معرفی شخصیت های مرتبط با بازی Dark Souls 3

در ادامه مقاله داستان بازی Dark Souls 3 در این قسمت قصد داریم تا به معرفی شخصیت‌های این دنیای عظیم بپردازیم تا بیشتر با این بازی پر رمز و راز آشنا شوید. در ادامه با سایت ساعت هفت با مقاله اختصاصی ” معرفی شخصیت های مرتبط با بازی Dark Souls 3 ” همراه باشید.

…قبل از خواندن این مطلب بهتر است مقاله داستان بازی Dark Souls 3 را مطالعه کنید…

بهترین بازی شرکت بازی سازی فرام سافتور از نظر شما کدام است؟
×

معرفی شخصیت‌های مهم بازی Dark Souls III

Fire Keeper

معرفی شخصیت های بازی دارک سولز 3 / Fire Keeper

او کسی است که وظیفه‌اش یاری کردن و کمک به شماست. او شما را با گرفتن Soul تقویت می‌کند. اما بر اساس این جمله از خود Firekeeper که می‌گوید:”Touch the darkness within me”، این شخصیت قدرت و توانایی‌هایش را از تاریکی می‌گیرد. همانطور که از سینماتیک شماره اول در می‌یابیم، خود اربابان روح نیز ماهیت وجودیشان از Dark است و این Flame بود که به واسطه نیرویش آنها را تغییر داد. به همین خاطر Firekeeperها براساس اصول و روش‌های Dark آموزش دیده‌اند. او ماسکی بروی چهره دارد که چشمانش را پوشانده است زیرا او نابیناست. نابینایی او می‌تواند به دلیل آن باشد که با تاریکی بیشتر خو بگیرد و بتواند نیروی بیشتری دریافت کند و شاید بخاطر آن باشد که گرفتار ظواهر دنیا نشوند! زیرا اگر در طول بازی چشمانش را بهبود دهید، بصیرتش، حتی لحنش نیز تغییر می‌کند، هدفش هم چیز دیگری می‌شود و از شما کمک می‌طلبد تا هدفش را به سرانجام برساند. او نامیراست، برعکس دیگر شخصیت های Firelink Shrine که با مرگشان دیگر احیا نمی‌شوند، زیرا Firekeeper به دنیایِ شما وابسته است و او متعلق به دنیای شماست، اگر تئوری دوم را قبول داشته باشید. (برای خواندن تئوری‌ها به داستان بازی دارک سولز 3 مراجعه کنید.)

Andre of Astora

معرفی شخصیت های بازی دارک سولز 3 / Andre of Astora

اگر به او Coal بدهید، براساس گفتمانش در هنگام دریافت این آیتم، متوجه می‌شویم که او همان Andre از Dark Souls I است. او نیز متعلق به دنیای شماست چراکه بعد از مرگش احیا می‌شود.

Firelink Handmaid

معرفی شخصیت های بازی دارک سولز 3 / Firelink Handmaid

براساس ماموریتِ شخصیتِ دیگرِ بازی یعنی Siris متوجه می‌شویم که این پیرزن مادربزرگ Siris است و Hodrick پدربزرگ او و همسر این Handmaid است.

Cornyx of The Great Swamp 

معرفی شخصیت های بازی دارک سولز 3 / Dark-Souls-3-Cornyx-of-The-Great-Swamp

کورنیکس یکی از قدیمی‌ترین Pyromancerهای بازی است. لباسش و پرهای بزرگی که دارد او را به کلاغ بزرگ شماره اول بازی ارجاع می‌دهد و مابقی لباس‌هایش مانند دختران ایزالیث است.

Orbeck of Vinheim

اوربک یک قاتل است که تصمیم گرفته بر روی Sorcery تحقیق کند. او همچنین تصمیم دارد که تبدیل به Lord of Hollow شود.

Irina and Eygon of Carim

معرفی شخصیت های بازی دارک سولز 3 / Irina and Eygon of Carim

ایرینا یک قدیس از Carim است، که نتوانسته Firekeeper شود. او توسط شوالیه Carim یعنی Eygon مورد محافظت قرار گرفته است. وقتی او را آزاد می‌کنید، Eygon محافظت این دختر را به شما می‌‌سپارد. وقتی به Firelink می‌آید، ایرینا دو راه پیش رو دارد، یا دوباره تلاش کند و در نهایت یک Firekeeper شود، یا اینکه خود را بی‌چون و چرا به Dark بسپارد. اگر او را به Dark رهنمون کنید Eygon برای اینکار شما را بازخواست می‌کند.

Karla, The Dark Sorceress

معرفی شخصیت های بازی دارک سولز 3 / Karla, The Dark Sorceress

نوزادان Abyss هرگز نمی‌میرند، بیرون و درون، در حاشیه آن هستند. با این تفاوت که دیگر هیچ کس به دنبال آنها نخواهد رفت.

کارلا را در سیاهچاله‌های Irythill می‌یابیم. از خاکستر Prisoner Chief می‌توانید set لباس‌های او را بدست آورید.

اینطور که پیداست کاراکتر Prisoner Chief و کارلا دارای یک رابطه عجیب و غریب بودند. رئیس زندان کارلا را به عنوان یک زندانی مورد شکنجه قرار می‌داده است. رئیس زندان وسایل و لباس های او را احتکار کرده (hoard) اما از آنها استفاده نکرده است.

درباره کت او گفته شده است که این کتِ رنگ آمیزی شده، نشان از سفری طول دراز و مدت زمان طولانی در زندان بودن دارد. دیوانگی است اگر کسی این کت را بر تن کند. به نظر می‌رسد که در یک رابطه حسادت آمیز یا عشقی یک طرفه به سختی به هدفش می‌رسد، اما شوربختانه مانند تمامی تمایلات انسانی یکطرفه این نیز به جایی نمی‌رسد.

Greirat The Great Thief و Unbreakable Patches

Greirat The Great Thief 

با پَچ آغاز می‌کنیم، او یکی از کارکترهایی است که در این سری مکرراً ظاهر شده است. او ما را فریب می‌دهد و اگر بمیریم تجهیزاتمان را می‌دزدد و می‌فروشد، اگر زنده بمانیم ملتمسانه می‌خواهد که او را نکشیم. اگر از کشتن این حرامزاده صرف نظر کنید آیتم‌های خوبی برای فروش دارد و تبدیل به دوست شما می‌شود!

روزی روزگاری یک حرامزاده بود که زندگی‌اش بسیار سخت بود، او به سختی روزها و شب‌ها را سر می‌کرد، او روزیِ خود را از دزدی، قتل و فریب بدست می‌آورد. لقب Unbreakable احتمالاً به خاطر زندگی سخت و تحمل‌پذیری بالای او به او داده شده است. او نیز یک Undead است، بارها مرده و دوباره از گور برخواسته است. او هنوز هم انسانی شرور است و ملت را فریب می‌دهد. او را اولین بار در لباس Siegward میبینیم که او اولین قربانی Patch بوده است.

او می‌داند که شما با Siegward ملاقات داشته‌اید. او باید مست باشد، زیرا همانطور که می‌دانیم Siegward عاشق نوشیدنی است و همیشه تعداد زیادی بشکه مشروب با خود دارد، احتمالاً پَچ نیز از این نوشیدنی‌ها خورده است. پَچ این موضوع را می‌دانسته است، با Siegward مشروب خورده است و سر فرصتی مناسب او را به داخل چاه انداخته ولی قبل از آن لباس‌هایش را دزدیده است.

معرفی شخصیت های بازی دارک سولز 3 / Unbreakable Patches

ملاقات بعدی ما با پَچ بیرون از تختگاه روزاریاست، که او کلاه خودِ خود را برداشته است و می گوید: It Wasn’t Me، بعد او را در Firelink Shrine می‌یابیم که درِ برجِ کنارِ Firelink را بر رویمان می‌بندد و ما را مجبور می‌کند برج را دور بزنیم. این احتمال وجود دارد که او بعد از اولین برخوردمان فهمیده است که ما Unkindled one هستیم و به همین خاطر ما را در Firelink Shrine دوباره به تله می‌اندازد. پَچ چگونه به Firelink Shrine آمده است؟ شاید با استفاده از  Bonefire یا با پای پیاده!

از دیالوگ‌های او پیداست که او به دوستش Greirat the thief، مدیون است. اگر آیتم‌های مربوط به Siegward را از او نخرید، او لباس‌های Siegward را به تن می‌کند و به دنبال Greirat می‌رود. اگرچه او برای بار سوم نمی تواند Greirat را بیابد. احتمالاً پَچ هم مانند Greirat اهل Undead Settlement باشد. بنا بر یک تئوری که در اینترنت یافتم، پَچ و Greirat با هم داستان‌های زیادی داشته‌اند. پَچ در این منطقه ملت را سر کار می‌گذاشته، حالا با دزدی، فریب و حتی شاید قتل نیز انجام می‌داده است. به هر حال او را دستگیر می‌کنند و به زندان می‌اندازند، از این رو Greirat او را می‌یابد و از زندان رها می‌کند. چگونه فرار کرده است، پَچ لباس‌های Greirat را پوشیده و با این لباس‌ها به زندان افتاده، Greirat سر می‌رسد و لباس‌های خود را می‌پوشد و پَچ با لباس‌های خودش می‌گریزد و Greirat را فریب داده و به جای خود در زندان می‌افکند (زیرا پَچ کلاً انسانی حرام‌زاده است و نمی‌تواند این خصلت خود را کنترل کند). به همین خاطر بعداً از کارش پشیمان می‌شود و سعی می‌کند این کار خود را جبران کند. به همین خاطر است که در قسمت بالایی Firelink Shrine به دور از بقیه سکنا دارد، زیرا ممکن است Greirat او را بشناسد و انتقام کار پَچ را ازش بگیرد.

Yoel and Yuria of Londor, Anri of Astora

معرفی شخصیت های بازی دارک سولز 3 / Yoel and Yuria of Londor

Yoel را در بیرون دروازه Undead Settlement می‌یابیم که بخاطر آنکه نتوانسته ماموریتش را به اتمام برساند در حال زاری است. او یک Pilgrim است، وقتی او را به خدمت می‌گیرید او قدرت‌های شما را با Dark Sigil افزایش می‌دهد.

I am Yoel of Londor, a pilgrim as you can see, only… Somehow, I’ve failed to die as was ordained

من Yoel از بوندور هستم، یک زائر همانطور که مشخص است، فقط… به نحوی، آنطور که مُقدّر شده بود نمُردم.

وقتی Yoel مقدار معینی از Dark Sigil را دریافت می‌کند، می‌میرد. بر اساس خاکستری که از او بر جا می‌ماند می‌فهمیم که او به یک زن خدمت می‌کرده است. به همین خاطر احتمالاً Yuria همان زنی باشد که Yoel به او خدمت می‌کرده است. Yuria به شما درباره Lord of Hollow می‌گوید و شما را تشویق می‌کند که تبدیل به ارباب Hollow ها بشوید. از آنطرف او Anri را Hollow خطاب می‌کند که در انتظار است تا به عقد شما درآید و در آخر Anri را عروس/شوهر شما می‌نامد که منتظر شماست. از دیگر صحبت‌هایش مشخص می‌شود که او یک خواهر خائن نیز دارد، به نام Elfriede که او را در Ashes of Ariandel می‌بینیم.

Siegward of Catarina

سیگوارد تنها یک ماموریت دارد و آن این است که دوستش Yhorm را بیابد. زیرا او به Yhorm قول داده است که اگر زمانی Yhorm تبدیل به Hollow شد و عقلش را از دست داد او را بیابد و بکُشد. شمشیر مخصوص Storm را نیز خود Yhorm به او داده است.

Emma, High Priestess

Emma همان کسی است که Player را به دنبال Lords of Cinder می‌فرستد.

Pontiff Sulyvahn

شخصیت های دارک سولز 3 / Pontiff Sulyvahn

پاپ سالیوان آنتاگونیست بازی است و بسیاری از شخصیت‌های بازی را مورد آزار و اذیت و رنج قرار داده است. او حتی به خدایان هم رحم نکرده و آنان را اسیر کرده یا به دامان مرگ فرستاده است. او در دنیای نقاشی شده به دنیا آمده و بزرگ شده است، او از این دنیا خارج می‌شود، بدون اینکه تجربه‌ای از خارج داشته باشد. وقتی جوان بود و تبدیل به یک ساحره شده بود، به Profaned Capital رفت و آتش محوناشدنی را به چشم دید، در این هنگام بود که او هدفی را در سر پروراند. بعد از واقعه Profaned Capital بسیاری از زندانبانانی که امروزه در Irithyll هستند به پیش سالیوان رفتند و به او خدمت کردند. پاپ سالیوان یکی از فرزندان خدایان باستانی را در جایی محبوس می‌کند تا او را پیشکش درنده‌خو (Aldrich) کند. شوالیه‌های Darkmoon زمانی تحت امر گوئندولین بودند ولی بخاطر آنکه گوئندولین بیمار می‌شود، رهبری آنها را یورِشکا بر عهده می‌گیرد. تا آنکه سالیوان خود را (به گفته یورِشکا به ناحق) پاپ می‌خواند و یورِشکا را در برجی بلند زندانی می‌کند. سالیوان سربازان Irithyll مانند سربازان زادگاهش می‌آراید و به آنها داس‌هایی می‌دهد که شبیه داس‌های Fride است.

Sister Friede and Father Ariandel

معرفی شخصیت های بازی دارک سولز 3 / Sister Friede and Father Ariandel

فریدا اولین Ashای بود که وارد دنیای نقاشی شده شد، او ریشه آتش را به همراه پدر آریاندل خشکاند. آریاندل دوباره این سرزمین ویران را از نو ساخت و طبق یک نظریه در اینترنت او این کار را با خون مقدس انجام داد. از آنطرف فریدا نیز همه چیز را خشک و بی‌جان کرد، دلیل این کارش مشخص نیست. فریدا زمانی عضوی از کنیسه (کلیسا، Church) سیاه Londor بود که آن را ترک کرد، یا به قول خواهرش به آنها خیانت کرد. آریاندل چیزی شبیه به Lordvessal را همراه خودش به دنیای نقاشی شده آورد. او آن را با خون ترکیب می‌کند تا آن را حفظ کند.

قسمت قبلی: داستان بازی Dark Souls 3

قسمت بعدی : معرفی سرزمین های مرتبط با بازی Dark Souls 3

امیدواریم از مطلب “معرفی شخصیت های مرتبط با بازی Dark Souls 3” لذت برده باشید تا بعد…

آخرین مطالب به روز شده

آخرین مقالات اختصاصی

اشتراک در
اطلاع از
guest
1 دیدگاه
تازه‌ترین
قدیمی‌ترین
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Mehdi
Mehdi

بینظیر👌