راهنمای ماموریت Singularity / بازی Horizon Forbidden West

راهنمای ماموریت Singularity/ بازی Horizon Forbidden West

خلاصه داستان

 توضیحات ماموریت: با قطعی شدن سرنوشت Tenakth و تضمین همکاری Sylens، اِیلوی باید مبارزان و متحدانش را برای رویارویی پیشرو گرد هم بیاورد.

منوی اصلی: راهنمای کامل بازی Horizon Forbidden West

راهنمای ماموریت Singularity

جایزه: ۲۸۰۰۰xp- دو اسکیل پوینت
حداقل سطح پیشنهادی: لول ۳۵

نکته: در حین عبور از مناطق آخر بازی به جستجو بپردازید و منابع موجود در محیط را بردارید. ممکن است معجون‌ها یا گیاهان دارویی را پیدا کنید که احتمالاً هنگام مواجهه با اریک و تیلدا (باس‌های این مرحله) به آنها نیاز خواهید داشت.

قدم اول:
– به پایگاه برگردید.
– متحدان خود را گرد هم بیاورید.
– به محل قرار بروید.
– متحدان خود را در Campfire خبر کنید.
وقتی به محل قرار می‌روید، Sungwing خود را فرابخوانید، تا سریعتر به آنجا برسید. دور کوهستان بچرخید و به سمت جنوب‌غربی پایگاه بروید. Sungwing قادر به پرواز دور آن نیست. قبل از شروع ماموریت خود را اماده کنید زیرا از اینجا به بعد قادر به بازگشت نیستید.

راهنمای ماموریت Singularity / بازی Horizon Forbidden West

قدم دوم:
– به Launch Tower بروید.
بعد از فراخواندن متحدان خود، مسیر را ادامه دهید، یا از دست Spectorها فرار کرده یا با آنها بجنگید. اگر انتخاب کردید که بجنگید از دست آنها پنهان شده خود را به صخره‌ای برسانید که رویش Ravager Cannon است، از این وسیله برای زدن Spectorها بهره ببرید.

راهنمای ماموریت Singularity / بازی Horizon Forbidden West

قدم سوم:
وقتی به غار رسیدید، از Shieldwing برای گلاید کردن از سمت راست استفاده کنید. صخره‌ای در بالای سرتان سمت چپ وجود دارد، ولی قادر به دسترسی به آن نیستید. پس از روی آب گلاید کنید، از روی پرتگاه به سمت راست گلاید کنید. سپس از روی پرتگاه به سمت صخره‌ای بپرید که می‌توانید از آن بالا بروید.

قدم چهارم:
بیرون غار، می‌توانید هم با Spectorها بجنگید و هم آنها را نادیده بگیرید. به سمت لبه‌ی مشرف به صخره‌ بروید و از Shieldwing به صخره‌ی مقابل بروید و از آن بالا بروید. از Spector بعدی عبور کنید و در منطقه‌ی بعدی از صخره‌ها بالا بروید. حتی اگر Spectorهای اینجا شما را ببینند، اگر بالای صخره بمانید می‌توانید آنها را بدون مشکل رد کنید.

قدم پنجم:
از همین سطح به دور پرتگاه صخره‌نوردی کنید تا در نهایت میان‌پرده آغاز شود. از Focus خود استفاده کنید تا لبه‌ها را ببینید و آنها را بگیرید که بقیه نسیر مشخص است.

راهنمای ماموریت Singularity / بازی Horizon Forbidden West

قدم ششم:
بعد از میان‌مرده به راست بروید و از صخره بالا بروید. از Shieldwing استفاده کنید و پایین بروید و سپس از سنگ زیرین بالا بروید و از روی پل عبور کنید. سپس به راست بروید و بعد به چپ، به بن‌بست می‌رسید، پس برگردید و به دنبال پلکان باشید و از آن بالا بروید و سپس مسیر را تا دیدن چند میان‌پرده ادامه دهید.

راهنمای ماموریت Singularity / بازی Horizon Forbidden West

قدم هفتم:
– اریک را بکشید.
وارد برج شده و با اریک مبارزه کنید. اریک Boss سختی است که سریع جابه‌جا می‌شود و حملاتش را به سختی می‌توان جاخالی داد. وقتی در هواست از او فاصله بگیرید و با Frost و یا Fire او را بزنید و وقتی روی زمین است با Melee او را بزنید‌. وقتی روی زمین است به طور مکرر به او ضربه بزنید، در این حالت ممکن است او Stun شود. با گیج شدن باس می‌توانید با ضربات مکرر خون زیادی از او ببرید.

راهنمای ماموریت Singularity / بازی Horizon Forbidden West

قدم هشتم:
– به بالای برج بروید.
از سطح بالا بروید و از Shieldwing از روی پرتگاه گلاید کنید. اگر بیافتید باید Save خود را دوباره Load کنید! تا دوباره به آسانسور برگردید. برج را تا بالای آن بروید.

راهنمای ماموریت Singularity / بازی Horizon Forbidden West

قدم نهم:
– با تیلدا مبارزه کنید.
– به مرکز کنترل برگردید.
حال باید با Spector Prime مبارزه کنید تا بتوانید ماموریت را به اتمام برسانید. حتماً Spector Prime را اسکن کنید تا نقاط ضعفش را کشف کنید. Spector Prime به اسید و پلاسما حساس است. اگر Icestorm Boltblaster دارید از گلوله‌های پلاسما استفاده کنید. اول از اسید استفاده کنید و او را به اسید آغشته کنید و سپس پلاسما را بدون توقف به سمتش پرت کنید بدین ترتیب آسیب جدی‌ای می‌بیند. همینطور همیشه فاصله خود را با باس حفظ کنید و از دور به او ضربه بزنید و ضرباتش را جاخالی دهید.

در آخر بعد از شکست باس وارد control center شوید و دموی نهایی را ببینید.

منوی اصلی: راهنمای کامل بازی Horizon Forbidden West

راهنمایی‌های مرتبط با بازی Horizon Forbidden West

آخرین مطالب به روز شده

دیدگاه ها بسته شده است