راهنمای قدم به قدم بازی The Callisto Protocol / مرحله5: Lost

راهنمای قدم به قدم بازی The Callisto Protocol / مرحله‌ی Lost

راهنمای قدم به قدم بازی The Callisto Protocol (منوی اصلی)

راهنمای مرحله‌ی Lost

شما اکنون در فضای باز در یک طوفان برفی قرار دارید. هیچ مقصد مشخصی پیش روی شما نیست، پس فقط جلو بروید. در طول مسیر با دشمنی روبرو خواهید شد، سپس از یک پل صخره‌ای با چراغ‌‌های روشن عبور می‌کنید تا راه شما را به سمت جلو هدایت کند. جلوتر وارد یک منطقه جدید می‌شوید، بین صخره‌ها قرار بگیرید و به جسد روی زمین نزدیک شوید. در دمو اتفاقی برای الیاس می‌افتد، پس اکنون شما واقعاً تنها هستید!

وقتی کنترل را دوباره به دست آوردید، به سمت پاسگاهِ جلو مسیر خود را ادامه دهید. با پنل سمت چپ تعامل کنید تا دروازه‌ها را باز کنید، اما قبل از ورود به ساختمان در سمت راست، مسیر را تا انتها دنبال کنید تا Audio Log #1: Terraforming و مقداری مهمات Handcannon را بیابید. همینطور در اتاق سمت راست آن یک مبدل انرژی (Energy Convertor) وجود دارد.

با برداشتن این وسایل، وارد ساختمانی با عنوان Surface Exploration شوید. شما یک ایستگاه Reforge را در اتاق  سمت راست خود خواهید یافت پس اگر ارتقایی لازم دارید انجام دهید، ادامه مسیر، نسبتاً خطی است. در سطح پایین یک Health Injector برای برداشتن از دیوار وجود دارد، اما مراقب باشید دو نفر از دشمنانِ به ظاهر یخ زده در آن اتاق در واقع زنده هستند و به شما حمله خواهند کرد.

وقتی به بیرون برگشتید، مسیر خود را به سمت پل طی کنید. در طول مسیر، دشمنان یکی یکی از میان برف‌ها بیرون می‌آیند پس کارشان را بسازید. هنگامی که از پل عبور کردید، دشمنی را که به سمت شما می‌پرد را بکشید و سپس با پنل تعامل کنید تا مسیرتان باز شود.

در منطقه بعدی، باید به کارگری که به دام افتاده کمک کنید. با این حال، ابتدا تعدادی دشمن برای کشتن وجود دارد و ما توصیه می‌کنیم از GRP خود برای پرتاب مواد منفجره قرمز رنگ به سمت آنها استفاده کنید تا کارتان آسان شود. پس از کشتن آنها، دشمن دیگری دری را در سمت راست باز می‌کند و مسیر را برایتان باز می‌کند. در اینجا بیوگرافی شماره 1 ایمپلنت: ریچارد سیدز (Implant Bio #1: Richard Cids) وجود دارد. بعد از برداشتن آیتم از در دیگری که به تازگی باز شده در سمت چپ منطقه عبور کنید.

راهنمای قدم به قدم بازی The Callisto Protocol / مرحله5: Lost

مسیر عبور از تونل‌ها کاملاً خطی است، بنابراین جو را دریابید و با هر دشمنی که در طول مسیر با آن روبرو می‌شوید، مقابله کنید. در آنجا با یک نوع دشمن جدید روبرو خواهید شد، اما آنها را می‌توان تنها با یک گلوله کشت پس مشکلی برایتان بوجود نخواهند آورد. در نهایت، از یک نردبان کوچک بالا می‌روید و برای مدت کوتاهی به هوای آزاد باز می‌گردید تا از طریق Garage Airlock N107 وارد ساختمان دیگری شوید.

وقتی وارد تونل‌ها شدید، به مسیر آبی در جاده می‌رسید که شما را به چپ یا راست می‌برد. مسیر سمت چپ را انتخاب کنید تا در پایان به Audio Log #2: Combusters برسید. در اتاق بعدی، در یک میدان مبارزه با چندین دشمن قرار خواهید گرفت. از استراتژی معمول استفاده از GRP برای کشتن آسان پیروی کنید و سپس مابقی دشمنان را با اسلحه و حملات نزدیک هلاک کنید. پس از پایان مبارزه، به طبقه بالا بروید و با دوست جدید خود صحبت کنید، که با مهربانی تفنگ TK4 Riot Shotgun را به شما می‌دهد. به طبقه بالا مسیر را ادامه دهید، جایی که مقداری ژل سلامت، مهمات Handcannon، و مهمات تفنگ Riot را به همراه ایمپلنت بیو شماره 2: ستوان دوون وین (Implant Bio #2: Lt. Devon Wayne.) پیدا خواهید کرد.

از کنسول در همین اتاق استفاده کنید، اینکار درب Workshop N212 را در سمت چپ باز می‌کند که دارای مهمات Hand Cannon و یک ایستگاه Reforge در پشت آن است. به سمت چپ خود رفته و از پله‌ها پایین بروید و مسیر را ادامه دهید. در ساختمان بعدی به آسانسور می‌رسید، دشمن داخل آن را بکشید و به طبقه بالا بروید.

در طبقه بالا یک محل برای به داخل خزیدن و یک در قفل شده در طرف دیگر قرار دارد که هدف بعدی ما است. در منطقه‌ای که دشمن در قفس است، روی جعبه بالا رفته و از آن عبور کنید تا فیوز دروازه را بگیرید، سپس به در قفل شده بازگردید تا آن را باز کنید و همچنین ژل سلامت و مهمات Hand Cannon را بردارید، همچنین می‌توانید در اینجا با کنسول تعامل داشته باشید. به جعبه برگردید و از اتاق سمت چپ خود خارج شوید.

راهنمای قدم به قدم بازی The Callisto Protocol / مرحله5: Lost

اکنون در نیروگاه خواهید بود، با تعامل با ایمپلنت بیو شماره 3 یعنی Implant Bio #3: Ofc. Aaron Taycho شروع کنید. انجام این کار بلافاصله تعداد زیادی از دشمنان را ظاهر می‌کند، بنابراین آنها را به سمت تیغه‌های محیطی اطراف پرت کنید و با Stun Baton خود، به زندگی straggler‌ها پایان دهید.

بعد از دست و پنجه نرم کردن با دشمنان به طبقه بالا بروید و با کنسول در اتاق کنترل تعامل کنید. یک ایستگاه Reforge در اینجا برای هرگونه ارتقا وجود دارد، سپس از درب Courtyard Access S502 خارج شوید. به بیرون بروید تا با انبوهی از اجساد روبرو شوید. با این حال، برخی از آنها هنوز کامل نمرده‌اند و در حین دویدن شما را غافلگیر خواهند کرد. هنگامی که آنها را کشتید، به سراغ دنی بروید تا یک میان‌پرده ببینید.

وقتی کنترل را دوباره به دست آوردید، دنی را دنبال کنید و وارد خرابه کشتی قدیمی شوید. با ورود، قفل تروفی Crash Site را باز خواهید کرد. یک مبدل انرژی و ژل سلامتی برای یافتن در سالن غذاخوری و همچنین گزارش صوتی شماره 3: نگرانی مکس (Audio Log #3: Max’s Concern) در اینجا وجود دارد.

داخل محفظه‌ی بار بپرید، سپس به پشت سر خود برگردید تا دنی را در تلاش برای باز کردن محموله بیابید. هنگامی که بعد از میان‌پرده کنترل را دوباره به دست آوردید، وارد ساختمان شوید و رسیور را از روی میز سمت چپ خود بردارید و سپس وارد وسیله نقلیه سمت راست خود شوید تا  Implant Bio #4: Sgt. Scott Dvinty را بدست بیاورید. پس از آن دنی را دنبال کنید، در آشیانه دوم پس از قدم زدن در اتاق کنترل، گزارش صوتی شماره 4: محموله‌ها (Audio Log #4: Shipments) را نیز خواهید یافت.

هنگامی که آسانسور به آشیانه رسید، با پنل تعامل کنید تا آن را دوباره به بالا ببرید. وقتی به بالا رسیدید، تروفی In the Pipe، Five by Five را دریافت خواهید کرد. در یک میان‌پرده، کشتی‌ای که به دنبال آن بودید نابود می‌شود، سپس شما کنترل جیکوب را خواهید داشت که در آسمان سقوط می‌کند. QTE برای گرفتن نرده را انجام دهید تا مرحله کامل شود.

دیگر مراحل بازی The Callisto Protocol

دیدگاه ها بسته شده است