راهنمای قدم به قدم بازی The Callisto Protocol / مرحله۷: Colony

راهنمای قدم به قدم بازی The Callisto Protocol / مرحله‌ی Colony

راهنمای قدم به قدم بازی The Callisto Protocol (منوی اصلی)

راهنمای مرحله‌ی Colony

بلافاصله پس از ماموریت Below، دنی به شما می‌گوید که “کلونی قدیمی” را پیدا کنید. مسیر سمت چپ خود را دنبال کنید تا بلافاصله ایمپلنت بیو شماره 1: الکس وانگ (Implant Bio #1: Alex Wang) را پیدا کنید.

در مرحله بعد، از غار بالا بروید تا متوجه شوید که کلونی قدیمی کجا قرار دارد. دنی به شما می‌گوید که او را در برج نور (light tower) ملاقات کنید، پس از کانتینر حمل و نقل عبور کنید و قبل از پایین رفتن از نردبان، Log صوتی شماره 1: Miner Log 2 را بردارید.

راهنمای قدم به قدم بازی The Callisto Protocol / مرحله۷: Colony

در طبقه پایین، سقوط زباله فضایی سوراخی را برای شما باز می‌کند، درون سوراخ با دشمنان کور روبرو خواهید شد. همان استراتژی قبلی را دنبال کنید: برای کشتن آسان از پشت سر آنها را خفت کنید. هنگامی که همه آنها مردند (تقریباً پنج یا شش نفر از آنها در منطقه وجود دارد)، با کشیدن اهرم و سپس تعامل با کنسول، اتاق پشتی را باز کنید. باید Keycard را پیدا کنید، نوشته Midtown را دنبال کنید و از نردبان بالا بروید.

دشمنان کور بیشتری در طبقه بالا انتظار شما را می‌کشند، پس آهسته حرکت کنید و تا جایی که می‌توانید بی‌سر و صدا به آنها ضربه بزنید. برای پیدا کردن ایمپلنت بیو شماره 2 یعنی Implant Bio #2: Derryn Barr وارد در دومی با رنگ سبز شوید. فقط مراقب باشید که دشمن کور بالا سر جسد ایستاده است.

راهنمای قدم به قدم بازی The Callisto Protocol / مرحله۷: Colony

اکنون از General Store عبور کرده و مسیر سمت چپ را دنبال کنید تا به اتاقی برسید که یک مبدل انرژی به همراه طرح شماتیک Assault Rifle Schematic پیدا خواهید کرد. اکنون از دری که دارای برچسب Security است عبور کنید و در حالی که یک دشمن در کنار آن قرار دارد، Keycard را از روی دیوار بردارید. خود را به کنسول برسانید تا Keycard را وارد کنید – دشمنان کور بیشتری برای کشتن در راه بازگشت وجود خواهند داشت – و قفل در را درست در مقابل خود باز کنید. از آسانسور استفاده کنید، در حین بیرون آمدن، ایمپلنت بیو شماره 3: یانیک سیج (Implant Bio #3: Yannick Sage) را پیدا خواهید کرد.

اگر دنبال دردسر و وسایل اضافی می‌گردید، وارد ساختمان سمت چپ خود شوید، اما مسیر اصلی ما را به سمت راست و از پله ها بالا می‌برد. در سمت راست شما، یک اتاق کوچک با یک دشمن در داخل و ایمپلنت بیو شماره 4: Implant Bio #4: Buidhe Reddwork وجود دارد.

مدت کوتاهی پس از گرفتن ایمپلنت بیو شماره 3: یانیک سیج، از یک پله بالا می‌روید. به محض اینکه به بالا رسیدید، به سمت راست بروید و وارد ساختمان شوید تا یک دشمن پیدا کنید و Bio #4: Buidhe Reddwork را از روی زمین بردارید.

اکنون مسیر را دنبال کنید تا در نهایت یک در قفل شده را پیدا کنید. این به شما این هدف را می‌دهد که یک فیوز دروازه برای باز کردن آن پیدا کنید. به ابتدای این ناحیه برگردید و اکنون به سمت چپ بروید و از پنجره باز داخل شوید. در اتاقی که به رنگ آبی با ستاره‌های سبز روشن شده است، فیوز دروازه مورد نیاز خود را پیدا خواهید کرد. به محض برداشتن آن، دشمنان متعددی ظاهر خواهند شد، بنابراین برای مبارزه آماده باشید.

پس از کشتن آنها به در قفل شده برگردید و فیوز دروازه را وارد کنید. در طرف دیگر، یک ایستگاه Reforge، یک Health Injector، مهمات Riot Gu، مهمات Shunk Gun و Implant Bio #5: Ji-Kwan Park را خواهید یافت.

در همان اتاق از نردبان بالا بروید، سپس به طرف دیگر بپرید. خود را رها کنید تا دوباره با دنی ملاقات کنید که در حال انجام کاری در یک میان‌پرده است. وقتی کنترل را دوباره به دست آوردید، باید بار دیگر با Two Head مبارزه کنید. اگر دستش به شما برخورد کند، با یک ضرب خواهید مرد، بنابراین بسیار با دقت بازی کنید و کوچکترین اشتباهی انجام ندهید. برخی از دشمنان معمولی هم در طول مبارزه ظاهر می‌شوند تا کارتان را سخت‌تر کنند پس مراقب آنها نیز باشید. خوشبختانه، مهمات زیادی در جعبه‌های داخل ساختمان‌های اطراف قرار دارد، پس حتماً ابتدا همه آن‌ها را بردارید. پس از کشتن دشمنان، دنی دوباره ظاهر می‌شود. (ممنون که کمک کردی دنی!).

او را دنبال کنید، اما مسیر پیاده روی فرو می‌ریزد و دوباره از هم جدا خواهید شد. در اتاق پیش رو دو عدد ژل سلامت، اعتبار Callisto و یک ایستگاه Reforge برای ارتقاء وجود خواهد داشت. مسیر شما را به منطقه قبلی باز می‌گرداند، بنابراین در حالی که با تمام دشمنانی که ظاهر می‌شوند، مبارزه می‌کنید، به سمت نردبانی که علامت Midtown کنارش است برگردید. با لباس hazmat از اتاق عبور کنید تا دوباره دنی را پیدا کنید. او را دنبال کنید و از دروازه‌ای که او باز می‌کند عبور کنید.

راهنمای قدم به قدم بازی The Callisto Protocol / مرحله۷: Colony

پس از عبور از در، با یک هولوگرام در dome گشتی خواهید زد و در نهایت تروفی What Lies Beneath را باز می‌کنید. پس از کات سین، در یک باس فایت کوتاه خواهید بود. باس ضربات شدیدی وارد می‌کند، بنابراین تا جایی که می‌توانید حرکات او را جاخالی دهید. اصلاً عقب‌نشینی نکنید زیرا فوراً به سمت شما می‌دود، بنابراین فقط روی زمان‌بندی صحیح جاخالی‌ها تمرکز کنید. پس از تقریباً دو Combo از طرف شما و Boss، یک کات سین به این نزاع پایان می‌دهد. لازم نیست Boss را بکشید.

وقتی کنترل را دوباره به دست آوردید، با کنسول روی پلتفرم تعامل کنید. بعد از کات سین، از پلتفرم خارج شوید و Audio Log #2: Disagreement را بردارید. ژل سلامتی را بردارید و در صورت نیاز از ایستگاه Reforge استفاده کنید، سپس از در عبور کرده و دنی را تا زمانی که با یک کنسول ارتباط برقرار کند، همراهی کنید. کات سین بعدی مرحله را کامل می‌کند و تروفی Circle را آزاد می‌کنید.

دیگر مراحل بازی The Callisto Protocol

آخرین مطالب به روز شده

دیدگاه ها بسته شده است