راهنمای قدم به قدم Resident Evil 2 / قسمت آخر (سناریو A و B-کلیر)

راهنمای قدم به قدم Resident Evil 2 / قسمت آخر (سناریو A و B-کلیر)

راهنمای قدم به قدم Resident Evil 2/ راهنمایی کامل بازی ایول 2 (منوی اصلی)

راهنمای کامل بازی رزیدنت اویل 2

از آزمایشگاه به سمت فرم سوم G (سناریوی A)

به سمت منطقه غربی بروید – ماحولاتور را روی OSS بگذارید و برق را وصل کنید – مدیریت آیتم – ادامه بدهید و واکسن را بردارید – مدیریت آیتم قبل از نبرد با Boss – مسلسل + نارنجک انداز را حتماً بردارید +فلش بنگ هم بردارید و SLS را خشاب گذاری کنید – برای آخرین بار بازی را ذخیره کنید – بعد از میان پرده نبرد با غول آغاز می شود این نبرد باید در 3 تا 4 دقیقه به سرانجام برسد – به اتاق نگهبانان برگردید.

نحوه نبرد با غول: با شروع نبرد سریع چشم بزرگی روی زانوی غول قرار دارد را نشانه رفته و آن را نابود کنید با مسلسل، این کار با مسلسل راحت تر از SLS است. با نارنجک اسیدی Acid Round می توانید حملات G را کنسل کنید، مطمئن باشید که 10 تا گلوله ی اسیدی دارید (اگر ندارید باید آیتم احیای سلامت به اندازه کافی جم کنید البته دور میدان مبارزه دو یا سه  اسپری وجود دارد، نگران نباشید). با ارتقای SLS در واقع این سلاح تبدیل به مگنوم کلیر می شود و بهتر است حتماً این سلاح را ارتقاء بدهید هنگامی که غول بی شاخ و دُم روی زمین افتاد با همین SLS به سمت چشمانش که روی سینه اش قرار دارد تیراندازی کنید. در فاز دوم نبرد چشمهای غول قرمز شده و جانور اصطلاحاً Aggressive می شود، پس در فاصله ای امن شروع به تیراندازی کنید و چشمها را نابود کنید تا جانور را شکست دهید.

راهنمای قدم به قدم Resident Evil 2 / قسمت آخر (سناریو A و B-کلیر) 1

فرار از آزمایشگاه به سمت پایان (سناریوی A)

با شری به سمت Main SHaft بروید – آسانسور را فعال کنید – در میانه مسیر آیتم باکسی وجود دارد اگر چیزی نیاز دارید بردارید- اگر آماده اید با بالابر پایین بروید – Ivy ها را نادیده بگیرید و به سمت در بروید – از نردبان پایین بروید و وارد در شوید – با Ivy ها بجنگید تا شری در را باز کند (احتمالاً نارنجک آتشین نداشته باشید به هر دلیلی، اگر SLS اتان هنوز فشنگ دارد هنوز امیدی هست، اگر تیرانداز ماهری باشید می توانید با شلیک به قسمت هایی از بدن ایوی ها که مانند غدّه است آنها را بکشید) – وقتی در را باز کرد ادامه دهید – می توانید زامبی ها را در مسیر بکشید – joint plug را از داخل قطار بردارید – آن را در اتاق کناری متصل کنید – Minigun را بردارید – به نبرد با فرم چهارم G بروید – در انتها می توانید زمان به اتمام رساندن بازی را مشاهده کنید.

نحوه نبرد با غول: یادتان باشد Frag Grenade ها بسیار قدرتمند هستند حتی در برابر G4 پس حتما به موقع از آنها استفاده کنید، مثلا وقتی Boss به سمت شما Rush کرد، هنگامی که متوقف شد یک نارنجک بیاندازید، از نارنجک دستی و Minigun به موقع استفاده کنید، اگر به جاهایی از بدن Boss ضربه بزنید که نقطه ضعفش نیستند به سرعت تیرهایتان تمام می شود پس صبور باشید.

نبرد با G3 (سناریوی B)

– برای این نبرد به smg نیاز دارید و اکنون باید بین ۵۰۰ تا ۶۰۰ تیر smg داشته باشید، همچنین چاقوی بی‌نهایت خود را بردارید زیرا برای این boss لازم است. آیتم‌های احیای سلامت هم اگر خواستید بردارید ولی چنانچه ضرباتش را به موقع dodge کنید نیازی به آنها ندارید.
– به سمت محل نبرد بروید.
– در فاز اول با smg سه چشم بزرگ ( که روی پای چپ، روی شانه‌ی راست و پشت‌اش) قرار دارند را بترکانید، او stun شده و از درون سینه‌اش تعداد زیادی چشم بیرون می‌زند، به سمت سینه‌اش رفته و با چاقوی خود تا می‌توانید به سینه‌اش ضربه بزنید. این فرآیند را یکبار دیگر انجام دهید تا وارد فاز دوم شویم.
در فاز دوم با smg فقط به چشمان قرمز روی سینه‌اش ضربه بزنید تا کار تمام شود.
– آیتم‌های محیط را بردارید و به نزد sherry برگردید. نیازی به مدیریت آیتم در box ندارید و همان smg را نگهدارید کنید.
– به سمت آسانسور بروید و وارد اتاق monitoring شوید. اگر خواستید می‌توانید اسپری و پودر سفید فشنگ‌سازی را بردارید.
– مسیر ادامه دهید تا از بالابر پایین بروید، می‌توانید گل‌های قرمز و سبز را نیز بردارید و ترکیب کنید. در سناریوی claire خوشبختانه ivyها روی زمین هستند و تا بلند شوند می‌توانید آنها را جا بگذارید و بدون آسیب از اینجا گذر کنید، فقط با عجله اینکار را انجام دهید و فرصت بلند شدن به آنها ندهید.
– در اتاق بعدی از نردبان پایین بروید و صبر کنید تا sherry درب را باز کند. در این بخش باید مهارت بالای خود را در تیراندازی به رخ بکشید و غدد نارنجی رنگ روی بدن ivyها را بزنید تا از بین بروند، به همین خاطر smg سلاح مناسبی برای این بخش است.
– از درب عبور کنید و زامبی را با چندتا گلوله بزنید و به item box برسید. برای نبرد با g4 همان minigun کافی است اما برای اینکه او را کلّه‌پا کنید باید از frag grenade‌ها یا همان نارجک‌ها بهره ببرید، احتمالاً ۶ تا ۹ عدد از آنها داشته باشید که کفاف زمین زدن او را می‌دهد.
– یادتان باشد برای راه‌اندازی تِرن به دو جای خالی برای باتری‌های نیاز دارید و minigun هم دو جا از شما اشغال می‌کند. نارنجک‌ها یا دو جا یا سه جا را چنانچه ۹عدد داشته باشید می‌گیرند و تنها یک آیتم احیای سلامتی خواهید داشت. مشکلی نیست زیرا می‌توانید او را بدون خوردن ضربه نیز کلّه‌پا کنید. چنانچه زمان شما بیشتر یا خودِ ۱ ساعت ۴۰ دقیقه است بازی را مجدداً راه‌اندازی کنید زیرا نمی‌توانید زیر ۲ ساعت بازی را به اتمام برسانید.
– برای مبارزه با g4 تنها با minigun و فقط چشمهایش را بزنید، اصلاً عجله نکنید، او شروع به پرت کردن پنجه‌های بزرگ‌اش به اطراف می‌کند، پس فاصله‌ی خود را با او حفظ کنید، می‌تواتید در زمانی که در خال اجرای این حرکت است نارنجک زیر پایش ول دهید. چنانچه مانند سگ و چهاردست‌و‌پا به سمتتان یورش آورد، به عقب فرار نکنید به چپ یا راست تصویر بدوید و زمانی که به دیوار اصابت کرد زیر پایش نارنجک ول دهید. کلاً در فرصت‌های مناسب از نارنجک استفاده کنید زیرا آسیب وحشتناکی به او وارد می‌کند. هر زمان که احساس کردید با minigun چشمانش را مورد نوازش قرار دهید.
– بعد از کله‌پا شدنش خود را در قطار خواهید یافت و کنارتان itembox قرار دارد.
– این نبرد می‌تواند کاملاً روی اعصابتان برود، زیرا G5 به Minigun و SMG به طور کامل مقاوم است (در واقع به طور مسخره‌ای) و نارنجک هم آسیبی به او وارد نمی‌کند. خنده‌اتان می‌گیرد که بگویم چاقو و همانی که در این قطار به شما داده می‌شود (کلاً تمام چاقو‌ها) بیشترین آسیب را به او وارد می‌کنند. طبق تحقیقاتی که به عمل آوردم G5 هرچه به شما نزدیک می‌شود از نوار HPاش کاسته می‌شود و به تیرهای شما مقاوم‌تر، پس چاقو می‌تواند گزینه‌ی خوبی باشد ولی احتیاج به زمان‌بندی و مهارت بالایی دارد. البته می‌توانید از Flame Round استفاده کنید ولی در نهایت وقتی چشم بزرگ‌اش را کامل باز کرد باید با چاقو یا هرچه که دارید را بر روی او خالی کنید. Claier متد بدی برای چاقو زدن دارد زیرا با هرضربه‌ی موفق یک قدم به جلو بر می‌دارد و بدین ترتیب G5 شما را می‌بلعد باید بعد از هر ضربه به عقب بروید و دوباره ضربه بزنید. برای این نبرد زمانی که به سمت شما می‌آید از Flame Round استفاده کنید و زمانی که چشمش را گشود از Samurai Edge Albert Wesker بهره ببرید. تیر‌های samurai edge را با ترکیب همان پودرهای قرمز فشنگ‌سازی بدست آورید که ۳۴ یا ۳۶ عدد به شما تیر می‌دهد و همین مقدار کافی است، خلاصه که با همین دو مدل سلاح او را هلاک کردم.

راهنمایی‌های مرتبط با Resident Evil 2 Remake

آخرین مطالب به روز شده

دیدگاه ها بسته شده است