راهنمای ماموریت The Embassy و Death’s Door / بازی Horizon Forbidden West

راهنمای ماموریت The Embassy و Death’s Door / بازی Horizon Forbidden West

منوی اصلی: راهنمای کامل بازی Horizon Forbidden West

راهنمای ماموریت The Embassy

خلاصه داستان

 توضیحات ماموریت: اکنون Aloy باید در بیرون از دروازه وارد ملاقاتی دیپلماتیک شود. هدف او این است که بتواند بدون خطر از میان قبایل Tenakth عبور کند‌.

جایزه: ۳۵۰۰xp – دو اسکیل پوینت – 1 Carja Blazon
حداقل سطح پیشنهادی: لول ۷

راهنمای ماموریت The Embassy

قدم اول:
– یک Charger را Override کنید.
– سپس سوار این ماشین شوید.
– به سمت Barren Light بروید.
سوار Charger شدن دلبخواهی است ولی بعد از آن تا زمانی که این ماشین نابود نشده است می‌توانید از آن سواری بگیرید.

راهنمای ماموریت The Embassy

قدم دوم:
– با نگهبانان صحبت کنید.
– به دنبال Lawan بروید.
– با فرمانده Nozar صحبت کنید.

قدم سوم:
– به سمت محل Embassy بروید.
– با مارشال Tenakth صحبت کنید.
– شورشی‌ها را نابود کنید.
در این بخش بعضی از شورشی از فاصله دور به شما تیراندازی می‌کنند، آنها را با Focus خود علامت گذاشته و اول حساب آن را برسید.

راهنمای ماموریت The Embassy

قدم چهارم:
-قهرمان Regalla را بکشید.
اکنون باید Grudda را از میان بردارید. اگر سپرش را با تیرهای اسیدی بزنید موقتاً از بین می‌رود و فرصت دارید با نیزه حسابش را برسید. عجله و زیاده روی نکنید که می‌تواند مجازاتتان کند. پس با صبر این مبارزه را انجام دهید و پیروز شوید.

راهنمای ماموریت The Embassy

قدم پنجم:
– با Lawan صحبت کنید.
اکنون Shieldwing را دارید و می‌توانید ماموریت را به اتمام برسانید.


راهنمای ماموریت Death’s Door

خلاصه داستان

 توضیحات ماموریت: برای ماه‌ها Aloy به دنبال نسخه‌ی پشتیبان GAIA بود ولی فایده‌ای نداشت. اکنون به لطف اطلاعاتی که Sylens از HADES بدست آورده، بارقه‌ای از امید بر دل Aloy روشن می‌شود. Sylens بقایای HADES را مورد جستجو قرار می‌دهد تا شاید بتواند اطلاعاتی بیشتر کشف کند.

جایزه: ۵۵۰۰xp  – دو اسکیل پوینت
حداقل سطح پیشنهادی: لول ۱۰

قدم اول:
– به سمت Coordinates Recovered از Spire بروید.
اکنون زمان خوبی برای فراخواندن Mount است زیرا مسیر طولانی‌ای را باید بپیمایید. البته می‌توانید از Shieldwing نیز برای طی کردن مسیر استفاده کنید ولی Mount بهتر است.

راهنمای ماموریت Death's Door

قدم دوم:
وقتی به آب رسیدید وارد آن شوید و به سمت هدف شنا کنید. اگر به زیر آب شیرجه بزنید می‌توانید آیتم Deepwater Kindle Weed را بردارید که جلوتر به کارتان می‌آید.

راهنمای ماموریت Death's Door

قدم سوم:
-به Hologram نگاه کنید.
– دستگاه را مورد بررسی قرار دهید.
-کارگاه Sylens را مورد کنکاش قرار دهید.
-رَدِ گوی را روی زمین دنبال کنید.
-گوی را مورد بررسی قرار دهید.
دو Datapoints را در کارگاه سایلنز مورد Scan کنید. برای دنبال کردن رد گوی مسیر را تا درب ادامه دهید. بازی مسیر هدف را به شما نشان نمی‌دهد، پس باید مسیر و رشدِ گوی را خودتان دنبال کنید. تعدادی ماشین در مسیر قرار دارند بهتر است از رویارویی با آنها خودداری کنید. (یک Leaplasher را برای بدست آوردن Power Cell بکشید)

راهنمای ماموریت Death's Door

قدم چهارم:
-منابع لازم برای Igniter را جمع کنید.
برای این منظور باید چند آیتم جمع‌آوری کنیم. Deepwater Kindle Weed را از زیر آب باید جمع‌اوری کنید. Leaplasher Spark Coil را می‌توانید از قسمت Power Cell ماشینِ Leaplasher جمع‌آوری کنید. در قدم قبلی ماشین‌های Leaplasher ممکن بود سد راهتان شوند با کشتن آنها می‌توانید Power Cell بدست بیاورید.

قدم پنجم:
-آیتم جرقه‌زن (Igniter) را بسازید.
– حال Firegleam را بسوزانید.
– وارد کارخانه شوید.
وارد کارخانه شوید، در اتاق بعدی به سمت چپ و دوشاخه بروید (همان انشعاب که در ماموریت‌های قبل توضیح دادم). از Pullcaster برای جدا کردن میله‌ی آهنی استفاده کنید و با Grapple مسیر را ادامه دهید. در انتها درب بسته است ولی از بالا می‌تواند به آن سمت بروید. در اتاق بعدی Energy Cell را از دیوار پشت سر بردارید و از آن برای برگرداندن شارژ درب استفاده کنید.

راهنمای ماموریت Death's Door

قدم ششم:
-برق را به ترمینال برگردانید.
بالا بروید و وارد درب سمت راست شوید. سپس پایین بپرید، در اتاق زیرین، قفسه را به سمت دیوار دورتر هل دهید و به روی آن بروید و به سطح بالایی برسید. جلوتر Firegleam را بسوزانید و از اتاق بعدی Energy Cell را بردارید و به اتاق قبلی برگردید و باتری را در سوکت دیوار قرار دهید. درب دیگری در مسیرتان قرار دارد که می‌توانید ابتدا باتری را در آن قرار داده و از داخل اتاق Loot اضافی را جمع‌آوری کنید و بعد در اصلی را باز کنید.

قدم هفتم:
-قسمت شمالی تاسیسات را جستجو کنید.
از نردبان بالا بروید و از Pullcaster خود روی میله روبروی درب استفاده کنید. مانور دهید و از Shieldwing برای رسیدن به طرف دیگر بهره ببرید. بالا بروید و دوباره از Shieldwing استفاده کنید. سپس دیوار را با Firegleam بسوزانید.

راهنمای ماموریت Death's Door

قدم هشتم:
-درب را بگشایید.
از کد ۷۴۸۲ برای گشودن درب استفاده کنید. درون یکی از Datapointها این رمز نوشته شده است. این داده در اتاق پشت همین درب است که نام داده Bad Urges می‌باشد.

قدم نهم:
-راهی به Inner Gene-Locked Hatch بیابید.
با اهرم کردن نیز‌ه‌تان درب را باز کنید (با نگه داشتن L2) و بالا بروید. از درب بگذرید و به روی لبه‌ای که درست نزدیک دریچه قفل قرار دارد، برسید. از آنجا با Pullcaster میله‌ی فلزی که با علامت X مشخص شده را هدف قرار دهید. دوباره از Pullcaster روی تیرک استفاده کنید. به سمت درب بروید، در نهایت با Shieldwing برای سُر خوردن به سمت درب استفاده کنید.

راهنمای ماموریت Death's Door

قدم دهم:
-کنسول را بررسی کنید.
-دسترسی به کنسول را بررسی کنید.
از کنسول استفاده کنید و سپس به بازو شکلیک کنید. اکنون مخزن گایا را بررسی کنید.

راهنمای ماموریت Death's Door

قدم یازدهم:
-مهاجم ناشناس را بکشید.
تیرهای شما به زره او کارگر نیستند، پس حملاتش را dodge کنید. (جاخالی به موقع) اول ترمینال را فعال کنید، سپس به اتصالات شلیک کنید (قسمت‌های قرمز رنگ) این کار را چهار بار تکرار کنید. سپس به متصل‌کننده شلیک کنید (نقاط نارنجی رنگ) در بالای سر عنکبوت، به هر کدام دوبار باید شلیک کنید.

قدم دوازدهم:
-به دنبال راه خروج باشید.
مسیر را ادامه دهید، در اتاق بعدی مهاجمان به شما حمله می‌کنند. پس برای گرفتن تنفس اندکی بالا رفته و دوباره به زیر آب برگردید. در طرف مخالف اتاق، دربی زیر آب پیدا خواهید کرد، آن را باز کرده و داخلش شوید. به چپ بروید و تا به جهت مخالف صعود کنید. در اتاق بعدی با Pullcaster تهویه را باز کنید.

راهنمای ماموریت The Embassy و Death's Door / بازی Horizon Forbidden West

قدم سیزدهم:
دوباره زیرآبی بروید تا به درب برسید، در اتاق به سطح برگردید و به تهویه برسید. در اتاق بعدی Firegleam را بسوزانید تا فرار کرده و ماموریت را به اتمام برسانید.

منوی اصلی: راهنمای کامل بازی Horizon Forbidden West

راهنمایی‌های مرتبط با بازی Horizon Forbidden West

آخرین مطالب به روز شده

دیدگاه ها بسته شده است