راهنمای بازی Lies of P قسمت چهارم : یافتن Venigni (بخش دوم منطقه سوم) (ویدیوی اختصاصی)

در این قسمت Venigni را که در کارخانه‌اش گیر کرده پیدا می‌کنیم و به هتل کرات بازمی‌گردانیم تا بخش‌های جدید بازی باز شود. همینطور یک مینی باس و یک باس اصلی در این قسمت شکست داده می‌شود.

ویدیوی اختصاصی راهنمای بازی Lies of P قسمت چهارم: 

 

صفحه اصلی: راهنمای قدم به قدم بازی Lies of p (تمام اسرار بازی)

ادامه Workshop Union Entrance

بعد از شکست PUPPET OF THE FUTURE می‌توانید به هتل کرات بازگردید و لول آپ کنید و از Quartzهایی که بدست آوردید برای ارتقای P-Organ استفاده کنید. حتما سعی کنید تعداد Pulse Cellها و میزان سلامتی که پر می‌کنند را افزایش دهید. به Workshop Union Entrance برگردید و اینبار به سمت چپ بروید و از لوله قرمز به سمت دیگر بروید. حال که بخش شرقی کارخانه را گشتیم می‌خواهیم بخش غربی را نیز کامل کنیم. کمی جلوتر وارد اتاق سمت چپی شوید در سمت چپ وارد اتاق شوید و از پله‌ها بالا بروید و نوشته Have you seen this eccentric?! را از روی میز بردارید. به طبقه پایین و اتاق قبلی برگردید به سمت عروسک‌ سفید آویزان از سقف که بروید دو تا از آنها به زمین می‌افتد و به سمت شما حمله می‌کند. هر دو را شکست دهید و از روی زمین Special Resistance Ampoule را بردارید. از پله‌ها بالا بروید و نوشته Doctor’s Confession را بردارید. حال به پایین برگردید و از نبردبان پایین بروید تا با Survivor رو به رو شوید. با او صحبت کنید تا بعد از صحبت‌ها به شما حمله کند!

مبارزه با Survivor

زمان در ویدیو: ۰۴:۲۵ تا ۰۵:۴۱

راهنمای بازی Lies of P قسمت چهارم

این مبارزه راحت است دور میزی که آنجاست بچرخید خود را به پشت او برسانید و ضربات مرگبار از پشت به او وارد کنید تا به سرعت خونش کم شود. اگر بخواهید با روش‌های متداول همیشگی با این مینی باس مبارزه کنید به دردسر می‌افتید چراکه سریع است و ضربات پشت سرهم به شما وارد می‌کند. پس هوشمندانه با او مبارزه کنید تا به سرعت او را شکست دهید تا علاوه بر Ergo لباس‌های Survivor’s Mask و Survivor’s Hunting Apparel و ژست Stalker’s Promise Gesture را بدست بیاورید. 

VENIGNI WORKS CONTROL ROOM

پیدا کردن Venigni 

حال به عقب و به پیش لوله قرمز پل شده برگردید و وارد اولین اتاق سمت راست‌تان شوید. همینطور که به سمت جلو می‌روید از طبقه بالا صدایی می‌شنوید. جلوتر وارد محیط جدیدی می‌شوید که یک دیگ سمی در وسطش دیده می‌شود. در سمت راست عروسک را بکشید و Hidden Moonstone رو به رویش را بردارید. حال از پله‌های سمت چپ بالا بروید در بالا Star Fragment را بردارید و بعد خود را به Stargazer بعدی برسانید تا در آنجا با Venigni ملاقات کنید. او از شما درخواست می‌کند پیشکار او عروسکی به نام Pulcinella را پیدا کنید. با صحبت با او شما احساس Fear را درک می‌کنید. (برای یکی از مراحل فرعی کاربرد دارد)

راهنمای بازی Lies of P قسمت چهارم

بعد از پایان صحبت‌ها به سمت پله‌ها بروید ولی از آن پایین نروید. در همان بالا روی تیرچه آهنی بروید (عکس بالا) و به سمت دیگر محیط پیشروی کنید در بین راه Gemini’s Iron Protection را بردارید و به سمت دیگر خود را برسانید. (مراقب باشید درون دیگ سمی زیر سقوط نکنید!) در سمت دیگر دو عروسک را شکست دهید و Technique Crank را بردارید. مراقب باشید از پایین برخی عروسک‌ها به سمتتان نارنجک آتشین پرت می‌کنند. با کمک تیرچه‌ها به سمت دیگر بروید و Descartes’s Note را مطالعه کنید. در نهایت به سمت شمال شرقی بالای محیط که بروید در بین راه Dim Ergo Fragment بدست می‌آورید و با شکست دادن آخرین دشمنان یک Attribute Purification Ampoule پیدا می‌کنید. به پیش Stargazer برگردید و یا به طبقه پایین بروید. همه دشمنان این محیط را جا بگذارید و از پله‌ها پایین بروید و بوسیله حوض آبی و ز Star Fragmentهایی که دارید یک نیروی کمکی برای باس فرابخوانید و وارد محیط باس شوید.

مبارزه با باس: KING’S FLAME, FUOCO

زمان در ویدیو: ۱۲:۵۰ تا ۱۴:۵۸

راهنمای بازی Lies of P قسمت چهارم

این باس بزرگی است که به راحتی می‌توانید حرکاتش را پیش بینی کنید و جاخالی دهید. وقتی با بازوی بلندش به سمت شما حمله می‌کند به زیر پاهایش یا پشتش بروید و ضربه بزنید. وقتی به رنگ قرمز درآمد و به سمتتان یورش آورد پشت ستون‌های آهنی پنهان شوید و یا از جلویش کنار بروید. در اینجا بهترین زمان است که به پشتش رفته و چندین ضربه وارد کنید. وقتی مشتانش را روی زمین گره کرد آماده باشید از او دور شوید چراکه دور خودش می‌چرخد و ضربه می‌زند. چندین بار این چرخش ادامه دارد ولی وقتی از حرکت ایستاد بهترین زمان است که چندین ضربه پشت سرهم بدون هیچ ترسی وارد کنید. وقتی خونش نصف شد از او دور شوید چراکه تمام محیط اطرافش را آتشین می‌کند و خون زیادی از شما کم می‌شود. وقتی این حالت تمام شد به او نزدیک شوید و مبارزه را مثل فاز اول ادامه دهید. در این فاز او از راه دور به سمتتان شلیک می‌کند پس بهتر است زیاد از او دور نشوید و همان نزدیکش بمانید و ضربات نهایی را وارد کنید. ضربه قدرتی خود را وقتی که خونش کم بود بزنید تا کارش را بسازید و شکستش دهید. با شکست دادنش آیتم‌های High-powered Flame Amplifier, King’s Flame Ergo, و Flame Grindstone را بدست می‌آورید.

راهنمای بازی Lies of P قسمت چهارم

بعد از مبارزه Stargazer جدید را فعال کنید، جلوتر Pulcinella پیشگار Venigni را روی زمین پیدا خواهید کرد (عکس بالا) آن را بررسی کنید و بعد به عقب برگردید تا به پیش Venigni برگردیم. در بین راه دشمنانی که در طبقه پایین جا گذاشته بودید را می‌توانید شکست دهید. مخصوصا ربات بزرگی که در کنار دیگ سمی می‌چرخد را شکست دهید تا آیتم Workshop Union Standard Radiation Converter را بدست بیاورید. (اگر این آیتم را استفاده کنید آتش کمتر رویتان اثر می‌گذارد)

صحبت با  Pulcinella  و Venigni  در هتل کرات

راهنمای بازی Lies of P قسمت چهارم

به پیش Venigni بروید و با او صحبت کنید تا او از پیدا شدن Pulcinella خوشحال شود. حال به هتل کرات برگردید، ابتدا با Sophia صحبت کنید و بعد لول آپ لازم را انجام دهید. بعد به سمت چپ هتل که بروید Pulcinella و Venigni را پیدا خواهید کرد. ابتدا با Pulcinella صحبت کنید او به شما ابزار لازم برای ارتقای Alterهای سلاح‌هایتان را خواهد فروخت. او تاجری است که می‌توانید با او خرید و فروش کنید و در آینده آیتم‌های بیشتری را به مغازه‌اش اضافه کنید. بعد از صحبت با او به پیش Venigni بروید. بعد از پایان صحبت‌ها او به شما Grinder Modification tool را می‌دهد. با کمک این ابزار می‌توانید سلاح‌های ساده خود را آتشین، برقی، سمی و… کنید. باز می‌توانید صحبت‌های اضافی با او داشته باشید و Pulcinella می‌توانید Grinder برقی را بخرید. در کنار Venigni دستگاهی است که می‌توانید Legion‌های خود را در آنجا بسازید و یا ارتقا دهید. دست سپری که با نام Aegis مشخص است یکی از بهترین Legion‌هایی است که بهتان پیشنهاد می‌کنم آن را بسازید. فعلا باید یک Legion Plug پیدا کنیم تا بتوانیم Legion‌ جدیدی بسازیم. همینطور با Legion Caliber می‌توانید به ارتقای Legion‌هایتان بپردازید.

در آخر می‌توانید به پیش EUGÉNIE بروید گزینه Alter Handle برایتان آزاد شده، طبق سبک بازیتان بین یکی از سه گزینه برای ارتقای Alter Handle انتخاب کنید تا بهترین کارایی را از سلاح‌تان در حین مبارزه بدست بیاورید. 

قسمت بعدی: راهنمای بازی Lies of P قسمت پنجم

صفحه اصلی: راهنمای قدم به قدم بازی Lies of p (تمام اسرار بازی)

آخرین مطالب به روز شده

دیدگاه ها بسته شده است