راهنمای قدم به قدم Resident Evil 2 / قسمت دوم (سناریو A و B-کلیر)

راهنمای قدم به قدم Resident Evil 2 / قسمت دوم (سناریو A و B-کلیر)

راهنمای قدم به قدم Resident Evil 2/ راهنمایی کامل بازی ایول 2 (منوی اصلی)

راهنمای کامل بازی رزیدنت اویل 2

از پارکینگ به سمت Electronic Equipment (سناریوی A)

بعد از میان پرده وارد اتاق تمرین تیراندازی شوید و سپس به سمت اتاق روبروی kennel بروید – کلید صندوق عقب را بردارید – کلید صندوق عقب را بزنید و کلید را دیسکارد کنید – به سمت Kennel بروید و 2تا لیکر ها رو بکشید – کلید الماس نشان را از Morgue بردارید – از flashbang استفاده کنید تا بتوانید زامبی ها را جا بگذارید – در راه برگشت با لیکر مواجه می شوید از دستش بگریزید (اگر داخل اتاق تمرین تیراندازی می شوید باید بکشیدش) – اگر در داخل اتاق تمرین تیراندازی را باز کنید بعداً می توانید کلید الماس را Discard کنید – از صندوق عقب JMPHp 3 این را بردارید – وارد اتاق کنترل آسانسور شوید – اهرم آسانسور را بکشید و وارد آسانسور شوید – آیتم ها را در اتاق رئیس پلیس مدیریت کنید – از اسلحه جدید استفاده کنید و قبلی را ذخیره کنید – از قاب عکس کلید قلب را بردارید – در اتاق رئیس پلیس را باز کنید – از پله ها بروید پایین – وارد اتاق interrogation room شوید – فشنگ ها را بردارید و دشمن را نادیده بگیرید – به سمت اتاق رئیس برگردید – از پله ها بالا بروید وارد اتاق East Storage Room شوید – دو زامبی درون اتاق East Storage Room را بکشید – چرخ دنده بزرگ را از East Storage Room بردارید – جعبه ای که قطعه ی الکترونیکی داخلش است را از Heart Door Room بردارید – در اتاق رئیس مدیریت آیتم کنید.

راهنمای کامل بازی رزیدنت اویل 2

(راهنمای قدم به قدم Resident Evil 2)

از بالکن تا Sherry (سناریوی A)

از پله ها بالا بروید و وارد بالکن شوید – از نردبان پایین بیایید – از پله ها پایین بروید و اهرم را بکشید (زامبی ها را جا بگذارید) – دو گیاه سبز را بردارید – اهرم را بکشید تا آتش خاموش شود – وقتی به سمت هلیکوپتر می رود سرو کله ی تایرنت پیدا خواهد شد – تایرنت را در بالکن جا بگذارید – از گاوصندوق خشاب JMP  را بردارید (right6، Left 2، Right 11) – داخل Main Hall مدیریت آیتم کنید (اطمینان حاصل کنید که نشان STARS و کلید الماس با شماست) – نشان استارز را به USB تبدیل کنید – از کتابخانه به سمت Linen Room بروید – درش را باز کنید (کلید الماس را Discard کنید) – portable safe را بردارید – مسلسل را از دفتر استارز بردارید – به سمت Safety Deposit Room بروید (بهتر است از سمت west office بروید) – لیکر درون هال را بکشید – از شاسی بدست آمده قفسه شماره 203 را باز کنید و Hip Pouch را بردارید – از اتاق Records Room  اهرم را بردارید – از هال اصلی به سمت کتابخانه بروید – چرخ دنده بزرگ را بردارید – با اهرم قفسه را پایین بیاورید و جابه جا کنید – از قفسه کتابها به سمت برج ساعت بروید – در سمت راست چرخ دنده بزرگ را قرار دهید – چرخ دنده بزرگ را بردارید و از پله ها بالا بروید – چرخ دنده کوچک را بردارید و با بزرگتره جابه جا کنید – چرخ دنده کوچک را در جای دیگری قرا دهید – جعبه زرد رنگ را بردارید – از East Storage Room به سمت اتاق رئیس بروید – پازل مربوط به اتاق رئیس را حل کنید – بعد از چک کردن کلید پارکینگ به قسمت شِری می روید.

راهنمای کامل بازی رزیدنت اویل 2

از Sherry به سمت فاضلاب (سناریوی A)

سریع برگردید و از داخل عروسک مهره را بردارید – مهره درون پازل قرار دهید و آن را حل کنید – با قیچی دیوار را ببرید و از آن بگذرید – از پله ها پایین بروید و در داخل head office room کلید ها را چک کنید – از اتاق رئیس بگریزید – درون اتاق کودکان زیر حوله ها قایم شوید سپس زیر سایه میز پنهان شوید – کلید را بردارید و به سمت اتاق رئیس بروید میان پرده را رد کنید – کنترل به کلیر برمی گردد – درون اتاق رئیس مدیریت آیتم کنید – با کارت الکترونیکی پارکینگ را باز کنید – از دست تایرنت فرار کنید – از کنار دو زامبی که به در فنس فشار می آورند بگذرید – وقتی در را انداختند عجله نکنید اول تایرنت را دست به سر کنید سپس از کنار زامبی ها وارد فنس شوید – به سمت پایین خیابان بروید و به سمت پله ها فرار کنید (زامبی ها را نادیده بگیرید) – یک سگ به فنس ها ضربه می زند میتونید کلکش رو بکنید – حواستان به زامبی داخل اتوبوس باشد – وارد یتیم خانه شدید از طبقه دوم آیتم های مورد نیاز را بردارید – در اتاق رئیس پلیس یک نردبان است از آن برای رفتن به سمت فاضلاب استفاده کنید – شری را بی خیال شوید سعی کنید تایرنت را دست به سر کنید.

از پارکینگ تا فاضلاب (سناریوی B)

– از نردبان بالا بروید و از اتاق سمت راست گل را بردارید، تا رسیدن به Box مسیر را ادامه دهید، به غیر از Revolver و فشنگ، بقیه را ذخیره کنید. اگر از لیکرها می‌ترسید با خود نارنجک انداز و Flame بردارید… ولی نیازی نیست چون بهتر است آنها را dodge کنید. چنانچه قبل از g1 بازی را ذخیره‌ کرده‌اید نیازی به نگرانی نیست هر بار شکست خوردید بازی را دوباره load کنید.
– وارد دربی که باز نیست شده و به سمت Kennel بروید.
– در kennel با قدم زدن lickerها را dodge کنید. اگر قادر بودید از کنار درب ورود gun powder را بردارید (حتما بردارید چون به تیر smg نیاز داریم).
– وارد سردخانه شوید، در دیوار سمت راست قفسه‌ی انتهایی را بیرون بکشید و فلش‌بنگ را بردارید. در دیوار سمت مخالف قفسه‌ی یکی مونده به آخر را بیرون بکشید، برعکس سناریوی قبلی این زامبی به سرعت واکنش نشان می‌دهد می‌توانید به سرعت کلید را بردارید و بگریزید.
– به kennel برگرید و قدم زنان به سمت خروجی بروید، لیکری که روی پله است را با چسبیدن به دیوار سمت چپ می‌توانید جابگذارید. بعد از خروج از kennel ندوید! زیرا یک لیکر هم روی سقف اینجاست، با قدم زدن به سمت آسانسور بروید.
– با کلید Diamond درب را گشوده و ارتقای m79 را بردارید و به سمت اتاق رئیس پلیس بروید.
– در اتاق رئیس پلیس به سراغ کلید heart بروید و آن را بردارید. به غیر از Heart، فلش‌بنگ‌ها، revolver، فشنگ‌ها بقیه آیتم‌ها را ذخیره کنید (آیتم‌ احیای سلامت برندارید چون در طول مسیر گل قرمز و سبز به وفور یافت می‌شود).
– به طبقه‌ی سوم بروید و فلش‌بنگ و فشنگ‌ها را بردارید.
– از اتاق انبار چرخ‌دنده و دیگر آیتم‌ها را بردارید، اگر فشنگ زیاد دارید زامبی‌ها را بکشید، در غیر اینصورت آنها را stun کنید.
– در همین اتاق درب heart را باز کنید و از داخل آن جعبه و چاقو را بردارید.
– به سمت اتاق رئیس پلیس برگردید و غیر از چرخ دنده، چاقو و جعبه‌ی الکترونیک را ذخیره کنید.
– به بالاپشت‌بام بروید و از نردبان پایین بروید.
– از کنار هلیکوپتر روی نیمکت فشنگ‌ها را بردارید. پایین بروید و اهرم از سمت چپ به سمت راست بچرخانید. زامبی‌ها را dodge کنید (به راحتی می‌توانید این زامبی‌ها را جابگذارید و نیازی به شلیک به مچ پایشان نیست).
– بالا بروید و اهرم آب را به پایین بکشید تا آتش خاموش شود.

سخت‌ترین قسمت این بخش بازی! (سناریوی B)

– وارد شده و گل قرمز را بردارید.
– دو راه دارید یا با فلش‌بنگ Mr. X را موقتاً کور کنید و فرار کنید، یا (بهترین راه) او را به پشت‌بام بکشانید و آنجا او را دور بزنید.
– به راهرو برگردید و گل سبز را از کنار درب بردارید به سمت اتاق Waiting Room بروید و داخل شوید (اگر چنانچه آسیب دیده‌اید گل‌ها را ترکیب کنید و مصرف کنید).
– به سمت Main hall بروید و اگر زامبی مونث را نکشته‌اید او را stun کنید، در غیر اینصورت به سمت درب West Office بروید. احتمالاً ماروین روبروی درب منتظر شماست به سمتش بروید و وقتی حرکت کرد بایستید، او به سمت چپ تصویر می‌رود و فضای کافی برای گریختن شما فراهم می‌کند (خوشبختانه او دوست ماست).
– جهنم اینجاست زیرا علاوه‌بر زامبی، Licker هم دنبال شماست. وارد west office شوید و از میز Leon با ورود NED و MRG ارتقای سلاح SLS را بردارید و به سمت راهرو بروید. قدم بزنید زیرا لیکر افرادی که‌ می‌دوند را دوست ندارد. به سمت چپ بروید و وارد اتاق شوید.
– وارد اتاق heart شوید و اهرم قفسه‌های کتاب و نارنجک را بردارید.
– اکنون علاوه بر لیکر و زامبی‌ها، Mr. X هم داخل راهرو است. برگردید به داخل راهرو، اگر Mr. X زودتر از شما درب راهرو را گشود به اتاق heart برگردید و او را به داخل بکشانید و با استفاده از قفسه‌ی وسط اتاق او را دور بزنید و وارد راهرو شوید. وارد راهرو که شدید قدم به قدم یا گاماس گاماس پیش بروید، Mr. X یا پشت سر شماست یا داخل راهرو به سمتتان می‌آید، در هر دو حالت یک فلش‌بنگ انداخته و زامبی و Mr. X را دور بزنید. ۳ثانیه طول می‌کشد تا licker جای شما را بفهمد و نعره زده و به سمتتان یورش بیاورد. پس بلافاصله بعد از انداختن فلش‌بنگ بدوید به سمت راه‌پله‌های 2F (قریب ۷۰٪ احتمالاً licker شما را بزند پس آیتم احیای سلامت خود را مصرف کنید، ۳۰٪ هم ممکن است جان سالم بدر ببرید، من هر دو حالت را تجربه کرده‌ام و خطری تهدیدم نکرد، از ۵ مرتبه یکبار کشته شدم!).
– اما خطر همچنان در کمین است در راهروی 2F هم یک زامبی در کمین است، اگر بالای پله‌ها در کمین شما بود به سمتتان که آمد او را Stun کنید و بگریزید، اگر دورتر بود یا stun کنید یا dodge کنید (در ۵ باری که این قسمت بازی را Load کردم یکبار او موفق شد مرا بگیرد).
– به سمت کتابخانه بروید. اهرم را سرجایش گذاشته و قفسه را بندازید.از سمت چپ قفسه‌ی وسط را گرفته و به سمت راست هل دهید و قفسه‌ی سمت راست را به سمت چپ هل دهید، هر کدام یک مرتبه، از نردبان بالا بروید و از روی قفسه‌ها به سمت درب راهروی طبقه‌ی سوم بروید.
– راهرو را بدوید تا به درب برسید، چنانچه به دیوار شانه‌ی راست خود بچسبید، زامبیِ انتهای راهرو دستش به شما نمی‌رسد.
– وارد شده و پازل برج ساعت را حل کنید. (چرخ دنده بزرگ را در جایش بگذارید) بعد از آن‌ جعبه را بردارید.
– زامبی‌ها را stun/dodge کنید و به سمت دیگر راهرو رفته و وارد درب شوید (جز یک مرتبه، در تمام موارد Mr. X در این راهرو حضور داشت، چنانچه هنوز فلش‌بنگ دارید آن را equip کرده و او را موقتا کور کنید که بواسطه‌ی آن زامبی‌ها هم کور می‌شوند و می‌توانید بگریزید).
– اگر زامبی‌های اتاق انبار را نکشته‌اید، stun/dodge کنید و به طبقه‌ی دوم و اتاق رئیس پلیس برگردید و پازل الکترونیک را حل کنید:
0100
1031
0012
0101
– کارت الکترونیک را برداشته تا نوبت Sherry برسد.

این قسمت بازی مشابه سناریوی A است و از توضیح آن‌ خودداری می‌کنم، اگر هرگونه مشکلی دارید می‌توانید به راهنمایی Resident Evil 2 Remake سناریو A بروید (در بالای همین صفحه آمده است) و قسمت مربوط به Sherry را مطالعه کنید.

راهنمایی‌های مرتبط با Resident Evil 2 Remake

آخرین مطالب به روز شده

دیدگاه ها بسته شده است