راهنمای قدم به قدم بازی Last of us فصل پنجم (Pittsburgh) قسمت دوم

راهنمای قدم به قدم بازی Last of us فصل پنجم (Pittsburgh) قسمت دوم

راهنمای قدم به قدم بازی The Last of us part 1 (منوی اصلی)

فصل پنجم- بخش سوم (Financial District)

(موارد مخفی و قابل جمع‌آوری این بخش شامل چهار Artifacts، چهار مکالمه اضافه، یک میزکار و یک درِ بسته است.)

راهنمای قدم به قدم بازی Last of us فصل پنجم (Pittsburgh) قسمت اول

بعد از دمو باید با گروهی از دشمنان به نام هانتر سر و کله بزنید! بعد از صحبت‌ها دشمنان پخش می‌شوند و به جستجو برای شما می‌پردازند. تعداد دشمنان اینجا زیاد است اما شما نیز در این مدت ماهر شده‌اید و البته پشتیبانی الی را نیز از دور دارید. مثل همیشه تا جایی که می‌توانید مخفی بمانید و از پشت دشمنان را یکی یکی بکشید. ولی اگر گیر افتادید که به خاطر تعداد زیاد دشمنان بعید نیست از هر راهی برای کشتن آنها استفاده کنید ولی تیرکمان از دیگر سلاح‌ها برای انسان‌ها بهتر است و سر و صدای کمتری ایجاد می‌کند. از نارنجک‌هایتان نیز در مواقع ضروری برای گروهی کشتن دشمنان استفاده کنید. در ساختمان دوم یک رد خون روی زمین است که به اتاقی ختم می‌شود در آنجا شما روی زمین Fireflies Note را پیدا خواهید کرد. (1) در ساختمانی که Bank of Meridian رویش نوشته نیز مقداری پیچ پیدا خواهید کرد. بعد از اینکه تمام دشمنان را کشتید جوئل به الی می‌گوید که پایین بیاید. حال می‌توانید بهتر محیط را بگردید و هر آیتم باقی مانده را بردارید. همان جایی که این بخش از مرحله را آغاز کردید یک جنازه به دار است به سمتش بروید تا Optional Conversation با الی انجام دهید. (1) حال به شمال این بخش بروید. در آنجا در سمت راست پیچ‌ها را بردارید، در سمت چپ به سمت در کرکر‌های بروید و E را فشار دهید تا الی چیزی زیر در بگذارد و بتوانید به داخل بخزید.

گاری را از زیر در بیرون بکشید و به سمت دیواری که بالایش نواز زرد است ببرید و با کمک آن به بالای محیط بروید. در پایین ۵ کپسول را بردارید و بعد به سراغ میز کار بروید و در صورت نیاز تفنگ‌هایتان را ارتقا دهید. به آن طرف میز بروید تا دمو آغاز شود. بعد از دمو به جلو رفته و از پله‌ها بالا بروید. در بالا وارد در شوید، صدای دو نفر را می‌شنوید. هر دو را بکشید و بعد محیط را جستجو کنید. در انتهای اتاق سمت راست روی زمین Artifactی به نام Final Attack Note را پیدا خواهید کرد. (2) مسیر را به جلو بروید و با استفاده از شکاف خود را به پایین برسانید. جلوتر وقتی به کامیون برسید صدای چندین هانتر را خواهید شنید. نیم خیز شوید و خودتان را مخفی کنید و آماده شوید تا آنها را از بین ببرید. مراقب تله‌های سیمی که در محیط وجود دارد باشید و چشمتان را باز کنید. یا با پرتاب آجر یا بطری آنها را خنثی کنید. مراقب باشید آنها در ساختمان رو به رو پناه گرفتند و کوکتول نیز دارند پس زیاد با آنها درگیر نشوید و مخفیانه پیش بروید. دو نفر را در طبقه بالا بکشید و وارد ساختمان رو به رویتان شوید و به طبقه بالا بروید. روی میزها آیتم‌ها را بردارید و پیش بروید. در انتهای ساختمان سمت راست پشت پیشخوان یک نوشته کوچک به نام Mob Attack Note روی زمین است آن را بردارید و بخوانید. (3)

راهنمای قدم به قدم بازی Last of us فصل پنجم (Pittsburgh) قسمت اول

از پله‌ها پایین بروید و به مسیر اصلی برگردید و هانترهای باقی مانده را مخفیانه بکشید. بعد از کشتن دشمنان الی جلوی دیواری که نوشته‌ای روی آن است می‌ایستد با او مکالمه اضافه انجام دهید. (2) در انتهای خیابان یک تانک است، وارد ساختمان کنار تانک شوید، روی میز Artifactی به نام Truck Note را پیدا خواهید کرد. (4) در همین جا در اتاق دیگر آیتم‌های روی قفسه‌ها را بردارید بعد به سمت درب موجود در اتاق بروید، آن بسته است پس با Shiv آن را باز کنید. درون اتاق پیچ‌ها، کپسول‌ها، تیرها و دیگر آیتم‌ها را بردارید. بعد به سمت جایی که الی است بروید و کمکش کنید به نبردبان برسد و آن را به پایین بیاورد. به بالا نبردبان بروید و از سمت دیگر پایین بیایید. در سمت راست جلوی تابلوی مدرسه بایستید تا با الی مکالمه اضافه انجام دهید. (3) بعد از صحبت‌ها، به سمت پارکینگ بروید در انتهای آنجا یک پوستر تبلیغاتی فیلم است در مورد آن با الی مکالمه اضافه انجام دهید. (4) همان کنار درون زباله‌ها آیتم‌ها را بردارید و مسیر اصلی را ادامه دهید تا صدای تیر از دور به گوش بخورد. این بدین معنی‌ست که هانترها نزدیک هستند.

راهنمای قدم به قدم بازی Last of us فصل پنجم (Pittsburgh) قسمت اول

نیم خیز وارد ساختمانی که آن نزدیکی است شوید. علاوه بر دشمنان یک ماشین زرهیِ مسلح در آن نزدیکی است، پس نباید زیاد خود را درگیر کنید تا شناسایی شوید. تا انتهای کوچه بروید و از ساختمان بگذرید در کوچه بعدی به سمت جلو بروید روی زمین یک میله آهنی است و یک دشمن که پشتش به شماست به آرامی او را خفه کنید. درون ساختمان دو نفر دیگر را بکشید. مراقب ماشین زرهی باشید، هیچ راهی برای از بین بردن ماشین وجود ندارد پس باید فقط از دستش فرار کنید. در انتهای خیابان یک سری ماشین وجود دارد با کمک آنها به سمت دیگر بروید و وارد ساختمان بعدی شوید. درون ساختمان به سمت دیگر بروید و از سمت دیگر خارج شوید، تمام مدت باید نیم خیز باشید و پشت وسایل مختلف پنهان شوید تا تیرهای ماشین زرهی به شما برخورد نکند. از در دیگر خارج شوید و به سمت پشت ساختمان بروید. همینطور به جلو بروید و از دست ماشین زرهی فرار کنید. در بین راه دشمنان به سمتتان حمله می‌کنند آنها را بکشید، وارد کوچه شده و داخل اولین ساختمان شوید. به طبقه بالا بروید در دو اتاق آیتم‌ها را بردارید و از پنجه داخل شوید و از پله‌ها بالا بروید. با استفاده از چوب‌ها به سمت پنجره بروید و داخل ساختمان بعدی شوید. در اتاق پیچ و آیتم‌ها را بردارید، درون دستشویی نیز ۵ کپسول را بردارید و وارد اتاق بعدی شوید. از پنجره بیرون بروید و از گوشه به سمت جلو بروید تا به پنجره دیگر برسید و داخل شوید تا دموی بعدی آغاز شود.

فصل پنجم- بخش چهام (Escape The City)

(موارد مخفی و قابل جمع‌آوری این بخش شامل یک Artifacts، یک کمیک بوک، یک دفترچه راهنما، یک در بسته و یک پلاک فایرفلای است.)

بعد از دمو، از اتاق خارج شوید و به انتهای راهرو در آشپزخانه بروید تا دفترچه راهنمای Molotov Construction را پیدا کنید. با خواندن این دفترچه مولوتوهایی که می‌سازید قوی‌تر میشود و محدوده بیشتری را به آتش می‌کشد. روی پیشخوان پیچ‌ها را بردارید و در اتاق دیگر آیتم را بردارید و بعد به دنبال سم و هنری که تازه آشنا شدید راه بیفتید و از پله‌ها پایین بروید. در طبقه پایینی سعی کنید در را باز کنید اما بسته است. با Shiv در را باز کنید و داخل شوید. پیچ، تیر انواع سلاح‌ها، کپسول و انواع آیتم‌ها را در سراسر خانه بردارید. در اتاق خواب سمت راست روی دراور کمیک ۴ یعنی Deep Phase را پیدا خواهید کرد. بعد از برداشتن تمام آیتم‌ها به دنبال سم و هنری به طبقه پایین بروید. وارد اتاق انتهایی شوید تا دمو آغاز شود.

راهنمای قدم به قدم بازی Last of us فصل پنجم (Pittsburgh) قسمت اول

بعد از دمو از در انتهای مغازه به سمت دیگر بروید، در اینجا چندین هانتر وجود دارد. در سمت چپ در قفسه‌ها آیتم‌ها و پیچ‌ها را بردارید. در اینجا سه هانتر را بکشید و بعد روی ماشین رفته و از آنجا به روی کامیون و پشت بام بروید. در بالا دو هانتر سر و کله‌شان پیدا می‌شود. هر دو را با گلوله بکشید و بعد به بالا بروید و به سمت چپ بروید. افراد وارد در سمت راست می‌شوند اما شما وارد دستشویی سمت چپ شوید تا بتوانید پلاک فایرفلای۱۳ (به نام Rios) را پیدا کنید، بعد به دنبال بقیه وارد اتاق شوید. وارد اتاق رو به رویتان شوید، روی زمین Artifactی به نام Trial Note پیدا خواهید کرد. روی پیشخوان آشپزخانه ۵ کپسول را بردارید و بعد به پیش هنری بروید و وارد اتاق بعدی شوید تا دمو آغاز شود.

بعد از دمو به دنبال هنری بروید، جلوتر درون اتاق پیچ‌ها را بردارید. جلوتر از پله‌ها پایین بروید و داخل دری شوید که هنری باز می‌کند. در انتهای این اتاق دو هانتر را با کمک هنری بکشید. پشت پیشخوان پیچ‌ها و آیتم‌ها را روی زمین بردارید. به محیط باز بروید، هانترها را در حال شلیک به کلیکرها مشاهده می‌کنید. مراقب نورافکن باشید چراکه محل شما را شناسایی می‌کند. وقتی در سمت دیگر بود به سمت جلو خیز بردارید. تیراندازی نکنید چراکه تعداد بسیار زیادی از هانترها به سرتان می‌ریزند. پس تا جایی که امکان دارد مخفیانه پیش بروید اما اگر شناسایی شدید پشت پناه بمانید و اگر دشمنان نزدیکتان شدند از نارنجک یا شاتگان برای کشتن سریع آنها استفاده کنید. بعد از اینکه حساب هانترها را رسیدید هنری به جلوی در میرود، بعد الی و سم نیز به شما ملحق می‌شوند. به سمت در بروید و E را بزنید تا دموی کوتاهی شروع شود.

راهنمای قدم به قدم بازی Last of us فصل پنجم (Pittsburgh) قسمت اول

بعد از دمو، با یک هانتر سر و کله بزنید، بعد جلوتر بروید و به هنری کمک کنید به بالا برود و دموی کوتاهی بعدی آغاز شود. بعد از دیدن دمو، در کرکره‌ای در سمت چپتان را با کمک الی باز کنید و داخل شوید. به سمت جلو بروید و به پیشخوان که رسیدید نیم‌خیز شوید، کمک‌های اولیه را در سمت چپ بردارید. در اینجا چندین هانتر در ساختمان حضور دارند که باید تا جایی که می‌توانید مخفیانه حسابشان را برسید. پشت پیشخوان بمانید و منتظر اولین فرصت برای گرفتن یکی از هانترها بمانید. دو هانتر اتاق اول را که کشتید باید وارد اتاق بعدی شوید و دو هانتر دیگر را بکشید، حتما میله‌ای که دست یکی از هانترها در اتاق اول هست را بردارید که راحت‌تر دوتای بعدی را از بین ببرید. بعد از کشتن هر چهار هانتر کمی محیط را برگردید مخصوصا ۱۰ کپسول که زیر چرخ دستی ساندویچ فروشی است را بردارید. بعد چرخ‌دستی را از جلوی در خروج کنار بزنید و روی در E را بزنید تا از ساختمان خارج شوید. در اینجا با ظاهر شدن ماشین فقط باید به سمت جلو فرار کنید و از روی موانع جلوی راهتان بپرید، به نوعی باید به دنبال الی بروید تا دمو آغاز شود و این فصل به پایان برسد.

برای خواندن ادامه راهنمایی به قسمت‌های بعدی یا منوی اصلی مراجعه کنید…

آخرین مطالب به روز شده

دیدگاه ها بسته شده است