راهنمای قدم به قدم بازی The Callisto Protocol / مرحله8: Tower

راهنمای قدم به قدم بازی The Callisto Protocol / مرحله‌ی Tower

راهنمای قدم به قدم بازی The Callisto Protocol (منوی اصلی)

راهنمای قدم به قدم بازی The Callisto Protocol / مرحله‌ی Tower

در ابتدای مرحله، ما به همان سلولی بازگشته‌ایم که دوره کوتاه خود را در زندان Black Iron آغاز کردیم. با رفتن به سمت راست و پیروی از دستورالعمل‌هایی که از طریق رادیو به شما داده شده است، شروع کنید. اگر توانایی پرداخت هزینه‌های ارتقا را دارید، از ایستگاه Reforge استفاده کنید، سپس به اتاق پشت ایستگاه بروید و تمام وسایل موجود در راه را بردارید. باز دوبار Two Head در اتاق سرو و کله‌اش پیدا می‌شود، بنابراین با همان استراتژی قبلی آن را بکشید. (توضیح بیشتر) فیوز گیت را از کنسول پشتی که خاموش شد، بیرون بیاورید و به پنل دیگری که ایستگاه Reforge در آن قرار دارد ببرید.

CPU Printer را از قفسه سمت راست بردارید، سپس به راهرو بروید. در نهایت Audio Log #1: Observation را بردارید. در ادامه، با پنل کنار در با برچسب Psyc Ward A301 تعامل کنید تا آن را باز کنید و از آن عبور کنید. قفسه‌ها را برای تیر Assault Rifle و Callisto Credits جستجو کنید، سپس با دو دشمن در راهرو نزاع کنید. حتی دشمنان بیشتری در اتاق‌های پیش رو وجود دارند، اما آنها نباید شما را زیاد به دردسر بیندازند. در انتها از پله‌ها پایین بروید و به سمت Morgue بروید و در صورت نیاز انژکتور سلامت را از روی دیوار بردارید.

دشمنان بیشتری درست جلوتر در کمین نشسته‌اند، اما ابتدا، اولین درب را در سمت راست خود باز کنید و از طریق یک سوراخ در دیوار از نردبان پایین بروید. در پایین، به چپ بپیچید و با استفاده از GRP، توری‌ای که دریچه‌‌ی انتهای راهرو را پوشانده را باز کنید. فیوز دروازه را در سمت راست خود بردارید، سپس از پله‌های روبرو را بالا بروید تا گزارش صوتی شماره 2:  Audio Log #2: Taken را پیدا کنید.

به راهرو برگردید و از تنهای درِ دیگر اینجا عبور کنید و سپس فیوز دروازه را داخل کنسول قرار دهید. در طرف دیگر، لوت‌ها را بردارید و هر گونه ارتقاء مورد نیاز خود را از ایستگاه Reforge خریداری کنید. از در عبور کنید، در اینجا باید متوجه شوید که این منطقه همان منطقه‌ای است که قبلاً در شروع بازی از آن عبور کرده‌اید. اکنون Two Head دیگری وجود دارد و همینطور در کنار آن چند دشمن معمولی هم قرار دارند. ابتدا از شر دشمنان عادی خلاص شوید و بعد با تاکتیک قبل به سراغ باس بروید و کارش را بسازید.

راهنمای قدم به قدم بازی The Callisto Protocol / مرحله‌ی Tower

هنگامی که همه آنها مردند، از دری که وسط راهرو قرار دارد، داخل شوید و از دروازه امنیتی عبور کنید. و داخل درب بعدی شوید. در طرف دیگر، Audio Log #3: Experimentation را خواهید یافت.

برای دیدار مجدد با دنی وارد درب بعدی شوید. با آسانسور به سمت برج بروید و روی میزی در سمت چپ، Audio Log #4: Cole’s Triumph را بردارید. پس از کات سین با دنی و دکتر مالر، با آسانسور به سمت برج می‌روید. در اتاق بعدی، به دنبال جدولی در سمت چپ با Audio Log #4: Cole’s Triumph روی آن بگردید.

درب بعدی به بن‌بست می‌رسد و شما وارد فلش‌بک‌هایی از رویدادهای گذشته می‌شوید. هنگامی که کنترل را به دست آوردید، از در عبور کرده و خود را در ایستگاه Reforge آماده کنید و ارتقاهای لازم را انجام دهید. سپس با پنل تعامل کنید تا از تنها درب دیگر اینجا عبور کنید تا مبارزه با باس نهایی آغاز شود.

راهنمای قدم به قدم بازی The Callisto Protocol / مرحله‌ی Tower

فاز اول درست مانند اولین برخورد شما با این باس انجام می‌شود: قبل از وارد کردن چند ضربه‌، جاخالی دادن و دفع کردن را در اولویت قرار دهید. پس از تقریباً سه یا چهار Combo، باس به شکل جدیدی تبدیل می‌شود. در اینجا، به راهرویی که از آن منابع جمع‌آوری کرده‌اید، دسترسی پیدا خواهید کرد. در آنجا مواد منفجره قرمز را با GRP خود بردارید و به سمت باس پرتاب کنید. با این کار از پوسته بیرونی محافظ آن خلاص می‌شوید،  با ضعیف شدن باس، تا حد امکان به او شلیک کنید.

این روند را دوباره تکرار کنید تا پوشش بیرونی را جدا کرده و نقطه ضعف آن را آشکار کنید. پس از بار دوم، پوسته آن نباید برگردد و این باس را برای شکست خوردن آماده می‌کند. مراقب دشمنانی باشید که در اطراف شما در اینجا ظاهر می شوند. قبل از رفتن سراغِ باس ابتدا روی آنها تمرکز کنید. فاصله ایمن را حفظ کنید و به تیراندازی به او ادامه دهید تا در نهایت باس را شکست دهید.

پس از کات سین، با دنی به سمت خروجی بدوید تا دمو آغاز شود. تبریک می‌گویم! شما پروتکل کالیستو را تمام کردید!

دیگر مراحل بازی The Callisto Protocol

آخرین مطالب به روز شده

دیدگاه ها بسته شده است