معرفی بهترین بازی های سال 2021 / بیست بازی برتر سال 2021

بازی‌های متنوع و بسیار زیبایی در سال 2021 منتشر شد و امروز قصد داریم به معرفی بیست بازی برتر در سبک‌های مختلف بپردازیم. با سایت ساعت هفت با مطلب معرفی بهترین بازی های سال 2021 در خدمت شما هستیم.

بهترین بازی‌های سال‌های گذشته:

بیست بازی برتر سال 2020 / بهترین بازیهای سال 2020

بیست بازی برتر سال 2019/ بهترین بازی های سال 2019

20. Kena: Bridge of Spirits

بهترین بازی های سال 2021 / 20. Kena: Bridge of Spirits

پلتفورم : PC – PS4 – PS5
سبک: اکشن-ماجراجویی

Kena: Bridge of Spirits یک بازی ماجراجویی با ترکیبی از اکشن‌های سریع به همراه گشت‌زنی‌ می‌باشد. در طول بازی بازیکن با استفاده از روح‌هایی(Spirit) که Rot خوانده می‌شوند، توانایی‌های خود را بهبود می‌بخشند تا روش‌های جدیدی برای تغییر محیط بازی و مبارزه با دشمنان متنوع پیدا کنند. شما به کنترل شخصیت Kena که یک جادوگر و کنترل کننده ارواح است می‌پردازید. این اولین بازی شرکت Ember Lab است اما با یک بازی جذاب با گرافیک هنری زیبا و طراحی شخصیت‌های دوست داشتنی طرف هستیم که یکی از موفق‌ترین بازی‌های سال 2021 محسوب می‌شود.

19. Valheim

بهترین بازی های سال 2021 / 19. Valheim

پلتفورم : PC
سبک: بقا، جهان باز

بازی VALHEIM با اینکه هنوز در مرحله Early access قرار دارد، اما بلافاصله بعد از انتشار با استقبال کم‌‌نظیر گیمرهای سراسر دنیا رو به رو شد. شما باید در دنیای آزادانه بازی برای بقا بجنگید و یا به همراه دوستانتان به این کار مشغول شوید. مسلما یکی از بازی‌هایی که ارزش تک تک لحظاتی که برایش می‌گذارید را داراست بازی VALHEIM محسوب می‌شود. دنیای بزرگ و متنوع، اسرار زیاد محیط بازی و همکاری برای بقا از نکاتی است که از آن لذت خواهید برد. در ظاهر، Valheim بسیار شبیه به سایر بازی‌های سبک بقا است اما در عمل با یک تجربه بسیار خطرناک، غیرقابل تصور و در نهایت هیجان انگیز طرف هستید که ساعت‌ها شما را درگیر خود می‌کند.

18. Age of Empires IV

بهترین بازی های سال 2021 / 18. Age of Empires IV

پلتفورم : PC
سبک: استراتژیک

بهترین بازی استراتژی سال 2021 بازی جز AGE OF EMPIRES 4 نبود. این سری از بازی‌ها در مورد امپراتوری‌های کهن و داستان‌ها و جنگ‌های پیرامون آنها ساخته شده است. اولین شماره از بازی Age of Empires در سال 1997 منتشر شد و این نشان می‌دهد این بازی دارای تاریخچه بسیار غنی است و جزو مهمترین بازی‌های استراتژیک دنیای گیم محسوب می‌شود. در این بازی از بین هشت تمدن می‌توانید یکی را انتخاب کنید. هر تمدن دارای گیم‌پلی خاص و همینطور طراحی ساختمان‌های منحصر به فرد می‌باشد. همینطور هر تمدن دارای نیروهای گوناگونی هستند که حال و هوای هر تمدن را در حین بازی متفاوت کرده است. AGE OF EMPIRES 4 یکی از موفق‌ترین بازی‌های سال 2021 محسوب می‌شود و لحظات متفاوتی در آن تجربه خواهید کرد.

17. little nightmares 2

بهترین بازی های سال 2021 / 17. little nightmares 2

پلتفورم : PC – PS4 – PS5 – Switch – Xbox One – Xbox Series X/S
سبک: پلتفورمر-معمایی

بازی Little Nightmares 2 یک دنیای ۲.۵ بعدی را برایتان محیا کرده که بازیکن باید از محیط‌های مختلف آن که پر از تله‌های مرگبار و موجودات عجیب و غریب است عبور کنند. در بازی می‌توانید به وسیله پرش از موانع مختلف محیط‌ بگذرید و با کمک آیتم‌ها به حل پازل‌های هوشمندانه بازی بپردازید. البته اکثر معماها فیزیکی و ساده هستند و پیچیدگی زیادی در آنها دیده نمی‌شود. کمی که در بازی جلوتر می‌روید موجودات عجیبی به تعقیبتان می‌پردازند که باید از دست آنها مخفی شده و فرار کنید. این بخش‌ها استرس زیادی درون خود دارند و تنوع جذابی به بازی بخشیده‌اند. بازی Little Nightmares 2 یک عنوان پلتفورمر ترسناک است که به زیباییِ هرچه تمام‌تر ساخته شده و یک خاطره‌ی جذاب و هیجان انگیز را از خود در ذهنتان به جای می‌گذارد. با اینکه مشکلاتی در طراحی برخی مراحل و کنترل بازی دیده می‌شود، اما نکات مثبت بازی بسیار زیاد است و لحظات جذابی را برایتان بوجود خواهد آورد. این بازی به معنای واقعیِ کلمه یک “بازی عمیق و قدرتمند” است که به راحتی نمی‌توانید لحظاتی که در آن تجربه کردید را فراموش کنید.

بررسی کامل: بررسی بازی Little Nightmares 2 / کابوسِ تمام‌نشدنی

بهترین بازی های سال 2021

16. Chicory: A Colorful Tale

بهترین بازی های سال 2021 / 16. Chicory: A Colorful Tale

پلتفورم : PC – PS4 – PS5 – Switch
سبک: ماجراجویی

قلمو را به دست بگیرید و دنیای بی‌رنگ و بی‌جان پیک نیک را زنده کنید. یکی از متفاوترین و بهترین بازی‌هایی که می‌توانید در سال 2021 آن را تجربه کنید و از تک تک لحظات شیرین و زیبای آن لذت ببرید و تا مدت‌ها به آنها فکر کنید بازی Chicory: A Colorful Tale نام دارد. مانند یک کتاب رنگ آمیزی کاملا خام و سفید باید در نقش سگ کوچکی که ناگهان از نظافتچی به صاحب قلم مو ارتقا پیدا می‌کند قرار بگیرید و دنیای شگفت انگیزی را با خلاقیت خود خلق کنید. دنیایی که رمز و رازهای بسیار زیادی در آن نهفته است و فراتر از پیکسل‌های ساده‌اش یک جهان مرموز و دوست داشتنی با داستانی بکر را در خود پنهان کرده است.

15. The Forgotten City

بهترین بازی های سال 2021 / 15. The Forgotten City

پلتفورم : PC – PS4 – PS5 – Switch – Xbox One – Xbox Series X/S
سبک: ماجراجویی، معمایی

از یک مود غنی در دنیای Skyrim تا یک بازی مستقل، بازی The Forgotten City یک داستان فراموش نشدنی و بسیار درگیرکننده را به علاقه‌مندان به دنیای گیم تقدیم کرده است. بازی‌ای که بعد از تجربه آن تا مدت‌ها به آن فکر خواهید کرد و از تجربه داستان پیچیده و جذابش به شدت مسرور خواهید شد. در این بازی از طریق یک پورتال وارد یک جامعه عجیب رومی می‌شوید که ساکنان آن در ترس از شکستن یک قانون خاص زندگی را می‌گذرانند. همانطور که سعی می‌کنید اسرار این شهر جهان باز را پیداکنید، می‌توانید هر زمان که بخواهید از طریق پورتال به عقب برگردید و حلقه زمانی را مجدداً تکرار کنید تا اشتباهات قبلی خود را جبران کنید و بسیاری از دیالوگ‌های ناب و اتفاقات عجیب و غریب در این راه منتظر شماست. The Forgotten City یک بازی در سبک معمایی است که نباید آن را از دست داد، در بین‌ بازی‌های سال 2021 چیزی شبیه به این بازی پیدا نخواهید کرد.

14. Death’s Door

بهترین بازی های سال 2021 / 14. Death's Door

پلتفورم : PC – PS4 – PS5 – Switch – Xbox One – Xbox Series X/S
سبک: اکشن، ماجراجویی

Death’s Door یکی از بهترین بازی‌هایی است که می‌توانید در سال 2021 آن را تجربه کنید. مبارزات متعادل که تا انتها چالش برانگیز و جذاب باقی می‌مانند. مبارزه با باس‌های بازی که دارای فازهای متنوعی هستند و روش‌های بکری برای کشتن هریک در بازی وجود دارد و با تمرکز کردن بدون از دست دادن هیچ خونی می‌توانید حتی سخترین دشمنان بازی را شکست دهید. محیط‌های متنوع با معماری هوشمندانه، داستان و کاراکترهایی با طراحی نو، اتمسفر منحصر به فرد، طراحی مراحل کم‌نظیر، معماهایی جذاب و وابسته به گیم‌پلی، رمز و رازهای زیادِ موجود در بازی، گرافیک هنری خیره کننده بخشی از نکات مثبت بازی محسوب می‌شوند. در کل Death’s Door تعادلی خاص بین لحظات چالش برانگیز و سرگرم‌کننده برایتان بوجود می‌آورد و تبدیل به یکی از بهترین ماجراجویی‌های امسالِ شما در صنعت گیم خواهد شد.

بررسی کامل: بررسی بازی Death’s Door / اسرار پشت دروازه مرگ

بهترین بازی های سال 2021

13. Tales of Arise

بهترین بازی های سال 2021/ 13. Tales of Arise

پلتفورم : PC – PS4 – PS5 – Xbox One – Xbox Series X/S
سبک: اکشن، نقش آفرینی

داستان Tales Of Arise در دنیایی جریان دارد که دو قدرت دنیا یعنی Dahna و Rena در نزاعی ۳۰۰ ساله سعی در گرفتن سیاره خود هستند. با برخورداری از تکنولوژی و سلاح‌های جنگی پیشرفته Rena در نهایت Dahna و تمام سرزمین‌های تابع‌اش را فتح می‌کند. مردمان Dahna به بردگی گرفته شده و تاریخ پرافتخارشان از صحنه روزگار محو می‌شود. سه قرن بعد از سقوط Dahna، آنها که زنده ماندند باید در معادن، برای ابد کار کنند و تنها راه رهایی آن از این زنجیرها، مرگ است. بر روی دستان این بردگان، مُهری قرار دارد که انرژی زندگی یا Life Force آنها را گرفته و به هر یک از اربابان قلمروها قدرتی فزاینده می‌دهد. اربابان در رقابتی تنگاتنگ برای کنترل سرزمین‌های Rena اقدام به این کار می‌کنند. هر کسی که بتواند Life Force بیشتری جمع کند، زودتر از بقیه می‌تواند کنترل مملکت را دست گیرد و…

اگر با سبک J-RPG آشنایی لازم را دارید، بازیِ Tales of Arise می‌تواند برایتان لحظات سرگرم کننده و مفرحی را بوجود بیاورد. در کل روایت داستان‌ و شخصیت‌پردازی‌ جذاب و عمیق هستند و از کشش مناسبی برخوردارند و می‌توانند شما را تا انتها پای اثر نگه‌ داشته و خاطره خوشی برایتان رقم بزنند.

بررسی کامل: نقد و بررسی بازی Tales Of Arise

12. Marvel’s Guardians of the Galaxy

بهترین بازی های سال 2021 / 12. Marvel's Guardians of the Galaxy

پلتفورم : PC – PS4 – PS5 – Xbox One – Xbox Series X/S
سبک: اکشن، ماجراجویی

Guardians of the Galaxy بازیی در سبک اکشن ماجراجویی است که براساس سری کمیک بوکی به همین نام از دنیای مارول ساخته شده است. این بازی به شکل هوشمندانه‌ای تمرکز خود را بر روی داستان‌ها، مشاجره‌ها و اتفاقات تند و بسیار بامزه این گروه گذاشته است و در طول بازی می‌توانید با کشف دنیای شگفت انگیز بازی یک تجربه منحصربه فرد را تجربه کنید. در کنار داستان درخشان، اکشن‌ بازی و گیم‌پلی آن نیز به طرز شگفت انگیزی سرگرم کننده و اعتیاد آور ساخته شده است. ‌بازی‌ای که فراتر از عناوین کمیک‌ بوکی سال‌های اخیرِ مارول در دنیای گیم ظاهر شده و یکی از بهترین بازی‌های سال 2021 محسوب می‌شود.

11. Inscryption

بهترین بازی های سال 2021/ 11. Inscryption

پلتفورم : PC
سبک: ماجراجویی، معمایی

یکی از عجایب سال 2021 در دنیای گیم، بازی Inscryption نام دارد. این بازی بار دیگر به ما گوشزد کرد که برای چه دلیل است که هنوز عاشق این دنیای شگفت انگیز هستیم. بازی‌ای با حجم بسیارکم و گرافیک ساده‌ اما در عین حال داستانی درگیرکننده و گیم‌پلی بسیار عمیق که می‌توانید روزها از بازی کردنش لذت ببرید و گذر زمان را از یاد ببرید. بازی Inscryption یک بازی کارتی بسیار ویژه است که در آن هم ترس را حس خواهید کرد و هم تنوع عجیبی در آن وجود دارد، به طوری که بعد از اینکه ده‌ها بار بازی را اتمام برسانید تازه نیمی از نکات و اسرار بازی برای شما رو نشده است. بازی‌ای که هم چالش برانگیز است و هم داستان غنی دارد و بعد از اتمامش تا مدت‌ها آن را از یاد نخواهید برد.

10. Ratchet & Clank: Rift Apart

بهترین بازی های سال 2021 / 10. Ratchet & Clank: Rift Apart

پلتفورم : PS5
سبک: اکشن، ماجراجویی، پلتفورمر

بازی Ratchet & Clank: Rift Apart یکی از بهترین عناوینی است که در سال 2021 آن را تجربه کردیم، در این بازی راچت و کلارک به بُعد دیگری سفر می‌کنند تا در یک بازی پلتفرم اکشن فراموش نشدنی با دکتر نفاریوس روبرو شوند. بازی‌ای که به طرز شگفت انگیزی جذاب ساخته شده است. پرانرژی و آرامش بخش است و حس نوستالژی شما را قلقلک می‌دهد. یک دستاورد صوتی و تصویری خیره کننده برای PS5 که به راحتی نمی‌توانید از آن چشم بردارید. در کنار تمام این دستاوردها داستانی بکر و پراحساس به همراه گیم‌پلی هیجان انگیز و مجذوب کننده وجود دارد. بسیاری از عناصر گیم‌پلی سری قبلی در این بازی نیز دیده شده است و بسیاری از آنها به شکل قابل توجهی ارتقا یافته و پرجزئیات‌تر از همیشه هستند.

بهترین بازی های سال 2021

9. Returnal

بهترین بازی های سال 2021 / 9. Returnal

پلتفورم : PS5
سبک: اکشن، سوم شخص

یکی از بازی‌های جذابی که در سال 2021 برای PS5 منتشر شد بازی Returnal نام دارد که توسط Housemarque یکی از استودیوهای بازی سازی قدیمی سونی ساخته شده است. در بازی شما کنترل یک خلبان فضایی به نام سلن را در دست دارید که در یک سیاره ناشناخته با استفاده از انواع سلاح‌ها به مبارزه با موجودات فرازمینیِ مرموز می‌پردازد. همینطور داستان روانشناسانه به همراه المان‌های وحشت، یک جذابیت خاص به عنوان بخشیده است. محیط‌های بسته و تاریک، موجودات عظیم جسه که توانایی‌های مرگبار مختلفی دارند و توانایی جاخالی و حرکت سریع گیمر که قدرت مانور بازی را افزایش داده و لحظات جذابی در حین مبارزه با این موجودات خلق کرده است. در بازی به طور همزمان باید با تعداد زیادی از دشمنان مبارزه کنید و مبارزات بسیار سریع و چالش برانگیز ساخته شده‌اند. این بازی در کنار گرافیک خیره کننده نسل جدیدش و صدای سه بعدی، یک گیم‌پلی بسیار قدرتمند و ماندگار را برای گیمرها به ارمغان آورده است. در Returnal شاهد داستان‌سرایی‌های بسیار زیبایی بودیم، که از بخش‌های ناراحت‌کننده‌ای که در آن خانه دوران کودکی سلن فضانورد را کاوش می‌کنید تا فیلم‌های کوتاه سینمایی که اطلاعات کافی از او را در اختیار شما قرار می‌دهند، را شامل می‌شود.

8. Resident Evil Village

بهترین بازی های سال 2021 / 8. Resident Evil Village

پلتفورم : PC – PS4 – PS5 – Xbox One – Xbox Series X/S
سبک: اکشن، ماجراجویی، وحشت و بقا

بازی Resident Evil Village یک اثر کم نقص و جذاب است که می‌تواند ساعت‌ها شما را سرگرم کند. حتی بعد از پایان بازی بخش Mercenaries را داریم که ساعت‌ها می‌توانید به کشتن سریع دشمنان بازی و کسب امتیاز بپردازید که بسیار طوفانی درست شده است. روایت داستانی بازی جذاب و قابل قبول است و می‌توانید از صحنه‌های سینمایی بیشترین لذت را ببرید و در طول اثر با شخصیت‌های آشنای قدیمی و کاراکترهای جدیدِ جذاب آشنا شوید و از ملاقاتشان و گره‌های داستانی که ایجاد می‌کنند لذت ببرید.

رزیدنت ایوِل روستا ترکیبی جذاب از شماره هفتم و چهارم این سری است و به شکل کاملا ماهرانه‌ای با اتصال نقاط قوت هرکدام از این بازی‌ها یک اثر منحصر به فرد خلق کرده که حس خاص خود را درونش دارد و می‌تواند به یکی از بهترین تجربه‌هایتان در بین بازی‌های ایول تبدیل شود. با این حال این به سلیقه شما بستگی دارد که از یک بازی با نام Resident Evil چه توقعی دارید و چه حسی می‌خواهید در انتهای بازی نسیبتان شود. در کل این بازی یک “رزیدنت ایول” ترسناک و جاه‌طلبانه نیست اما یک بازی اکشن ماجراجویانه قدرتمند، منحصربه فرد و سینمایی است که از بازی کردنش لذت خواهید برد و تا مدت‌ها به بازی کردنش مشغول خواهید شد و در درجات سختی مختلف آن را تجربه خواهید کرد.

بررسی کامل: بررسی بازی Resident Evil Village / روستای وحشت

7. Metroid Dread

7. Metroid Dread

پلتفورم : Switch
سبک: اکشن، ماجراجویی

Metroid از قدیمی‌ترین فرانچایزهای صنعت گیم محسوب می‌شود، به طوری که از 1986 تاکنون ده‌ها نسخه اصلی و فرعی از این سری منتشر شده است. شما در نقش “ساموس آرن” که یک جایزه بگیر است، ایفای نقش می‌کنید. او در این نسخه باید در مقابل دشمن رباتیکی جدیدی به نام ZDR قد علم کند. گیم‌پلی بازی سبک پلتفورمر (side-scroller) سری Metroid را حفظ کرده و اِلِمان‌های مخفی کاری نیز به بازی اضافه شده است. دشمنان خاصی در بازی وجود دارند که فقط به وسیله مخفی کاری می‌توانید آنها را جا بگذارید که لحظات متفاوتی را در بازی رقم زده‌اند. همینطور در طول مراحل باید از دست ربات‌های خاصی فرار کنید که سرعت و هیجان فوق‌العاده‌ای به بازی تزریق کرده‌اند. از امکاناتی که ساموس در اختیارتان قرار می‌دهد، تیراندازی آزادانه و حملات نزدیک (melee attacks) است. ساموس همینطور می‌تواند به سطوح خاصی بچشبد، دو پرشه انجام دهد و یا روی زمین سر بخورد تا از موانع عبور کند. امکانات و سلاح‌های زیادی در طول مراحل به ساموس اضافه می‌شوند و در مقابل نیز دشمنان قوی و قوی‌تر شده تا بالانس بازی حفظ شود و بازی همیشه چالش انگیز باشد.  پیشروی در نقشه گسترده‌ بازی خطی‌تر از آن چیزی است که در ابتدا به نظر می‌رسید، اما این سادگی به تقویت مهارت لذت‌بخش بازی کمک کرده و یک تجربه منحصر به فرد را به وجود آورده است.

6. Deathloop

بهترین بازی های سال 2021 / 6. Deathloop

پلتفورم : PC – PS5
سبک: شوتر، اول شخص

فیلم‌های سینمایی زیادی به حلقه زمانی بینهایت پرداخته‌اند اما این ایده در یک بازی ویدئویی ایده جاه طلبانه‌تری به نظر می‌رسد. Deathloop یک معمای قتل پیچیده است که زمان را به ارزشمندترین سلاح شما تبدیل می‌کند. در Deathloop باید کم کم به تجربه و مشاهده بپردازید و جزئیات پیچیده و جذاب داستان بازی را مانند قطعات پازل کنار هم بگذارید و به کشف جهان مرموز آن دست بزنید. در Deathloop، بازیکن در نقش کلت ایفای نقش می‌کند، یک قاتل که در یک حلقه زمانی گیر کرده است و وظیفه دارد تا قبل از نیمه‌شب هشت هدف خود را که در سراسر جزیره هستند از بین ببرد، زیرا زنده ماندن حتی یک مورد از آن‌ها باعث می‌شود که حلقه زمان خنثی شده و از اول شود. Deathloop یک بازی بلندپراوازانه و زیبا است که اگر برایش به درستی وقت بگذارید به یکی از بهترین بازی‌های سال برایتان بدل خواهد شد.

بهترین بازی های سال 2021

5. Psychonauts 2

بهترین بازی های سال 2021 / 5. Psychonauts 2

پلتفورم : PC – PS4 – Xbox One – Xbox Series X/S
سبک: پلتفورمر، معمایی، ماجراجویی

عجیب و غریب‌ترین بازی سال 2021، بازیی که شما را درگیر یکی از بهترین داستان‌های دنیای گیم می‌کند. امسال خیلی خوش شانس بودیم که بار دیگر Psychonauts  این بازی عجیب و غریب و دیوانه‌وار را تجربه کردیم. بازی Psychonauts 2 از آن عناوین در دنیای گیم نیست که بخواهید از دستش بدهید. فرقی نمی‌کند چه سن و سالی داشته باشید، بعد از شروع بازی به خاطر تنوع و داستان جذابش حتما بازی را به اتمام خواهید رساند و اگر بیشتر علاقه‌مند گیم پلی و محیط‌های بازی شوید تمام آیتم‌های مخفی هر مرحله را با تکرار دوباره بدست خواهید آورد. ماکروسافت روز به روز در حال گسترش دادن Xbox Game Pass خود است و گیمر‌های بیشتری را با بازی‌های متفاوت و باکیفیتی که منتشر می‌کند به سمت خود جذب کرده است. مسلما بازی Psychonauts 2 یکی از آن بازی‌هایی است که در کلکسیون Xbox Game Pass مانند الماس می‌درخشد. داستان خاطره‌انگیز، کاراکترهایی با شخصیت‌پردازی قدرتمند، اتمسفر بامزه و خنده‌دار، گیم‌پلی متنوع، طراحی محیط و مراحل نبوغ‌ آمیز و رنگارنگ، ترکیب جذاب اکشن و پلتفورمر و… نکاتی است که شما را به بازی کردن این بازی ترغیب می‌کند. این بازی متفاوت و زیبا را به هیچ عنوان از دست ندهید.

بررسی کامل: بررسی بازی Psychonauts 2 / در اعماق افکار پریشان‌

4. Hitman III

بهترین بازی های سال 2021 / 4. Hitman III

پلتفورم : PC – PS4 – PS5 – Switch – Xbox One – Xbox Series X/S
سبک: اکشن، ماجراجویی، مخفی‌کاری

شماره سوم هیتمن یکی از بهترین بازی‌های مخفی‌کاری و یکی از بهترین‌های فرانچایز Hitman از آغاز انتشار از سال 2000 تاکنون محسوب می‌شود. هیتمن سه ترکیب درست گیم‌پلی غنی که ده‌ها مسیر مختلف برای انجام ماموریت‌هایش را پیش رویتان گذاشته را با یک داستان درگیرکننده و زیبا ترکیب کرده تا به یکی از بهترین بازی‌های سال 2021 تبدیل شود. بازی هیتمن۳ یک تجربه جذاب و منحصر به فرد در دنیای گیم محسوب می‌شود و کامل کننده داستان دو شماره قبلی‌اش است. طراحی مراحل کم نقص و باشکوه، محیط‌های متنوع و زیبا، داستان‌های مختلفی که در هر محیط تجربه می‌کنید، داستان کلی قدرتمند، شخصیت شماره ۴۷ که خاص و متمایز است، گرافیک زیبا، آهنگ‌های شنیدنی، صداگذاری قدرتمند و… بخشی از نکات مثبت این بازی بزرگ محسوب می‌شود. در کل تجربه بازی هیتمن ۳ می‌تواند به یکی از بهترین تجربه‌های سبک مخفیانه زندگی‌تان بدل شود.

بررسی کامل: نقد و بررسی بازی Hitman 3 / وداع با آقای خاص

3. Halo Infinite

بهترین بازی های سال 2021/ 3. Halo Infinite

پلتفورم : PC – Xbox One – Xbox Series X/S
سبک: شوتر، اول شخص

یکی از بهترین بازی‌های شوتر که در چند سال اخیر ساخته شده است. در نگاه اول Halo Infinite همان هیلو همیشگی است، چیزی کم ندارد و به لطف Grapple Shot حرکات محیرالعقول بسیار متنوع و متهورانه‌ای می‌توانید بر روی دشمنان پیاده کنید و این کار در بخش مولتی‌پلیر بازی به اوج خودش می‌رسد.  این بازی از تمام رقیبان امسالش همچون Battlefield 2042 یا COD: Vanguard در زمینه‌ی Campaign و مولتی‌پلیر بسیار سرتر ظاهر شده و با توجه به رایگان بودن بخش Multiplayer بازی می‌تواند یکی از بهترین تجربه‌های شما در زمینه‌ی تجربه بخش چند نفره در سال‌های اخیر باشد. این بازیِ حماسی را به هیچ عنوان از دست ندهید.

بررسی کامل: بررسی بازی Halo Infinite / شوتر اول شخصِ بی‌نهایت

بهترین بازی های سال 2021

2. Forza Horizon 5

بهترین بازی های سال 2021 / 2. Forza Horizon 5

پلتفورم : PC – Xbox One – Xbox Series X/S
سبک: مسابقه‌ای

بازی Forza Horizon یکی از بهترین و محبوبترین بازی‌های مسابقه‌ای چند سال اخیر محسوب می‌شود. گرافیک خیره کننده و گیم‌پلی سرگرم کننده از ویژ‌گی‌های بارز این سری محسوب می‌شوند. بعد از سفر به استرالیا (در شماره سوم) و انگلیس (در شماره چهارم) در قسمتِ پنجم بازی به مکزیک سفر می‌کنیم.  این بازی بزرگترین و متنوع‌ترین بازی جهان‌باز تاریخ سری محسوب می‌شود. سازندگان از قدرت سخت افزاری Xbox Series X/S به خوبی استفاده کرده و به کوچکترین جزئیات محیط حتی تیغ‌های روی کاکتوس‌ها نیز اهمیت داده‌اند. بازیکنان می‌توانند با سرعت در شهرهای ساحلی بسیار زیبا، آبشارهای شگفت انگیز اطراف شهرها، بزرگراه‌های بیابانی، محیط‌های کوهستانی و در کنار آتشفشان‌های خطرناک و… مسابقه دهند. نورپردازی پویا یکی از ویژگی‌های بازی است که محیط‌های مختلف را به شدت زنده کرده است. بازی Forza Horizon 5 بخش‌های مختلف و متنوعی را در اختیار بازیکنان به صورت آنلاین و آفلاین قرار می‌دهد و حتی به شما اجازه خلق مسیر‌های مسابقه دلخواه و اشتراک گذاری آن با سایر بازیکنان را می‌دهد. Forza Horizon 5 یکی از سرگرم‌کننده‌ترین و بهترین بازی‌های سبک ریسینگِ تاریخ دنیای گیم است. سخت است در چنین سبکی که رقابت کمی وجود دارد چنین باکیفت و پرجزئیات باقی ماند. بازی‌ای که یکی از بزرگترین و زیباترین جهان‌های ریسینگ را خلق کرد و در میان چشمان بهت زده طرفدارانش یکی از بهترین بازی‌های ساخته شده نه تنها در سبک ریسینگ بلکه در بین تمام سبک‌ها را به یادگار گذاشت و به یکی از بهترین بازی‌های سال 2021 تبدیل شد.

1. It Takes Two

بهترین بازی سال 2021 / 1. It Takes Two

پلتفورم : PC – PS4 – PS5 – Xbox One – Xbox Series X/S
سبک: اکشن، ماجراجویی، پلتفورمر

یکی از بهترین تجربه‌های دو نفره و تیمی که در سال‌های اخیر در دنیای گیم اتفاق افتاده است بازی It Takes Two نام دارد. یک زوج که در آستانه طلاق قرار گرفته‌اند در یک اتفاق عجیب تبدیل به عروسک‌های کوچک دخترشان می‌شوند و وارد یکی از شگفت انگیزترین ماجراجویی‌ها و همکاری‌های دو نفره زندگی‌شان می‌شوند. بازی It Takes Two مناسب هر سن و سالی است و درس‌های زیادی پشت تک تک بخش‌های آن وجود دارد. هر مرحله و هر بخش از بازی دارای محیط‌های کاملا متفاوت و رویایی به همراه گیم‌پلی خاص خود است و هر لحظه از بازی حسی کاملا متفاوت را به بازیکنان منتقل می‌کند. اما از تمام این‌ها بالاتر حس همکاری است که در تک تک دقایق و لحظات بازی جاری است. تک تک حرکات شما بدون کمک همراهتان بی‌معنی است. باید به همراه هم از چالش‌های سخت عبور کنید، باس‌های عجیب و غریب را شکست دهید و معماهای هوشمندانه بازی را حل کنید. این می‌تواند یکی از بیادماندنی‌ترین هم‌سفری‌های دنیای گیم را برایتان رقم بزند. It Takes Two بدون شک از عجایب سال 2021 و یکی از بهترین بازی‌های چند سال اخیر و بهترین بازی سال 2021 محسوب می‌شود. اگر قصد دارید به همراه یک دوست یا حتی همسر یا نامزدتان یک بازی صمیمی و به یادماندنی را تجربه کنید It Takes Two به تجربه‌ای فراموش نشدنی برایتان تبدیل خواهد شد که با هیچ بازی دیگری نمی‌توانید این تجربه را چنین قدرتمند و ماندگار بدست بیاورید…

امیدواریم از مطلب “معرفی بهترین بازی های سال 2021 / بیست بازی برتر سال” لذت برده باشید تا بعد…

آخرین مطالب به روز شده

آخرین مقالات اختصاصی

اشتراک در
اطلاع از
guest
1 دیدگاه
تازه‌ترین
قدیمی‌ترین
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
میثم
میثم

لیست بسیار عالی بود
ازتون خیلی ممنون بابت زحمتی که کشیدید