راهنمای قدم به قدم بازی Last of us فصل نهم (Lakeside Resort)

راهنمای قدم به قدم بازی Last of us فصل نهم (Lakeside Resort)

راهنمای قدم به قدم بازی The Last of us part 1 (منوی اصلی)

فصل نهم – بخش اول (The Hunt)

(موارد مخفی و قابل جمع‌آوری این فصل شامل هشت Artifacts، یک پلاک فایرفلای، یک کمیک بوک و یک مکالمه اضافه است.)

راهنمای قدم به قدم بازی Last of us فصل نهم (Lakeside Resort)

بعد از دمو، کنترل الی را در دست دارید، بلافاصله Tab را بزنید و به بخش Artifacts بروید. در اینجا هشت Artifacts جدید را پیدا می‌کنید (یک پلاک فایرفلای نیز وجود دارد) که مخصوص الی هستند همه آنها را باز کنید و نگاه کنید تا بخش Artifactهای این بخش تکمیل شود. بعد از این به سمت جلو و بعد چپ مسیر را ادامه دهید تا آهو را از دور ببینید. کمی به موجود نزدیک شوید مراقب چوب‌های خشک روی زمین باشید چراکه سر و صدا ایجاد می‌کنند و باعث فراری شدن آهو می‌شوند (حتما کنترل را فشار دهید تا آهسته‌تر حرکت کنید) و در موقعیت مناسب نشانه بگیرید و به سمتش شلیک کنید. وقتی یک تیر به آهو برخورد کرد او زحمی می‌شود ولی فرار می‌کند، رد خون روی زمین را دنبال کنید، ولی زیاد عجله نکنید یکبار دیگر باید به آهو شلیک کنید. باز آهسته به آهو نزدیک شوید و یک تیر دیگر به آن بزنید. با وجود اینکه او تیر دوم را نیز خورده باز فرار می‌کند، به دنبالش بروید و رد خون را دنبال کنید. جلوتر به یک کلبه می‌رسید وارد اتاق سمت چپ شوید و آیتم را بردارید و کشوی میز آخر اتاق را باز کنید تا کمیک ۱۰ به نام Uncertainty را پیدا کنید. مسیر خون را دنبال کنید تا به آهو برسید و دمو آغاز شود.

بعد از دمو، باید به همراه دیوید کلیکرها و رانرهایی که به سمت کلبه هجوم می‌آورند را از بین ببرید. مراقب پنجره باز سمت چپ باشید و دشمنان را بکشید. وقتی تعدادی از دشمنان را کشتید به دیوید کمک کنید تا کمد را جلوی پنجره بکشاند بعد به سراغ کمد سمت چپ بروید و جعبه کمک‌های اولیه را بردارید. حتما از جنازه‌ها تیرها را بردارید. بعد از حمله چند رانر دو کلیکر نیز وارد می‌شوند باید به سرعت آنها را بکشید و گرنه به دردسر می‌افتید. بعد از اینکه تعدادی کلیکرها و رانر را کشتید دیوید از دری فرار می‌کند سریع به دنبال آن حرکت کنید و از این محیط دور شوید. جلوتر محیط را بگردید تا آیتم پیدا کنید و بعد به دنبال دیوید به راه بیفتید. کمی که جلو بروید سقوط می‌کنید و الی در محیط پایین تنها در بین کلیکرها گیر می‌کند. اگر به پشت کلیکرها بروید الی به راحتی با چاقویش می‌تواند آنها را مخفیانه بکشد پس همینکار را بکنید، کنترل را فشار دهید و به آهستگی حرکت کنید و خود را به پشت کلیکرها برسانید و کارشان را بسازید. در اینجا کلیکرها را بکشید آیتم‌ها را بردارید و از دریچه‌ای که اینجاست به پایین بروید، آیتم‌ها را بردارید و کلیکر را بکشید و از نبردبان بالا بروید تا دوباره به دیوید ملحق شوید. به دنبال او بروید، در اینجا باید دیوید در محل زرد برایتان قلاب بگیرد تا به بالا بروید و بتوانید نبردبان را برایش پایین بیندازید. در بالا جلوتر یک کلیکر وجود دارد پس آهسته به پشتش بروید و با چاقو کارش را بسازید.

راهنمای قدم به قدم بازی Last of us فصل نهم (Lakeside Resort)

وارد اتاق سمت چپ شوید و از کمد آیتم‌ها را بردارید و روی جعبه پلاک فایرفلای۲۵ (به نام Kristof) را پیدا خواهید کرد. بعد آهسته به جلو بروید و نبردبان را به پایین بیندازید به پیش دیوید بروید و بعد از نبردبان بالا بروید. وارد در شوید تا دیوید آن را ببندد و به سمت جلو مسیر را ادامه دهید. در اتاق بعدی از پله‌ها بالا بروید و روی جنازه E را بزنید تا با دیوید مکالمه اضافه داشته باشید.

راهنمای قدم به قدم بازی Last of us فصل نهم (Lakeside Resort)

سریع آیتم‌های محیط را بردارید و خود را آماده رویارویی با دشمنان بیشتر کنید! مراقب باشید رانرها و کلیکرها به شما هجوم می‌آورند از Rifle برای کشتن کلیکرها با یک تیر استفاده کنید و از تفنگ‌های دیگر برای رانرها استفاده کنید. سریع تیرهایی که دشمنان روی زمین می‌اندازند را بردارید تا کمبود تیر پیدا نکنید. و وقتی دشمنان دورتان نیستند خشاب بکشید. اگر تعداد دشمنان زیاد بود از بمب‌هایتان استفاده کنید تا به صورت گروهی کارشان را بسازید. در یکجا نایستید و در محیط حرکت کنید تا دشمنان نتوانند شما را محاصره کنند، وقتی در تنگنای بیشتری بودید حتما از بمب‌هایتان استفاده کنید تا به صورت گروهی آنها را از بین ببرید. آنها از هرجایی ممکن است از سقف به پایین بیایند پس آماده هر چیزی باشید. بعد از کشتن دشمنان یک bloater سر می‌رسد در اینجا اول از یک کوکتول روی آن استفاده کنید و بعد تیرهای Rifle و کلتتان را روی آن خالی کنید. در این بین رانرها نیز حمله می‌کنند در این مواقع از بمب‌هایتان استفاده کنید. بعد از کشتن تمام دشمنان به پیش دیوید بروید و روی چوب E بزنید تا وارد محیط باز شوید و دمو آغاز شود.

فصل نهم- بخش دوم (Cabin Resort)

(موارد مخفی و قابل جمع‌آوری این فصل شامل دو Artifacts، یک پلاک فایرفلای، یک کمیک بوک، یک دفترچه راهنما و یک درِ بسته است.)

بعد از دمو، با اسب به سمت جلو بروید و دشمنان را جا بگذارید اگر کسی سعی کرد به زور الی را از اسب پایین بکشد با زدن پشت سرهم F او را پایین بیندازید و مسیر را ادامه دهید از موانع بگذرید و دشمنان را جا بگذارید تا به اسب شلیک کنند و دمو آغاز شود. بعد از دمو سریع به سمت پایین و کلبه بروید و داخلش شوید. برای آیتم کلبه را بگردید و به سمت جلو مسیر را حرکت کنید. کمی جلوتر باز صدای دشمنان شنیده می‌شود در اینجا تیرکمان را آماده کنید و سعی کنید بیشتر دشمنان را مخفیانه و بی‌صدا بکشید. جلوتر از روی مبل و صندلی دو تیر را بردارید و کشوها را باز کنید تا آیتم بدست بیاورید. در اینجا مراقب باشید چندین دشمن در حال گشت زنی هستند. اگر دشمنی که شاتگان دارد را بکشید می‌توانید سلاحش را بردارید.

راهنمای قدم به قدم بازی Last of us فصل نهم (Lakeside Resort)

همینطور دشمنان این محل را بکشید به سمت راست و آلاچیق آنجا بروید تا پلاک فایرفلای۲۶ (به نام Braun) را پیدا کنید. به سمت جلو مسیر را ادامه دهید وارد خانه‌ها شوید و آیتم‌ها را بردارید و دو مردی که آنجا هستند را بکشید. همینطور وارد خانه‌ها شوید و آیتم‌ها را بردارید، جلوتر دو مرد در بالای پله‌ها هستند. هر دو را بکشید در سمت راست وارد دستشویی زنان شوید و آیتم‌ها را بردارید. بعد از پله‌ها بالا بروید و مسیر را به سمت جلو ادامه دهید. به یک راه چوبی شکسته می‌رسید از کنار آن به سمت دیگر بروید، مسیر را ادامه دهید تا به لوله برسید و به سمت دیگرش بروید. از پله‌های سمت چپ بالا بروید و در روی نیمکت دوم کمیک بوک یازدهم Negentropy را بردارید. مسیر را به جلو بروید ابتدا سطل زباله سمت چپ را به عقب بکشید بعد وارد لوله شوید و مسیر را به سمت دیگر ادامه دهید. جلوتر وارد یک محیط بزرگتر می‌شوید و دشمنانی را از دور می‌بینید. دشمنانی که وارد محیط می‌شوند را مخفیانه، با تیرکمان یا شلیک گلوله بکشید، کمی جلوتر یک خانه می‌بینید که گوشه‌اش ویران است از مانع‌ها بالا بروید و با استفاده از محل تخریب شده وارد خانه شوید. از پشت این خانه نیز با کمک کشیدن سطل زباله زیر سوراخ می‌توانید وارد شوید. ابتدا کمی به دنبال آیتم‌های محیط بگردید. به اتاق بعدی بروید و آیتم‌ها را بردارید، جلوتر دو هانتر از پشت پنجره به شما شلیک می‌کنند آن دو را بکشید و به مسیرتان ادامه دهید. جلوتر باز دشمنان در اینجا برایتان کمین کرده‌اند دو نفر را بکشید و به سمت جلو مسیر را ادامه دهید تا به در برسید آن را باز کنید تا دمو شروع شود.

راهنمای قدم به قدم بازی Last of us فصل نهم (Lakeside Resort)

بعد از دمو دوباره کنترل جوئل را بدست می‌گیریم. از پله‌ها بالا بروید و بعد از برداشتن آیتم‌های درون گاراژ از خانه خارج شوید. کمی جلوتر در انتهای خیابان باز می‌شود و چند هانتر وارد می‌شوند. چند نفر از آنها را بکشید تا عقب نشینی کنند. باز به سمت جلو بروید چند هانتر دیگر اینجاست چند نفرشان را بکشید تا عقب نشینی کنند. وارد خانه شوید پیچ و آیتم‌ها را بردارید و از پنجره طرف دیگر خانه بیرون بیایید و از مانع به سمت دیگر بروید تا دمو آغاز شود. در دمو با فشار F دشمنان را بزنید تا دمو آغاز شود.

بعد از دمو دوباره کنترل الی را در دست دارید، در برف به سمت جلو مسیر را ادامه دهید تا به ساختمان دیگر برسید، در رو به رویی قفل است، وارد در سمت راستی شوید.  در اینجا از زیر وسایل انتهای اتاق رد شوید و از آن طرف جعبه کمک‌های اولیه را بردارید. به عقب برگردید و وسیله‌ای که در را مسدود کرده را کنار بزنید و وارد اتاق بعدی شوید. در این اتاق می‌بینید که افراد دشمن در حال گشتن برای یافتن شما هستند. از پنجره سمت چپ ساختمان بیرون بروید و وارد ساختمان بعدی شوید و بطری روی زمین را بردارید. به سمت چپ بروید و وارد اتاق شوید و از کشو جعبه کمک‌های اولیه را بردارید. در اتاق کناری پناه بگیرید و منتظر بمانید که یک دشمن نزدیک شود و او را مخفیانه با چاقو بکشید و اسلحه‌اش را بردارید. در این ساختمان اگر بتوانید یکی دیگر از افراد دشمن را مخفیانه بکشید کارتان راحت‌تر خواهد بود، بعد از پنجره سمت چپ ساختمان بیرون بروید و وارد محیط باز شوید.

راهنمای قدم به قدم بازی Last of us فصل نهم (Lakeside Resort)

بوسیله موانعی که در محیط است باید خود را به ساختمان‌های آنطرف خیابان برسانید، پس همیشه نیم‌خیز باشید و پشت موانع بروید و به سمت آنطرف پیشروی کنید. همینطور که وارد کوچه می‌شوید و خود را به پله‌ها نزدیک می‌کنید صدای زنگ را بیشتر و بیشتر می‌شنوید. از پله‌های سمت راست یا چپ بالا بروید فقط حواستان باشد چندین دشمن در طبقه بالا در حال گشت‌زنی هستند اگر بتوانید مخفیانه آنها را بکشید خیلی کارتان راحت‌تر خواهد شد. پس اول زیر پله سمت راستی پناه بگیرید و وقتی مرد پایین آمد مخفیانه کارش را بسازید و بعد بالا بروید و کار مرد دیگر را بسازید. در بالا از زیر الوارها رد شوید و به سمت دیگر بروید. مسیر سمت چپ را بروید ولی مراقب باشید جلوتر یک مرد در حال گشت‌زنی است. می‌توانید از کنارش رد شوید یا مخفیانه کارش را بسازید. بعد همینطور از گوشه سمت چپ به سمت جلو پیش بروید تا به ساختمان دیگری برسید. از وارد کوچه شوید و منتظر بمانید صحبت‌های دو مرد تمام شود و آنها داخل شوند. وقتی فرصت را مناسب دیدید به داخل ساختمان بروید و یکی یکی آنها را مخفیانه بکشید یا فقط وقتی از کنارتان گذشتند از در دیگر ساختمان به بیرون بروید.

راهنمای قدم به قدم بازی Last of us فصل نهم (Lakeside Resort)

در خیابان باز به سمت ساختمان آنطرف خیابان بروید، مسیر را همینطور به سمت جلو بروید و مراقب دشمنان باشید و از کنارشان بگذرید یا مخفیانه کارشان را بسازید در انتهای خیابان به سمت چپ بروید و تا انتها مسیر را ادامه دهید تا به یک پنجره باز برسید. (عکس بالا) بوسیله پنجره داخل ساختمان شوید. در آشپزخانه جعبه کمک‌های اولیه را از جلوی مایکروفر بردارید. بعد به سمت دیگر ساختمان بروید و سعی کنید بوسیله در از اینجا خارج شوید تا دمو آغاز شود. بعد از دموی کوتاهی با دیوید در این ساختمان تنها هستید و باید حساب او را برسید!

راهنمای قدم به قدم بازی Last of us فصل نهم (Lakeside Resort)

روی زمین دقت کنید تکه‌های بشقا‌ب‌های شکسته و دیگر وسایل قرار دارد نباید روی آنها بروید یا با فشار کنترل از روی آنها رد شوید. همیشه مخفی بمانید و شناسایی نشوید. در اینجا هدف این است که خود را به پشت دیوید برسانید و با چاقو به او ضربه بزنید. اولین ضربه را که از پشت به او بزنید او قمه را برمی‌دارد. بعد از این سریع فرار کنید و مخفی شوید تا دوباره بتوانید فرصت ضربه زدن از پشت به او را پیدا کنید. اینبار نیز از پشت به او ضربه بزنید و فرار کنید. اینبار کم حرف‌تر می‌شود پس باید بسیار حواستان را به محیط جمع کنید چراکه احتمال غافلگیر کردنتان وجود دارد. او خودش نیز در محیط مخفی می‌شود و این کارتان را سخت می‌کند اگر او را دیدید به آهستگی او را دنبال کنید و خودتان را به پشتش برسانید. در اینجا یکی از راه‌های خوب سر و صدا بوسیله بشقاب‌های شکسته روی زمین است. وقتی او خودش را نشان داد مخفی شوید و به موقع از پشت غافلگیرش کنید. بار سوم که او را بزنید باز کنترل جوئل را بدست می‌گیرید.

راهنمای قدم به قدم بازی Last of us فصل نهم (Lakeside Resort)

اگر به قسمت Artifact در منو بروید آیتم جدید Lake Resort Map را پیدا می‌کنید. آنرا بردارید و بخوانید، از طریق در پارکنیگ وارد ساختمانی که همان نزدیکی است شوید. در داخل ساختمان متوجه می‌شوید که چندین دشمن از دور در حال نزدیک‌ شدن هستند. لوت‌های ساختمان را برداردی و دشمنان را بکشید و به سمت جلو و محلی که صدای زنگ می‌آید پیشروی کنید. مردی که بالای کانتنر و کنار آن است را بکشید. به سمت چپ بروید تا به یک Motel برسید. از درون ساختمان رد شوید و به پشتش بروید تا به یک در بسته برسید که با Shiv باید آن را باز کنید. در را باز کنید تا از درون اتاق دفترچه راهنمای Smoke Shaping را پیدا کنید. این دفترچه میزان گیج کردن دشمنان بوسیله بمب دودی را بیشتر می‌کند. به جز دفترچه پیچ، کپسول و سایر آیتم‌ها را بردارید. به سمت کانتینر بروید و از آن رد شوید و به سمت جلو بروید. دشمان بیشتر در طرف دیگر قرار دارند، دشمنان را بکشید و به سمت جلو مسیر را ادامه دهید به ساختمانی می‌رسید که درش باز است داخل آن شوید تا دمو آغاز شود.

در دمو کوله پشتی الی را برمی‌دارید. روی قفسه در همین اتاق Artifact دیگری به نام Meat Ledger را پیدا می‌کنید. در اتاق دیگر صحنه وحشتناکی را تجربه خواهید کرد. از در دیگر ساختمان خارج شوید تا دمو آغاز شود. به پیش الی می‌روید به سمت قمه بروید و دکمه‌های ظاهر شده را بزنید تا دموی بعدی شروع شده و فصل به پایان برسد.

برای خواندن ادامه راهنمایی به قسمت‌های بعدی یا منوی اصلی مراجعه کنید…

آخرین مطالب به روز شده

دیدگاه ها بسته شده است