راهنمای قدم به قدم بازی Last of us فصل هفتم (Tommy’s Dam)

راهنمای قدم به قدم بازی Last of us فصل هفتم (Tommy’s Dam)

راهنمای قدم به قدم بازی The Last of us part 1 (منوی اصلی)

فصل هفتم – بخش اول (Hydroelectric Dam)

(موارد مخفی و قابل جمع‌آوری این بخش شامل دو Artifacts، یک پلاک فایرفلای، یک کمیک بوک، یک دفترچه راهنما، یک میزکار، چهار مکالمه اضافی است.)

بعد از دمو، در جنگلی هستید، به سمت جلو مسیر را ادامه دهید تا به یک ماشین برسید. در کنار ماشین روی زمین آیتم‌ها و سلاح جدید El Diablo را بردارید. از سمت چپ ماشین از شکاف به سمت پایین بروید، همینطور مسیر را ادامه دهید تا به رودخانه برسید. در اینجا مسیر سمت راست را بروید و از سربالایی بالا رفته تا به یک ماشین چپ شده برسید. در کنار ماشین اسکلت فردی دیده می‌شود، در کنارش کمیک هفت Foreign Element را پیدا خواهید کرد. مسیر را در کنار رودخانه به سمت جلو ادامه دهید، از سربالایی بالا بروید تا به یک ساختمان در کنار سد برسید. از پله‌ها بالا بروید، در قفل است با Shiv آن را باز کنید، درون اتاق انواع آیتم‌ها، کپسول، پیچ و تیر وجود دارد.

راهنمای قدم به قدم بازی Last of us فصل هفتم (Tommy's Dam)

به بیرون بروید و اهرم را بچرخانید، حال به داخل آب بپرید و در سمت راست به زیر آب شیرجه بزنید. در زیر آب سازه‌ای را می‌بینید اگر درون آن بروید پالت چوبی را می‌بینید که گیر کرده است آن را آزاد کنید تا به سطح آب بیاید. پالت را نزدیک الی ببرید تا رویش بپرد و او را به سمت دیگر ببرید تا اهرم دیگر را بچرخاند. حال از آب خارج شده و از پلی که ایجاد شده به پیش الی بروید. در اینجا الی دستش را بالا می‌آورد و می‌توانید با او های فایو کنید. در پلی استیشن اگر اینکار را نکنید یک تروفی می‌گیرید، انتخاب با خودتان است! از سمت چپ پایین بیایید و جلوتر از کنده رد شوید تا به یک عروسک برسید، اگر روی آن E را بزنید یک مکالمه اضافه با الی خواهید داشت. (1) بعد از صحبت‌ها مسیر را به سمت بالا ادامه دهید تا به دیوارها برسید، از زیر درخت رد شوید و جلو بروید تا وارد محیط جدید شویم. در سمت چپ یک اتاق کوچک است به آن سمت بروید، آیتم‌ها و پیچ را بردارید و از روی بیلبورد نقشه Power Plant Map را بردارید. به سمت دروازه بروید و E یا مثلث را بزنید تا دموی بعدی آغاز شود.

راهنمای قدم به قدم بازی Last of us فصل هفتم (Tommy's Dam)

بعد از دمو به دنبال ماریا جلو بروید، به پیش دو اسب می‌رسید و وقتی الی در حال نوازش یکی از آنهاست می‌توانید با او مکالمه اضافه داشته باشید. (2) شما نیز می‌توانید پشت اسب را نوازش کنید، بعد به دنبال ماریا وارد ساختمان شوید تا دموی بعدی آغاز شود. بعد از دمو به دنبال تامی به سمت تختخواب‌ بروید تا با تامی مکالمه اضافه داشته باشید. (3) بعد از صحبت‌ها به دنبال تامی بروید. در طبقه بالا اتاق سمت چپ را چک کنید تا ۱۰ کپسول، مقداری پیچ و دیگر آیتم‌ها بدست بیاورید. در بیرون ساختمان به دنبال تامی بروید، کمی جلوتر یک زن را در سمت راست در حال نگهبانی می‌بینید به سمت او بروید تا مکالمه اضافه با او داشته باشید. (4) باز تامی را دنبال کنید، جلوتر می‌توانید سگ را نوازش کنید. در نهایت تامی وارد ساختمانی می‌شود، در آنجا آیتم‌ها و ۵ کپسول روی میز را بردارید. به سمت چپ بروید تا در اتاق سمت چپی روی میز دفترچه راهنمای Smoke Chemistry را پیدا کنید. این دفترچه باعث می‌شود تاثیر بمب دودی شما بیشتر شود. در همین جا یک میزکار است که می‌توانید ارتقاهای لازم را روی سلاح‌های خود در آنجا مخصوصا سلاح جدید انجام دهید.

راهنمای قدم به قدم بازی Last of us فصل هفتم (Tommy's Dam)

باز تامی را دنبال کنید تا او وارد اتاقی شود. ولی شما او را دنبال نکنید بلکه به آن سمت این طبقه بروید و وارد آن اتاق شوید، روی میز میله آهنی و تیر وجود دارد. در طرف دیگر مقداری پیچ در هر دو سمت قرار دارد و البته روی زمین یک پلاک پلاک فایرفلای۱۸ (به نام Oliverio) را نیز پیدا خواهید کرد. حال به پیش تامی در اتاق بروید تا دمو آغاز شود.

بلافاصله بعد از دمو باید با گروهی از راهزن‌ها مبارزه کنید. اول دشمنان طبقه اول را بکشید و بعد دو دشمنی که در بالا کمین کردند را از بین ببرید. به سمت اتاق بروید و دو دشمن داخل آن را از بین ببرید و بعد از روی میز Artifact بعدی یعنی Plant Schematics را بردارید. از ساختمان خارج شوید و به سمت چپ بپیچید یک ساختمان در آنطرف قرار دارد که باید به آن سمت بروید و دشمنانی که در بین راه قرار دارند را بکشید. یک تبر روی زمین قرار دارد حتما آن را بردارید چراکه کارتان را بسیار راحت‌تر می‌کند. همینطور به سمت ساختمان بروید و دشمنانی که در بین راه قرار دارند را بکشید. بعد وارد ساختمان شوید از همان بالا دشمنان پایین را بکشید تا گروه به طبقه پایین بروند. بعد وارد طبقه پایین شوید و دشمنان باقی مانده را از بین ببرید تا دمو آغاز شود.

فصل هفتم- بخش دوم (Ranch House)

(موارد مخفی و قابل جمع‌آوری این بخش شامل یک پلاک فایرفلای و یک کمیک بوک است.)

بعد از دمو بخش دوم این فصل آغاز می‌شود، سوار اسب هستید و باید به دنبال رد پای اسبی که روی زمین است بروید. همینطور به دنبال تامی اسب سواری کنید تا به لبه جنگل برسید و باز رد پای اسب الی را پیدا کنید، باز مسیر را دنبال کنید تا دمو آغاز شود و در کمین دشمنان گرفتار شوید. حال باید دشمنانی که از همه سمت هجوم می‌آورند را از بین ببرید. تا جایی که می‌توانید در پناه بمانید و به موقع خارج شده و شلیک کنید. سعی کنید از تفنگ‌های نشانه‌دارتان استفاده کنید که کارایی بهتری در این قسمت دارد. اگر دشمنی نزدیک شد با کلت یا شاتگان کارش را بسازید. بعد از کشتن تمام دشمنان تمام محیط را برای مهمات بگردید و همه را بردارید. بعد سوار شوید و به مسیرتان ادامه دهید تا به مزرعه برسید در آنجا E را بزنید تا از اسب پیاده شوید.

راهنمای قدم به قدم بازی Last of us فصل هفتم (Tommy's Dam)راهنمای قدم به قدم بازی Last of us فصل هفتم (Tommy's Dam)

وارد خانه شوید ولی فعلا به طبقه دوم نروید، در این طبقه تمام منابع را بردارید. در اتاق سمت چپتان در دستشویی ۱۰ کپسول وجود دارد. روی میز مطالعه در آنطرف یک  پلاک فایرفلای۱۹ (به نام Pino) را پیدا می‌کنید. در آشپزخانه و اتاق کناریش آیتم‌ها را بردارید و در نهایت به طبقه بالا بروید. در اولین اتاق سمت چپ روی میز کمیک هشت Zero Point را پیدا خواهید کرد. تک تک اتاق‌ها را بگردید و لوت‌ها را بردارید و در آخر وارد اتاق انتهای طبقه شوید تا دمو آغاز شود. بعد از دمو تعدادی دشمن وارد خانه شدند و باید آنها را از بین ببرید. بهترین پیشنهاد در اینجا مخفی‌کاری است. چراکه تا اینجای مرحله مهمات زیادی را هدر داده‌ایم و بهتر است کمی صرفه جویی کنیم! دو نفر در این طبقه در حال گشت زدن هستند. دو نفر این طبقه را بکشید و قمه‌ای که یکی از آنها دارد را بردارید. سه نفر در طبقه پایین هستند هر سه را بکشید و بعد به پیش اسب‌ها برگردید تا دمو آغاز شود و این فصل به پایان برسد.

برای خواندن ادامه راهنمایی به قسمت‌های بعدی یا منوی اصلی مراجعه کنید…

آخرین مطالب به روز شده

دیدگاه ها بسته شده است