نقد فیلم The wrong Missy/ ترزیق فاجعه آمیز کمدی

فیلم The wrong Missy فیلمی است در بستر ژانری کمدی و رمانتیک به کارگردانی Tyler spade که از شبکه ی Netflix منتشر شده است. که نویسندگی آن را کریس پاپاس (Chris Pappas) و کوینت برنت (Kevin Barnett) برعهده داشته اند. بازیگرانی از جمله دیوید اسپید (David Spade)، لورن لپکس(Lauren Lapkus)، نیک اسواردپسون (Nick Swardson)،جف پیرسون(Geoff Pierson)و جکی سندلر(Jackie Sandler) در این فیلم همکاری داشته اند. لورن لپکس (Lauren Lapkus) که ما اورا از فیلم “ژوراسیک” و “تو اینجا هستی” میشناسیم به همراه دیوید اسپید ، از صدا پیشگان انیمیشن معروف “هتل ترانسیلوانیا” ، از بازیگران اصلی این کمدی هستند. این فیلم در سال 2020 در آمریکا توسط کمپانی آدام سندلر تولید و به نمایش درآمد. با سایت ساعت هفت با نقد فیلم The wrong Missy همراه باشید.

برای خواندن مطالب بیشتر در مورد فیلم های 2020 به لیست فیلم های سال 2020 مراجعه فرمایید.

فیلم The Wrong Missy

خلاصه داستان

تیم موریس (دیوید اسپید) مردی ارام و منطقی که بعد از چندماه جدایی از نامزدش طی قرار ملاقاتی نافرجام با دختری عجیب و غریب و غیر قابل تصور به نام میسی ( لورن لپکس) اشنا می شود ، تیم بعد از ان اتفاق به طور غیر منتظره با شخصی آشنا می شود که اورا به وجود نیمه ی گمشده خود مطمئن میکند اما با یک اشتباه کوچک تیم, تقدیر سرنوشت دیگری را برای او رقم میزند.

نقد فیلم The wrong missy

بسیاری از افراد، وجود شکست های عاطفی و تنهاییشان را دلیلی بر پیدا نکردن نیمه گمشده خود می دانند. نیمه گمشده اعتقاد و باوری قلبی است که برخی آن را فرضیه ای خیالی می دانند و عده ای از مردم به آن حقیقتی غیر قابل انکار می گویند و در طول زندگیشان به دنبال همدم همسان خود می گردند. طبق این فرضیه برای هر فردی چندین نیمه ی گمشده در عالم هستی وجود دارد و تنها کاری که باید انجام داد ، پیدا کردن یکی از آن هاست. نزدیک بودن به درک عمیق روحی دو شخص آن ها را متقاعد می سازد که در ارزش ها و اعتقادات ، رفتار ، سبک زندگی ، کدگذاری هایی مشابه و یکسان انجام شده است و نیمه ی پنهان و گمگشته پیدا شده است. اما در واقعیت امر نیمه ی گمشده هر انسانی در وجود خودش رشد پیدا کرده که با شناخت بهتر خود، عواطف و خواسته ها و درک درونی می توان در پیدا کردن گمشده اصلی به خودمان کمک کنیم.

اتفاقی که در فیلم The wrong Missy برای شخصیت داستان، “تیم” افتاد. ترکیب “تیم” و “میسی” در ظاهر دارای پارادوکس هاست اما در واقع مکملی برای یکدیگراند. “تیم” فردی آرام، منطقی، قابل پیش بینی و محتاط است در مقابل “میسی” دختری عصیان گر و پر هیاهو و غیر قابل کنترل است که تیم را از خودش فراری می دهد. حضور “میسی” در مسافرتِ کاری تیم به مراتب چالش های زیادی را در جریان ارتباطشان ایجاد می کند و تا مرز بیکاریِ “تیم” پیش می رود اما با گذشتِ زمان وجود “میسی” در طی اقامتشان باعث می شود شخصیتِ “تیم” محک خورده و او به خودشناسی و واقعیت وجودی اش پی ببرد و یک ترکیب کمدی ایجاد شود. کمدیی که مختص “لپوکس” و “تیم” است اما بار آن بر دوش “لپوکس” است. با این حال شخصیت پردازی کاراکتر های “اسپیندل” ضعف دارد .داستان کاراکتر تیم را آنطور که باید به مخاطب معرفی نمیکند و اطلاعاتی در مورد طرز تفکر و شخصیت او در اختیار تماشاگر نمی گذارد و همینطور به شخصیت های داستان به صورت تک بعدی می پردازد اما با این حال بازی “لورن لپوکس” و هنرمایی او را می توان تنها نقطه مثبت فیلم اسپیندل دانست، فیلم The wrong Missy، طرحی ساده و دم دستی با موقعیت های قابل حدس و کلیشه ای دارد که هدفی را دنبال نمی کند و حتی از لحاظ طراحی صحنه، لباس چایگاه پایینی را به خود اختصاص می دهد. فیلم سراسر مملو از شوخی های سطح پایین است به نحوی که مسائل و خصوصیات ابتدایی انسانی را دستمایه ای برای بار طنزش میکند ، طنز هایی که تاریخ مصرفشان تمام شده و لودگی را دنبال می کند.

نتیجه گیری…

امتیاز سایت ساعت هفت

امتیاز فیلم The Wrong Missy

نقد فیلم The wrong Missy/ ترزیق فاجعه آمیز کمدی 1

The wrong Missy فیلمی سطحی است که سعی در خلق موقعیت‌های کمدی دارد و میخواهد تماشاگر را تسلیم خودش کند اما در نطفه می‌میرد و خود را در حد یک ایده باقی می گذارد، با اینحال تماشایش خالی از ضرر نیست و کمی لحظات شاد را می‌توان با آن تجربه کرد.

امیدواریم از مطلب ” نقد فیلم The wrong Missy ” لذت برده باشید …

آخرین مطالب به روز شده

آخرین مقالات اختصاصی

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها