راهنمای قدم به قدم بازی The Callisto Protocol / مرحله2: Outbreak

راهنمای قدم به قدم بازی The Callisto Protocol / مرحله‌ی Outbreak

راهنمای قدم به قدم بازی The Callisto Protocol (منوی اصلی)

راهنمای مرحله‌ی Outbreak

پس از فرود در کالیستو، جیکوب در “زندان Black Iron” گیر افتاده و یک C.O.R.E Device به او متصل شده است  وقتی کنترل او را دوباره به دست آوردید، در یک سلول خود را اسیر می‌یابید. به شما گفته شده که سلول را بررسی کنید. قبل از اینکه یک جعبه کوچک بنفش رنگ روی زمین در کنار تخت ظاهر شود، نگاهی سریع به اطراف بیندازید. بعد با جعبه تعامل کنید، با اینکار متوجه خواهید شد که این فقط یک کابوس است، اما جیکوب هنوز در بند است و باید به فکر فرار باشید…

راهنمای قدم به قدم بازی The Callisto Protocol / مرحله2 Outbreak

هنگامی که او از خواب بیدار می‌شود، به نظر می‌رسد یک وضعیت اضطراری در زندان بوجود آمده و درب سلولتان باز می‌شود. مسیر خطی را در سمت راست خود دنبال کنید و سپس از پله‌ها در انتهای راهرو پایین بروید و با زندانی‌ای که در طبقه پایین قرار دارد صحبت کنید. زندانی از شما می‌خواهد که به او کمک کنید تا از سلول خودش بیرون بیاید تا یک Shiv به شما بدهد، در این مرحله تروفی Desperate Times آزاد می‌شود. اکنون از روی آوارها در سمت راست بالا بروید و با پنل سمت چپِ درهای قفل شده، تعامل کنید. قبل از بسته شدن مجدد درها، از شکاف ایجاد شده عبور کنید.

راهنمای قدم به قدم بازی The Callisto Protocol / مرحله2 Outbreak

با استفاده از همان مسیری که برای رسیدن به اتاق کنترل استفاده کردید، به پیش الیاس برگردید. الیاس به شما می‌گوید که او را در طبقه بالا ملاقات کنید. برای رسیدن به آنجا باید یک آسانسور پیدا کنید، پس از مسیر تازه باز شده پایین بروید. در طول مسیر با دشمن دیگری روبرو خواهید شد، بنابراین یک بار دیگر از جاخالی دادن و Crowbar خود برای از بین بردن آنها استفاده کنید. این احتمالاً مبارزه‌ای خواهد بود که در آن یاد می‌گیرید که پروتکل کالیستو در واقع یک بازی کاملاً سخت است. (حتی در درجه‌ی معمولی) ما توصیه می‌کنیم که مبارزه را به آرامی پیش‌ببرید و همیشه جاخالی دادن و جلوگیری از حمله را در اولویت قرار دهید. فقط زمانی ضربه بزنید که مطمئن باشید زمان کافی برای واکنش دفاعی وجود دارد. پس از اتمام کار برای به دست آوردن مجدد سلامتی، روی جسد ضربه بزنید، سپس در انتهای مسیر با آسانسور به سمت پایین بروید.

از سمت چپ خود خارج شوید و از میان خرابه‌های باقی مانده در “کافه تریا” عبور کنید و از زیر آوارها خم شوید تا به طرف دیگر انسداد برسید. در طرف دیگر دشمن دیگری برای کشتن و آیتم احیای سلامت برای برداشتن از روی دیوار وجود دارد. اگر از نظر سلامتی ضعیف هستید از آن استفاده کنید. درست جلوتر از شما آسانسوری است که به دنبال آن می‌گشتید، اما به جای بالا رفتن به سمت پایین بروید.

شما خود را در بخشی از زندان خواهید یافت که گفته می‌شود زندانیان خطرناک‌تری را در خود جای داده است. مسیر را از طریق چند قفس دنبال کنید و مبدل انرژی را در بالای جعبه بردارید. سپس درب سمت چپ خود را از طریق QTE باز کنید. در سلول C1، که در سمت چپ شما قرار دارد، تعدادی Callisto Credits برای یافتن وجود دارد. وارد سلول C4 شده و روی جعبه روی زمین ضربه بزنید، در داخل آن Callisto Credits بیشتری وجود دارد. سپس به راهرو اصلی برگردید و درهای دوتایی را در جلو باز کنید.

در اینجا می‌توانید سلول C9 را باز کنید تا Callisto Credits بیشتری پیدا کنید. به راهرو اصلی برگردید، مجموعه دیگری از درها را باز کنید و سپس مسیر را دنبال کنید. در این مرحله یک تماس رادیویی دریافت خواهید کرد و در سمت راست شما یک صندوقچه حاوی Health Injector و Callisto Credits وجود دارد. هنگامی که آیتم‌ها را برداشتید، به سمت چپ بروید و از پنل برای فراخواندن آسانسور استفاده کنید. در اینجا شما می‌شنوید که یک دشمن در دریچه‌ها می‌چرخد، اما هرگز ظاهر نمی‌شود.

در طبقه بعدی، در یک میان‌پرده‌ی کوتاه نشان داده می‌شود که واحدهای امنیتی در حال کشتن زندانیان هستند، بنابراین شما باید به صورت مخفیانه از کنار آنها عبور کنید. به دریچه سمت چپ بروید و قبل از خارج شدن از طرف دیگر، منتظر خروج واحد امنیتی باشید. خم شوید و از کنار واحد امنیتی به طرف دیگر اتاق بروید. از درب عبور کنید، سپس با پنل جلویی تعامل کنید تا بتوانید از درب بعدی عبور کنید. مسیر درب بعدی را دنبال کنید و مطمئن شوید که همیشه خمیده می‌مانید تا دیده نشوید. واحد امنیتی اکنون منطقه را ترک می‌کند و به شما امکان می‌دهد در این قسمت را بیشتر جستجو کنید.

ابتدا به سمت راست بروید و از دری که دارای برچسب Surgery M112 است، عبور کنید. در سمت راست شما، گزارش صوتی شماره 1: قرار ملاقات مالِر ( Audio Log #1: Mahler’s Appointment) وجود دارد. همچنین یک صندوق در مرکز این اتاق وجود دارد، اما به جای وسایل مفید در داخل، یک دشمن درونش وجود دارد. از طریق QTE دشمن را بکشید، سپس فیوز دروازه را از دیوار کنار دری که قبلاً وارد شدید بردارید. راهرو را به سمت اتاق بعدی دنبال کنید تا به سالن اصلی برگردید. به راست بپیچید و با پنل کنار در قفل شده تعامل کنید، Health Injector را از روی دیوار در طول مسیرتان بردارید. در داخل دو قفسه وجود دارد که می‌توانید برای ژِل سلامت و Callisto Credits بازشان کنید. در اینجا وارد درب دیگر شوید و فیوز دروازه (Gate Fuse) را در اولین کنسولی که در سمت راست پیدا می‌کنید قرار دهید. اینکار قفل دربِ سمت چپ را باز می‌کند. در داخل یک مبدل انرژی و یک انژکتور سلامت پیدا خواهید کرد.

از اینجا خارج شده و فیوز دروازه را از کنسول خارج کنید. حالا مسیر را ادامه دهید و به سمت رختکن M121 بروید. این منطقه بزرگی است که می‌توانید تعداد زیادی Callisto Credits را در آنجا بیابید. با این حال، هنگامی که شما می‌خواهید خارج شوید، سه دشمن در اینجا ظاهر می‌شوند پس مراقب باشید و آنها را شکست دهید. وقتی آنها مُردند، تمام راه را به اتاقی که در آن Audio Log #1: Mahler’s Appointment را پیدا کردید، برگردید و از پله‌ها در آنجا بالا بروید. فیوز دروازه را در کنسول قرار دهید و درِ Mezzanine M123 را باز کنید.

دشمنی را که در سمت دیگر ظاهر می‌شود بکشید، سپس مسیر را به سمت Security Control M125 دنبال کنید. دو عدد ژل سلامتی در داخل اتاق پیدا می‌کنید، سپس پس از گوش دادن به هولوگرام، از دریچه سمت چپ به داخل بخزید. بالا بروید و از دریچه دیگری عبور کنید تا دو دشمن را پیدا کنید که باید همزمان با آنها روبرو شوید.

فقط روی یکی تمرکز کنید و کارش را بسازید، چون وقتی یکی از آنها را بکشید، دیگری به داخل دریچه‌ها فرار می‌کند. یک نفسی چاق کنید و سپس خود را به داخل دریچه سمت راست برسانید. در اتاق کنترل، جیکوب یک Stun Baton بدست می‌آورد. برای باز کردن قفل در Access Hall P261، با رایانه تعامل کنید. وقتی به سمت درب باز شده بروید، دشمن از دریچه کف بیرون می‌پرد، پس آماده باشید. مسیر پیش رو کاملاً خطی است، بنابراین فقط آن را دنبال کنید تا به فضای باز بازگردید و برج مراقبت (Watchtower) را ببینید.

راهنمای قدم به قدم بازی The Callisto Protocol / مرحله2 Outbreak

اکنون به سمت راست بروید و در حین حرکت Health Injector را از دیوار بردارید. در کنار پلی که معمولاً برای عبور از برج مراقبت از آن استفاده می‌کنید، چهار دشمن در پیش رو هستند که چالش‌هایی را به وجود می‌آورند. اگر موفق شدید همه آنها را بکشید، می‌توانید به سلولی که الیاس در آن بود بروید تا Audio Log #2: Elias’s Anticipation را بردارید.

بعد از کات سین، کنترل را دوباره به دست خواهید آورد و گزارش صوتی شماره 3: مرثیه فریس (Audio Log #3: Ferris’s Lament) درست در مقابل شما روی میز خواهد بود. از طریق دری که قفل آن را قبل از شروع صحنه باز کرده‌اید از اتاق خارج شوید، سپس از یک دروازه امنیتی عبور کنید تا فصل تمام شود.

دیگر مراحل بازی The Callisto Protocol

آخرین مطالب به روز شده

دیدگاه ها بسته شده است