسیر را ادامه دهید.

راهنمای بازی Lies of P قسمت سوم: (بخش اول منطقه سوم)

همینطور مسیر را ادامه دهید با یک دو راهی برسید. در سمت چپ یک لوله قرمز و در سمت راست سه عروسک را خواهید دید. فعلا به سمت راست بروید و سه عروسک را شکست دهید و مسیر را ادامه دهید تا به در سبز رنگی برسید که با کلید Trinity Key که قبلا بدست آوردید می‌توانید آن را باز کنید. در داخل گاو صندوق درون اتاق یک Quartz و لباس the Blue Blood’s Tailcoat را بدست می‌آورید. در انتهای مسیر Attribute Resistance Ampoule را بردارید و بعد نبردبان را پایین بیندازید تا راه میانبر باز شود. (این نبردبان به جایی می‌رود که قبلا با مینی باس دو سپره جنگیده‌اید)

راهنمای بازی Lies of P قسمت سوم: (بخش اول منطقه سوم)

به عقب و به سمت لوله قرمز رنگ بروید. وقتی داخل لوله شوید یک سری عروسک عجیب به بالا پل چوبی می‌آیند. با اینکه به آنها نمی‌خورد ولی این عروسک‌ها سرسخت هستند. حتی از بالای لوله نیز ممکن است روی سرتان بپرند. آنها را شکست دهید و به جلو بروید قبل از اینکه به سمت چراغ‌های قرمز بروید در سمت راست به پایین بروید تا یک Saw Blade بدست بیاورید. حال به سمت چرا‌غ‌های قرمز بروید تا یک مینی باس قوی شما را غافلگیر کند. مبارزه با این محیط به واسطه محیط تنگ این بخش کمی سخت است. ضربات او شاید کند باشد ولی به خاطر اینکه از خود آتش بیرون می‌دمد و به خاطر شرایط محیطی ممکن است کمی به دردسر بیفتید. بعد از شکست دادن این ربات Swordsmanship Master’s Amulet و Hidden Moonstone بدست می‌آورید. حال به پشت جایی که ربات از آن بیرون پرید بروید و اهرم را بکشید. (اینکار باعث می‌شود محیط سمی مینی باس بزرگی که در زیر کارخانه در حال پرسه زنی است از بین برود )

به عقب به جایی که خواهر و برادر ماسک پوش بودند برگردید اینبار به سمت دیگر محیط بروید تا اهرم بعدی را پیدا کنید با کشیدن اهرم لوله‌ها به پایین می‌آیند و می‌توانید خود را به سمت دیگر برسانید کمی جلوتر Stargazer اولیه این محیط را خواهید دید در آنجا کمی استراحت کنید و در صورت لزوم به هتل برگردید و ارتقاهای لازم را انجام دهید. (در هتل دیالوگ‌های جدید از EUGÉNIE خواهید شنید و می‌توانید در مورد Vengini  با او کمی صحبت کنید)

به Workshop Union Entrance برگردید و اینبار به سمت چپ بروید و نزدیک لوله‌‌ی پل شده از نبردبان پایین بروید تا با باس بعدی مبارزه کنیم.

مبارزه با باس: PUPPET OF THE FUTURE

زمان در ویدیو: ۳۹:۱۹ تا ۴۱:۲۷

راهنمای بازی Lies of P قسمت سوم: (بخش اول منطقه سوم)

این مینی باس بسیار ساده است فقط باید در کنار پاهای او بایستید و ضربه بزنید. وقتی پاهایش را بالا آورد از زیر آن فرار کنید. بعضی وقت‌ها دو پایش را بالا می‌آورید پس باید سریع از زیر آن فرار کنید. دوباره برگردید و ضربه بزنید. وقتی با دست‌های پتک مانندش به اطرافش ضربه می‌زند کنار پاهایش بایستید و به آنها ضربه بزنید. بعضی وقت‌ها با دست‌هایش به دور خود می‌چرخد اینبار نیز زیر پاهایش بهتر مکان برای مخفی شدن و ضربه زدن است. این یکی از باس‌های ساده بازی است که با شکست دادنش Quartz و Radiant Ergo Chunk بدست می‌آورید. همینطور در محیط بگردید تا در سمت راست Radiant Ergo Fragment، در سمت چپ Hidden Moonstone، جلوتر Dim Ergo Fragment و از صندوق انتهای این بخش Booster Glaive Blade و Booster Glaive Handle را بدست می‌آورید.

با شکست دادن آن می‌توانید به Stargazer قبلی برگردید و کمی استراحت کنید.

قسمت بعدی:‌ راهنمای بازی Lies of P قسمت چهارم

صفحه اصلی: راهنمای قدم به قدم بازی Lies of p (تمام اسرار بازی)

آخرین مطالب به روز شده

دیدگاه ها بسته شده است