راهنمای ماموریت Gemini / بازی Horizon Forbidden West

راهنمای ماموریت Gemini / بازی Horizon Forbidden West

خلاصه داستان

 توضیحات ماموریت: با قابلیت Omega Clearance اکنون GAIA قادر است هفاستوس را در کالدرون Gemini تحت کنترل خود دربیاورد. اکنون Aloy باید خود را آماده کند…

منوی اصلی: راهنمای کامل بازی Horizon Forbidden West

راهنمای ماموریت Gemini

جایزه: ۲۴۰۰۰xp- دو اسکیل پوینت
حداقل سطح پیشنهادی: لول ۳۰

راهنمای ماموریت Gemini

قدم اول:
– به پایگاه برگردید.
– با گایا صحبت کنید.
– با Varl صحبت کنید.
– باز با گایا صحبت کنید.
وقتی موافقت کردید که به Gemini بروید، مستقیماً به کالدرون Gemini فرستاده شده و وسط مهلکه‌ی ماشین‌ها قرار می‌گیرید پس خود را آماده کنید.

راهنمای ماموریت Gemini / بازی Horizon Forbidden West

قدم دوم:
– از Beta محافظت کنید.
ماشین‌ها و بهوموث را نابود کنید. تمام ماشین‌ها به اسید حساس هستند اگر Elite Blast Trap دارید می‌تواتید از آن برای زمین زدن Behomoth استفاده کنید.

قدم سوم:
– هفاستوس (HEPHAESTUS) را تا اعماق کالدرون تعقیب کنید.
در اتاق بعدی، از Shieldwing استفاده کنید و از روی لبه به پلتفرم روبرویی و زیرین گلاید کنید. از Pullcaster روی دیسک‌های آبی استفاده کنید و لوله را بیرون بکشید که این مورد باعث می‌شود قادر به بالا رفتن باشید. به سمت پایین گلاید کنید و به چپ بروید و لبه‌ی بالایی و سمت چپ را Grapple کنید. لوله‌ای دیگر را با Pullcaster بیرون بکشید و از آن بالا بروید. از روی لبه سوار یکی از ماشین‌هایی که از کنارتان عبور می‌کند شوید‌.

راهنمای ماموریت Gemini / بازی Horizon Forbidden West

قدم چهارم:
– هفاستوس را مجبور کنید به هسته‌ی مرکزی برگردد.
در اتاق بعدی، باید با تعداد زیادی ماشین در لحظه مقابله کنید و تا زمانی که ماشین‌ها را نابود نکنید قادر به Override کردن نیستید. (دشمنان را اسکن کنید و به نقاط ضعف آنها و بوسیله تیرهایی که به آنها ضعف دارند ضربه وارد کنید. مثلا Longlegها به تیرهای برقی حساس هستند. در حالی که Grimhornها به تیرهای اسیدی، به توضیحات هریک از موجودات بروید و آنها را بخوانید و هر موجود را قبل از کشتن به طور کامل اسکن کنید.) (اگر روی زمین بمانید، به درسر می‌افتید. روی دیوار مقابلتان یک سکو وجود دارد که می‌توانید روی آن با ربات‌ها دست و پنجه نرم کنید. از اینجا، می‌توانید همه ماشین‌ها را غافلگیر کنید و به سادگی از حملات دوربرد آنها جاخالی دهید تا به طور کامل و با کمترین دردسر اتاق را پاکسازی کنید.)

قدم پنجم:
– به Assembly Chamber برگردید.
اتاق را بچرخید تا Grapple را پیدا کنید و آن را بگیرید تا به لبه‌ی بالاتر بروید. هنگانی که تلاش می‌کنید Override کنید با موج دیگری از ماشین‌ها روبرو می‌شوید. سعی کنید درون قفسه‌ پنهان شده و از بخارات موجود در محیط برای پنهان شدن و سورپرایز کردن ماشین‌ها بهره ببرید.

راهنمای ماموریت Gemini / بازی Horizon Forbidden West

قدم ششم:
– اسلاتراسپاین (Slaughterspine) را نابود کنید.
– شبکه‌ را Override کنید.
– به نزد Beta و Varl برگردید.
زمانی که این ماشین Plasma Attackاش را شارژ می‌کند، یک تله‌ی Purgewater را در مسیر حرکتش قرار دهید تا ماشین را اصطلاحاً خیس کنید تا نتواند حملات Plasma انجام دهد.

شما با Slaughterspine مبارزه خواهید کرد. پس از شکست دادن آن و override کردن Network، به پیش Varl و Beta برگردید تا ماموریت را کامل کنید.

برخی خصوصیات این باس: 1. کیسه‌های Metalbite که روی بازوهای Slaughterspine قرار دارد را نابود کنید. 2. با استفاده از مهمات و تله‌های یخی (Frost)، باس را ضعیف کنید و به نقاط ضعفش در موقعیت مناسب شلیک کنید. 3. در موقعی که به سمتتان پلاسما می‌فرستد به سرعت جاخالی دهید و نگذارید این ضربه به شما آسیب جدی وارد کند. (می‌توانید در هنگام این ضربه پشت صخره مخفی شوید تا آسیب جدی نبینید.) 4. باس را اسکن کنید و با تیرهای یخی یا آبی به نقاط ضعفش شلیک کنید تا بیشترین اثر را روی او بگذارید.

منوی اصلی: راهنمای کامل بازی Horizon Forbidden West

راهنمایی‌های مرتبط با بازی Horizon Forbidden West

دیدگاه ها بسته شده است