راهنمای بازی Lies of P قسمت ششم: (بخش آخر منطقه چهارم) (ویدیوی اختصاصی)

در این قسمت منطقه چهارم بازی را به پایان می‌رسانیم و یک باس اصلی را شکست می‌دهیم.

ویدیوی اختصاصی  راهنمای بازی Lies of P قسمت ششم

 

صفحه اصلی: راهنمای قدم به قدم بازی Lies of p (تمام اسرار بازی)

رمز گشایی Crafted Cryptic Vessel

در ابتدا به هتل کرات برگردید و به نزد Polendina عروسک پشت پیشخوان بروید و Krat Supply Box را به او بدهید تا آیتم‌های بیشتری به فروشگاه او اضافه شود. دو آیتم جدیدی که باید از او بخرید Bright Red Apple و Quartz هستند. حال به پیش Venigni بروید و Crafted Cryptic Vessel را به او بدهید تا رمزش را بشکند. بعد از پایان صحبت‌ها با او می‌توانید با استفاده از Legion Plugی که در قسمت قبلی  بدست آوردید Legion جدیدی درست کنید که پیشنهاد ما قطعا Aegis است که کارتان را در ادامه مسیر مخصوصا باس‌ها آسانتر خواهد کرد.

راهنمای بازی Lies of P قسمت ششم: (بخش آخر منطقه چهارم) (ویدیوی اختصاصی)

بعد از صحبت با Venigni عکس بالا را بدست می‌آورید. حال به منطقه دوم بازی و بخش Krat City Hall بروید. وقتی به این بخش رسیدید مسیر سمت راست را بروید تا به روی پل برگردید در انتهای پل بالا یک عروسک آویزان می‌بینید. یک آیتم پرتابی مثل Sawthoothed Wheel را بردارید به آن پرتاب کنید تا آیتمی روی زمین بیفتد آن را نگاه کنید تا محل دقیق یک گنج در آن مشخص شود. حال به بخش Inside the House on Elysion Boulevard بروید. از در رو به رویتان رد شوید و به سمت راست بروید و اولین خانه که رویش شماره 221b نوشته شده را وارد شوید. درون آن یک گاو صندوق حاوی Quartz و the Owl Doctor’s Hunting Apparel  پیدا خواهید کرد.

حال می‌توانید به هتل کرات برگردید و با استفاده از Quartzهایی که دارید در اتاق ژپتو خودتان را کمی ارتقا دهید. می‌توانید کمی با ژپتو نیز صحبت کنید. بعد از این به منطقه اصلی خودمان St. Frangelico Cathedral Library باز می‌گردیم تا ادامه مسیر را برویم.

St. Frangelico Cathedral Library

(ماموریت فرعی کاراکتر Cecile)

راهنمای بازی Lies of P قسمت ششم: (بخش آخر منطقه چهارم) (ویدیوی اختصاصی)

وقتی به محل رسیدید از سمت راست Thermite را بردارید و بعد به سمت چپ بروید تا زنی رو به رو شوید. با Cecile به طور کامل صحبت کنید، او از شما می خواهد که علامت مقدس را از محل اسقف اعظم برای او بیاورید. حال به مسیر اصلی برگردیم و وارد راهرو سمت چپ شویم. مراقب دشمنان محیط باشید یکی از بالا به سمتتان سم پرت می‌کند و همینطور اگر حواستان نباشد یک سری قطرات بزرگ سم روی سرتان پرت می‌شود. اولین کاری که باید بکنید این است که از سوراخی که درون اتاق است به پایین بپرید. (در عکس بالا مشخص کردیم.) در پایین مراقب باشید پایتان را روی اهرم‌های سفید رنگ روی زمین نگذارید وگرنه یک سری تیر سمی به سمتتان پرت می‌شود. در آنجا از صندوق یک  Legion Caliber پیدا خواهید کرد. در وسط اتاق نیز یک پروانه بنفش وجود دارد که بعد از از بین بردنش یک Advance Crank رها خواهد کرد. همینطور یک Dim Ergo Fragment پشت ستون پیدا خواهید کرد. به سمت اتاق سمت راست بروید و از نبردبان بالا رفته و در اتاق بالایی Radiant Ergo Fragment را بردارید و در را باز کنید تا به اتاق قبلی بازگردید.

مسیر را به سمت جلو ادامه دهید و قبل از پله‌ها Attribute Resistance Ampoule را بردارید و بالا بروید. دشمنان را بکشید و از پل رد شوید و از سمت چپ روی قبر Fable Catalyst را بردارید و از پله‌های بعدی پایین بروید. نوشته روی میز را بخوانید و از سمت راستش Crescent Moonstone را بردارید. در اینجا باید وارد سم شوید پس مراقب باشید و به سرعت وارد اتاق بعدی شوید و در گوشه‌ای که سم نیست بایستید و دشمان را بکشید. در گوشه اتاق Vivid Ergo Fragment وجود دارد، آخر از پله‌ها به سمت بالا بروید.

راهنمای بازی Lies of P قسمت ششم: (بخش آخر منطقه چهارم) (ویدیوی اختصاصی)

در بالا یک دشمن سرسخت‌تر که بسیار سریع است جلوی راهتان را می‌گیرد. جاخالی دهید و صبر کنید ضربات پیاپی او تمام شود و بعد به او ضربه بزنید، او به آتش حساس است پس از این نقطه ضعف به نفع خود استفاده کنید و شکستش دهید. بعد از نابود کردن دشمن به سمت آسانسور بروید و خود را به بالای محیط برسانید. 

ملاقات اولیه با Alidoro the Hound

راهنمای بازی Lies of P قسمت ششم: (بخش آخر منطقه چهارم) (ویدیوی اختصاصی)

در طبقه بالا به فردی به نام  Alidoro آشنا می‌شوید. همانطور که ژپتو به شما گوشزد کرد شما نباید محل هتل کرات را به هرکسی بازگو کنید برای همین در جوال اینکه آیا محل امنی می‌شناسید گزینه Venigni Works را انتخاب کنید. این انتخاب دروغ است و به بیشتر انسان شدن شخصیت پینوکیوتان کمک می‌کند. در پیش او Ergoهای ویژه‌ای که بعد از کشتن باس‌های اصلی بدست می‌آوردید را می‌توانید با سلاح یا Amulet خاصی که او می‌فروشد را بخرید. همینطور می‌توانید یک سری صحبت اضافه برای کسب اطلاعات بیشتر با او انجام دهید. بعد از پایان صحبت‌ها از آسانسور پایین بروید و به طبقه قبلی برگردید.

کامل کردن ماموریت شخصیت Cecile

پله‌ها را از سمت چپ بالا بروید، در بالای پله‌ها یک دشمن شما را غافلگیر می‌کند. بعد از کشتن آن از سمت چپ پله‌ها  Vivid Ergo Fragment را بردارید. از پله‌ها بالا بروید، در بالای پله‌ها سمت راست جعبه‌ را تخریب کنید و به پایین بپرید تا روی بالکن پایینی بپرید و آیتم Gemini’s Emergency Protection را آنجا پیدا کنید. مسیر را ادامه دهید تا به انتهای راهرو برسید، به قبری برسید که Archbishop’s Diary رویش وجود دارد. در اتاق بعدی بعد از کشتن دشمنی که غافلگیرتان می‌کند، Archbishop’s Holy Mark را بردارید. این همان آیتمی است که Cecile به دنبالش می‌گشت. همینطور از گاوصندوق  Workshop Union Strengthening Frame را بدست می‌آورید. 

راهنمای بازی Lies of P قسمت ششم: (بخش آخر منطقه چهارم) (ویدیوی اختصاصی)

به عقب برگردید و به سمت راست وارد اتاق بعدی شوید در سمت راست Special Resistance Ampoule را از روی زمین بردارید. به سمت چپ مسیر را ادامه دهید تا به یک آتشدان برسید آن را به پایین هل دهید تا سم روی زمین از بین برود. مسیر را ادامه دهید قبل از پایین رفتن از نبردبان به سمت چپ بروید و آیتم Fable Catalyst را از روی زمین بردارید. حال از نبردبان پایین بروید و  Resplendent Ergo Fragment را از روی قبر بردارید و اهرم را تکان دهید تا در باز شود. حال به پیش Cecile برگردید و آیتم Archbishop’s Holy Mark را به او بدهید تا ماموریت او کامل شود. (بعد از کشتن باس جایزه او را بدست می‌آوریم.)

مبارزه با باس: FALLEN ARCHBISHOP ANDREUS

زمان در ویدیو: ۲۷:۰۹ تا ۳۶:۲۶

راهنمای بازی Lies of P قسمت ششم: (بخش آخر منطقه چهارم) (ویدیوی اختصاصی)

بعد از ارتقاهای لازم از دروازه‌ای که تازه باز کردید داخل شوید به سمت راست بروید تا به اتاق باس برسید. در را باز کنید و وارد مبارزه شوید، حتما از Star Fragment استفاده کنید این باس دو فاز کامل دارد پس باید بسیار دقت کنید و با همه امکاناتتان وارد مبارزه شوید.

فاز اول 

این باس به شدت به آتش حساس است پس از این مورد بر ضد او استفاده کنید. از پشت زیاد نمی‌توانید به او آسیب وارد کنید پس باید بیشتر ضربات را به صورتش وارد کنید ولی چون رو به روی او هستید باید مراقب باشید که به موقع جاخالی دهید تا به موقع از Aegis یا گاردتان برای جلوگیری از ضرباتش استفاده کنید. وقتی سرش را بالا آورد از جلوی دهانش کنار بروید تا ضربه زبانش به شما برخورد نکند، وقتی به هوا پرید تا روی سرتان فرود بیاید به سرعت جاخالی دهید در غیر این صورت خون زیادی از شما کم می‌شود. دقت کنید در فاز اول باید خون او را به طور کامل تمام کنید. ضربات دست چپ و راست قابل پیش بینی نیز دارد که می‌توانید به سمت مخالف جاخالی دهید و به صورتش ضربه بزنید. همینطور مبارزه را با دقت ادامه دهید و سعی نکنید زیاد از Pulse Cellهایتان استفاده کنید و برای فاز دوم نیز نگهدارید. 

فاز دوم

راهنمای بازی Lies of P قسمت ششم: (بخش آخر منطقه چهارم) (ویدیوی اختصاصی)

تمام حرکاتی که در فاز اول دیدید اینجا نیز وجود دارد. فقط در طرف دیگر بدن باس یک موجود جدید بیرون آمده که یک سری حرکات و جادوهای جدید بر علیه‌تان استفاده می‌کند. ضربات باس مرگبارتر شده و حرکاتش پرجنب و جوش‌تر پس باید خیلی سریع در این فاز کارش را بسازید. این باس از آن‌هایی است که اگر کمی بی‌دقتی در طول مبارزه با آن انجام دهید کشته خواهید شد و باید از اول با او مبارزه کنید. هر سمتی که دوست دارید مبارزه را ادامه دهید در سمتی که شبیه انسان است اگر بروید باید زیر شکم بلندش بمانید تا ضربات کمتر به شما اثر کند و ضربه‌های پیاپی به او وارد کنید تا خونش کم و کمتر شود. وقتی چوب دستی خود را به بالا برد و آبی شد باید از محدوده باس دور شوید وگرنه آسیب بسیار جدی می‌بینید. 

ملاقات دوباره با Alidoro the Hound

بعد از شکست دادن باس Twisted Angel’s Ergo را بدست می‌آورید. بعد از دیدن دمو Stargazerی که در محیط باس ظاهر شده را فعال کنید. اول به منطقه سوم و بخش Workshop Union Entrance بروید، از پله‌ها بالا بروید و در اتاق سمت چپی با Alidoro ملاقات کنید. در اینجا باز می‌توانید به او دروغ بگویید تا انسانیتتان بیشتر شود. (با انتخاب گزینه Elysion Boulevard) ولی در هر صورت او وارد هتل خواهد شد و راه فراری نیست! برای دریافت جایزه ماموریت فرعی Cecile نیز به St. Frangelico Cathedral Library برگردید و به پیش محل او برگردید تا روی زمین Cecile’s Written Confession و Divine Service را پیدا کنید.

به هتل کرات بروید و Divine Service را پخش کنید و تا آخر گوش کنید تا انسانیتان بیشتر شود. در هتل با سوفیا صحبت کنید و همینطور ارتقاهای لازم را انجام دهید. اگر در طبقه اول به سمت چپ پله‌ها تا آخر راهرو بروید Alidoro را در انتهای راهرو خواهید دید. می‌توانید با او صحبت کنید و در صورت لزوم از مغازه او خرید کنید. به پیش EUGÉNIE نیز بروید تا در مورد Alidoro و اینکه او را نجات داده صحبت کنید. همینطور می‌توانید به پیش Venigni بروید و با او صحبت کنید. در آخر پیش ژپتو بروید و با او صحبت کنید. در قسمت بعدی وارد محیط جدید خواهیم شد.

 

آخرین مطالب به روز شده

دیدگاه ها بسته شده است