راهنمای ماموریت The Dying Lands / بازی Horizon Forbidden West

راهنمای ماموریت The Dying Lands / بازی Horizon Forbidden West

خلاصه داستان

 توضیحات ماموریت: برای اینکه Minerva را پیدا کنند و Gaia را دوباره راه‌اندازی کنند، Aloy و دوستانش باید غار مقدس Utaru را جستجو کنند، اما درون غار بیش از آنچه انتظار داشتند را می‌یابند…

منوی اصلی: راهنمای کامل بازی Horizon Forbidden West

راهنمای ماموریت The Dying Lands

جایزه: ۹۰۰۰xp – دو اسکیل پوینت – یک عدد Utaru Whisperer
حداقل سطح پیشنهادی: لول ۱۵

راهنمای ماموریت The Dying Lands

قدم اول:
-به Plainsong بروید.
– با Varl و Zo صحبت کنید.
– با Varl و Zo بیرون از Chorus صحبت کنید.
– به دنبال Zo به Cordron بروید.
بعد از آنکه به Plainsong رفتید و دیالوگ‌ها را شنیدید می‌توانید به دنبال Zo بروید، در میان راه دیگران با ماشین‌ها مبارزه می‌کنند، اگر ماشینی سد راه شد بی‌خیال شوید و به راهتان ادامه دهید.

قدم دوم:
-ماشین‌ها را نابود کنید.
حال باید تعدادی Scrappers و Clawstriders را نابود کنید. می‌توانید از Ravager Canon و یا Heavy Weaponهای روی زمین بهره ببرید‌.

راهنمای ماموریت The Dying Lands

قدم سوم:
-غار مقدس را کاووش کنید.
به درون غار بروید و به روی لبه‌ی روبرویی بپرید. وارد Cauldron شده و روی سطح مثلثیِ روی زمین بایستید. وقتی دیسک‌های فرفره‌ای روشن شدند به آنها شلیک کنید. سپس از نردبان بالا بروید، همین کار را برای دو دیسک فرفره‌ای دیگر تکرار کنید.

راهنمای ماموریت The Dying Lands

قدم چهارم:
-راهی به بالا پیدا کنید.
دربالا به سمت مخالف بروید، شیشه را بشکنید و داخل شوید. قفسه را از پنجره بیرون بیاندازید. قفسه را روی سطح مثلثی روی زمین قرار دهید. به دو دیسک فرفره‌ای روبرویتان شلیک کنید. به سطح بعدی بروید و روی سطح مثلثی بایستید و به سه دیسک فرفره‌ای دیگر شلیک کنید. ادامه دهید و R2 را فشار دهید تا uplink را Override کنید.

راهنمای ماموریت The Dying Lands

قدم پنجم:
-شبکه‌ی Uplink را Override کنید.
برگردید و لبه‌ای دیگر برای پریدن بیابید تا بتوانید بالا بروید. در بالا نقطه‌ای دیگر می‌یابید که همان override کردن شبکه است. (چنانچه با Bug مواجه شدید و Aloy با Network Uplink تعامل انجام نمی‌داد مرحله را از درب ورودی Cauldron دوباره Load کنید (قدم سوم) و مسیر گفته شده را تکرار کنید.)

قدم ششم:
در اتاق بعدی به سمت سطح مثلثی Glide کنید. از نردبان بالا بروید و از همان سکویی که رویش قرار دهید دوباره بالا بروید تا زمانی که به لبه‌ای برسید ‌که نزدیک ماشین‌های در حال حرکت باشد‌. بر روی یکی که در حال عبور است بپرید و آن را بگیرید. در پایان به طور خودکار رها می‌شوید. از تاقچه‌ی بپرید و Shieldwing کنید، سپس لینک آپلود شبکه را قطع کنید. به داخل درب پشت سر خود بروید و مسیر را تا انتها دنبال کنید، در نهایت پیوند شبکه‌ی روی درب را قطع کنید.

راهنمای ماموریت The Dying Lands

قدم هفتم:
-ماشینِ Grimhorn را نابود کنید.
-هسته‌ی مرکزی Cauldron را Override کنید.
با رفتن به سمت Network Uplink و Override کردنش سروکله‌ی Grimhorn پیدا می‌شود و چند ماشین کوچک هم به شما سلام می‌دهند، آنها را نابود کنید. قبل از Override کردن شبکه، ماشینِ Grimhorn را Scan کنید تا نقطه ضعف و قسمت‌های جداشونده‌اش را کشف کنید و به آنها شلیک کنید.

نکاتی در مورد این باس:  1. همیشه فاصله خود را با باس حفظ کنید. 2. از Blast Traps برای از بین بردن شاخ‌های Grimhorn استفاده کنید. 3. موجود را اسکن کنید و  به نقاط ضعف او شلیک کنید تا او برای چند ثانیه‌ای گیج و Stun شود. 4. این باس در مورد حملات اسیدی بسیار ضعیف است.

منوی اصلی: راهنمای کامل بازی Horizon Forbidden West

راهنمایی‌های مرتبط با بازی Horizon Forbidden West

دیدگاه ها بسته شده است