راهنمای قدم به قدم بازی Last of us فصل یازدهم و دوازدهم

راهنمای قدم به قدم بازی Last of us فصل یازدهم و دوازدهم

راهنمای قدم به قدم بازی The Last of us part 1 (منوی اصلی)

فصل یازدهم (The Firefly Lab)

(موارد مخفی و قابل جمع‌آوری این فصل شامل چهار Artifacts، یک پلاک فایرفلای و یک در بسته است.)

فصل یازدهم (The Firefly Lab)

بعد از دمو، بلافاصله داخل پنجره اتاق شوید و دو نفری که به دنبال شما هستند را جا بگذارید، وقتی آنها از شما گشتند این فرصت را دارید که پشت سر آنها بروید و هر دو را مخفیانه بکشید. باز دو نفر دیگر وارد می‌شوند، یکی از آنها ماسک دارد، اگر او را بکشید مسلسل assault rifle را بدست می‌آورید. حتما سلاح را بردارید و به جلو بروید و کار نفر بعدی را نیز مخفیانه تمام کنید. لوت‌های محیط را فراموش نکنید مثلا در اتاق سمت راستی مقداری کپسول روی میز است. جلوتر باز دشمنان بیشتری از راه می‌رسند. سه دشمن در محیط هستند باز مخفیانه پیشروی کردن را فراموش نکنید. همینطور به کشتن دشمنان بپردازید و لوت‌های محیط را بردارید.

فصل یازدهم (The Firefly Lab)

وقتی به بخشی رسیدید که روی آن بزرگ WEST WING را می‌بینید دشنمان بیشتری سر می‌رسند. همه آنها را بکشید و بعد محل را برای لوت بگردید و بعد وارد دری که زیر علامت WEST WING است شوید. جلوتر بروید و پشت پیشخوان مخفی شوید تا دشمنان از کنارتان بگذرند همانجا بمانید و روی زمین یک مین میخی بیندازید تا اگر آنها برگشتند کشته شوند. بازماندگان وقتی برگشتند کارشان را بسازید، وقتی هر سه نفر را کشتید به سمت جلو بروید تا مردی از در به طور ناگهانی بیرون بیاید سریع کارش را بسازید، حال کمی وقت داریم محیط را بگردیم. آیتم‌های اتاق را بردارید و بعد وارد دری شوید که مرد از آن بیرون آمده است. بعد به سمت بالا مسیر را ادامه دهید و وارد در شوید. بلافاصله وقتی وارد در شدید رو به رویتان روی پیشخوان Artifactی به نام Surgeon’s Recorder را پیدا خواهید کرد. در همین جا یک در بسته پیدا می‌کنید که برای باز کردنش به Shiv احتیاج است آن را باز کنید تا در داخلش پلاک فایرفلای۳۰ (به نام Stewart-Seume) را پیدا می‌کنید. آیتم‌ها، کپسول و انواع مهامت را در صورت نیاز بردارید و از اتاق خارج شوید. به سمت در باز رو به روی پیشخوان بروید تا Artifactی به نام Marlene’s Recorder 1 را روی میز پیدا کنید. بعد از گوش دادن به صدا لوت‌های محیط را نیز بردارید.

فصل یازدهم (The Firefly Lab)

بعد از برداشتن آیتم‌ها به سمت راست محیط بروید و وارد چادر سبز شوید. روی میز آیتم‌ها را بردارید و در انتهای چادر روی میز Marlene’s Recorder 1 را بردارید و بخوانید. بعد باید به سمت راهرویی که بالایش بزرگ واژه surgery را نوشته بروید. وارد محل شوید در سمت چپ دشمنان را می‌بینید که از دور نزدیک می‌شوند باز هم هوشمندانه عمل کنید و اول مخفیانه دشمنان را بکشید ولی مسلما اینجا درگیری غیرقابل اجتناب است، چراکه تعداد دشمنان به شدت زیاد است. پس از مسلسل، شاتگان و دیگر سلاح‌های خود بر علیه دشمنان استفاده کنید و آنها را از بین ببرید. بعد از اینکه تمام دشمنان را کشتید یا مخفیانه از بین بردید وارد آخرین در این طبقه شوید تا جوئل در را پشتش ببندد. جلوتر وارد در سمت راست شوید تا آخرین Artifact بازی یعنی Marlene’s Recorder 2 را پیدا کرده و گوش کنید.

فصل یازدهم (The Firefly Lab)

بعد به راهرو برگردید و وارد اتاق قرمز انتهای راهرو شوید و بعد وارد در بعدی شوید و کمی جلو بروید و چاقو را از دکتر بگیرید و بعد به سمت الی بروید تا دمو آغاز شود. بعد از دمو مسیر را به سمت جلو حرکت کنید و اصلا به سمت سربازان نروید و از اتاق کناری بروید تا به آسانسور برسید و سریع سوارش شوید تا دموی بعدی آغاز شود و فصل به پایان برسد.

فصل دوازدهم (Jackson)

(موارد مخفی و قابل جمع‌آوری این فصل شامل یک کمیک بوک است.)

فصل یازدهم (The Firefly Lab)

بعد از دمو، به دنبال جوئل حرکت کنید، وقتی از فنس گذشتید به سمت راست مسیر را بروید تا به یک وانت برسید. در صندلی جلوی آن می‌توانید آخرین کمیک بوک (چهاردهم) یعنی Singularity را پیدا کنید. حال فقط به دنبال جوئل بروید و موانع را رد کنید تا دمو آغاز شده و بازی به پایان برسد. (خسته نباشید)

برای خواندن ادامه راهنمایی به قسمت‌های بعدی یا منوی اصلی مراجعه کنید…

آخرین مطالب به روز شده

دیدگاه ها بسته شده است